سخنرانی روحانی در جلسه هیئت دولت آغاز شد

حسن روحانی گفت: اینکه می‌گوییم در این ۸ سال هیچ کاری نشده است، به مردم ظلم می‌کنیم چون کشاورزی و صنعت و زیرساخت ها و فضای مجازی دست مردم است و اینکه می گوییم کاری نشده یعنی ملت کار نکرده اند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در نشست هیات دولت با بیان اینکه ایام مهمی پیش روی مردم ایران است و این ایام انتخابات با حواشی و اتفاقاتی است که برخی به طور طبیعی و برخی به طور غیر طبیعی به همراه دارد، گفت: اساس انقلاب ما از سال ۴۱ تاکنون برای این بوده که مردم شاهد نظام اسلامی باشند که بخش مهم ان اخلاق هست و نظام اسلامی درست شد تا اخلاق اسلامی حاکم شود.

وی افزود: این بخش در این روزها صدمه جدی دیده و آغاز اخلاق راستگویی و وفای به عهد است و آغازش این است که حقیقت و واقعیت ها را که در روی زمین اجرا شده تحریف نکنیم که اگر به عکس و ناصحیح گفته شد و اذهان مردم را طوری مشوش کند که مردم از اصل نظام دچار تردید شوند اخلاق زیر پا گذاشته شده است و انتخابات مهم است ولی از انتخابات مهم تر اخلاق است.

روحانی با بیان اینکه یک بخش مردم سالاری اخلاق و جدی گرفتن مردم است و نمی‌توانیم به افکار عمومی و حضور مردم بی توجهی کنیم و باید به طور واقعی مردم را به انتخابات دعوت کنیم، تصریح کرد: همه جا باید مردم سالاری حاکم باشد و نقش مردم واقعی و پررنگ باشد و اینکه می‌گوییم مردم باید احساس امید کنند و از نظام و کشورشان دفاع کنند، مردم باید ببیند که نظام هم آنچه قانون گفته را برای آنها قائل است.

** در این انتخابات ظلم‌های بسیار بدی شد **

وی افزود: در این انتخابات ظلم‌های بسیار بدی شد که یکی از آنها را مقام معظم رهبری در زمینه احراز صلاحیت‌ها اشاره فرمودند و ایشان دستور جبران دادند که جبران شد یا نه مسئله دوم هست، ولی در این انتخابات جفاهای فراوانی شد و بدترین جفاها به خود نظام است.

رئیس جمهور ادامه داد: اگر بناست همه ۴۲سال گذشته نقض قانون و فساد و زیرپاگذاشتن حقوق و اجرا نکردن مصالح مردم باشد و همه اقدامات برخلاف مصلحت جامعه باشد چرا انقلاب کرده بودیم؟ اینکه می‌گوییم در ۸ سال هیچ کاری نشده به مردم ظلم می‌کنیم چون کشاورزی و صنعت و زیرساخت ها و فضای مجازی دست مردم است و اینکه می گوییم کاری نشده یعنی ملت کار نکرده اند و این توهین به مردم است.

روحانی با اشاره به انتقادات به عملکرد دولت تصریح کرد: وقتی می گوییم دولت، دولت یک نفر نیست و صدها هزار مدیر و کارشناس و کارمند همه با هم میلیون‌ها نفرند که در کنار هم دولت می‌شوند و وقتی توهین می کنیم به میلیون ها نفر توهین می کنیم.

** ان شالله دولت که تغییر کند الحمدلله همه چیز خوب می شود **

وی افزود: واقعیت را نمی توان به هم زد و نمی‌توانیم بگوییم کارخانه نیست و پتروشیمی و جاده و راه آهن افتتاح نشده است. در این بحث ها معلوم شد که برخی دستگاه‌ها خیلی خوبند و قوه قضائیه و قوه مقننه و نیروهای مسلح بی ایراد هستند و فقط یک جا ایراد دارد و آن هم دولت است و ان شالله دولت که تغییر کند الحمدلله همه چیز خوب می شود.

رئیس دولت دوازدهم افزود: در این چند روز خانم ها چقدر خوب شده اند و صحبت از  احترام به حقوق خانم‌ها و جوانان می شود و این روزها خانم ها خیلی مورد احترام هستند و اقوام و اقلیت‌ها چقدر خوب شده اند و شیعه و سنی چقدر باهم برادر و متحد شده اند.

روحانی ضمن تاکید بر اینکه با شعور مردم بازی نکنیم، خاطرنشان کرد: ملت ایران ملت بزرگی است و می داند چه گذشته است و چه کسانی امروز می خواهند برای فردا قدرت را در دست بگیرند. اگر تا امروز نبودند و از کره مریخ آمده اند خیلی خوب بود ولی همه شان بوده اند و در بخش هایی مسئولیت داشته اند و اگر همه چیز خراب است حوزه آنها هیچ ایرادی نداشته است؟ به نحوی با مردم صحبت کنیم که برای مردم قابل فهم و پذیرش باشد تا بدانند به راستی و درستی با آنها سخن می گوییم.

وی با بیان اینکه می خواهم در مورد قلب و تحریف واقعیت و حقیقت نکته ای بگویم گفت: اقتصاد یعنی ما در دوره صلح یا جنگ هستیم؟ ما در جنگ اقتصادی هستیم یا نیستیم؟ گویی اصلا جنگی نبوده و ترامپی در کار نبوده و ظلمی نکرده است و هرچه مشکل است مال دولت است و آمریکا کاری نکرده است. نه در سوال و نه در جواب چیزی بود و این عجیب است.

روحانی با بیان اینکه ما دولت را در سال ۹۲ در حالی آغاز کردیم که در تحریم و فشار اقتصادی بودیم و رکود تورمی هم بود که ما بعد از جنگ، اولین دولتی را تحویل می گرفتیم که تورم بود، اظهار داشت: سال ۹۳ تورم ۳۵ درصدی ۱۵ درصد شد و رشد منفی اقتصادی سال‌های ۹۱ و ۹۲ را همان سه ماهه اول به رشد مثبت تبدیل کردیم. هم تورم را از ۳۵ به ۱۵ آوردیم و هم رشد اقتصادی را از منفی به مثبت تبدیل کردیم و یک معجزه اقتصادی اتفاق افتاد.

روحانی تاکید کرد: آمار و ارقام ۴سال اول دولت دوران طلایی اقتاصد در ۵۰سال گذشته است و در طول این ۴سال تورم ما حدود ۱۱بوده است و دوسال تورم ما تک رقمی بوده است و رشد اقتادی ما بطور متوسط در این ۴سال    ۴.۷ بوده است. این رشد اقتصادی با این تورم با اشتغالی که از ۶ماه دوم ۹۳تا پایان ۹۶هر سه ماهه نسبت به سه ماهه سال قبل حدود ۷۰۰هزار شغل خالص داشتیم.

** آدم‌هایی که می‌گویند در جنگ بودیم باید بهتر شرایط جنگ را بفهمند **

رئیس جمهور با بیان اینکه سال ۹۷ وارد یک جنگ عجیب شدیم،‌ تصریح کرد: آدم‌هایی که می‌گویند در جنگ بودیم باید بهتر شرایط جنگ را بفهمند. دشمن ترین آدم هایی که در آمریکا بودند با کمک صهبونیست ها این جنگ را ایجاد کردند و ترکیب پمپئو و ترامپ ترکیب عجیبی بود و یکی از اهداف اسرائیل این بود که جمهوری اسلامی ایران را به زمین بزنند.

وی افزود: نسبت به صبر و مقاومت مردم بی انصافی کردند و این ملت یک تنه و متحد در برابر امریکا و هم پیمانانش و کسانی که به ما کمک نکردند موفق شد و علی رغم زحمت و مشکلات نگذاشتیم جنگ شود و قولی که به مردم دادم عملی شد و نگذاشتیم وقتی ترامپ از برجام خارج شد در هیچ مجمع جهانی موفق شد.

** در ۴۰سال به این نقطه رسیدیم که اخلاق به در نمی خورد و فقط پول به درد می خورد؟ **

روحانی با بیان اینکه عده ای می‌گویند ما پیروزی اخلاق نمی خواهیم و پول می خواهیم،‌ گفت: در ۴۰سال به این نقطه رسیدیم که اخلاق به در نمی خورد و فقط پول به درد می خورد؟ یک موفقیت بزرگ ما در سطح جهان اخلاقی بود ولی موفقیت سیاسی هم داشتیم و نگذاشتیم انها در هیچ مجمع جهانی پیروز شوند و موفقیت حقوقی هم داشتیم و چرا دادگاه لاهه و موفقیت حقوقی حقوقدانان ما را نمی گویید؟

** چرا جنگ اقتصادی را نگفتید و «چه‌تون بود» ؟ **

وی افزود: چرا موفقیت دیپلمات های ما را نمی گویید و مگر اینها ایرانی و انقلابی نیستند و فقط عده‌ای خاص انقلابی اند و اینها غریبه هستند؟ اینها تلاش کردند و حالا به شخص من عیب ندارد که فحش بدهند ولی این همه وزرا و معاونین و مدیرکل ها و استاندارها و فرماندارها همگی تلاش کرده اند و ما در این شرایط بسیار سخت ۳ سال مقاومت کردیم و چرا جنگ اقتصادی را نگفتید و «چه‌تون بود» ؟

رئیس دولت دوازدهم خطاب به صداو سیما تصریح کرد: آقای صدا و سیما که در مناظره‌ها سوال طراحی کردی، چرا در بخش اقتصادی، جنگ اقتصادی را نگفتی؟ و فراموش کردی و بعد از اینکه سیل اعتراض آمد در مناظره دوم دوتا سوال گفتند؛ علاوه بر اینکه جنگ اقتصادی بود با کرونا مواجه شدیم و سیل و زلزله در جای خودش مشکلاتی درست کرد. و در کرونا ۱.۱ میلیون نفر کشور بیکار شدند و اقتصاد ما را به هم زد و صادرات ما ۴۴درصد کاهش پیدا کرد و نمی دانید در یک سال گذشته قیمت مواد غذایی در دنیا چقدر افزوده شده است؟ طبق آمار فائو از خرداد پارسال تا خرداد امسال موادغذایی در دنیا ۴۰درصد گران شده است.

روحانی ضمن تاکید بر اینکه کرونا مشکلات فراوانی برای ما درست کرد و لااقل از آنهایی که در بیمارستان‌ها برای مردم جان دادند تشکر کنید و از مدافعین سلامت و کسانی که شبانه روز تلاش می‌کنند تا واکسن بسازند تشکر کنید، از دولت لازم نیست تشکر کنید،‌ گفت: این خشکسالی در ۵۰سال اخیر بی نظیر است و چرا اینها را به مردم نگفتید و غیر از اینها یک کلمه جواب دهید که ما کشور را از قطعنامه‌های سازمان ملل و فصل ۷خارج کردیم یا نه.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 102
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    41 1
    گذشته ات را فراموش کردی؟
    • US ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      29 3
      امیدوارم ۸ سال دیگه هم به یاد امروز باشی
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      30 0
      روحانی: "در دولت۱۲ به مردم قول دادیم جنگ نشود و نشد!" پی نوشت: از روز اولِ دولتِ دوم روحانی، چپ و راست کشور رفت روی هوا! از "حمله به مجلس" و "رژه‌اهواز" تا "شهادت حاج قاسم" و ... "دی۹۶" و "آبان ۹۸" که دیگر جای خود دارد. چه جنگی، خسارتی بالاتر از تجدید دوره روحانی برجای می‌گذاشت؟!
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      13 1
      زیرپرچم امریکا کامنت گذاشتی که توی دل مارو خالی کنی؟! چهل سال انقلاب نشان داده که هر بار دریای انقلاب موج میزنه وناخالصیهاش رو بیرون میزنه وپویاتر ادامه میده.هشت سال دیگه دق مرگ میشوند کسانی که امید داشتند این انقلاب نابود شودوبه فضل الهی با داشتن رئیس جمهور تراز انقلاب ،ایرانی سربلند ومقتدر وقدرت جهانی خواهیم داشت.
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      19 1
      8 سال بعد اوضاع بهتر میشه
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      34 0
      از تو اخلاق یاد گرفتیم توی مناظره های 92 و 96
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      13 1
      دولت در 8 سال گذشته در وزارت خارجه و برجام خلاصه شده بود نتیجه برجام هم که دقیقا"هیچ بود این یعنی دولت هیچکاری نکرده است.
    • کدخدا US ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      1 0
      جناب شیخ دکتر پرزیدنت تدبیر و کلید بنفش ، از هر جهت مورد تایید همه هستند...
    • SE ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      0 0
      مذاکره مخفی ظریف با کری در واتیکان خیانت جدید اصلاح طلبان است. روحانی بگو ظریف چه پیغامی به کری داده
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    24 0
    خود کرده را تدبیر نیست حسن جان.تو هم تا تونستی رییس جمهور قبلی رو کوبیدی
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      19 0
      دقیقا هممون یادمون هست
    • وطن پرست DE ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      8 0
      دقیقا مشکل هم همینه. چون هیچ کاری نکردید به مردم ظلم شده و باید محاکمه بشید
    • SE ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      0 0
      شیخ حسن بزرگترین خدمتت بالا بردن تلفات کرونا بوده : خانم فاطمه محمدبیگی نماینده مجلس و دبیر کمیسیون بهداشت مجلس: "بسیار ناگوار است که در این شرایط سخت مقصر را عدم رعایت مردم معرفی می‌کنند در حالی که مقصر نخست چنین وضعیتی بی تدبیری و اشتباهات مسلم شخص رئیس‌جمهور و تصمیم‌گیرندگان ستاد ملی کرونا است و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در همین باره طی مکاتبه‌ای با رئیس دستگاه قضا شکایت خود را از رئیس جمهور اعلام کرده است."
  • هادی IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    28 0
    چرا کاری هم شده مردم بدبخت کردی، جوونارو خونه نشین کردی، جمعیت کم کردی، خونه رو 8برابر کردی، ماشن 6 برابر کردی کی کمیگه کاری نشده کاش می تونستی خونرو 10 برابر کنی این نشون هنده کم کاریته لعن به تزوری و ریا
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      10 0
      دقیقا امید جوان ها رو ناامید کردی. ماشین 40 میلیونی شده 400 میلیون. تبلت شده 4 میلیون. یه انگشتر شده 6 میلیبون. یه چادر نماز شده 100 هزار. یعنی ایشالله خدا نابودت کنه
  • علی IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    24 0
    کار خیلی شده!!!! دلارپاشی جهانگیری، سکه پاشی 60 تنی جهانگیری، دلار32000 تومانی جهانگیری، پراید 130ملیونی،بنزین 3000 تومانی، دزدی های برادران روحانی و جهانگیری، همکاری در سرقت مرجان شیخ الاسلامی، دختر نعمت زاده و ده ها وصدها دزدی وفساد وغارت وچپاول ورانت وخیانت وجنایت دیگر دولت نیرنگ وفریب و.... اینها همه کاره دیگه!!!!! خیلی بی شرفی وبی وجدانی میخواد این همه کار اللهم العنهم جمیعاوعذبهم عذابا الیما بحق محمدوآل محمد، اللهم العنهم جمیعاوعذبهم عذابا الیما بحق محمدوآل محمد
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      8 0
      یه ساندویچ شده 40 هزار تومن یه پیتزا شده 30 هزار تومن یعنی مردم بدبخت یه ساندویچ و پیتزا نخورن؟ یعنی ایشالله حین نتونی یه تیکه نون خشک بخوری ایشالله اب خوش از گلوت پایین نره فقط خوشحالم که داری گ گم میکنی
    • SE ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      1 0
      یعنی روحانی اینقدر بی....که نمیدونه بی..... اش باعث شده گوشت کیلویی 20 هزار تومان در زمان رئیس جمهور قبلی شده کیلویی 140 هزار تومان.
  • BE ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    29 0
    اخلاق مهم اما مگر خودت داشتی؟؟
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    16 1
    دلقک
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    22 0
    خودتو نزن به اون راه وقتی میگن کاری نشده منظور دولته نه ملت... تازه اشتباه میکنند میگن دولت کاری نکرده. دولت پرایدو ۸ برابر کرده مسکون ده برابر کرده بورس رو نابود کرده دلار رو ده برابر کرده تورم ۵۲ درصد کرده..ملت رو بدبخت کرده دشمن رو جسور کرده ریشاشو رنگ کرده با اضافه آن ملت رو رنگ کرده...کاری که کرده هیچ دولتی نکرده
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    11 0
    جالبه !!!جناب واعظي براي دفاع از دولت در مناظره ها از صدا و سيما فرصت خواسته!!!!رييس جمهور با داشتن تريبون زنده در شبكه شش مدتهاست فرصت دارد يك طرفه به همه بتازد و امروز نيز در زمان ٤٥ دقيقه با فرياد و ناله و حتي هتاكي به نامزدها حمله كرد و باعث دلسردي و ياس ملت شد!!!واقعا كسي قصد ندارد جلوي هنجارشكني هاي ايشان را بگيرد!!!؟؟؟؟
    • SE ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      1 0
      بجای دفاع از دولت فیلم "هاله نور روحانی" رو صدا سیما بمردم نشون بده مردم از این حرفهای طنزش شاد بشوند
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    14 6
    وقتی می گوییم دولت، دولت یک نفر نیست و صدها هزار مدیر و کارشناس و کارمند همه با هم میلیون‌ها نفرند که در کنار هم دولت می‌شوند و وقتی توهین می کنیم به میلیون ها نفر توهین می کنیم.
    • حجت MD ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      22 0
      مگر خودت اخلاق را رعایت کردی و رعایت می کنی که انتظار دارید دیگران رعایت کنند
    • حجت MD ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      20 0
      دروغگو حق حرف زدن ندارد
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      14 0
      حمدخداوندی را که آنقدر عمر به من داد که ببینم داری تموم میشی.هشت سال خون دل خوردن از دستت ،مبدل میشود به روزهائی که ندیدن تو در قدرت ،خودش بالاترین لذت است.
    • Ali110 IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      5 0
      مگه حرف این همه کارشناس رو گوش کره که حالا همه متهم باشن خود رای بود و متکبر تو همه چیز توبرجام یادتون هرچی بهش گفتن یه کم صبر کن کرد بقیه اتفاقات که بدتر رفتار کرد
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      6 0
      من قبلا فکر می کردم، رئیس چمهور انتخاب می کنیم که اینها رو مدیریت کنه پس حالا که خراب شده، یعنی باید همه این مدیران و کارمندان توضیح بدهند چرا وضعیت رو به اینجا رسوندن؟
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    5 7
    ای کاش دوباره بازگردد *شهباز یگانه ی بهاری متاسفانه جای خالی احمدی نژاد حس می شود
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      11 0
      در پایان این ۸ سال کشوری تحویل داد که مردمش بخاطر گرانی رای نمیدهند
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    10 0
    جالبه شما هنوز هم که هنوز دولت ۸ سال قبل رو مقصر اوضاع و احوال کشور میدونی و گفتی ما زمین سوخته تحویل گرفتیم حالا داری کاندیداها رو نصیحت میکنی
  • مجید IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    16 0
    آقای روحانی !!! بنیان این طور حرف زدن در مناظرات را خود شخص جنابعالی گذاشتید ... حالا جای گله گذاری شما نیست
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      11 0
      هنوز گفتمان شما که میگفتین : من سرهنگ نیستم از یاده ملت بزرگوار ایران نرفته است ، جناب آقای شیخ حسن روحانی ( فریدون ) ....
  • علـی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    8 0
    عجــــــــــــــب!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    20 0
    پناه بر خدا !!!!!!
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    23 0
    چقدرم تو اخلاق داری!!!!
  • فهیم IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    14 0
    کی گفته که شما هیچ کاری نکردی ؟ شما مردم را به خاک سیاه نشاندی ....
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    19 0
    شما که آخر اخلاقی داداچ ببین سر برجام بد فرجام چقدر به مردم اهانت کردی
  • حسین IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    22 0
    با سلام آقای ریاست جمهور یادتان است که چقدر توهین و افترا زدید ؟ یادتان است چقدر قسم جلاله خوردید ؟ یادتان است همه منتقدین خود را بی سواد و ..... و حواله به جهنم دادید ؟ یادتان است ‌که همه را بدون تخصص خواندید ؟ و هزاران چیز دیگر پس حالا که بقول بعضی ها زنگ حساب است نه زنگ انشا خود را به دو میلیون نفر جمع می بندید ؟ اینان مگر به خواست و دستور شما قادر بکاری بودند ؟ حالا که ۸ سال مملکت و ملت را معطل کردی و هر چه خواستی با این مرز و بوم و اعتقادات ملت کردی تقصیر را به گردن عزیزان کارمند و زحمت کش نیاندازید .
  • دولت شناس IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    13 0
    سخن راستی که روحانی گفت "اینکه می‌گوییم در این ۸ سال هیچ کاری نشده است، به مردم ظلم می‌کنیم"!!! تعطیلی هزاران کارخانه کار بسیار بزرگی است که اگر امریکا میخواست انجام دهد باید بابت هزاران بمب ، میلیونها دلار خرج میکرد ولی دولت تدبیر با هزینه ای بسیار کم آنرا انجام داد ! اگر امریکا میخواست انرژی اتمی ما را نابود کند باید میلیونها دلار خرج میکرد اما این دولت براحتی آنرا انجام داد ! اگر امریکا میخواست صنعت دامداری و مرغداری را نابود کند بسختی میتوانست اما دولت تدبیر براحتی با بلدوزر میلیونها جوجه را زنده بگور کرد ! و..... در این هشت سال خیلی کارهایی انجام داد که دشمن نمیتوانست انجام دهد .
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      3 0
      احسسسسسسسسسسسسسسسنت حرف دلم زدی
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    7 0
    این 8 سال خیلی کار کرده دلار 4200 داد به فک و فامیل!!!!!! در بورس تله گذاری کرد و سرمایه مردم را غارت کرد تا بنام کنترل دلار توسط دوستش همتی تمام بشود و کلی فک و فامیل دزد گذاشت مدیر شدند برید ببینید سمنانی چقد مدیر و نجومی بگیر شدن اینها حاصل کار 8 سال شماست
  • یک فرد با حافظه تاریخی مناسب IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    10 0
    آقای همتی و مهرعلیزاده دقیقا دارن از شما الگوبرداری میکنند در اخلاق مداری آقای حسن روحانی .....
  • ْسلام IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    6 1
    " هیچ کاری نکردید " که نه بلکه خیلی کارها کردید : تعطیلی هسته ای ،‌ مذاکرات بی فرجام ، گرانی ، سوء تدبیر ، کاهش ارزش پول ملی ، تحقیر ملت بزرگ ایران دربرابر چند کشور وحشی و آدم کش اروپایی و آمریکا ، ...
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    4 0
    عجب....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • جعفر IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    6 1
    روحانی تو داری به شعو رملت توهین میکنی .این همه افتضاح تواین8سال رو مردم کورند که نمیبیند
  • رضا IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    5 0
    بابا اینا الکی میگن خیلی کار شده مثلا مرغ ۵۵۰۰بود شده۴۵۰۰۰پنیر نیم کیلویی۲۵۰۰بود شده ۳۰۰۰۰در ماه فقط جمعه ها تعطیل بودیم حالا همش تعطیل چون بیکاریم چقدر ناشکرند اینا
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    8 0
    می بایستی حسنی و ژنرال های دولتش و حامیانشان از جمله زنگنه و خاتمی و …. بخاطر خسارات جبران ناپذیری که به کشور و نظام در طول ۸ سال گذشته تحمیل نموده اند و باعث دلسردی و یاس مردم شده و موجبات بی اعتمادی مردم به نظام و آینده کشور را فراهم آورده اند در اسرع وقت محاکمه شوند.
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    6 0
    سخنان بی پایه و اساس و سراسر کذب جناب رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت مبنا بر وضعیت عالی اقتصادی در طول ٨ سال گذشته و پایین بودن نرخ تورم باعث تعجب و بهت ملت شده است. جناب رئیس جمهور از کدامین وضعیت خوب اقتصادی صحبت می کنید ؟؟ آیا شما از دلار ٣٠ هزارتومانی و حمایت از باند سلطان های سکه، شکر، روغن، مرغ، برنج، تخم مرغ به عنوان وضعیت خوب اقتصاد سخن می گویید. مذاکرات بی فایده و سراسر ضرر دولت تدبیر وامید با دول غربی باعث فروپاشی اقتصاد ایران شده است. جناب رئیس جمهور سخنان بی پایه و اساس را پایان دهید.
  • سید IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    6 0
    والا هیچ کاری نکردی جز گرانی و آسیب رساندن مردم در بورس
  • سید فروزان CH ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    10 0
    واقعا که ، صحبت از مردم میکند و جنگ اقتصادی از برادرت و برادر جهانگیری و اخوندی و مابقی مفسدین در دولتت بگو از ۱۸ میلیارد دلار و ۶۰ تن طلا بگو ، از وزیر نفتت کهحدود ۳۵ میلیارد دلار خسارت به مملکت وارد کرده بگو از میرزا ظریف و عراقچی بگو که یکی رفیق جان کری است و آن یکی رفیق شرمن آقای روحانی برو رنگ ریشت را پاک کن و در آئینه به خودت نگاه کن
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    5 0
    آره خیلی کارها شده. مثلا مسکن و ماشین ده برابر شده. یخچال و سفره هامون خالی شده. سرمایمون تو بورس به باد رفته. خرید لوازم خانگی و جهیزیه ناممکن شده. فقط به یکی از قولهایت درست عمل کردی و اونم اینه که اونقدر رونق اقتصادی ایجاد کردی که دیگه به یارانمون احتیاج نداریم چون دیگه چیزی بهش نمیدن. خیلی خیلی رو داری حسن آقا
  • GB ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    7 0
    فکر کنم در ایرلند مدرک دکتری پر رویی ،حیله گری وبخاک ذلت نشاندن ملتی را بدون اینکه از دفترت بیرون بیایی را گرفتی ،
  • مهسا IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    8 0
    غلط کرده هر کی گفته کار نشده فقط عمل قلب باز بیست میلیون تومانی شده هفتاد میلیون تومان. علی برکت الله.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    9 0
    زمین گرده حسن فریدون. گذشته رو یادت میاره
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      4 0
      جفا نکنید انصاف داشته باشید هرگز دوران سیاه و رقت بار حسن روحانی را با دوران درخشان و پر امید دولت احمدی نژاد یکسان نکنید
  • حجت MD ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    8 0
    خجالت خجالت هزاران بار برای تو کم است کم
  • امیر IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    8 0
    وای به حال روزی که یکی خودش را به نفهمیدن بزند.
  • میثم IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    8 0
    دیگ به دیگ می گوید رویت سیاه است! آقای روحانی گفتند ادب از کی آموحتی گفتند از بی ادبان. شما که دم از اخلاق می زنیدیک نگاه هم به سال 92 و96 بیاندازید و ببینید بی اخلاق ترین نامزد ریاست جمهوری چه کسی بود. شما در هردو دوره رکورد بی اخلاقی را شکستید تا جایی که دشمنان این ملت جشن و پایکوبی برگذار کردند و نامه تشکر و فدایت شویم برای شما فرستادند. واقعا اگر اخلاق مهم است، که مهم است. ولی کسی باید از آن دم بزند که خودش در بی اخلاقی سیاسی و فردی غرق نشده باشد.
  • ايراني IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    6 0
    حسن روحانی گفت: اینکه می‌گوییم در این ۸ سال هیچ کاری نشده است، به مردم ظلم می‌کنیم به مردم چه ربطي و به مردم چه ظلمي ميشه آخه اين كم كاريها به شما ربط داره و شما بايد پاسخگو باشي و وقتي گفته ميشه كم كاري شده تنها و فقط تنها به شما گفته ميشه و شما دارين خودتونو به اون راه ميزنيد و پاي مردمو ميكشين وسط كه پاسخگو نباشين
  • AU ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    6 0
    آقای رئیس لطفا شما از اخلاق صحبت نکنید -- منه طلبه خجالت می کشم
  • سيد IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    8 0
    ظلم به مردم بنزين 3تومني و هويج 14تومنيه
  • DE ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    5 0
    اینکه بگوییم در این ۸ سال سلسله محمودیه هیچ کاری نشده،کاملا اخلاقی و بجاست و اینکه ما 8 سال معطل آوار برداریهای سلسله محمودیه خواهیم بود یک واقعیت تاریخی است و بجاست ولی اگر بگوییم در این ۸ سال دولت تبگیر هیچ کاری نشده، ظلم به مردم است/ انتخابات مهم است ولی اخلاق از آن مهم‌تر است . اینکه یک عده نامرد در لباس دین مردم را از سایه جنگ بترسانند و از دیوار کشی در پیاده روها و دلار 3 هَزار ..اینها همه ضداخلاق و ضد جوانمردی ضد منش شهروند ایران است و خدا رسوایشان خواهد کرد.ما شب انتخابات هَزار وُ پانصد تحریم لق خواهیم کرد و میترکونیم و میخواستیم باز بیایم سر کار ولی حیف که دوتا نامزد به درد نخور داریم.
  • رضا IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    10 0
    جناب روحانی! در این مورد هرکسی حق اظهار نظر دارد جز شما
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    7 0
    از قدیم گفتن چیزی که عوض داره گله نداره، همه مردم می دونن خودت به همین روش رای آوردی، کوبیدن دولت احمدی نژاد و سیاه نمایی بسیار زیاد از اوضاع سبب رای آوری جناب عالی شد، حال آن سیاه نمایی در دولت شما تحقق یافت و چیزی جز عقب ماندگی نصیب مردم نشد، بهانه ایی مانند تحریم، کرونا، مصرف زیاد مردم، همه تقصیر کار بودند، خصوصی سازی که نبود بلکه نابود سازی تولیدات داخلی از هپکو اراک گرفته تا نیشکر هفت تپه ورشکستگی نه ربطی به مردم داشت نه تحریم و نه کرونا زیر سر دولت و ناکارآمدی دولت بود.
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    6 0
    بیانات این چنینی در یک جلسه رسمی هدر دادن وقت مسئولین است
  • محمدایوب IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    7 0
    واقعا هرکی بگه. این دولت کاری نکرده ظلم کرده. توکه درآید داشتی 16میلیون الان کرده 120میلیون خانه داشتی 300میلیون حالاشده 3میلیارد بیکار بودی تو خونه نشسته بودی بیکار برات صف مرغ درست کرد تازه احمدی نژاد به فکر مردم نبود این قرارگاه مرکزی فرماندهی مرغ وتخم مرغ راه انداخت با به کارگیری کلی ژنرال به گاو و گوسفند ارزش داد که به سادگی کشته نشوند. دست همه کس به آنها نرسد تازه بنزین را گران کرد تا مردم به سفر نتونن برن. انهاییکه با پراید مسافرکشی میکردند کمتر بشن ترافیک روان بشه تازه. با ایثار واز خودگذشتگی. داداش روحانی وداداش جهانگیری. وعروس وداماد ودختر وزرا. پولهای کثیف را جمع کردند تامردم الوده نشوند. رییس خصوصی سازی بنده خدا کارخانه های بی ارزش را بین خانمهای مسئولین عضو قبیله. تقسیم کرد. تا کارگران دچار زحمت نشوند. آنها را تعطیل برای راحتی مردم خودشون تبدیل به ویلا کردند. بازم بگم
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    4 0
    قصد توهین به روحانیت را ندارم، ولی این آقا با بی سوادی سیاسی و نفهمیش آبروی هر چی آخوند را برده و سخنان امروز ایشان هم به ما فهماند که این بشر با خودش مشکل داره، چه برسه با دیگران. بی احترامی به نامزدهای مورد تائید نظام و بی اخلاقی این آقا از خطوط قرمز نظام رد شده.
  • محمدایوب IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    4 0
    حاج آقا اجازه بفرمایید مناظره. سال 96و سخنرانی های حضرتعالی درزمان مذاکره برجام. درباره منتقدین را به عنوان درس اخلاق. درحوزه های علمیه. البته غربی. ودو واحد درس اخلاق دردانشگاهها. تدریس شود. خودتان هم برای یادآوری وتوصیه های بعدی. آنها را بازبینی کنید.
  • امير IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    5 0
    انشالله به ماه مرداد برسيم و زودتر تمام شود و بروند. علي بركت الله.
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    3 3
    ناراحت نشو قسم میخورم نفر بعد از شما هم راه شما را ادامه خواهند داد و آنروز است کهاز آبروی مانده ایران چیزی نخواهد ملند
  • مرتضی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    3 0
    آخه مرد حسابی مگه قم خودمون چش بود که رفتی مدرک حوزه تو از انگلیس گرفتی؟؟؟؟؟/
  • ناصر IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    3 0
    مدرس برجسته اخلاق دولتهای 11 و 12: روز شنبه چه جوری آب و صابون بیاریم برای شستن صورتهاتون!
  • سید فروزان CH ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    3 0
    شیخ یک صورت حساب بده ، چقدر بدهکار هستیم ، بفرستیم خدمتتان ، البته بفرمایید سکه یا دلار میخواهید ،در سینه بیاوریم خدمتتان، سهم داداشی هم محفوظ همینطور داداشی جهانگیری
  • منصور IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    8 0
    ببین تو رو خدا چه کسی از اخلاقیات حرف میزنه. حیفه اون لباس روحانیت که تن شماست.
  • شهروند ایران IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    3 0
    سلام علیکم ؛ جناب آقای شیخ حسن روحانی رییس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران ، هشت سال مردم نجیب و صبور ایران از دست شما عصبانی بودند و به ستوه آمدند . حالا شما عصبانی باش و از این عصبانیت بخواب
  • بصیرت IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    5 0
    ظلم به مردم نیست بلکه عیان شدن کارنامه سیاه و روسیاهی شما پیش مردم و تاریخ ایران است جناب روحانی؟
  • CA ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    1 0
    کسی نمیگه که کاری نکردی ولی شما به مردم دروغ گفتید دروغ های خیلی بزرگ چون شما سرنوشت ایران رو به گدایی در برابر غرب گره زدید در صورتی که خود غرب رو آب هست و با اولین سیل خروشان شرق خواهد رفت. ما همان سیل خروشان هستیم که غرب را به گودالش بازخواهیم گرداند و فاشیسم لیبرالیسم رو به تاریخ خواهیم سپرد.
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    1 0
    فقط نشست حرف ووراجی ودروغ گفت-حالا تواین چندهفته باقیمانده اش میخواد کار کنه-بخدا قسم فقط میخواستی وقت تلف کنی دوره ات تمام بشه بروی درکاخت
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    1 0
    بخداقسم که حتی یک کاراساسی بزرگ وحتی کوچک انجام ندادی وفقط حرافی ودروغ ومفتخوری کردی-خودیهایت هم ازاد گذاشتی نجومیبگیری،فساد خیانت جنایت وخرابکاری کنند-غیر ممکنه یک پروژه حتی کوچک کار کرده باشی وچندبرابر دزدی وخرابکاری نکرده باشند
  • حمید IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    4 0
    نکه تو خیلی اخلاق را رعایت کردی رو که رو نیست سنگ بای ...
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    6 0
    روحانی درست می گوید کارهای زیادی انجام شده که از جمله آنها گران شدن ده برابری کالاها ی اساسی و مورد نیاز مردم ،
  • ناشناس IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    5 0
    خیانت کردی به اسلام و شهداء..
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    2 0
    ۸سال دروغ مفتخوری نجومیبگیری مفسد ژن برتر واقازاده وفک فامیل باندبازی....پروری اخلاقیه!؟
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    2 0
    جناب اقای روحانی مگر هشت سال قبل خودتان همین گونه رفتار نمی کردید بلکه بدتر؟
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    3 0
    هرچی دروغگوتر،پررو ووقیحتر
  • سعید IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    2 0
    چه بد بختیه صداسیما هرکی ازراه میرسه چندنا بدوبیراه حوالش میکنه ازهمه بدترشیخ حسنه هرروزپخش زنده جلوچش رییس صداسیماعقده هاشوخالی میکنه دلم بحالش سوخت خدابهش صبربده
  • SE ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    1 0
    این وضعیت ملت است و این اشراف تازه بدوران رسیده بی سواد و اوباش. از هر مسئولی هم انتقاد می شود. می گوید من انیشتن زمانم
  • پوریا IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    2 0
    باز هم منتقدین شما نسبت به شما خیلی بهتر اخلاق را رعایت کردند از خودتان در سال ۹۲ و ۹۶ فراموش کردید مه منتقدین خودتان را به دیوار کشی و اعدام و .. متهم کردید ، در طول ریاست خود منتقدین را به جهنم حواله کردید و بی سواد خواندید، و دهها اهانت دیگر کردید ، دولت قبل از خودتان را سیاه سیاه نشان دادید و... . اقای روحانی این حرفها به شما نمیاد
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    1 0
    این چندصبا دیگرو وجدانا دروغ نگوئیدحالمان دیگه بهم خورده(مشک آنست که خود ببویید نه عطار بگوئید)
  • DE ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    1 0
    فعلا بی اخلاقی رو اقای مهر علیزاده و اقای همتی به منتهی اش رسوندن و فقط از ذهن ودهن شون موج ناامیدی منفی به فضا پخش می شد!
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    2 0
    اگرروحانی محاکمه واستیضاح میشد۹۶درصد مردم درانتخابات شرکت میکرد ند
  • کارشناس IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    1 0
    یه کار بزرگی که دولت روحانی کرد این بود که یه طور درست و حسابی امید ما جوونابه ازدواج رو کور کرد و دیگه کاملا ناامیدمون کرد بنحویکه اگه قبل از این دولت یه 10 درصد به ازدواج فکر میکردیم الان دیگه اصلا فکر نمیکنیم و یه جورایی فکرمون رو آزاد کرد و خیالمون راحت شد! خدا لعنتشون کنه
  • ناصر IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    1 0
    جناب روحانی شما راست میگید خیلی کارها شده ، گرانی یکی از این کار هاست قبلا کشور های عربی و اروپایی مثل سگ از ایران میترسیدن شما کاری کردی که یک کشور ی مثل بحرین که به اندازه ی یک روستای یکی از شهرستانهای ما نیست برای ما شاخو شونه میکشه از این اقتدار بالا تر ها هست
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    1 1
    مثلا بگو وزرایت مثل : عباس اخوندی چه شامی خورده اند؟؟؟ و بقیه شان .
    • US ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      0 0
      چه "شامی" خورده د اند یا چه ... خورده اند ؟!!!
  • رضا IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    1 0
    آقا اخلاق رو کسی میتونه رعایت کنه که حداقل هارو داشته باشه شرمنده خانواده اش نشه جناب روحانی شما اگر جای هر کدام از قشر ضعیف جامعه بودی فریادت به عرش میرسید خواهشن به واقعیت جامعه بپردازید و تبلیغاتی فرمایش نکنید
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    0 0
    حالا واستا ببین آقای رییسی چه جوری در چهار سال اوضاع اقتصاد ومعیشت مردمو سروسامان می ده ببین فرق بین حرف وعمل چیه
  • SE ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    برخی افراد کثیر التوهم هستند. شنیدن حرف توهمی از ایشان عجیب نیست. از آپارات فیلم ""هاله نور روحانی"" را دانلود کنید و ببینید تا برایتان ثابت شود ایشون از نظر روحی روانی مشکل دارد.
  • SE ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    ر.... تو بزرگترین خدمتت بالا بردن تلفات کرونا بوده : خانم فاطمه محمدبیگی نماینده مجلس و دبیر کمیسیون بهداشت مجلس: ""بسیار ناگوار است که در این شرایط سخت مقصر را عدم رعایت مردم معرفی می‌کنند در حالی که مقصر نخست چنین وضعیتی بی تدبیری و اشتباهات مسلم شخص رئیس‌جمهور و تصمیم‌گیرندگان ستاد ملی کرونا است و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در همین باره طی مکاتبه‌ای با رئیس دستگاه قضا شکایت خود را از رئیس جمهور اعلام کرده است."
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    اخلاقی که تو از اون دم بزنی خود بی اخلاقی هست نه 8 سال چقدر اخلاق به خرج دادید در مقابل مردم و منتقدان به حق این دولت فاسد و فلج نه اخلاقیات شما باعث این شد در ماجرای بورس با دروغ، تعرفه های بسته های اینترنت نور داخل خط خدایا دزد هم نور داخل فیبر نوری رو به مردم نمی فروشه، در قیمت کاذب اضافه شده اجناس ضروری ، در خلق پول بی پشتوانه که این دیگه ابر دزدی خاموش بود شاهکار عرض 8 سال پول جیب مردم رو کردین در بهترین حالت یک هشتم ، در مالیات از همه مردم فقیر در هزار نوع از ارزش افزدوه تا فلان اما رانت خوار ها آزاد، در بدبخت کردن جوانان مملکت با مافیا کنکور در رانت های نزدیکان شما با اخلاق دست نا مبارکت رو در جیب مردم نکردی تا 100 جلد کتاب قطور می تونم نام ببرم خجالت بکش که واقعا بزارنده اخلاق نیست که تو بخوای اون رو تعریف کنی که هیچ گوشزد کنی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس