کد خبر 1212554
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
منیعی‌: استقلال شایسته قهرمانی در لیگ برتر است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال با موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا به خودباوری لازم رسیده و با انگیزه بیشتری در لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

به گزارش مشرق، میثم منیعی‌ با اشاره پیروزی استقلال مقابل الشرطه در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: صعود استقلال به عنوان تیم اول به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اتفاق بزرگی بود که توسط مربیان و بازیکنان خوب و با کیفیت استقلال رقم خورد.

وی افزود: استقلال در آخرین بازی خود مقابل الشرطه فوتبال با برنامه، هدفمند و با نظمی را ارائه کرد، آنها یک گل زدند و اگر در زدن ضربات آخر کمی دقت لازم را داشتند می‌توانستند تعداد گل‌های خود را افزایش دهند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: خط دفاعی استقلال در جایگری، دفاع منطقه‌ای، حفظ فاصله لازم با خط هافبک و تمرکز کافی موفق عمل کرد و در طول ۹۰ دقیقه جریان بازی کوچک‌ترین فرصتی به حریف نداد.

منیعی‌ با تمجید از عملکرد میلیچ تصریح کرد: هرویه میلیچ‌ به پست اصلی خود بازگشت و نمایش عالی را در جناح چپ به نمایش گذاشت.

وی تاکید کرد: الهلال حریف بعدی استقلال در لیگ قهرمانان است و به طور حتم توانایی شکست دادن این تیم را دارد. آنها نسبت به سال‌های گذشته خود تضعیف شده‌اند و می‌توان به راحتی آنها را شکست داد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال با موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا به خودباوری لازم رسیده و با انگیزه بیشتری در لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس