کد خبر 1230557
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
همتی نمایه

عبدالناصر همتی در سومین مناظره انتخاباتی گفت: فرصت شغلی برای زنان به نسبت مردان ۳۰ درصد هم نیست.

به گزارش مشرق، عبدالناصر همتی گفت: بحث زنان و فعالیت‌هایشان بسیار مهم است و حتماً باید به آن توجه کنیم. الان ۵۰ درصد جمعیت کشور زنان هستند. واقعیتش، آن حدی که باید، شأن و جایگاه زنان باشد در جامعه به آن توجه نکردیم.

وی افزود: بخشی از آنها تحصیلکرده هستند. خیلی از آنها نیاز به کار دارند. فکر می‌کنم دولت باید اول محیط اجتماعی و زمینه لازم برای امنیت اجتماعی را فراهم کند. دوم فرصت برابر به آنها بدهد، برای اینکه در اجتماع مشارکت داشته باشند و بتوانند شغل به دست بیاورند، فعالیت‌های ورزشی و فعالیت‌های اجتماعی کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه تعداد اشتغال و فرصت شغلی که برای آنها ایجاد می‌کنیم برابر نیست، اظهار داشت: زنان تحصیل کرده هستند و می‌خواهند کارآفرینی بکنند. الان مشکل جدی آنها نیز همین است.

همتی افزود: حتماً وام‌های خُرد را راه می‌اندازیم تا اینکه بتوانیم با خود اشتغالی، با نوآوری و کارآفرینی بانوانی که کارآفرین هستند، استفاده کنند. زنان سرپرست خانوار، خیلی مشکل دارند و جزو سه دهک پایین جامعه هستند.

یک میلیون به دهک پایین جامعه می‌دهم

وی گفت: برنامه‌ای که من دارم این است که یک میلیون تومان به خانواده‌های سه دهک پایین از طریق هدفمند کردن یارانه‌ها داده شود نه اینکه با چاپ پول به بودجه دولت اضافه شود. بنابراین برنامه‌های خیلی وسیعی برای زنان دارم، زنان باید خط مقدم فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی در کشور باشند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: آقای رئیسی فرمودند چرا الان لیست را به من داده‌اید؟ من لیست را قبلاً به قوه قضائیه داده بودم اما نمی‌دانم چرا از پرونده‌هایشان پیش نمی‌رود؟ الان اگر صلاح بدانید اسامی آنها را اعلام کنید، زیرا از من می‌خواهند که اعلام کنم.

همتی گفت: جناب آقای جلیلی فکر می‌کنم شوخی می‌کنند که می‌گویید ۲۰۰ کشور نمی‌دانند و من فقط من می دانم. فقط شما و کره شمالی می‌گویید که «اف ای تی اف» به درد نمی‌خورد. این برای جلوگیری از پولشویی و فعالیت‌های تروریستی است، چرا کاری می‌کنید که به عنوان تروریست معرفی شویم، اجازه بدهید کشور نفس بکشد.

وی تصریح کرد: آقای رئیسی الحمدالله دو سال است که تبلیغ می‌کنند. من از شما سوال می‌کنم اینترنت امن یعنی چه؟ به نظر من یعنی اینستاگرام بسته شود و شما نیاز پیدا کنید، برای هر کسب و کاری از آقایان مجوزآبگیرید. آقای رئیسی اینجا کره شمالی نیست.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: وزیر شجاع ما آقای آذری جهرمی را به دادگاه احضار می‌کنید. آقای رئیسی چرا نمایندگان شما در کمیته فیلترینگ به بسته شدن اینستاگرام رای دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    2 2
    احتمالا همتی تا حالا نگاهی به لیست آگهی استخدام روزنامه ها نکرده است که ببیند فقط زن آنهم مجرد زیر 24 سال استخدام می کنند!
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      1 0
      والا به ادارات هم سر بزنید میبینید که غالب کارمندان رسمی خانم ها هستند
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    همتی اگه نمیدونی بدون اینترنت امن یعنی امنیت دختر و نوجوان و کودک ما در فضای مجازی .یعنی سو استفاده از مردم در مجازی کم بشه .خجالت بکش
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    اگر صددرصد مردان استخدام شدن اونوقت تو صددرصد زنان رو استخدام کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس