کد خبر 1214707
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
باشگاه پرسپولیس از سپاهانی‌ها به کمیته انضباطی شکایت می‌کند

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مستندات اتفاقات امروز مقابل هتل این تیم در اصفهان را به کمیته انضباطی ارجاع خواهد داد.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس نسبت به اتفاقاتی که عصر امروز (یکشنبه) مقابل هتل آسمان و مسیر منتهی به ورزشگاه نقش جهان رقم خورد اقدام حقوقی انجام می‌دهد.

تعدادی از هواداران فوتبال، که با توجه به شعارها و پوششی که داشتند، مشخص بود چه اهدافی را دنبال می‌کنند، به توهین، تهدید، ایجاد اغتشاش و ناامنی و... برای پرسپولیس پرداختند که مستندات این اتفاقات به صورت کامل جمع‌آوری شده و در تهران به مراجع ذی‌صلاح به خصوص کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه خواهد شد.

این افراد با نمادهایی از تیم سپاهان، امروز با تجمع برابر هتل محل استقرار پرسپولیس، برای دقایق طولانی مانع از حرکت تیم به سمت ورزشگاه شدند. این مسئله بلافاصله به اطلاع مقامات فوتبال، سازمان لیگ و مسئولان برگزاری مسابقه رسید و با دستور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیگیری‌های حقوقی نیز متعاقباً انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    10 5
    فوتبال کثیف رو از از اصفهان آموختم. از زمان مجروحیت سرباز چشم از دست داده تا الان.....
    • سعید IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      4 2
      خطاب به 20:52، فوتبال کثیف مال شما لنگی هاست ، چشم آن سرباز را هم هواداران پرسپولیس کور کردند، ولی چون بازی در فولاد شهر بود، سپاهان را محکوم کردند ، البته همه می دانند ، بسیاری از اعضای فدراسیون سرخابی هستند و به نفع آنها عمل می کنند.
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    2 1
    به بازی کیسه با سپاهان چرا ال کلاسیکو نمیگن؟؟؟
    • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      3 1
      امثال شماها مریضید. همین، توصیف دیگه ای نداره
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    9 3
    از سپاهانی ها عادیه......تعجب نداره
    • امیر IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      3 1
      خطاب به 20:57، آره راست می گی ، این مساله برای سپاهانی ها عادیه، چون هر وقت لنگ کثیف می بینند ، دوست دارند تمیزش کنند تا بوی گندش بقیه را خفه نکنه.
  • مرضیه حسینی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    5 2
    اصفهانی ها
    • رامین IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      0 0
      خانم حسینی، شما بی فرهنگ های بی هویت در حدی نیستید در مورد اصفهانی ها اظهارنظر کنید. اگر اصفهانی ها خسیس بودند، اینقدر خرج تیمشان و شهرشان نمی کردند دانشمند، از طرفی کسانی که مثل شما خرج های احمقانه انجام نمی دهند خسیس نیستند، عاقلند. همه می بینند که خرج های احمقانه تیم های سرخابی چه مشکلاتی از نظر بدهی و... برایشان ایجاد می کند و مرتب هم به این خاطر محکوم می شوند.
  • رضا IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    2 3
    تیم سپاهان لیاقت وتوانایی برگزاری بازی ومیزبانی رو نداره . باید بازیهای این تیم در زمین شهر دیگه ای برگزار بشه
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    2 2
    دم ساکت گرم که فقط اون میتونه جلوی این پرسپولیس بایسته! توی بحث داوری و مدافعین حریف که استاده فقط اگه ساکت فرمول قدرت بدنی عجیب و غریب پرسپولیسی ها رو برای تیمش اجرا کنه که توی این فشردگی با این سبک پرسینگ و دوندگی و پرش های کریس رونالدویی آخ نمیگن و مربی اونقدر خیالش از مدافع 40 ساله ای که از قضا همش تو محوطه جریمه حریف در حال گلزنیه راحته که یه بازی هم بهش استراحت نمیده، حتما میتونه با یکم تلاش بیشتر و شانس، قهرمانی رو از چنگ پرسپولیس دربیاره، هر چی باشه بازم دست پرسپولیسی ها تو محروم کردن بازیکن و مربی اونم شب بازی، برنامه ریزی لیگ و خرید بی چون و چرای ستاره هایی که چند ده میلیاردی مشتری دارن و فقط به خاطر غیرت و تعصب پرسپولیسین، بازتره!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس