کد خبر 1229940
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
تحلیل حاج‌رضایی از شرایط تیم ملی فوتبال/ شرط پیروزی ایران بر عراق

کارشناس فوتبال ایران با بررسی پیروزی قاطعانه این تیم مقابل بحرین از تاثیر مثبت آن روی بازی با عراق خبر داد و گفت: دیدارهای ایران و عراق در ۵۰ سال اخیر همیشه پیچیده بوده است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران با کسب دو پیروزی متوالی مقابل هنگ کنگ و بحرین در شروع دور برگشت گروه C مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ شانس صعود خود از این گروه را افزایش داد تا با امیدواری برای دیدار با کامبوج و عراق آماده شود.

شاگردان دراگان اسکوچیچ با ۱۲ امتیاز از ۶ دیدار قبلی خود چاره‌ای جز تداوم پیروزی‌هایش ندارد تا این تیم بتواند به عنوان صدرنشین راهی دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر شود.

امیر حاج رضایی ضمن بررسی عملکرد تیم ملی فوتبال ایران به مسائلی مهم‌تر از تاکتیک فنی تیم ملی در دو دیدار باقیمانده اشاره کرد که در پی می‌خوانید:

هنگ کنگ بازی روحیه بخش شد

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره تغییرات به وجود آمده در تیم ملی ایران با حضور دراگان اسکوچیچ گفت: شروع تیم ملی ایران با هنگ کنگ را نمی‌توان به عنوان نمره قبولی برای تاکتیک تیم ملی منظور کرد. برد قاطعانه‌ای داشتیم اما ناهماهنگی در بسیاری از دقایق بازی برای تیم ملی ایران رقم خورد. این اشتباهات به خاطر آسودگی بازی به ضررمان نشد تا بتوان از دیدار با هنگ کنگ به عنوان سه امتیاز روحیه بخش و تدارکاتی اسم برد.

تحلیل حاج‌رضایی از شرایط تیم ملی فوتبال/ شرط پیروزی ایران بر عراق

دو روی سکه مقابل بحرین

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به پیروزی سه بر صفر تیم ملی مقابل بحرین ادامه داد: ترکیب تیم ملی ایران در شروع دیدار با بحرین مناسب با تفکرات گلزنی نبود. تیمی که می‌خواهد به گل برسد نیاز فراوان به تغذیه مهاجمانش دارد.

حاج رضایی تصریح کرد: هرچه از زمان بازی گذشت ضعف انفرادی بازیکنان بحرین مقابل ستاره‌ای ایران مشهودتر شد. همین امر نیز سبب شد کادر فنی تیم ملی در بین دو نیمه بهترین تدبیر را تصمیم‌گیری کرده و با حضور سامان قدوس، بار هجومی خط میانی را افزایش دهد. تغییری که وحید امیری را آزادانه در میانه میدان قرار داد تا بی محابا روی دروازه بحرین ایجاد خطر شود.

سلاطین طلایی خودنمایی کردند

امیر حاج رضایی با اشاره به توانمندی فردی بازیکنان تیم ملی ایران تاکید کرد: ۱۶ بازیکن طراز اول در سطح آسیا داریم. ستاره‌های جهانی در ترکیب داریم که آرزوی هر کشوری است. آنها سلاطین طلایی فوتبال ایران هستند. به نظرم بهترین‌ها را در اختیار داریم. هوش بالای آنها با شناخت دقیق و بازی خوانی بهتر کادر فنی در نیمه دوم باعث پیروزی و خودنمایی خط حمله ایران مقابل بحرین شد.

وی ادامه داد: بازی با بحرین به دلیل حساسیت‌ها و حاشیه‌های همیشگی‌اش مهم شده بود؛ در غیر این‌صورت هیچ وقت آنها در قواره‌های بازیکنان ایران نبوده‌اند.

تحلیل حاج‌رضایی از شرایط تیم ملی فوتبال/ شرط پیروزی ایران بر عراق

بازی خوانی و انعطاف اسکوچیچ ستودنی است

پیشکسوت فوتبال ایران درباره تصمیمات اسکوچیچ در تعویض‌هایش مقابل بحرین گفت: او و دستیارانش نشان دادند با هوش عمل می‌کنند. قبل از هر مسابقه سه مرحله برای شناخت حریف داریم. بخش اول آنالیز تیم‌ها است. مرحله دوم طراحی برای رسیدن به نتیجه است. مهندسی یک تیم بسیار اهمیت دارد اما سخت‌تر از این مرحله، اجرای تاکتیک‌ها در زمین مسابقه است.

حاج رضایی یادآور شد: تیم ملی ایران در نیمه اول بازی با بحرین دچار مشکل در اجرای تاکتیک‌هایش شد اما آگاهی و بلوغ کادر فنی در بین دو نیمه کمک کرد تا تیم ملی ایران شرایط را به نفع خودش تغییر دهد.

وی تاکید کرد: فکر می‌کنم بیشترین دریبل را از هافبک‌های تیم ملی دیدیم. بحرینی‌ها نمی‌توانستند جلوی قدرت فکری بازیکنان ایران را بگیرند.

پیروزی دلچسب و لذیذ

حاج رضایی در خصوص تأثیر پیروزی سه بر صفر ایران مقابل بحرین اظهار داشت: برد مقابل بحرین کمک زیادی به تیم ملی در مسیر صعود به جام جهانی کرد. بردی تاریخی که اعتماد به نفس اعضای تیم ملی را برای ادامه رقابت‌ها افزایش داد. پیروزی دلچسب و تاریخی که مسیر موفقیت در بازی با عراق را نیز هموار کرد.

کامبوج ساده است عراق خیلی پیچیده

وی درباره دو دیدار مانده تیم ملی ایران تصریح کرد: بدون شک کامبوج را می‌بریم اما دیدارهای تیم ملی ایران در ۵۰ سال اخیر با عراق همیشه پیچیده بوده است. کار سختی داریم اما من فکر می‌کنم نبوغ بازیکنان ایران با عراق هم قابل مقایسه نیست. در دیدار با عراق حق کوچک‌ترین اشتباه را نداریم. شرط بردن همین است.

توصیه غیرفنی برای صعود به جام جهانی!

کارشناس فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: خیلی‌ها دوست دارند تیم ملی را نقد کنند. افراد غیر کارشناس هم کارشناس شده‌اند. اگر کسی من را قبول دارد از او خواهش می‌کنم تحلیل‌هایش را برای زمان دیگری نگه دارد. الان وقت حمایت است و آقایان بسته‌های فنی خود را برای تخریب سرمربی و بازیکنان به یک هفته دیگر موکول کنند.

تحلیل حاج‌رضایی از شرایط تیم ملی فوتبال/ شرط پیروزی ایران بر عراق

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 70
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 9
  • دکتر افسانه یوسفی IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    به ضرس قاطع میگم تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه سه بر صفر به عراق می بازه و تتمه آبروی فوتبال ایران ر به باد می رود
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
      57 5
      بشین بینیم بابا
    • mohamad IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
      48 4
      دستت درد نکنه پرفسور اینده نگر اگر نظر منفی ندی نمیگن لالی
    • محمود IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      5 0
      الآن وقت روحیه دادن به تیم ملی است نه تخریب. شما واقعاً ایرانی هستی؟
    • علی IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      3 2
      ببند بابا دهنتو ایران عشقه نباید دست کم بگیریمشون
    • محسن IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      3 0
      همین حرفاروتوبازی بحرین هم خیلیا گفتن،دکترقلابی میشه بپرسم روچه حسابی ایران سه تاازعراق میخوره؟روحساب اینکه نه بازیکنای عراق هم سطح بازیکنای ماهستن نه تیمشون
    • ناشناس IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      6 0
      به ضرس قاطع چیزی از فوتبال نمیفهمی
    • علی IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      4 7
      بروبه جهنم
    • حسین ایزدی IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      3 2
      بروازنظرشخصیتی روخودت کارکن وخودت روبه یه روانشناس خوب نشون بده،جداازهرنتیجه ای که دربازی ،ایران و عراق به دست بیاد.
    • محمدرضا IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      5 1
      عراق رو می بریم پیش بینی شما محقق نمیشه✌
    • مهدی IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      2 1
      دکتر‌....برو دکتر
    • IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      5 1
      ببند بابا
    • کیوان FR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      0 1
      میشه شما خفه شید و اون گاله مملو از گوه را ببندید . اشغال تو که عن را از گوشت کوبیده تشخیص نمیدی . گوه زیادی نخور .
    • ایرانی IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      3 1
      من ب تو ب ضرس قاطع خودت میگم،ک تو اصلا ارق ملی نداری ک از حالا تیم ملی کشورتو بازنده میبینی ب امید خدا و ساق پای بچه های گل و باغرور تیم ملی عراق رو ب زانو درمیاریم
    • ساوالان،،ارتش آریایی ها IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      1 1
      خانم یوسفی عزیز،ایران بارها در تنگناهای بدتر از این هم اسیر شده ولی ایرانیان اسلحله پنهانی به نام غیرت دارند که در زمان سختی به کارشان می اید،عراق بالاتر از استرالیا و آمریکا و کره جنوبی نیست که ایرانیان آنها را هم به زانو دراوردند،،کمی باغیرت و خوش بین باش و ببین جوانان وطنت چجور آبروی مشورت رو حفظ خواهند کرد
    • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      3 1
      این یارو عراقیه
    • سعید IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      2 2
      به ضرس قاطع میگم تو خائن هستی.
    • بهرام IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      1 1
      فکر کنم زمان جنگ هشت ساله هم یه چندتایی از گاومیش های خوزستان رو شخص خودت جلوی پای مزدوران بعثی تلف کردی
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      1 1
      بالاخره دکتری یا فالگیر؟ حالا که اسم دکتر برای خودت انتخاب کردی سعی کن مثل دکترا حرف بزنی. نمی تونی اسمت رو بزار افسانه فالگیر. افسانه خوشگله. افسانه جومونگ ...
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      1 2
      احتمالا عرب هستی
    • کاربرجدید IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      1 1
      دکترای چی داری خواهشابشین سرجات یکعده مثل شماهاهمیشه ایران وایرانی راموردهجمه قرارمیدیدوشک دارم ایرانی باشیددرسته ورزش وفوتبال ماناپاکی داره وشکی نیست ولی بچه هامثل سربازبراابرووحیثیت ایران میجنگن دورازانصافه که ایناروتحقیرکردن
    • فلانی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      1 0
      به ضرس قاطع مشکل روانی داری که خود زنی میکنی
    • حسین IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      0 0
      خفه
    • وحید کلاته IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      0 0
      ایران در حال حاظر یکی از رویایی ترین و پرستاره ترین تیم های دوران فوتبالی خودش رو در اختیار داره. 16 ستاره طراز اول فوتبال جهان که آرزوی هر تیم ملی کشوری هست. درسته که بازی تدارکاتی و هماهنگی لازم بین این ستاره رو هم کم داشته ولی شکر خدا تو چند بازی اخیر نه بطور کامل ولی هماهنگی لازم رو هم کسب کرده و اگر این تیم با این همه ستاره نتونه یک تیم درجه دوی آسیایی مثل عراق رو شکست بده همون بهتر که اصلا به جام جهانی نره. به امید خدا و غیرت و توان بالای تک تک بچه های تیم ملی مون با نتیجه قاطع عراق رو شکست میدیم و به مرحله بعدی صعود میکنیم.
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      0 0
      من نمیدونم کی مدرک دکتری داده به تو توباید همون کوهنه یا پوشاک بچه عوض کنی دکتر قلابی
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    24 0
    حاجی رضایی درود
  • عشق IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    28 7
    امیدواریم با پیروزی شیرین و غرور آفرین تیم ملی بر عراق هم پیروز شود و در ادامه هم با عزم ملی و حضور میلیونی در انتخابات رکوردی بی سابقه در انتخاب رییس جمهوری اسلامی ایران بزنیم و دل شهدا و امام زمان و رهبر و همه عاشقان ایران اسلامی را شاد کنیم انشاالله
    • مانی US ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      1 0
      عراق رو هم می‌بریم
  • محمد ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    20 2
    با سلام، به نظر بنده تیم ملی حال حاضر با این همه بازیکن خوب و خلاق میتونه با یک تاکتیک درست و دقیق و بازی هوشمندانه و به دور از حتی کوچکترین اشتباه مقابل عراق برنده این بازی حساس به انشاله
  • رحمن IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    18 5
    عراق هم‌مثل بقیه تیمها مقداری ضد فوتبال بعلاوه خشونت .تیم عراق را مثل بحرین که همین خصوصیت را قبلا بنمایش میگذاشت مهار کنید سرعت بازی را کمی بیشتر کنید.حتما برنده شما هستید ایران بسیار متوازن و قوی است
  • محمد IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    12 1
    احسنت آدم فهمیده تقاضای خوبی ازاقایان فرصت طلب کردی امااگر کوش شنوایی باشد
  • عباس IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    14 0
    درود بر حاج رضایی.‌نکته های کارشناسی شما ستودنی است.
    • فرخ IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      1 0
      عراق ضد فوتبال بازی نمی کنه.فوتبالش محکم بازی می کنه.با جان و دل بازی می کنند.فقط ما نباید اشتباه کنیم.یک اشتباه باعث شد بازی رفت دقایق آخر گل بخوریم والان شرایط سخت بشه
  • فرشاد IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    1 0
    به امید پیروزی درمقابل عراق.
  • سامانی IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    امیر حاج رضایی مثل همیشه با دانش و منظر داد و هیچ وقت قسط تخریب تیم را نداشته درود بر مرد بزرگ فوتبال ایران
  • سلامی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    درود بر حاج رضایی پیشکسوت فوتبال ایران درحال حاضر هرگونه نقد وانتقاد تاثیر مثبتی روی تیم ملی ندارد بلکه شاید موجب تضعیف شود انشاالله با شکست تیم عراق صدرنشین گروه خواهیم شد با این نفرات که در تیم ملی داریم عراقی ها حرفی برای گفتن ندارند
  • حسین IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    تیم ایران دو هیچ عراق رو میزنه ما بازیکنان خوبی داریم .کادر فنی شاید ضعف داشته باشه ولی بازیکنانمون واقعا عالین .البته اگه مسؤلین بذارن که چون خوشبختانه درگیر مقام و منسب هستن و برد ایران هم رو میچسبونن به خودشون ایران میبره
  • علی IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    درود بر حاج امیر
  • جهانشاه IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    شک نکنید که عراق رو میبریم .
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    1 1
    انشالله مقابل عراق میبازه
    • علی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      0 0
      واقعا که چه آدمایی پیدا میشن الان باید به تیم روحیه بدیم نه دعاکنیم که جلوی فلان تیم ببازیم
  • کس IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    ایران دو صفر عراق را میبرد شک نکن .از کرمانشاه پهلوانهای ایرانی حریف میطلبند یا علی مدد
  • Sayad IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    ب امید برد
  • مرتضی خلیلی IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    ایران دو بر یک میبره
  • جهان RU ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    نه بحرین ،تیم قوی هست و نه عراق ،فقط ایران با ویلتموس اون تیم همیشگی نبوده ،که الان به لطف خدا داره میشه همون تیمی که همه انتظار دارند
  • Kiya1227 IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    ننگ بر کسی که از باخت ملی پوشان وطن عزیزمان ایران سرخوش میشه
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    فوتبالیست های قدیم غیرتی بازیذمیکردن..امثال طارمی ازمون جهانبخش..‌ک همه اش در خارج بازی میکنن و ب خاطر تیمهای خارجی دوست ندارن صدمه ببینن..و بیشتر مسایل مادی براشون مهمه .. دوران طلایی .غیرتی فقط دوران .دایی‌ فنونی زاده خاکپور درخشان عالی بوده چ
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    من مطمئن هستم با نتیجه ۲ برصفر عراق رو شکست میدیم جزاین بهتره قید جام جهانی رو بزنیم
  • محمود IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    بابا حاجی واسه خودت یه پا تراپاتونی شدی ها چشم به بروبچ میگم حاج آقا دستور دادن یه هفته دیگه صبوری کنید دیگه امری باشه سالار همه جوره در خدمتیم
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    ۱۰۰ درصد بازی عراق رو اگر مثل بازی بحرین بازی کنیم می‌بریم چون صعودش قطعیه،احتمالا بشار هم نیست
  • صابر انصاری IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    قاطعانه می گم تیم ملی بردی شیریم در برابر عراق داره.باید به همه چی خوشبین بود به امید روزهای روشن
  • حسین IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    دکتر افسانه به ضرس قاطع عرض میکنم جواب ابلهان خاموشی ست. چیزی نمیگم که بسوزی خخخخخخ
  • ایلیا IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    سلام عراقرو ۴ بر یک می بریم شک نکنید و صد در صد۰ یکی از گلها رو قائدی می زنه
  • دکتر IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    ایران دو هیچ می بره
  • Fashu Poshteh IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    2 0
    میزنیم عراق رو شل و پل میکنیم به ضرس قاطع میگم کشورهای عربی بدانند دوران بزن در رو تمام شده الان ما حاکم مطلق منطقه هستیم. استخوان بندی پرسپولیس در تیم ملی نمایان است و میدرخشد
  • داریوش GB ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    مطمئن باشید با این تیم ومربیان کار آزموده وبا بتیجه عالی روز سه شنبه باری دیگر مردم فهیم وعاشق خوشحالی خودرا در پیروزی تیمشان جشن خواند گرفت.
  • ناشناس IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    به فضل الهی برای شادی دل مردم ایران بچه های تیم ملی مقتدرانه در برابر عراق پیروز خواهند شد
  • ه IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    حتما عراق را می بریم واقعا۲۰ بازیکن در سطح‌جهانی داریم اگه نتونیم عراق راببریم همون بهتر که جام جهانی نریم
  • جلال AZ ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    اگرنتوانیم عراق راشکست دهیم به نظرتان اصلارفتنمان به جام جهانی معنایی دارد؟ میریم که چیکارکنیم؟ اگرتیمی مثل عراق مانع رفتنمان به جام جهانی شودهمان بهترکه نرویم.
  • ایرانی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    آیه نحس نخون پسرجان،ایرانی ثابت کرده هرجا که محکم و قاطع قدم برداشته ولیدر قدری هم داشته حریفانشو انگشت به دهن گذاشته،الان به جای اینکه انرژی مثبت بدیم وازتیم حمایت کنیم صحبت از باخت و حذف شدن نکنیم ،باتوجه به اینکه تیم یکدست و تکنیکی وسرحالی داریم قطعا عراق ومیبریم به امیدخدا.
  • سارا IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    ما با تیممون ۱۰ تا زدیم ب کامبوج درپیت.عراق سه تا تونست بزنه .این یعنی کامبوج درپیت نذاشت گل بخوره از عراق.یعنی مهاجم های عراقی هیچ کاری نتونستن بکنند.حالا ما با این همه بازیکن فوق العاده نمیتونیم عراقو ببریم؟؟!!!
  • محمد هادی IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    سلام ، به یاری خدا انشاءالله با این تیمی که داریم عراق رو با ۴ یا ۵ گل میبریم
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    خجالت بکش
  • الف IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    حتما می بره با افتخار و با اقتدار دکتر برو دکتر حالت خرابه
    • جمشید IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      0 0
      اسود الرافدین همیشه پیروزن
  • ح IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    حرف نزن عزیز دلم مث اینکه گاز پیک نیک ت تموم شده
  • علی IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    به نظر من ایران ۲بر ۱ بازی رو میبره. ایشالا سه‌شنبه برد ایران رو جشن میگیریم
  • حسن محمودی IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    انشالابه امیدخداوبازی عالی ملی پوش هامون وبه کوری چشم حسودهاعراق راهم سه تای میکینم شک ندارم
  • وحید کلاته IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    ایران در حال حاظر یکی از رویایی ترین و پرستاره ترین تیم های دوران فوتبالی خودش رو در اختیار داره. 16 ستاره طراز اول فوتبال جهان که آرزوی هر تیم ملی کشوری هست. درسته که بازی تدارکاتی و هماهنگی لازم بین این ستاره رو هم کم داشته ولی شکر خدا تو چند بازی اخیر نه بطور کامل ولی هماهنگی لازم رو هم کسب کرده و اگر این تیم با این همه ستاره نتونه یک تیم درجه دوی آسیایی مثل عراق رو شکست بده همون بهتر که اصلا به جام جهانی نره. به امید خدا و غیرت و توان بالای تک تک بچه های تیم ملی مون با نتیجه قاطع عراق رو شکست میدیم و به مرحله بعدی صعود میکنیم.
  • وحید کلاته IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    ایران در حال حاظر یکی از رویایی ترین و پرستاره ترین تیم های دوران فوتبالی خودش رو در اختیار داره. 16 ستاره طراز اول فوتبال جهان که آرزوی هر تیم ملی کشوری هست. درسته که بازی تدارکاتی و هماهنگی لازم بین این ستاره ها رو کم داشته ولی شکر خدا تو چند بازی اخیر نه بطور کامل ولی هماهنگی لازم رو هم کسب کرده و اگر این تیم با این همه ستاره نتونه یک تیم درجه دوی آسیایی مثل عراق رو شکست بده همون بهتر که اصلا به جام جهانی نره. به امید خدا و غیرت و توان بالای تک تک بچه های تیم ملی مون با نتیجه قاطع عراق رو شکست میدیم و به مرحله بعدی صعود میکنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس