کوشکی: وعده‌های نشدنی نامزدها مردم را به کل نظام بدبین می‌کند/ گاهی کاندیداها جملات انشایی به‌کار می‌برند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دولت اقدامات مهم‌تر و ریشه‌ای‌تری، برای حمایت از این دو نامزد اصلاحات انجام داده و می‌دهد، برای اینکه در رأس امور بماند.

به گزارش مشرق، محمد صادق‌کوشکی پیرو دخالت آشکار دولت در روند انتخابات به نفع دو کاندیدای خاص و تلاش برای تداوم «دولت سوم روحانی» که اخیراً نیز اقدام به صدور بیانیه‌های جانب‌دارانه کرده است، در گفت‌وگو با مشرق، گفت: برای آقای روحانی و جناح اصلاحات این خیلی مهم است که بتوانند همچنان ادامه کار دهند حالا اگر در این مسیر مرتکب اقداماتی شوند که شائبه غیر قانونی بودن هم داشته باشد، خیلی برایشان مهم نیست، زیرا شاهد رفتارهای کاملاً مغایر با قانون از سوی دولت آقای روحانی در ۸ سال گذشته بوده‌ایم.

وی افزود: نحوه ورود دولت برای همیاری و پشتیبانی از نامزدهای اصلاحات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، خیلی فراتر از این موارد است و تنها نمی‌توان به بیانیه دادن دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا درباره ماجرای تجمع اهواز و گران شدن قیمت بنزین بسنده کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: تجمع اهواز با مجوز از ستاد ملی مقابله با کرونا صورت گرفته و مجوز دار بوده است. ماجرای اهواز نشان داد، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و طیف اصلاحات که علیه ماجرای اهواز ایراد گرفتند، از مجوزهای متعددی که برای این نشست گرفته‌شده، یا عجول هستند و یا به شواهد و مدارک اهمیتی نمی‌دهند.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: دولت اقدامات مهم‌تر و ریشه‌ای‌تری، برای حمایت از این دو نامزد اصلاحات انجام داده و می‌دهد، برای اینکه در رأس امور بماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    15 1
    چرا تا الان کسی به کارشکنی سفارت خونه ها اشاره نمیکنه که مردمی که خارج از کشور هستن رو دارن کاری باهاشون میکنن تا نتونن رای بدن؟
  • ح ن IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    15 1
    تنها گلوگاه ضدیت با رای آوردن کاندیداهای انقلابی وزارت کشور و شخص رحمانی فضلی است که از لیبرال های بی سروصدای دولت حسن روحانی است
    • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      10 1
      دقیقاً مثل سال ۹۶
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    مردم مظلوم ایران انقلابی از سد 40 ساله خائنین و دورغگویان و غارتگران عبور خواهدکرد. فطرت انقلاب پاکسازی است.
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    مردم مظلوم ایران انقلابی از سد 40 ساله خائنین و دروغگویان و غارتگران عبور خواهدکرد. فطرت انقلاب پاکسازی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس