کد خبر 1229659
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
محسن رضایی نمایه

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:دولت ما برای هر استان برنامه خاص آن استان و بامردم آن استان تنظیم کرده و هیچ استانی نیست که نسخه مخصوص آن نوشته نشده باشد.

به گزارش مشرق، محسن رضایی پنجشنبه در برنامه تبلیغاتی خود از شبکه گلستان، اظهار کرد: نداشتن برنامه توسط دولت‌ها باعث شده ناامیدی در مردم ایجاد شود ولی ما دوباره می‌خواهیم قیام کنیم و با دولتی نو آغاز جدیدی را رقم بزنیم.

وی افزود: امام بزرگوار ما در انقلاب ما اقوام و همه استان‌ها را دور هم جمع کرد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

رضایی ادامه داد: نه غرب و نه شرق نتوانستند در انقلاب و جنگ تحمیلی مقابل ایران بایستند در حالی که ۴۰ کشور پشت صدام ایستاده بودند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: آیا همه اقوام نمی‌توانند دوباره دور هم بایستند و حرکت سومی را رقم بزنند؟ می‌توان برای بار سوم قیام کرد، قیام فرهنگی و اقتصادی، قیام تشکیل دولت وحدت ملی، قیام برای پیشرفت، قیام برای شکستن تحریم‌های ظالمانه همه با حضور مردم رقم خواهد خورد و اینطور نیست که انتخابات مهندسی شده باشد و فردی بیرون بیاید.

وی با بیان اینکه شما مردم هستید که سرنوشت صندوق را رقم می زنید، بیان کرد: قیام سوم قیام زندگی بهتر برای سربلندی کشاورزی، کارگر، معلم و کارمندان است.

رضایی با تاکید بر اینکه برای زدودن غم از چهره بهترین مردم این کره خاکی یعنی ایران هدف ماست، گفت: شرط این پیروزی این است که همه با هم حرکت کنیم و بدانیم ثروت و قدرت و سربلندی ایران برای همه است.

وی با بیان اینکه ما دوباره استان‌ها و اقوام ایرانی را به میدان می‌آوریم، ادامه داد: مناطق اقتصادی در کشور درست می‌کنیم و به استان‌ها مسئولیت می‌دهیم.

رضایی تاکید کرد: سپرده مردم باید در استان‌ها ذخیره و همانجا هزینه شود نه اینکه تهران بیاید و آخر هم با ارز از کشور خارج شود.

وی با تاکید بر اینکه ما به استثمار نو که سرمایه‌های مردمی را خارج کند پایان می‌دهیم، بیان کرد: اینطور نخواهد بود که از تهران نسخه واحد برای همه استان‌ها صادر شود و دولت ما دولت اقدام و تحول و پایان به شعارهای بی پایه است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت ما برای هر استان برنامه خاص آن استان و بامردم آن استان تنظیم کرده و هیچ استانی نیست که نسخه مخصوص آن نوشته نشده باشد.

وی بیان کرد: هر استانی طبیعت و اقلیم خود و مردم خود را دارد و اینطور نیست که فولاد را به استان خشک و هنرمند ببریم و آن استان را نابود کنیم.

رضایی تصریح کرد: نسخه واحد نوشتن از تهران برای همه استان‌ها به معنی نادیده گرفتن ظرفیت‌ها و استعداد استان‌ها است.

وی ادامه داد: دولت ما متناسب با توانایی هر استان نسخه پیشرفت و بهبود زندگی هر استان را تهیه و اجرا خواهد کرد.

رضایی گفت: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی برای همه استان‌ها یکی است اما فعالیت‌های اختصاصی برای هر استان خواهیم داشت و هر استان به ندازه یک کشور می‌تواند تولید کند.

وی اضافه کرد: بسیاری از کشورهای اروپایی به اندازه کمتر از استان‌های ما هستند ولی تولیدات بیشتر دارند.

تمام ایران را کارگاه بزرگ اقتصادی می‌کنیم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در دولت اقدام و تحول همه مردم را مانند انقلاب به صحنه می‌آوریم و تمام ایران را به کارگاه‌های بزرگ اقتصادی خواهیم کرد.

وی بیان کرد: جوانان ما باید نشاط داشته باشند، آزادی‌های اجتماعی را در چهار چوب قانون رعایت کنند و ما نباید به جوانان گیر دهیم و باید مهارت آنان را بالا برده و به آنها آموزش دهیم.

وی اضافه کرد: استانداران دولت ما از مردم همان استان انتخاب خواهند شد نه اینکه از استان دیگری مسئولی برود و آخر هم با پارتی بازی اطرافیان خود را به استان دیگر ببرد.

رضایی تصریح کرد: گروهی از نخبگان افرادی را پیشنهاد و با ارزیابی چندباره استانداری از فرزندان همان استان معرفی خواهیم کرد که خارج از هر باند و گروه و جناح خواهد بود.

وی بیان کرد: طبق اصل ۱۲۷ قانون اساسی اختیارات خود را در بعد اقتصاد به استانداران خواهیم داد.

رضایی افزود: نهضت بزرگ خانه سازی را برای ایرانیان راه اندازی می‌کنیم و هر کسی که ۳۰ میلیون تومان که ۱۰ درصد ساخت خانه است را بیاورد بانک‌ها را مجاب می‌کنیم ۹۰ درصد دیگر را پرداخت کنند و همان ملک هم وثیقه است که به نام مردم در بانک می‌ماند تا اقساط تسویه شود.

وی با بیان اینکه سود بانکی را هم دولت می‌پردازد، ادامه داد: اگر مسکن راه بندازیم ۳۰۰ صنعت پشت آن راه اندازی می‌شود و مانند لوکوموتیو قطار اقتصاد فعال می‌شود.

رضایی با بیان اینکه گروه‌های سیاسی به جای نمایشنامه و شعبده بازی به فکر مردم باشند، گفت: من هم مانند سایر دوستانم که زیر شیمیایی و بمباران رفتند خودمان را سپر مردم می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم نان قرضی، زباله گردی و کولبری بر قامت بلند مردم ایران بنشیند.

وی با تاکید بر اینکه اینکه باید نشاط و شادابی در مردم موج بزند و این آرزوی دولت است، افزود: ازدواج جوان‌ها و حقوق خانه داری برای من مهم است زیرا مرد بیرون کار می‌کند و اگر زحمات زن در خانه حقوق نگیرد هزینه مردی که بیرون رفته را زن می‌پردازد.

رضایی گفت: ما همه خانم‌های خانه داری که ۶ ماه آموزش فرزنداری و بهداشت را ببینند حقوق می‌دهیم. مساله ارتقا کرامت انسانی را از داخل خانه آغاز می‌کنیم.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: علاوه بر مساله خانه داری، کسب و کارهای خانگی را توسعه می‌دهیم و شهرهای شما را رونق اقتصادی می‌بخشیم.

صنایع تبدیلی در گلستان توسعه می‌یابد

وی تصریح کرد: برنامه ما برای گلستان استفاده از مزیت کامل و جدیدی که در مجمع تشخیص با عنوان منطقه آزاد تصویب کردیم است و این منطقه می‌تواند ما را به ترکمنستان و چین وصل کند و تجارت بزرگی را عهده دار خواهید شد.

وی موضوع دوم گلستان را هم صنایع تبدیلی عنوان و اظهار کرد: صنایع تبدیلی مسأله‌ای ضروری برای تولیدات کشاورزی گلستان است زیرا زمانی گلستان مرکز پنبه کل خاورمیانه بود و به بازارهای جهانی صادر می‌شد و اکنون هم باید کشاورزی گلستان دوباره احیا و صنایع تبدیلی، بسته بندی و بازاریابی آن ایجاد شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه درستی برای گردشگری گلستان صورت نگرفته است و نیاز به زیرساختهایی دارد زیرا نزدیکی آن به دریاو صحرای گلستان کم نظیر و قابل بهره برداری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • RO ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    1 10
    یه سری انقلابی نما اگر رضایی و ترامپ دو قطبی بشه به ترامپ رای میدن چون رضایی بهشون باج نمیده رای من رضایی
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    0 0
    امیدوارم مردم با درک درست رای بدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس