کد خبر 1214140
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰

همانطور که میدانید اسباب کشی مقوله ای دشوار و زمان بر است، اما با سپردن تمام مراحل اسباب کشی به یک شرکت باربری معتبر و حرفه ای می توان از تمام مشکلات این کار دور ماند و اسباب کشی آسانی را تجربه کرد. بسته بندی اثاثیه منزل نیز مرحله اولیه اسباب کشی و مرحله مهمی از آن می باشد زیرا علاوه بر تضمین سلامت لوازم، در زمان انتقال به مکان جدید و چیدمان آنها نیز کمک می کند. در سال های اخیر شرکت های باربری علاوه بر حمل بار، خدمات مختلف دیگری نیز ارائه می کنند، یکی از آنها بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت می باشد. بسته بندی لوازم نیز دارای اصول بوده و باید به ترتیب لوازم کمتر کاربردی انجام شود و پیش از آن نیاز به تهیه لوازم اولیه و دسته بندی دارد.

بسته بندی اثاثیه منزل

برای بسته بندی اثاثیه منزل دو راه پیش روی شماست: سپردن آن به یک باربری مطمئن و انجام آن به صورت شخصی، هرکدام از این روش ها مزایا و معایبی را به همراه دارد که هر فرد با توجه به شرایط جسمی، زمانی و بودجه خود می تواند یکی را انتخاب کند. اگر قصد بسته بندی لوازم به صورت شخصی را دارید، باید خود را آماده کنید؛ چرا که اینکار هم نیاز به لوازم و هم زمان دارد. کارتن های مخصوص بسته بندی یا کارتن های ضخیم و محکم، چسب قوی، قیچی، طناب، ضربه گیر، روزنامه یا فوم و برچسب یا ماژیک لوازمی هستند که در حین بسته بندی به آنها نیاز پیدا خواهید کرد. باید لوازم به خصوص اشیاء شکستنی را با دقت در روزنامه یا پارچه بپیچید و پس از قرار دادن در جعبه ها فضای خالی بین آنها را نیز پر کنید. پس از پر شدن هر کارتن باید دقیق و محکم درب آنها را چسب بزنید و بر روی هر کدام برچسب محتویات یا جهت قرار گیری را بنویسید.

اما اگر قصد دارید بسته بندی لوازم منزل یا شرکت خود را به مجموعه باربری بسپارید، باید دقت کنید که یک شرکت باربری معتبر، باتجربه و حرفه ای را برای اینکار انتخاب کنید. اتوبارهای حرفه ای بسته بندی لوازم منزل را با کیفیت بالا انجام می دهند و به دلیل داشتن تجربه زیاد در این امر از سلامت لوازم خود تا پایان کار مطمئن خواهید بود. این مجموعه ها لوازم مورد نیاز بسته بندی را در اختیار دارند در نتیجه لوازم شما را به درستی و به دقت بسته بندی می کنند و در مجموع هزینه ای که پرداخت می کنید ارزش صرفه جویی در زمان و انرژی را دارد.

حمل و بسته بندی اثاثیه منزل با کیفیت بالا و قیمت ارزان

حمل اثاثیه منزل با کیفیت بالا

بعد از اینکه اثاثیه منزل خود را بسته بندی کردید (به هر یک از دو روش گفته شده) نیاز به حمل آنها از مبدا به منزل جدید دارید. معمولا افراد در این مرحله از باربری استفاده می کنند و به ندرت کسی اقدام به حمل بار به صورت شخصی می کند، دلایل زیادی وجود دارد:

· دسترسی به ماشین های حمل بار برای افراد امکانپذیر نیست

· حمل لوازم بزرگ برای افراد دشوار است

· چیدن تمام اثاثیه منزل در ماشین به طوریکه صدمه ای به آنها وارد نشود کار راحتی نیست

کارگران حمل بار که توسط شرکت های معتبر اتوبار تهران یا شهرستانها برای شما ارسال می شوند آموزش دیده اند و دارای بدنی آماده و تجهیزات برای جابجایی لوازم بزرگ و سنگین نیز هستند. همچنین این کارگران به دلیل تجربه زیاد خود در حمل و جابجایی به لوازم آسیب نمی رسانند و به راحتی اثاثیه منزل را در ماشین حمل بار می چینند. پس از اینکه حمل بار توسط کارگران به اتمام رسید، راننده ماشین باربری با تسلط به مسیرها، به صورتی ماشین را حرکت می دهد که هیچکدام از لوازم صدمه ای نبینند و در زمان معین به مقصد برسد. اهمیت این موضوع زمانی که مسافت طولانی و مقصد شهر دیگری باشد یا مسیر شلوغ و خیابان ها یک طرفه باشد مشخص می شود. پس از رسیدن به مقصد نیز کارگران حمل بار اثاثیه منزل را از ماشین تخلیه و به مکان مورد نظر شما در خانه انتقال می دهند.

حمل و بسته بندی اثاثیه منزل با کیفیت بالا و قیمت ارزان

انتخاب باربری معتبر برای حمل و بسته بندی اثاثیه منزل با کیفیت بالا و قیمت ارزان

با درنظر گرفتن این واقعیت که اسباب کشی یک روند خسته کننده و استرس زا دارد اهمیت انتخاب یک شرکت باربری معتبر و حرفه ای برای بسته بندی و حمل اثاثیه منزل بیشتر مشخص می شود. قطعا سابقه خوب یک اتوبار اهمیت بسیاری دارد که می تواند با معرفی توسط دوستان و آشنایان تعیین شود، اما عوامل دیگری هم در اعتبار و مهارت یک شرکت باربری موثرند که مهمترین آنها عبارتند از:

· داشتن تجربه و سابقه خوب

· داشتن انواع خودروهای حمل بار (وانت، کامیون، خاور و ...)

· داشتن مجوز از اتحادیه باربری

· در اختیار داشتن کارگران آموزش دیده و ماهر

· ارائه بیمه نامه باربری

· دریافت هزینه بر اساس تعرفه اتحادیه

همچنین پرسنل یک باربری خوب باید در کار خود حرفه ای بوده و متقاضیان اسباب کشی را در خصوص زمان و نحوه جابجایی راهنمایی کنند. یکی دیگر از ویژگی هایی که به یک شرکت باربری نسبت به شرکت های مشابه برتری می بخشد، داشتن شعبات مختلف در شهرهای بزرگی مانند تهران می باشد. در تهران به دلیل شلوغی و بزرگی شهر نیاز به وجود شعباتی مانند باربری غرب تهران، شرق، مرکز، شمال و جنوب به صورت جداگانه می باشد، زیرا امکان خدمات رسانی سریع تر و بهتر را به اتوبار می دهد.

اتوبار تیک بار با شعبات مختلف در اکثر نقاط تهران و در اختیار داشتن بهترین و زبده ترین کارگران به متقاضیان اسباب کشی خدمات رسانی می کند. این مجموعه خدمات مختلفی از جمله حمل و بسته بندی اثاثیه منزل را با کیفیت بالا و قیمت ارزان و بر اساس تعرفه اتحادیه باربری ارائه می کند. همچنین با توجه به شرایط کنونی شیوع کرونا در کشور کارگران، رانندگان و پرسنل این مجموعه تمام دستورالعمل های بهداشتی را در زمان بسته بندی اثاثیه و جابجایی آنها رعایت می کنند. از دیگر ویژگی های تمایز این مجموعه استفاده از خودروهای موکت کاری شده برای حمل اثاثیه منزل و همراهی کارگران تا مرحله چیدن لوازم می باشد.

راه های ارتباطی با مجموعه تیک بار:

شماره های تماس: 02188875794 – 02188101539

وب سایت اتوبار تیک بار: www.tikbar.com


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس