کد خبر 1219041
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
کارنامه آکادمی قابل دفاع است/ استقلال باید ذوب آهن را شکست دهد

مدیر فنی آکادمی باشگاه استقلال ضمن دفاع از عملکرد این آکادمی بیان داشت: کارهای زیربنایی خوبی در ورزشگاه امام رضا (ع) صورت گرفته است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران بعد از دو هفته پیاپی ناکامی در رقابتهای لیگ برتر و کمرنگ شدن شانس قهرمانی‌اش در این مسابقات، چهارشنبه شب باید در چارچوب جام حذفی با تیم فوتبال ذوب آهن دیدار کند تا در صورت پیروزی در این بازی بتواند از مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات عبور کند.

در خصوص شرایط کنونی آبی پوشان ایوب اصغرخانی پیشکسوت و مدیر فنی آکادمی باشگاه اظهار داشت: قطعاً استقلالی که در جام حذفی مقابل ذوب آهن بازی می‌کند با استقلالی که در لیگ به دیدار این تیم رفت تفاوت دارد. آبی پوشان به اندازه کافی در لیگ امتیاز سوزی کرده‌اند و حالا چاره‌ای جز تمرکز روی جام حذفی و دورخیز برای قهرمانی این مسابقات ندارند.

بیشتر بخوانید:

مهدوی‌کیا: راه فراری برای هیات فوتبال و استقلال نیست

وی بیان داشت: جام حذفی جام تک موقعیت‌ها، تک بازی‌ها و یک میانبر خوب برای به دست آوردن یک جام و سهمیه آسیاست و تیم ما هم همیشه نشان داده یک متخصص در این جام است. امیدوارم شاگردان فرهاد مجیدی بتوانند از سد ذوب آهن عبور کرده تا این بحران را هم پشت سر بگذارند.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به دو دیدار گذشته این تیم در لیگ برتر که با شکست همراه بود بیان داشت: در هر دو بازی استقلال به لحاظ فوتبالی از حریفانش برتر بود و تنها با بدبیاری نتیجه را واگذار کرد. امیدوارم این بدبیاری‌ها در جام حذفی از ما دور شود.

کارنامه آکادمی قابل دفاع است/ استقلال باید ذوب آهن را شکست دهد

مدیر فنی آکادمی آبی پوشان در ادامه با اشاره به برخی انتقادات نسبت به این بخش از باشگاه استقلال بیان داشت: این حجم از انتقاد قدری عجیب است در حالی که آکادمی بدون مشکل کارش را پیش می‌برد. من کاری به نتایج ندارم که تیم‌های ما در رده‌های مختلف نتایج قابل قبولی هم گرفتند، که اگر نمی‌گرفتند عجیب و قابل انتقاد بود. اما آکادمی استقلال کارهای زیربنایی خوبی انجام داده است.

اصغرخانی تاکید کرد: ورزشگاه امام رضا (ع) امروز واقعاً شبیه یک آکادمی فوتبال شده و محلی آبرومند برای باشگاه است؛ که باید از حمایت‌های باشگاه و تلاش‌های مدیر محترم آکادمی هم برای این منظور تشکر کرد.

سرمربی سابق تیم‌های پایه آبی پوشان خاطرنشان ساخت: آکادمی این باشگاه همواره در طی سالهای گذشته همچون یک کارخانه بازیکن سازی کار کرده و بازیکنان بسیار زیادی از تیم‌های پایه این باشگاه هم اکنون در لیگ برتر شاغل هستند و ما سعی می‌کنیم این زنجیره همچنان حفظ شود و در این راه از هر پیشکسوت دلسوزی که پیشنهاد یا انتقاد سازنده دارد دعوت می‌کنیم در کنار حضور یافته و به این حفظ این زنجیره کمک نماید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس