محسن رضایی نمایه

محسن رضایی در بخش پنجم از دومین مناظره انتخاباتی در بخش پاسخ به سوالات گفت: محدودیت بانوان برای ورود به ورزشگاه را از بین خواهیم برد.

به گزارش مشرق، محسن رضایی در بخش پنجم از دومین مناظره انتخاباتی در بخش پاسخ به سوالات با اشاره به برنامه اش برای حل ریشه‌ای مشکلات اجتماعی گفت: در این حوزه ما با دو مشکل ساختاری و مدیریتی در آموزش و پرورش و آموزش عالی مواجه هستیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به برنامه اش برای تأسیس مدارسی جهت آموزش زمامداران آینده گفت: ما برای تقویت زمامداران در تمامی بخش‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در تمام استان‌ها برنامه داریم.

وی ادامه داد: پنج سالی است که ما آموزش جوانان را شروع کرده‌ایم و بیش از هزار جوان را آموزش داده و تقویت کرده‌ایم که بتوانیم کشور را در این حوزه بیمه کنیم.

رضایی گفت: تا زمانی که تغییراتی در آموزش عالی و آموزش و پرورش ایجاد نشود، نمی‌توان از عناصر ضعیف و آموزش ندیده توقع بالایی داشت.

مدرسه محوری را در دولت خود خواهیم داشت

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما در برنامه دولت، مدرسه محوری را محور فعالیت آموزش و پرورش خواهیم کرد و با ایجاد مجتمع‌های آموزشی متشکل از ۱۱۰ مدرسه به آنها اختیارات خواهیم داد تا مدرسه محور اساسی شود. اینکه وزارت آموزش و پرورش بسیار بزرگ و حجیم شده است و به امورات مدارس نمی‌رسد، یکی از اشکالات بزرگ است که ما آن را رفع خواهیم کرد.

وی با اشاره به برنامه‌هایش برای بانوان گفت: زن‌ها می‌توانند نقش بسیار مهمی در کشور داشته باشند. من بحث اینترنت ارزان قیمت را برای بانوان سرپرست خانوار اجرا خواهم کرد. همچنین محدودیت‌هایی که برای خواهران ورزشکار ما در ورزشگاه‌ها درست کرده‌اند مانند خواهران منصوریان که نگذاشته بودند آنها به ورزشگاه بانوان وارد شوند، از بین خواهیم برد.

رضایی ادامه داد: رسیدگی به مسائل معلمان یکی دیگر از برنامه‌های ما در دولت است. معلمان به دلیل مشکلاتی که دارند نمی‌توانند آن تمرکز لازم را برای تربیت دانش آموزان داشته باشند، لذا در دولت ما ساخت مسکن ارزان برای معلمان یکی از اولویت‌ها است تا بار سنگینی را از دوش آنها برداریم و آنها با خیال راحت تری به تربیت فرزندان ما بپردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    0 5
    وقتی وارد صدا و سیما شد مانند یک شیر بنظر می رسید. صلابت عجیبی دارد که تا کنون ندیدم
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    4 0
    اقای رضایی چند دفعه مردم به شما نه بگویند خداییش خیلی رو داری که دوباره ثبت نام کردی!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس