مجمع روحانیون

مردی که چند ماه قبل در قالب یک بیانیه، اصلاح‌طلبان را به "تحریم خاموش انتخابات" فرا خوانده بود، توانست با همراه‌سازی لیدر اصلاح‌طلبان به مقصد شوم خود نائل آید.

سرویس سیاست مشرق – تشکل اصلاح‌طلب موسوم به "مجمع روحانیون مبارز" اخیراً با انتشار گزارشی از آخرین جلسه خود پیرامون انتخابات ۱۴۰۰ که البته در واقع یک بیانیه انتخاباتی بود بر "تحریم خاموش انتخابات" تأکید کرد.

مجمع روحانیون در بخشی از خبر جلسه یا همان بیانیه خود که در آن بر حضور و ریاست خاتمی در جلسه تأکید شده، آورده است:

"مجمع بر تصمیم نهاد اجماع ساز مبنی بر عدم معرفی نامزد انتخاباتی از طرف این جبهه، صحه می گذارد و آن را اقدامی سنجیده و در جهت پرهیز از افتادن در دامی که مهندسان انتخاباتی تدارک دیده اند می داند! "[۱]

البته اقدام مجمع به هیچ وجه غیر منتظره نبود و برخی محافل تحلیلی از یکسال قبل کراراً تأکید کرده بودند که هسته سخت اصلاحات و عقول منفصل آن در گروه‌ها و احزاب مختلف به دنبال توطئه تحریم خاموش است و شورای نگهبان هر تصمیمی بگیرد اما چپ‌های ستادی کمر به تحریم انتخابات و کاستن از مشارکت کسانی از مردم بسته‌اند.

جالب است که به گواه بیش از ۱۴۰ گزارش مشرق طی یکسال گذشته در بحث "تحریم خاموش انتخابات"؛ اکنون باید از مجمع روحانیون مبارز پرسید که چرا اقدام آنها و بیانیه جبهه اصلاحات برای تحریم انتخابات، اینگونه قابل پیش‌بینی بود و تحلیلگران از کجا پی برده بودند که خط به خط بیانیه یا همان جلسه اخیر مجمع روحانیون؛ از یکسال قبل نوشته و از قبل حاضر شده است!؟

در این باره البته خوانش بیانیه موسوی‌خوئینی‌ها از چهره‌های محوری مجمع روحانیون در چند ماه قبل که بصورت تلویحی بر تحریم خاموش انتخابات ۱۴۰۰ تأکید کرده بود نیز حائز اهمیت است.

جالب است که در بیانیه اخیر مجمع روحانیون این جمله مزوّرانه هم به چشم می‌خورد که: "در ابتدای این جلسه که به ریاست جناب آقای خاتمی برگزار گردید وضعیت دور از انتظاری که برای انتخابات ریاست جمهوری پیش آمده است مورد بحث و بررسی قرار گرفت"!

مجمع روحانیون ‌آتش‌بیار پروژه "تحریم انتخابات" شد/ جمله‌ای مزوّرانه در گزارش یک جلسه!

برخی معتقدند پاسخ این سؤال که چرا اقدام شریرانه تحریم خاموش از مدت‌ها قبل پیش‌بینی شده بود را بایستی در فتنه سال ۸۸ و در فتنه اقتصادی آبان ۹۸ جست...

فرماندهان این فتنه‌ها بیش از ۱۰ سال است که شرایط کشور را "عام‌البلوی" تلقی می‌کنند و معتقدند توانسته‌اند با سیاه‌نمایی، با بزرگنمایی از مشکلات کشور و با ناکارآمدنمایی از نظام اسلامی جامعه را به شرایط انفجار و اعتراض خیابانی بکشانند.

طی ۱۰ سال گذشته کم نبوده مواردی که این افراد شرایط کشور را "شرایط ته درّه" توصیف کردند، از "و ما ادریک ماالتحریم" گفتند، برای حل مشکلات "آدرس خیابان" را به مردم دادند و حتی از این گفتند که ایران اسلامی فلج شده است!

آیا بدیهی نیست که چنین جریانی دیگر هیچ احساسی نسبت به انتخابات و مردمسالاری نداشته باشد و به جای آنها به اسلحه بیاندیشد!؟

بله بدیهیست و از همین روست که فرماندهان فتنه اقتصادی هم دیگر نیازی به نگه داشتن ماسک مردمسالاری و انتخابات نمی‌بینند و حتی با اعلام "تحریم خاموش انتخابات" رسما از دموکراسی هم خارج می‌شوند.

بیان ساده‌تر اینست: آنها جز به تمام کار کردن کار ناتمام فتنه ۸۸ و آبان ۹۸ نمی‌اندیشند.

جالب است که در سمت دیگر ماجرا می‌بینیم "محسن میردامادی" از فرماندهان فتنه ۸۸ نیز در اظهاراتی که اخیرا از وی منتشر شد اظهار می‌دارد که تصمیم جبهه اصلاحات (که آنها هم رسما بر تحریم خاموش انتخابات تأکید کرده‌اند) می‌بایست با انسجام کامل ادامه یابد! [۲]

افکار عمومی باید بدانند که نقشه چپ‌ها برای تحریم خاموش انتخابات ۱۴۰۰ که با هدف کاستن از مشارکت کسانی از مردم طراحی شد ابعاد مختلفی داشت...

از جمله معرفی "نامزدهای غیر ممکن" و افرادی که بی‌صلاحیتی آنها از پیش محرز بود. تا آقایان مطمئن باشند هیچیک از این افراد توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت نمی‌شوند. و تا بهانه بی‌نامزدی به دلیل عملکرد شورای نگهبان! دچار انکسار نشود.

تأکید بر ارتباط مشروعیت و مشارکت، معرفی برخی اشرار سیاسی دارای سابقه محکومیت بعنوان داوطلب نامزدی، ریشخند کردن اقدامات جهادی مجلس یازدهم و القای گزاره‌های احمقانه‌ای مثل "مردم ناامید شده‌اند"، "هرکس بیاید همینست" و "مردم احساس می‌کنند از صندوق رأی نتیجه نمی‌گیرند" نیز ابعاد دیگری از این پروژه شوم بودند که تماما توسط فرماندهان تحریم انتخابات طراحی و ترویج شدند.

گزاره‌هایی که تک به تک آنها فاقد معنای عقلانی و معارض منطق هستند و جالب است که برخی از آنها مثل "ناامیدی" اتفاقا عاملی برای مشارکت حداکثری در انتخابات هم هستند.

اما تردستی اصلاح‌طلبان به حدی بود که در پرتو عدم رصد پروژه آنها و "سکوت خواص" حتی همین بدیهی‌ترین مفاهیم مشوّق مردم برای حضور در انتخابات نیز در میان عده‌ای به عامل تقبیح مشارکت تبدیل شدند.

و این دقیقا همان اتفاقیست که به دلیل سکوت خواص در شام سال ۴۰ هجری نیز رخ داد به نحوی که عده‌ای در بدیهی‌ترین مفاهیم مثل "نماز خواندن علی(ع) " تشکیک و تردید داشتند.

باید دانست که مشارکت حداکثری در انتخابات اگرچه یک امتیاز بزرگ است اما حیات و قوام یک انتخابات با رعایت مُرّ قانون محقق می‌شود. و نتیجه یک انتخابات نیز با هر میزان مشارکتی اما لازم‌الاتباع است برای همه.

"رصد دقیق پروژه طراحی شده از سوی هسته سخت اصلاحات برای تحریم خاموش انتخابات و صحبت کردن پیرامون آن با مردم در قبل و پس از برگزاری انتخابات"، راه برون‌رفت از توطئه‌ای است که علیه اسلام، علیه جمهور و علیه انقلاب اسلامی مردم به صحنه آمده و سودای رسیدن به اهدافی شوم را در سر می‌پروراند.

پر واضح آنکه مشخص نیست نظام اسلامی پس از تجربه ۲ اقدام عامدانه ستاد اصلاحات در کاستن از مشارکت کسانی از مردم در ۲ انتخابات مجلس یازدهم و دولت سیزدهم؛ همچنان بر مسیر مدارا و تسامح نسبت به کسانی که صراحتا دشمن امنیت کشور هستند؛ راه بپیماید یا اینکه مسیر برخورد و تأدیب "فرماندهان فتنه" را در پیش گیرد!؟

***

1_https://www.jamaran.news/fa/tiny/news-1511785

2_mshrgh.ir/1225444

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 146
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 44
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    99 38
    کور خوندی پیر پرحرف خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • سوخته IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      75 32
      خائنین در لباس پیامبر ( منافقان ) 9 9 9
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      66 32
      یاد کاهانان فیلم یوزارسیف افتادم
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      68 25
      ای آنکه بود فتنه شعارت عقوبت سختی در انتظارت
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      55 18
      ان شاالله که برحرف خود بمانند و هیچوقت وارد کارزارهای انتخاباتی نشوند و به دست خودشان محو شوند .
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      8 2
      اگر اینها دست مردم بیفتن یه روزی، تیکه بزرگشون گوششونه
    • محمد IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      3 1
      یا سریع العقاب
  • سادات IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    75 23
    خدایا به حق رسول الله ریشه اینا رو بخشکون، الهی آمین
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      50 20
      الهی آمین
    • سید IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      23 11
      انشاالله بزودی
  • حسن IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    31 8
    هر ایرانی مسلمان عاقل و بالغ خیر و شر بد یا خوب را میتواند تشخیص دهد و احتیاج به توصیه دیگران ندارد باید کار ها را بخدا سپرد . در دعای تحویل عید نوروز که گفته می شود ای گرداننده چشم ها و قلب ها ...
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    40 31
    اگر واقعا این افراد قصد تحریم انتخابات را داشته باشند , همان معاویه ها و عمروعاص های زمان هستند (لعنت الله علیهم اجمعین)
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    39 30
    مردم از اصلاح طلبان خسته شده اند از 40 سال 32سال مملکت دست اصلاح طلبان بود چه کار مثبتی انجام دادند تا این دفعه هم میخواهند با شعار دروغ رای مردم را بدزدند
  • علی IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    28 20
    گذشت اون دوران ! دوران عوض شــده!
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    32 26
    عکس خاتمی را چرا تار کردی؟
    • سوخته IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      44 19
      این خائنین عکس تار کردن برایشان کم است ای کاش اعدامش می کردنند تا با اربابش معاویه و امروعاص محشور میشدند
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      13 21
      همه خائنن فقط شماها که 30 ساله کل نظام دربست دراختیارتونه خوبید.فقط موندم 4سال بعد که کل سه تا قوه و بقیه مجامع همه انقلابی و جهادی بودن قراره چه بهونه ای واسه ناکارامدی جور کنید
    • DE ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      14 9
      عکس خاتمی را چرا تار کردی؟ چون سالهاست مشغول تار تنیدن و تار بافتن و تیره و تار کردن است. فقط کم مونده تار و تنبک هم بیارن در مساجد. والا حالا بعد از تناول یه همچین شام توپی و تتاول بیت المال طناول آواز هم میچسبه والا
    • NL ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      3 1
      جالب تر اینکه آقای مهر علیزاده که صلاحیت اش احراز شده یکی از شعارها ش اینکه می خواد دولت سوم خاتمی بشه . تو تلویزیون هم اعلام می کنه، من نمی دونم مشرق به عنوان یه نشریه اصلا در جریان مسایل روز هست خخخخ.
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      5 1
      اتفاقا بنظر من باید دورش خط میکشید و مینوشت خائن درجه یک
  • US ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    33 12
    جمع کنین بابا موقع انتخابات آمریکا شور مردم بیشتر از این بود
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    39 16
    آخرین دست و پا زدن های منافقین و غرب گدایان
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    26 22
    شرافت چیزی است که اینها ندارند. آخه نامردها، نزدیک ۳۲ سال از ۴۰ سال، کشور دست همین همفکران روحانیون مبارز بوده، حالا دنبال چه هستند؟ این وضع اقتصادی نابسامان دست پخت خود اینهاست. با این ادا اطوارهای مسخره، ملت دیگه فریب نخواهد خورد. همه به کاندیدای ضد فساد رای خواهیم داد.
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    22 14
    یک مشت آدم رانتخوار وفاسد اقتصادی و اخلاقی
  • RO ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    31 42
    دوره خاتمی خیلی خوب بود نه تحریمی نه جنگی نه فقری یادش بخیر هرکس غیر اینو ادعا کنه یعنی از یه جا جیره میگیره
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      20 13
      پس چرا می گفت روزی 9 بحران داشتیم
    • بنده خدا US ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      10 7
      بندگان خدا جیره خوار خوان رحمت الهی اند! مواظب باشیم جیره خوار دشمن‌نشویم! رای مومنین فقط آیت الله رئیسی
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      21 10
      مردک می گفت هر 9 روزی یک بحران !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      10 7
      پس لقب محور شرارت برای دوران ریاست جمهوری نن جون کروبی بوده؟
    • امیرو IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      5 4
      نوشته بودی:دوره خاتمی خیلی خوب بود نه تحریمی نه جنگی نه فقری یادش بخیر هرکس غیر اینو ادعا کنه یعنی از یه جا جیره میگیره! بنده خدا یعاز یود قبل از اینکه پستی بگذاری اقلاً یه مقدار اخبار و آمار دوره خاتمی رو مطالعه میکردی.
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      3 1
      هیلاری کلینتون: تحریم های بانکی و نفتی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان بود.
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      3 1
      دوره خاتمی تحریم بود ولی اثرش کم بود چون هنوز ایران در منطقه و جهان قدرت نگرفته بود چون ایران هنوز این قدر قدرتمند نشده بود و ودر تقابل مستقیم با آمریکا قرار نگرفته بود.و بعدشم تحریم های سهمگین و هوشمند بعد فتنه 88 با هدف براندازی نظام آغاز شد که نتیجه به آشوب کشاندن و دودستگی و برهم زدن اتحاد مردم توسط همین خاتمی و اصلاح طلبا بود.بی خود خاتمی غرب زده و خاعن رو گنده نکن.
    • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      3 1
      اگه بحران نداشتیم ، پس معلومه که همه چیز بر وفق مراد دشمن بوده ، و رو به افول و انحطاط اخلاقی بودیم که نه تحریمی ، نه سایه جنگی و نه فقری بوده .
    • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      5 2
      دردوره خاتمی نامرد کارخانه رشت الکتریک توسط جهانگیری نامرد که وزیر صنایع ومعادن بود به همسران کرباسچی عبدالله نوری وهمسر قبه بهقیمت یکصدوم قیمت آنهم نسیه واگذار شد کارخانه ای که بیش از 500 نفر کارگر داشت کارگران رااخراج بیکار کردندودستگاههای انرافروختند منابع آنراغارت کردندوسعت زمینهای کارخانه بیش ازدوازده هکتاربودمیخواستند بهمسکونی تبدیل بکنند وبفروشند موافقت نشدتااینکه آقای رئیسی ورودپیداکردوکارخانه ویران شده وتاراج شده راازچنگ ای غارتگران بدترازقوم مغول گرفت وبه بیتالمال برگرداند ودستور احیا آنراصادرکردخداحفظ اش بکنددردوران خاتمی ملعون دوران غارت پنهان ورانت خواری وامهای میلیاردی بابهره ناچیزوپنهان بودطوریکه اکثراصلاحطلبان به ثروت نجومی رسیدند
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      1 0
      وضع اقتصادی خیلی بهتر از دولتهای دیگه بود
    • IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      0 1
      ما که دوره خاتمی خیلی فقیر بودیم،میوه خراب که جلو در میزاشتن میخوردیم
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    16 21
    وقتی حرف از آشتی ملی زد، عملکردتون را یادتونه؟ انگار شما خودتون می خواستید اینطور بشه
    • DE ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      1 1
      وقتی حرف از آشتی ملی زد، عملکردتون را یادتونه؟ انگار شما خودتون می خواستید اینطور بشه/ آشتی ملی با چه کسی ملت باهم قهر نیستند و جنگ داخلی هم ندارند که آشتی ملی کنند بیسواد. چند تا تکخور مفتخوار میخوان همیشه کیک حکومتی را ببلعند با خودشون دعواشون شده خب برن آشتی کنند چکار به ملت دارن.آشتی ملی یعنی کنتورها صفر دزد و رانتخوار و وطنفرو شو جانی و جاسوس از فردا‌پروندهشون میشه پاک پاک مانند پرونده ملت ستم کشیده و زجر دیده. آشتی ملی یعنی پیگیری جانیان دیگه ممنوع
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      6 4
      اون اعتراف کرد به دروغ فتنه؟ هرگز علنی این کار رو نکرد. پس آشتی ملی حرف مفته. تو با یه دروغ بیای مملکت رو به گند بکشی، بعد اعتراف هم نکنی، بعد حرف از آشتی بزنی؟؟! رو هم حدی داره بنده خدا!
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    17 13
    یکمشت‌....شیعه‌انگیلیسی‌میخان .برای‌.یملت.تصمیم.کبرابگیرندزهی. خیال.باطل
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    17 19
    مجمع روحانیون دیگه چه کی هستند ، اینها آخوندهای انگلیسی هستند
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    15 14
    نفرت مردم رو از خودشون بیشتر کردن
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    13 17
    ۴ نفرکه اگ امریکا و انگلیس پشتشون نباشند ... حساب نمیشند البته الان با همونا هم .... حساب نمیشند همتون روهم یک ریسی براتون بسه
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    22 11
    ومکروا و مکر الله والله خیرالماکرین
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    13 14
    اینا واقعاخدا وکیل کجا تربیت شدن؟
    • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      4 1
      در مکتب شیطان .
  • علی IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    13 14
    اولا عرض شود اینهد همه فامیل و ازدواجهای سیاسی دارند مدارا کردن نظام هم با اینها از این روست و ظلم بزرگی در حق ملت و کشور است مدارا با منافقین بیش از این جایز نیست
  • سید IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    12 10
    مجمع معمّمین بی سواد!!! هرچند برخی از ایشان دستوری خود را آیت اللّه و ایت اللّه العظمی ئ علامه لقب داده اند، اما شک نکنید که مجمع معمّمین بی سواد هستند!
  • بی نام IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    17 9
    مگر کسی الان به اینها نگاه میکنه
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    9 7
    مرام افسادطلبان در انتخابات ها اگه رد صلاحیت شدیم: میگیم انتخابات مهندسی شده.اگه تایید صلاحیت شدیم و رای نیاوردیم: میگیم تقلب شده و فتنه بپا می کنیم‌.اگه تایید صلاحیت شدیم و رای آوردیم: میگیم گندکاریامون تقصیر شورای نگهبان و نظامه. میخواستن ما را تایید نکنن!
  • Phn IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    31 44
    لعنت خدا بر دشمنان خاتمی .اگر یک مرد در دولتی ها وجود داشته باشد،سید محمد خاتمی است
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      34 29
      شاید خاتمی از نظر دشمنان مردم ایران مرد باشد اما از نظر مردم ایران یک فتنه‌گر خائن است
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      12 6
      کدوم سید، کدوم مرد. کسی که با دشمن دوست است، کسی که از فتنه حمایت می کند با پیامبر نسبتی ندارد همانطور که پسر نوح از اهلش نبود. قران خوندی؟!
  • محسن IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    28 8
    شماها از یک طرف دائماًً می گویید مردم دیگر اعتنایی به اصلاح طلبان ندارند، و از سوی دیگر می گویید اگر آنان کاندیدا معرفی نکنند سبب کاهش مشارکت مردم در انتخابات می شود. بالاخره کدام حرفتان درست است؟ خودتان کدامش را باور دارید؟
    • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      10 18
      یک دوره ای در اوایل رهبری حضرت آقا؛ کروبی و گروه هم مسلکش انتخابات را تحریم کردند اما پس از برگزاری انتخابات چنان روسیاه شدند که هرگز بعد از آن چنین غلطی نکردند! ضمناً یاد اعتصاب و استعفاء و تحریم انتخابات نفوذی های مثلاً نماینده در مجلس ششم هم که هنوز خوب در اذهان هست! این بار هم قطعاً همان جور تکرار خواهدشد!
    • محسن ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      6 0
      به کاربر 17:39 ) دوست محترم، الان این پاسخ شما چه ارتباطی با سؤال بنده داشت؟ احتمالاً اشتباهی گذاشتین. به قول امروزی ها: اشتب زدی داداچ! (البته شوخی بود. به دل نگیر! )
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      4 0
      دوست 08:26 ـــ منظور این است که ملت وظیفه خود را انجام خواهند داد و وقعی به اراجیف چند نفر خودفروخته نخواهند گذاشت!!
  • شهروند شهرستان ارومیه IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    10 21
    سلام می گذرد این روز روزگار و بماند اثرش در خاطره روزگار و تا خداهست حق همیشه پیروز است و انقلاب اسلامی با تمام توان بی توجه به یاران بی وفا به راه خود با قدرت ادامه خواهد داد و شعر زیبای سعدی در وصف دوست بی وفا:بگذار تا مقابل روی تو بگذریم / دزدیده در شمایل خوب تو بنگریم +شوق است درجدایی و جور است در نظر / هم جور به که طاقت شوقت نیاوریم +روی ار به روی ما نکنی حکم از آن توست / بازآ که روی در قدمانت بگستریم +ما را سریست با تو که گر خلق روزگار / دشمن شوند و سر برود هم بر آن سریم +گفتی ز خاک بیشترند اهل عشق من / از خاک بیشتر نه که از خاک کمتریم +ما با توایم و با تو نه‌ایم اینت بلعجب / در حلقه‌ایم با تو و چون حلقه بر دریم +نه بوی مهر می‌شنویم از تو ای عجب / نه روی آنکه مهر دگر کس بپروریم +از دشمنان برند شکایت به دوستان / چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم +ما خود نمی‌رویم دوان در قفای کس / آن می‌برد که ما به کمند وی اندریم +سعدی تو کیستی که در این حلقه کمند / چندان فتاده‌اند که ما صید لاغریم
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    14 12
    مجمع شیاطین معارض بیشتربهشون میاد
  • ایرانی IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    26 21
    من تا حالا در همه انتخاباتها رای دادم.ولی این دفعه به هیچ وحه رای نمیدم
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      14 21
      یا دروغ می گویی و یا این که به کسانی رأی می داده ای که انتظار و گمان داشته ای برعلیه ساختار نظام می توانند غلطی بکنند!
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    10 11
    اگر در صدادوسیما افکار واسامی ای اقایان به مردم نشان بدهند ،کشور برای ایشان تنگ خواهد شد ،افراد مغرورومتکبر که صاحب مملکت ممی دانند .
  • امیر NL ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    7 2
    همان طور که امام رحمت الله علیه در سخنرانی خود گوش زد کرده بود امروز دارد به وقوع می انجامند ، یکسری روحانیون و همفکران شان ، بنام دین دنبال مال دنیا و قدرت عستنند ریشه این انقلاب را دارتد می زنند و روی خون شهدا این اقایان همچون ارباب شان ابلیس رقص مرک و پایان انقلاب دارتد می کنند .
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    9 2
    تزویر سکه ای دو روست که عوام خدایش را میبینند و اهل معرفت ابلیسش را.این جماعت لباس روحانیت و دین پوشیده اند و به ظاهر متدین هستن ولی در باطن علیه اسلام و انقلاب توطعه میکنن و شدن عصای دست دشمن استکبارگر و ظالم.این جماعت ارزش گوسفند رو هم ندارن.تکه آخر فیلم مختار نامه همین جماعت رو به تصویر میکشه اینا فریب خوردگان و سست ارادگانی هستند که عذاب آخرت در انتظار آنهاست.
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    14 10
    لعنت خدا و رسول خدا بر همه فتنه گران چه عمامه سفید چه عمامه سیاه
  • علی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    16 7
    سلام احمق های پیر وپتال به امید تحریم انتخاب نشسته اند بدبختها شما تحریم کنید ملت لااقل این دوره گول شما را نخواهند خورد ورسوا می‌شید
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    1 1
    ضروری است صاحب نظران، خطبا و سخنرانان و بطور کلی تریبون داران متعد و دلسوز برای مردم این نکته را روشنگری نمایند که: مشارکت بالا در انتخابات فقط به نفع خود مردم خواهد بود و تأثیری در مشروعیت نظام ندارد. مشروعیت وابسته به احکام الهی است نه احکام جمهور. متأسفانه با خلط مبحث (مشروعیت و مشارکت) و عدم روشنگری لازم توسط دوستان، دشمن خارجی و نفاق داخلی ناجوانمردانه در صدد اختلاف افکنی بین مردم و حاکمیت بوده تا با حربه مشارکت پایین بتواند به مشروعیت نظام خدشه وارد سازد!
  • GB ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    1 3
    بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای سید حسن خمینی سلام علیکم فیلم پاسخ جناب استادمهدی طائب خدمت شما،دقیق و کارشناسی است را برای این مذبذبان پخش کنید!!!! إن شاالله مقداری اهل تفکر و تامل باشید و خوب گوش کنند! ازفرزند بنیانگزار انقلاب اسلام امام خمینی رضوان الله تعالی علیه،بیشتر ازاین توقع وجود دارد،که بصیر و اهل بصیرت باشد! درسخنرانی و انتقادی که داشته و دیگردوستانش نسبت به فرایند گزینش انتخابات داشته اند، گفته اند که من دوست دارم به کسی که دلم می خواهد رای دهم!! حال ازشما سوال می کنیم،آیاشما اگر کسی دزد و خرابکار و نفوذی واز بهائییت و صهیونیستها و منافقین خونخوارخلق هم باشد، به او رای می دهید و کشور و انقلاب و نظام و ملت را تحویل او می دهید!! این تائید صلاحییت ها،این احراز صلاحییتها،همه برای این است،که بتوان،جلوی هرخرابکاری را دررَده های بالاگرفت! خرابکاریهای اقتصادی،سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،باجریان نفوذ که صورت گرفته است! پس إن شاالله مقداری تفکر کنیدنسبت به موضوعاتی که میان مردم و رسانه های عمومی مطرح می کنید! کشوروملت رانمیتوان،به دست نفوذیهای خودفروخته واگذارکرد!
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    11 5
    مجمع .... انگلیسی بگیم بهتره
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    9 5
    در کل، جریان اصلاح طلبی، حزبی برای تکمیل و رشد نظام جمهوری اسلامی نیست بلکه حزبی برای تضعیف و براندازی خاموش و زیرپوستی نظام جمهوری اسلامی است.
  • DE ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    12 5
    مجمع الفاسدین از جنس روح الله زم هستند که پروژه «نقطه جوش و انفجار» را دنبال میکنند تا راه را برای حمله نظامی غرب هموار کنند و ایران را مانند افغانستان و عراق و لیبی نابود شود .. روح الله زم اعدام شد حالا نوبت بقیه خائنین است
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    10 3
    مردم شرکت نمیکنن اینا هم موج سواری میکنن و به روی مبارک هم نمیارن دلیلش خودشونن! همینه دیگه
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    7 2
    اينها فقط لباس پيامبر را دزديدند و هيچ ارتباطي با پيامبر ندارند، دنبال مطامع دنيوي هستند ، أمان از حسد!!!
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    3 0
    مگر قدرت چقدر می ارزد که به خاطرش خون می ریزید و هزاره کار دیگر میکنید یاد جمله ای از کتاب دنیای ناتمام افتادم:چرا انسان ها همدیگر را تکه پاره می کنند؟به خاطر یک پشت طلا؟به خاطر یک‌مشت خاک؟به خاطر قدرت؟به خاطر چی؟مگر خدا نگفته انسان اشرف مخلوقات است پس چرا این اشرف مخلوقات باید فدای چیز هایی شود که از خودش بی ارزش ترند....
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    7 2
    در لباس پیامبر چرا هر غلطی میکنید در آن دنیا جواب پیامبر را چه میدهید؟
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    10 9
    به عکس شهدا نگاه کنید شاید خجالت بکشید ......
  • امیر IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    11 8
    میزان مشارکت مردم در انتخابات و رای بالا به سید محرومان میزان جایگاه اجتماعی اصلاح طلبان و تحریم کنندگان امتخابات را نشان خواهد داد. فقط کافیست دو هفته صبر کنید
    • دادا عرب IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      2 1
      خداوند در قران میفرواید بترسین از عالم بی عمل
    • کارشناس در همه امور IR ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      0 2
      جنس خوبی زدی از خواب بلند شو
  • امیرو IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    12 2
    ای بابا , کی از دست اینها خلاص میشیم؟ افساد طلبها تا پوست مردم رو نکنند دست از سرشون بر نمیدارند. خدا بداد این مردم مظلوم برسه.
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    7 2
    باید اعدامشون کرد
  • GB ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    3 3
    هر چند که کله ادمایی که اینجا کامنت میذارن از ۱۹تا بیشتر نیست ولی اینو بدونین اگه الان اینجایین و هنو حکونت دست شماست به خاطر همین بابایه که ماتش کردین وگرنه الان باید نث قدیم کاسه گدایی دستتون نیبودو در خدنه نردمو میزدین هر چند که دور نیست
    • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      2 1
      یک کلمه از مادر عروس
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    7 1
    اکر می خواهیم این کشور آباد شود یکبار برای همیشه این طفیلی های مجمع روحانیون و اصلاح طلبان باید حذف شوند و بیل و کلنگ به دست آنها داده شود که با زحمت بازوی خود نان بخورند
    • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      0 6
      مثل شماکه بیل وکلنگ دستتون است کیک وساندیس خور
  • DE ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    10 1
    ما قبلا فکر میکردیم فقط یه رضا مارمولک داریم ولی عکس بالا فرض ما را کلا برهم زد.
  • مهدی IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    1 1
    کسانی که در دو سه سال اخیر تحرکاتی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی جهت دلسرد کردن مردم از اصل نظام داشته اند مخصوصا در زمینه کم کاری اقتصادی شدید که خیلی بارز بوده و قربانیان زیادی داشته باید بدون محاکمه در میدان آزادی تهران گردن زده شوند واقعا ما دروغی که از ر... شنیدیم (همه چیز را به بورس بسپارید) بسیار شگفت زده زدیم و شوکه و زندگی ما را داغون کرده خدا به سزای عملش برسونه به بدترین شکل ممکن
  • محمد IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    9 1
    اگر موش ها از خانه مان قهر کنند باید خوشحال باشیم نه انیکه نگران ، این بزرگترین خدمتی است که فتنه گران می توانستند به انقلاب و مردم مستضعف و مسلمان ایران و جهان بکنند شرشان کم ، حالا میتوان به آینده راه امام خمینی ره امیدوار بود خیلی خبر خوشحال کننده ای بود
  • DE ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    6 1
    این اصلاحاتچی ها 32 سال بر مسند قدرت حداکثر ناتوانی خودرا در عرصه مسکن ، معیشت و توقف صنعت و تولید و توسعه وابستگی اقتصادی به اثبات رسوندن و ناکارامدی خود رو به اثبات رسوندن. بجای این فرافکنی و همخط شدن با منافقین و رب پهلوی خائن در تحریم انتخابات بهتره در کارکرد غلط خود تجدید نظر کنن و دست از لجاجت کودکانه و دشمنی با مردم بردارند و در سیاست اشتباه خارجی و سیاست داخلی اشتباه خودشان تجدید نظر و اصلاحات اساسی کرده و مردم و نیازهای اساسی مردم رو دریابند. وگرنه جنگیدن این قبیله خودمحور با مردم جز ضرر نتیجه ای براشون نداره و فردای روزگار زمستان میگذره و روسیاهی و سرافکندگی برای این جماعت فتنه گر باقی می مونه.
  • رضا IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    5 0
    دار و دسته روحانی بین یک دوگانه گیر کردند از یک طرف نمیخوان قدرت و قوه مجریه دست رقیب بیافته و با چنگ و دندان میخوان تلاش کنن که این کابوس براشون واقعیت نشه و از طرف دیگه از وحشت آینده، دلشون میخواد رئیسی رئیس حمهور بشه چون میدونن که اگر رئیسی انتخاب نشه و برگرده قوه قضائیه دست از سر تک تک شون برنمیداره و از ذره ذره فساد هاشون باید جواب پس بدن- نظر شما چیه؟
  • محمدایوب IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    13 1
    خدارحمت کند امام عزیز را که فرمود بعضی ازاخوندها ازیزید بدترهستند. چه دید وسیعی واینده نگر داشت آن عزیز امروز را واین افراد را میدید. تاریخ گویا تکرار میشود وانگار صدر اسلام است یزیدیان درمقابل امام حسین ع
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    10 1
    این مجمع روحانیون و اصلاخ طلبان و امثال سید حسن نوه امام چه سودی برای مملکت دارند
  • ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    11 1
    مجمع روحانیون مبارز ، تنها مبارزه شان بلند کردن سیخ منقل آتش بیار و قلیان مربوطه می باشد.
  • محمد IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    11 1
    الحمدالله این بار امیدشان برای تدبیر و تکککرار فتنه نا امید شده است
  • حمید IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    2 0
    اینکه هر کس بخواد رای بده یا رای نده، اختیار با خودشه، اما بد نیست این‌رو بعنوان "درس عبرت" همه بدونن که کشورهای اروپایی که سفارت‌خونه‌هاشونو در سوریه جمع کرده بودن! با دیدن شرکت گسترده و پرشور اخیر مردم سوریه در انتخابات ریاست‌جمهوری، (گذشته از نتیجه) اکثراً ترغیب به بازگشت و برپایی مجدد سفارت‌خونه‌هاشون در سوریه شده‌اند!... این امر درس بسیار بزرگی‌ست برای کسانی که فارغ از جناح بازی‌های کذایی..! خواستار "ایران قوی" هستند
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    8 1
    ادْعُ إِلَىٰ سَبِيلِ رَبِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ ۖ وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ ۚ إِنَّ رَبَّكَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِيلِهِ ۖ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِينَ (ای رسول ما خلق را) به حکمت (و برهان) و موعظه نیکو به راه خدایت دعوت کن و با بهترین طریق با اهل جدل مناظره کن (وظیفه تو بیش از این نیست) که البته خدای تو (عاقبت حال) کسانی را که از راه او گمراه شده و آنان را که هدایت یافته‌اند بهتر می‌داند.
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    3 0
    دروغ نبافید کسی انتخابات را تحریم نکرده و انشالله همه در انتخابات شرکت می کنند و به رئیسی رای می دهند . زنده باد رئیسی . زنده باد اصلاحات .پاینده باد جمهوری اسلامی ایران . شرم بر نفاق. فر زندان ایرانیم / با دین و با ایمانیم / خاک پاک ایران را / برتر زجان می دانیم. ما پیرو ولایت ./ ما عاشق شهادت /خامنه ای رهبر است / وارث پیغنبر است رئیسی /رئیس جمهور ما /مجاهد و با خدا . مردم ایران گوش به حرف شیطان ندهید . ولاتنازعوا فتفشلوا . نزاع نکنید . توی این شرایط بد با شادی و جشن مثل جشن عروسی پای صندوق بروید و به رئیسی رای بدهید.
  • رضا IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    2 2
    ایول اقای خاتمی عزیز وابروی ایران هر چی بگی همونه تو درد قلب جوانانی بقیه با زور منبر نمیتونن یک تکرار تو را تکرار کنن برا همین عقده ای شدی
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    4 1
    رجوی ها با عمامه آمده اند
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    3 1
    اینها اقبالی بین مردم ندارند شرکت یا عدم شرکت آنها تغییرزیادی در تعداد شرکت کنندگان در انتخابات ایجاد نمی کند ولی به آنها امکان بهره برداری تبلیغاتی را می دهد که بگویند اگر ما تحریم نکرده بودیم مشارکت خیلی افزایش می یافت
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    5 1
    فرقه رجوی ، استتار شده با لباس رسول الله
  • رهگذر IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    1 0
    سلام . مثل افرادی در لباس دین و سروکار داشتن با کتاب الهی بدون عمل به آن مصداق مثال قرآنی««... یَحْمِلُوها کَمَثَلِ الْحِمارِ یَحْمِلُ أَسْفاراً ...»»می باشند حالا هرکسی باشند. حمار از کتاب چیزى جز سنگینى احساس نمى کند، و برایش تفاوت ندارد که سنگ و چوب بر پشت دارد یا کتابهایى که دقیق ترین اسرار آفرینش و مفیدترین برنامه هاى زندگى در آن است. پس کسى که قرآن را یاد بگیرد و به آنچه که در آن است عمل نکند از اهل همین مثل است، هر کس که مى خواهد باشد! چه زیبا سروده است سعدی: علم چندان که بیش تر خـوانی چـون عمل در تو نیست نادانی نـه مـحـقّـق بـود نـه دانشمند چـارپایی بـر او کتـابی چـنـد آن تهی مغز را چـه علم و خَبَر کـه بـر او هیزم است یا دفـتر
  • F IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    1 1
    واقعا این نشانگراین است که اگرجبهه ی راست به هول وقو ه ی اللهی امد.... فقط وفقط بهانه های واهی برای کم کاریشان نسازند.... ووارونه ی ایناباشند. ملت دردمندوخسته اندازاین همه فریب و دروغ وسیاسی کاری.... ماهرچه دیدیم این بودکه جبهه ی چپ هرخرابکاری کردازجمله بنزین فاجعه...سه قوه دریک راستاحمله ورشدند...‌ درصورتیکه اگه یه جبهه خطامیکنه واقعاعقلا حداقل همراهی نمیکنند.یاکرونا
  • حسن IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    4 1
    کاری ثواب همان است که شمااصلاح طلبها دست ازسرمردم وانتخابات بردار ین 30 سال حاکم مطلق بودین بسه بزارین بقیه هم تجربه مدیرشدن راداشته باشن وایده بدن
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    1 0
    با سلام هدف جبهه اصلاحات تغییر ساختاری در نظام سیاسی و به تبع آن مدیریت انقلاب اسلامی و جلب رضایت کدخدایان است. امروز و پس از گذشت بیش از چهل سال تجارب مهمی حاصل شده است و انتظار می رود در دولت سیزدهم کیفیتی از اداره کشور جریان پیدا کند که مردم حلاوت دین و سیره عدالت علوی را احساس و نظام دینی را در مقابل جریان های غرب زده صیانت کنند. ان شاء الله.
  • رضایی IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    6 0
    عدم شرکت این منافقین جای شکر دارد
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    7 0
    این جماعت در زمان امام از ایشان تندرو تر بودند،البته بظاهر ،اما حالا بطور علنی غرب پرست شده اند شعار واقعیشون اینه که دیگی که برای ما نجوشه ،کله سگ توش بجوشه،
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    1 0
    (وَمِنَ ٱلنَّاسِ مَن یَشۡتَرِی لَهۡوَ ٱلۡحَدِیثِ لِیُضِلَّ عَن سَبِیلِ ٱللَّهِ بِغَیۡرِ عِلۡمࣲ وَیَتَّخِذَهَا هُزُوًاۚ أُو۟لَـٰۤىِٕكَ لَهُمۡ عَذَابࣱ مُّهِینࣱ) [سوره لقمان 6]
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    9 0
    مجمع مزدوران
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    6 0
    چرا خلع لباس نمیشن؟!دادسرای ویژه روحانیت چه میکند؟!
  • محمد IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    5 0
    سلام . لطفا اسم مجمع رو به مجمع شیاطین تغییر بدید . سربازان ملکه انگلستان
  • ناشناس IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    3 0
    این اصلاح طلبان اینقدر آخرتشان را به دنیا یشان فروختاند واینقد بیشرفند نه از شهدا خجالت میکشند ونه از مردم هر جا هم میخواند کارشان را جلو ببرند یا از اطرف مردم هرف میزنند وهم از رهبری هزینه میکنند بخدا رهبری دلش از شما جماعت خون است در ضمن اگر مردم ما هستیم ما از رد صلاحیت دزد وضد انقاب جماعت خیلی هم خوشحالیم
  • IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    3 0
    تا وقتی ملت ما بصیرت پیدا نکنند اصلاح طلبان فاسد و منافق در همه انتخابات ها پیروز خواهند شد و دودش به چشم خود همین ملت خواهد رفت . امیدواریم ملت عبرت گرفته باشند و دیگر به اصلاح طلب جماعت اعتماد نکند تا وقتی اصلاح طلبان منافق روی کار هستند نه مملکت و نه ملت هیچ وقت روی ارامش و پیشرفت را نخواهید دید
  • اصلان IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    5 0
    خدا انشاءالله همشون لعنت کنه خائنین این نظام رو.
  • IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    2 0
    تحریمگران جاهل بااین روندرفتاریشان دربرابرسیل خروشان انقلاب خودرافسیله ومطرودوهبط اعمال میکنند.14/3/1400
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    4 0
    خائنانی که در لباس دوست در جبهه ی دشمن کار می کنند و مملکت را به این روز کشانده اند، کم نیستند.
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    4 0
    آخه اینها نگران سهمیه هاشون هستن، که اینجور دارند دست و پا میزنند ، فکر کردید این مدت که توی حصر بودند از کجا می آوردند و ، میخورند ، از بیت المال دیگه ، از جیب من و شما .
  • محمدایوب IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    3 0
    اینانه این همه حرف و حدیث میخواد نه برخورد با آنها. یک پژوهشکده. یا چند دانشجوی عدالت خواه وانقلابی. فقط. وفقط. زندگی اینها را از لحاظ اموال و دارایی. از قبل انقلاب. وبعد انقلاب تاکنون. ومحل زندگی آنها.درقبل واکنون وهمچنین. وصلت فامیلی وقبیله ای. آنان ومیزان ثروت آنها. وفرزندان آنان درکجا هستند ایران یا خارج. واگرایران هستند. در کجا ووزارت وسازمانهای دولتی واقتصادی درحال ویژه خواری هستند. چون همه اینها شکمشان سیر وپرازحرام است که خون بیش از 300هزار شهید را دارند پایمال میکنند
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    3 1
    متاسفانه سالهاست به اشتباهی آدرس غلط دادند و گروه رجوی را به عنوان منافقین معرفی کردند. در حالی که خود معنای کلمه منافق مصداق این افراد است که لباس اسلام بر تن دارند و اندیشه غیر اسلامی در سر. مجمع منافقین مبارز
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    2 6
    نمیدونم چرا تازگیها همش میگید ۳۲ سال دولت دست جبهه اصلاحات بود آخه پدر بیامرز رفسنجانی که از خودتون بود این اواخر دیگه اخ شد یااحمدی که ازخودتون بود این دیگه جاافتاده هردولتی که بیاد آخر ۸سال دیگه میشه فنته گر مامرده شما زنده ۸ سال دیگه ریسیی هم بهش یه انگ میزنند حنا شما پیش مردم رنگی نداره فرقی نداره راست یا چپ هیچ کدوم به فکر مردم نیستن
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      1 1
      ۸سال میرحسین،۸سال هاشمی،۸سال خاتمی و ۸سال روحانی میشه ۳۲ سال.
  • محسن ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    6 1
    عزیزانِ برادر! اگر اصاح طلبان قصد تحریم انتخابات را داشتند با چندین کاندیدا ثبت نام نمی کردند بطوریکه خودِ شماها (این را در همین سایتِ مشرق خواندم) آنان را قدرت طلب توصیف کردید و گفتید لشکرکشی کرده اند و اتوبوسی ثبت نام کرده اند! اما وقتی از آن همه ثبت نام کرده ها حتی یک نفر تأیید صلاحیت نشده است چکار کنند؟ (حتماً توجه دارید که آقایان مهرعلیزاده و همتی، جـــزوِ افراد معرفی شدۀ اصلاح طلبان نیستند و خودشان بصورت مستقل ثبت نام کرده اند). اگر، به عنوان نمونه، جهانگیری یا پزشکیان یا محسن هاشمی یا حتی لاریجانی تأیید شده بودند ، آیا باز هم می گفتید اصلاح طلبان پروژۀ تحریم انتخابات دارند؟ عزیزان! حالا که آنان به رأی شورای نگهبان تمکین کرده و کاندیدا نداشتنِ خود را پذیرفته اند، شما هم انصاف و تقوا داشته باشید و تهمت و اتهام نزنید. تهمت زدن به مسلمان، اگر صحتش اثبات نشود، «گناه کبیره» است، اگر اعتقاد دارید.
    • DE ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      1 0
      ۳۲ سال رانتخواری و دلالی و به خاک سیاه نشاندن مردم و اتوبوسی دوستان و رفقا را در هر مدیریت و مسئولیتی چپاندن و آقازاده های خود را راس گردنه های پول و ثروت گذاشتن و خانه نشین کردن هزاران جوان فارغ التحصیل و دادن امضاهای طلایی برای واردات بی رویه و ورشکست کردن کارخانجات ..... ترمززدن ۸ ساله به تولید و صنعت'، بر جام چای ....... اگر خیانت نیست پس چیست؟ آیا شورای نگهبان با تایید صلاحیت این قماش رانتخوار که چشم و امیدشان به غرب و خارج است تنها گذاشتن ملت مستضعف ایران و‌ حمایت غارتگران چیز دیگریست. اینجا جمهوری اسلامی ایران است نه کشور کاپیتالیستی غربی .در امریکا حتی با خلافکاری یکروز اصلاحطلبها آنها را از صحنه سیاست امریکا بیرون میریزن. ۳۲ سال صبر انقلابی مردم در مقابل اصلاحات کافی نیست'؟
  • US ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    4 4
    هر کس با سیدعلی درافتاد به خاک ذلت افتاد. اف به روی سیاهتان که در لباس روحانیت به اسلام و انقلاب و امام و شهدا خنجر زدید.
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    3 1
    یکی به اینها بگه وقتی سیل بیاد به راحتی نمیشه هدایتش کرد به سمتی که ما میخواهیم.انوقت همان سیل جانتان را میگیرد .اینقدر مغرور به بازوان و پاهایتان نباشید.با زندگی مردم و اعصاب مردم بازی نکنید.
  • عدالت IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    3 1
    مجمع علاف ها خدا ميدونه ماهانه و تا پايان عمر چقدر حقوق مي گيرن كه پا روي پا انداخته اند و هر روز اظهار نظر مي كنند؟
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    0 0
    شما چرا ناراحتی روز نامه! صلاحیت کاندیداها برایشان احراز نشده همانطور که برای اکثریت جامعه احراز نشده . این ناراحتی ندارد
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    2 1
    خاتمی مات کردن ندارد او در چشم مردم مات شده
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      1 2
      زمان خاتمی بهترین دوران اقتصادی ایران بوذ التماس تفکر
  • سید محمد IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    2 0
    اینها دارن فساد انتخاباتی درست میکنند آیا نباید دادگاه ویژه روحانیت برای جواب دندان شکن به اینان فعال شود و لباس از تن این مفسدان کذاب خارج کند
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    3 2
    در جریان فتنه ۸۸ مجمع روحانیون مبارز، نقش اسرائیل را برای براندازی بازی میکرد و از بیانیه ۲۴ خردادش بوی خون می داد، الآن هم همان همانها دارند ماهیت استحاله اشان را تکرار کردند
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    2 0
    مرگ بر افراطی گری
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    2 0
    یه نگاه به عکس همه مستضعفین رو نشون میده .با اون دکوراسیون و لباسهای که تنشونه . یه عده معاویه صفت که ممکنه به یزیدان زمانه هم تبدیل بشن .
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    1 0
    یک مشت لومپن د نشیتند برای انتخاب تصمیم میگیرند همین چند تن پرورها بودند که روحانی را بر این ملت تحمیل کردند الان هم مردم را تحریک میکنند که در انتخابات شرکت نکنند . مردم دیگر به حرف یک مشت فاسد و مفت خور گوش نمی دهند.
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    2 1
    چرا شما اینقدر با اصلاح طلبها دشمن هستید ؟در حالیکه اصلاح طلبها با شما دشمن نیستند ؟ چرا اینقدر فحش می دهید در حالیکه انها با احترام با شما صحبت می کنند ؟ شما می گویید سی سال است اصلاح طلبها همه کاره هستند . خوب اگر همه کاره بودند شما این سایت را نداشتید و جرات نمی کردید به انها اهانت کنید . شما می گویید ما اصول گرا هستیم . ولی نگفتید به کدام اصول گرایش دارید که توهین کردن را جایز می داند . شما خودتان را پیرو رهبری می دانید ولی یک مثال ندارید که رهبری به کسی توهین کرده باشد . شما اصلاح طلبها را چپ گرا می دانید در صورتیکه همه می دانند چپ گرا یعنی گرایش به بلوک شرق .و شما با افتخار به کمونیستها علاقه دارید . شما انواع و اقسام انگ برای اصول گراها تراشیده اید در حالیکه قران صریحا دستور داده و لا تنابزوا باالقاب. . شما همه پیامهای اخلاقی را سانسور می کنید و فقط حرف کسانی که توهین کردند منعکس می کنید . فاین تذهبون ؟؟؟؟؟؟؟؟/ درست کردن یک سایت مثل سایت شما که استاتیک است مثل اب خوردن است ودرست کردن یک سایت دینامیک و هوشمند یک ساعت کار دارد اما اینکه ادم مراقبت کند گناهی صورت نگیرد و حق الناسی اتفاق نیفتد مهم است . چرا اینقدر به اصلاح طلبها توهین می کنید ؟؟؟؟؟
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    1 0
    این آقایان اگر پیرو ولایت نباشن نمیتونند قابل اعتماد باشند..
  • مقدس IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    1 0
    خواسته ما از دادستان انقلاب و دیوان محاسبات این هست که به بودجه ( هفتادو دو میلیاردی یعنی ماهیانه شش میلیارد البته بصورت رسمی ) و به عبارتی ( حقوق و مزایای سالیانه هزار و پانصد خانواده کارگری ) همینطور بصورت غیر رسمی سهام برخی ..... و پولهای ......در اختیار حسن خمینی و خاتمی مجید انصاری و .... در موسسه نشر که سالیان سال چپاول کرده اند ورود کنند .
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    1 0
    اینگونه نظرات وبیانیه ها دشمن شاد کنه.
  • صابر IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    1 0
    گروه گرائی جاهلانه باند خاتمی و فتنه گران را به سقوط در وادی دشمنان جبهه کفر و نفاق کشاند است . باند تقسیم غنیمتی ، رانتحوار ، و فاسد خاتمی که در فتنه ۸۸ ننگ تقاضای تحریم ملت ایران از دشمن را در کارنامه خود دارد ، علاوه بر ناکار امدی ، خیانت را در برجام الوده به خیانت و وطنفروشی ، رانتخواری وتقسیم غنیمتهای بیشرمانه بین باند ، آشکار میکنند.
  • ا ب IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    1 0
    اصلا طلبها همراه با آمریکا و اسرائیل و سازمان منافقین و احمدی نژاد تحریم انتخابات اصلاح طلبان خیانت کار
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    2 0
    حالا کی به این ها گوش می ده . بزارین به حال خودشون خوش باشن و در خلوت به ریش خودشون بخندن
  • حامد IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    0 1
    سال 96 اخرین انتخابات رقابتی و مشارکتی در تاریخ ایران بود. ببینید خودتون رو به در و دیوار نزنید از این میت دیگه حرکتی صادر نمیشه. سکه انتخابات دیگه از رونق افتاده. از مجلس دوره قبل هم شروع شد. هربار سردتر از بار قبل خواهد بود حتی اگر شواری نگهبان بنی صدر رو هم تایید کنه دیگه شرایط برنمیگرده . حتی هیچکس درباره ش حرف هم نمیزنه چه رسد به مشارکت. ا
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    0 0
    نظر این است مطالب حاوی توهین به اشخاص بیشتر است قیامت جوابگو هستید
  • شامالا IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 0
    اصلاح طلبان همیشه آویزان خواسته های قشر عمده مردم بودن. یادمون نره که شعار اصلاحات اول از دل دانشگاه ها و مردم در آمد و بعد خاتمی افسار آنرا گرفت. الان هم شعار رای ندادن شعار اصلاحاتی نیست بلکه اینها باز هم موج سواری میکنند.
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    روحانیون مبارز خروج کنندگان برضد جمهوری اسلامی بودند کهماموریت داشتند در حاکمیت بمانند وازدرون فرو پاشی کنند ودرنهایت بخاطر روشن شدن هویتشان دست اخر دمشقیانی میشوند تا صفین بر پا کنند از روز تاسیس خیانت کردهاند وموریانه صفت اسلم وانقلاب را میخورند با دشمنان اسلام دوست وبامومنین دشمنند یاران غار جرج سوروس بوده
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    صدر اسلام دوابرقدرت روم وایران هیچکدام انتی تز حکومت اسلامی نبودند وبه اسانی هم نابود شدند دشمن اصلی اسلام وحکومت اسلامی انحراف یادشمنی است که عباوردای اسلامی به تن میکند ودر هیبت دوست ظاهر میشود یعنی ناکث ومنافق با تک فتنه وتخریب از درون وهمه اینها در اصلاح طلبان جمع است خدا اسلام را در مقابل جبهه کفر حفظ میکند خطر از ناحیه ناکثین ومنافقین بالباس پیامبر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس