کد خبر 1230568
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
همتی نمایه

عبدالناصر همتی در چهارمین بخش از سومین مناظره انتخاباتی که به نقد صحبت‌های کاندیداها اختصاص داشت، گفت: انگار روستایی و کارمندی واژه ای تحقیر آمیز است.

به گزارش مشرق،همتی گفت: در این مناظره می‌بینیم که جای روستاییان بی صدا خالی است. البته وقتی که مشاور جناب رئیسی که شهر به شهر یرای او تبلیغ می‌کند و آقای جلیلی ترک موتورش می‌نشیند، به روستاییان عزیز توهین می‌کند چه انتظاری می‌توان داشته باشیم. نگاه مشاور آقای جلیلی به روستاییان، نگاهی است که در جلسه پیش آقای رئیسی به کارمندان داشت.

برنامه جامع برای روستاییان دارم

وی افزود: انگار روستایی واژه‌ای تحقیر آمیز است. انگار کارمند، واژه تحقیر آمیز است. مردم عزیز روستا، برای شما برنامه جامعی دارم. در این برنامه تضمین می‌کنم که محصول کشاورزی شما را به نرخ روز بخرم، نه نرخ تحمیلی که معمولاً رایج است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: من انبارهای گسترده در سراسر کشور برای نگهداری محصولات کشاورزی و عرضه آن در بورس کالا راه می‌اندازنم تا مجبور نشوید محصولات آن را زیر قیمت به دلالان بفروشید.

همتی گفت: اقای رئیسی در صحبت چند روز پیش گفتند، بانک مرکزی نمی‌تواند نرخ سود را پایین بیاورد ولی من با ابزار قوه قضاییه می‌توانم. اولاً باید این را پرسید که چرا این را تاحالا پایین نیاورده‌اید؟

وی افزود: آقای رئیسی اقتصاد، مثل دادگاه و زندان نیست. اگر سود بانکی را در شرایط تورم بخواهیم پایین بیاوریم، آن پیرمرد و پیرزن بازنشسته که پولشان را در بانک گذاشتند و سود آن را می‌گیرند زندگیشان را می‌چرخانند، آنها چگونه باید زندگی کنند؟

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من فکر می‌کنم راجع به این مسائل باید فکر اساسی کرد. ریشه این تورم را باید بخشکانیم. اینگونه کشور و اقتصاد را نمی‌شود اداره کرد.

همتی افزود: آقای قاضی زاده گفتند رئیس ستاد من یک خانم است. این خانم همان خانمی است که گفت «بیل گتس» با واکسن کرونا می‌خواهد ۱۵ درصد از مردم جهان را بکشد.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون همگانی و رایگان کرونا را در سراسر کشور تا پایان امسال پایان خواهم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    خود گویی و خود خندی به به چه هنرمندی ! شما بودی که رییسی بهت گفت کارمند دولت آمپر چسبوندی و جلیلی رو بخاطر بودن کنار کشاورزان تحقیر کردی حالا طلبکار شدی؟
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    این را باید از خود همتی سوال کرد که وقتی در مناظره دوم جناب آقای رییسی وی را کارمند خطاب کرد وی برآشفت دزد خودش داره دزد دزد میکنه!!!!
  • امید IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    1 0
    این همتی حداقل ۱۰ سال وقت میخواد تا وعده وعید هایی که برا ۴ سال داده رو عملی کنه
  • دلسوز IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    5 0
    اقای همتی چون فرمانش ذست دیگرانه مرتبا متناقض حرف میزنه ووگافهای گنده از روخانیهاش در میاد . اقای همتی خودت باش وفرمانت را دست دیگران نده
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      0 0
      خدای تناقض گویی
  • هموطن IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    آقای همتی! وقتی آقای رییسی به شما گفت کارمند روحانی، چرا بهت برخورد؟ آقای رییسی کی به کارمندا توهین کرد؟ او که نوشت که من افتخار میکنم که کارمندم. آقای جلیلی کجا به روستاییها توهین کرد؟ از قدیم گفته اند دروغگو کم حافظه است !!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس