اسرائیل

منابع نظامی رژیم صهیونیستی از تشدید دامنه درگیری‌های طی چند روز آینده در قدس اشغالی خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های فلسطینی، جوانان فلسطینی در نوار غزه در حمایت از ساکنان قدس و محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به مسجد مبارک الاقصی، ارسال بالن‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی را ازسرگرفته‌اند.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که از صبح امروز تا این لحظه ۱۶ مورد آتش‌سوزی در اراضی اشغالی بر اثر ارسال بالن‌های آتش‌زا از سمت غزه به وقوع پیوسته است.

تحلیلگر نظامی صهیونیست: درگیری‌ها در قدس اشغالی تا چندین روز ادامه خواهد داشت

«تال لیو رام» تحلیلگر نظامی روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد:  برآورد سرویس‌های امنیتی اسرائیلی این است که امشب تظاهرات‌های گسترده‌تر و درگیری‌های بسیار شدیدتری در شهر قدس اتفاق خواهد افتاد و احتمالا درگیری‌ها تا چند روز ادامه داشته باشد.

برغوثی: اوضاع در قدس اشغالی به سمت رویارویی همه جانبه با دشمن پیش می‌رود

«مصطفی برغوثی» دبیرکل جنبش طرح ابتکار ملی فلسطین اعلام کرد: آنچه در قدس در جریان است، انتفاضه‌ای مردمی علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی و عملیات پاکسازی نژادی فلسطینیان است و اوضاع به سمت رویارویی همه جانبه و فراگیر با دشمن پیش خواهد رفت.

وی خواستار لغو معاهده اسلو و پایان دادن به همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    چرا اروپایی ها هیچ وقت با هم نمی جنگند ولی ما خاورمیانه ای ها همش در حال جنگ و درگیری با همدیگه هستیم ؟! این آتش های فتنه را خود غربی ها در منطقهء ما به پا می کنند که ما را ضعیف کنند . ما هم ساده ایم ، توی دامشان می افتیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس