کد خبر 1212439
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
طارمی مشتری سمج پیدا کرد؛ مهدی از پورتو می‌رود؟/ ماجرای علاقه پیرمرد پرتغالی به طارمی

مهاجم ایرانی تیم پورتو در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ پرتغال در رده سوم برترین گلزنان قرار دارد.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم پورتو در فصل جاری لیگ پرتغال در ۳۰ دیداری که به میدان رفته موفق به ثبت آمار ۱۳ گل و ۱۱ پاس گل شده است و در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ پرتغال در رده سوم برترین گلزنان این لیگ قرار دارد.

در حال حاضر هریس صفروویچ مهاجم بنفیکا با ۱۸ گل در صدر قرار دارد و پدرو گوانزالوز از اسپورتینگ لیسبون با ۱۷ گل در رده دوم بیشترین زنندگان گل در لیگ پرتغال ایستاده‌اند. باتوجه به فاصله ۵ گله طارمی با صدر جدول مطمئنا مهاجم ایرانی پورتو کار دشواری برای دریافت کفش طلا پیش رو دارد.

این درحالیست که طارمی در فصل گذشته توانسته بود در پیراهن تیم ریوآوه با زدن ۱۸ گل در کنار کارلوس وینیسیوس از تیم بنفیکا در رده نخست برترین گلزنان لیگ پرتغال قرار بگیرد، اما در فصل قبل هم به دلیل دقایق بازی بیشتر نسبت به رقیبش و همچنین تعداد بالای گل زده از روی نقطه پنالتی موفق به دریافت کفش طلا نشد.
طارمی در این فصل در ۴۴ بازی در تمامی رقابت‌ها برای پورتو به میدان رفته و آمار درخشان ۲۰ گل و ۱۴ پاس گل را به ثبت رسانده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صدرالدین نظریان IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    ماشاءالله طارمی که انقد زیبا درخشیدی این فصل
  • محمدامین IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    سلام خدایی بازی طارمی خوبه فقط سرمربی پورتو دقایق پایانی بازی میبره زمین دلیلش همینه و مربی بهش اطمینان نداره ولی کیفیت بالا بایی داره
  • Arian IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    0 0
    خواهشا برای تیم ملی هم همینقدر مایه بزار،البته میدونم درخشش تو تیم ملی به مسایل مختلفی برمیگرده و خیلی از بازیکنها مثل مسی هم نتونستن موفق باشن،اما با توجه به تیم های پیش رو در بازیهای انتخابی حتما میتونی همین کیفیت رو تو آسیا به نمایش بزاری،به هر حال زوج تو توی تیم ملی هم از ستارگان خارج از ایرانه و بهونه ی زیادی نداری..خلاصه منتظریم با مرام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس