کد خبر 1228225
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۶
کتابشهر ایران - کراپ‌شده

با همت مجموعه کتابشهر ایران، پس از تهران، مشهد مقدس، شهرکرد و بوشهر، این هفته زاهدان شاهد افتتاح فروشگاه کتابشهر خواهد بود.

به گزارش مشرق، آئین افتتاح «کتابشهر زاهدان» همراه با رونمایی از کتاب «امین آراء» چهارشنبه ۱۹ خردادماه برگزار خواهدشد.

«حسین شرفخانلو» خاطرات خود را به‌عنوان ناظر شورای نگهبان در شهرستان مرزی خوی از روزهای انتخابات و صندوق‌هایی که تکلیف داشته بر صحت و سقم روند اجرای انتخابات در آن‌ها نظارت داشته باشد را بیان نموده‌است؛چه آن‌روزی که ناظر صندوق بوده و چه روزی که که به‌عنوان ناظر ویژه مسئولیت خاموش کردن بلوای جنوب استان آذربایجان‌غربی را به‌عهده گرفته است و چه امروز که عضو هیئت نظارت است. کلیه روایت‌های این اثر، نقل مستقیم وقایعی هستند که راوی شخصا در آن‌ها حاضر بوده است و هیچ شنیده و نقل قولی در نوشته‌ها نیست. این کتاب توسط نشر «شهید کاظمی» منتشر گردیده است.

در مراسم افتتاحیه و رونمایی از کتاب که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد علاوه بر راوی و نویسنده کتاب، خانواده محترم شهید ترور محمد گلدوی ملقب به فهمیده سیستان و بلوچستان نیز حضور خواهند داشت. لازم به ذکر است شهید محمد گلدوی خادم مسجد جامع زاهدان هنگام برگزاری جشن میلاد امام حسین (ع) در سال ۸۹ مسئولیت تامین امنیت نمازگزاران را برعهده داشت و با در آغوش گرفتن عامل انتحاری جان مردم را نجات داد. همچنین علیرضا کمیلی فعال اجتماعی و دبیر اتحادیه امت واحده نیز در مراسم به سخنرانی خواهد پرداخت.

فروشگاه کتابشهر زاهدان واقع در خیابان آزادی در مساحتی بالغ بر ۱۴۰ مترمربع، علاوه‌بر عرضه بیش از ۴۵۰۰ عنوان کتاب، لوازم‌التحریر و هدایای فرهنگی را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس