به گزارش مشرق دکتر جلال الدین هاشمی، کارشناس انرژی در گفتگو با نود اقتصادی گفت: قراردادهایی که زنگنه در سال‌های اخیر امضا کرده خسارت‌های سنگینی به کشور زد.

وزیر نفت اعتقادی به توانمندی داخلی ندارد، او به دنبال فروپاشی صنعت نفت است. رفتار زنگنه دیکتاتور مابانه بوده و با کارشناسانی که با نظر او مخالفت می‌کنند برخورد سختی می‌کند.

زنگنه کارکنان و مدیران گوش به فرمان را منصوب کرده و رشد می‌دهد.

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • جاسم حلفی IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    16 0
    با سلام ایشان پروفسور سيد جلال الدين هاشمي رشته مكانيك 1358 دانشگاه پنسيلوانيا فيلادلفيا آمريكا رییس سابق دانشگاه نفت و مدیر گروه مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی اهواز هستند نظر ایشان کاملا علمی و قابل استناد است. با تشکر
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    5 0
    خواهشا برخورد مناسب صورت گیرد
  • سعید IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    1 0
    خدمت دوستان پیگیری کننده موضوعات نفت و زنگنه عرض کردم، که همانطوری که پرفسور سید جلالدین هاشمی فرمودند، زنگنه یک تئوریسین مدیریت مداری اختاپوسی بر این صدارت است که برنامه ریزی های 50 ساله را در سر خود دارد. وقتی نفت از دست زنگنه رهایی یابد روز ملی شدن صنعت نفت را باید دوباره نامگذاری کرد. دوستان معاونین و نیروهای ایشان در حال حاضر در بهترین دانشگاه های خارج از کشور در رشته های مرتبط با نفت در حال تحصیل هستند و هرگز نخواهند گذاشت که با برکناری بیژن، خط و مشی او و برنامه های ضربه زدن به اقتصاد نفت، همانطوری که پرفسور هاشمی اشاره فرمودند ریشه دار هستند، به زمین و بن بست کشانده شود. قوه قضاییه باید تیمی تخصصی کارشناسی مرتبط با رشته های علمی نفت را وارد این وزارت خانه نماید تا کاملا با تسلط کامل به بررسی های عدم توسعه این وزارت رسیدگی نماید البته تا توسعه را اگر برای زنگنه مطرح نمایید فوری کتاب 1300 صفحه ای را برایتان مطح می کند در حالی که صنعت نفت فراتر از تمامی صنایع است و تمامی زیر ساخت های صنعتی در دیگر بخش ها حتی صنعت موشک، بایستی از همدیگر بهره گیری نمایند تا خود کفایی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام پذیرید. در حالی که زنگنه هنوز نتوانسته است در این دو دهه گذشته راه را برای توسعه صنایع داخلی سرعت بخشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس