کد خبر 1232046
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

خرید ویلای  لوکس  چوبی پیش ساخته بصورت اقساط (بدون سود )

شرکت آوید چوب به عنوان بزرگترین سازنده ویلاهای لوکس پیش ساخته چوبی  در کشور، فروش اقساطی ویلاهای لوکس چوبی را آغاز کرد.

در این طرح که متراژ ویلاهای 50 الی 250مترمربع را شامل می شود پیش پرداخت 50درصد نقد و الباقی بصورت اقساط با توجه به متراژ و تحویل یک ماه صورت می پذیرد.

مجتبی مرادی مدیر عامل مجموع آوید چوب ضمن اعلام بازه یک ماه برای واریز پیش پرداخت جهت عقد قرارداد اعلام داشت کارفرمایان با پرداخت 50درصد پیش پرداخت و مابقی بصورت اقساط بدون سود بانکی و کارمزد می توانند پرداخت کنند همچنین مشتریانی که تا تاریخ 15/4/1400 اقدام به خرید نقدی نمایند از تخفیف 10درصدی بهرمند می شوند

نکته مهم اتمام خانه پیش ساخته بصورت کامل با تمام امکانات و سفارش سازی می باشد .

ساخت خانه پیش ساخته قسطی

فواید چوب

چوب به خاطر ویژگی های منحصر به فردی که دارد در بسیاری از حوزه های کاری مورد استفاده قرار می گیرد. در مصارف شخصی نیز به مراتب مورد استقبال قرار می گیرد و علت آن چیزی جز فواید چوب نمی تواند باشد که اغلب به آن پی برده اند. در گذشته های دور بیشتر از این عنصر مفید استفاده می شد زیرا در زمان های گذشته جز منابع طبیعی راه دیگری برای ساخت خانه های خود یا دیگر امور اولیه نداشتند تا چند سال اخیر سازندگان خانه و ویلا  بنام پیشرفت و تکنولوژی از سازه های بتنی و فلزی استفاده می کردند ولی درحال حاضر با کمی تفکر و بررسی این چند نوع سازه ها به نتیجه ی مطلوبی رسیدند که خلاصه آن را در اینجا شرح خواهیم داد:

بهترین نوع ویلا ، خانه چوبی است.

چوب ویژگی های مثبت نهفته زیادی دارد.

چوب مناسب هر نوع آب و هوایی می باشد.

چوب برای ساخت خانه و ویلا استحکام مناسبی دارد.

چوب به خاطر ویژگی های منحصر به فردش (حالت ارتعاشی ) برای ساخت ویلای پیش ساخته ضد زلزله بهترین گزینه است.

و ...

انواع چوب

به مرور زمان ساخت خانه چوبی ، در صنعت ساختمان به طور چشمگیری در حال پیشرفت است و سعی در جایگزینی خانه های بتنی و فولادی دارد . در حال حاضر بسیاری از مردم با توجه به شکیل بودن و زببایی خاص و هم چنین کیفیت این سازه چوبی به ساخت خانه های چوبس و پیش ساخته روی آورده اند .

ساخت خانه پیش ساخته قسطی

چوب آکاسیا :

این نوع چوب کیفیت مناسبی در مقابل نفوذ حشرات دارد و مقاومت خوبی در برابر پوسیدگی از خود نشان میدهد، چوب آکاسیا برای ساخت خانه چوبی در جنگل قابل استفاده خواهد بود .

چوب بلک لوکاست :

این چوب از نوع سخت ترین چوب ها در ساخت خانه چوبی و پیش ساخته است که در برابر پوسیدگی ها ، از نظر مقاومت ، در نوع خود بی نظیر می تواند باشد . از این نوع چوب برای ساخت خانه چوبی در فضاهای نسبتا باز میتوان از نوع چوب استفاده کرد .

ساخت خانه پیش ساخته قسطی

چوب سایپرس :

چوب سایپرس از انواع چوب نرم و البته مقاوم است به دلیل اینکه دارای روغن طبیعی در خود چوب است میتواند

خانه چوبی و سازه ما را در برابر نفوذ حشرات مقاوم نگه دارد . رنگ این چوب قهوه ای روشن یا مایل به قرمز است که اگر در ساخت خانه پیش ساخته چوبی مورد استفاده قرار گیر میتواند به آن زیبایی خاص و چشم گیری ببخشد .

چوب داگلاس فایر :

نوعی چوب که به راحتی برای ساخت خانه های چوبی در دسترس است و به طور متداول مورد استفاده قرار میگیرد . این نوع چوب بیشتر در ساخت خانه های چوبی در کشور ایالات متحده آمریکا استفاده می شود .

چوب ون :

این نوع چوب که اسم آن از درخت ون گرفته شده نیز دارای روغن طبیعی و زیبایی ظاهری است که برای ساخت خانه چوبی میتواند مناسب باشد .

چوب درخت ایپه :

این نوع از نوع چوب های متراکم است که خصوصا در آمریکای مرکزی قابل یافت است و جزء چوب های مناسب برای خانه های پیش ساخته چوبی می باشد . این چوب دارای ویژگی هایی هم چون مقاومت در برابر اشعه تابش خورشید ، مقاومت برابر پوسیدگی و رطوبت می باشد . این نوع چوب برای استفاده در کف پوش نیز مناسب است .

چوب رد وود (قرمز) :

این نوع چوب از انواع چوب های پرهزینه است که برای ساخت خانه چوبی و پیش ساخته میتوان از آن استفاده کرد . اما با توجه به کیفیت خوبی که از خود نشان می دهند به نسبت هزینه ای که می شود به صرفه است .

ساخت خانه پیش ساخته قسطی

چوب ساج :

چوبی است که در ساخت ویلاهای چوبی زیبایی ظاهری زیبا و جذابی دارد که مردم را برای استفاده از این چوب ترغیب میکند . چوب ساج در برابر ترک خوردگی و پیچش هایی که ممکن است اتفاق بیفتد مقاوم است اما باید توجه داشت چوب ساج در مدت طولانی رنگ آن تیره می شود .

چوب بلوط سفید :

این نوع چوب از انواع چوب های پایدار است . از این چوب بیشتر در ساخت و تهیه وسایل چوبی مورد استفاده قرار میگیرد . در ساخت ویلاهای چوبی و پیش ساخته نیز میتوان از آن استفاده کرد .

چوب نراد :

در ساخت خانه چوبی به خصوص در ایران از این چوب استفاده می شود . چوب نراد از نوع چوب درختان برگ سوزنی یا کاج به دست می آید . دارای بافتی روشن است که برای ساخت خانه چوبی و پیش ساخته در برابر حشرات و موریانه ها مقاومت خوبی از خود نشان می دهد . به علت سبکی و الاستیسیته که دارد در ساخت خانه های چوبی ، پیش ساخته و ویلاهای چوبی استفاده ای متداول دارد . این چوب از انواع چوب نرم است که در نجاری استفاده می شود و دارای هزینه کم و به صرفه به نسبت چوب های دیگر است .

مزایای خانه چوبی

1.زیبایی منحصر بفرد چوب به عنوان یک متریال یکی از پر مصرف ترین متریال در ساخت ساختمان تا به امروز در سرتاسر دنیا می باشد.

2.سازگاری با محیط زیست .

3.سرعت ساخت بالا ، با توجه به پیش ساخته بودن خانه چوبی و سبک بودن ساختمان چوبی یکی از ویژگی های مهم ویلای چوبی سرعت ساخت بالا می باشد آوید چوب زمان را به شما هدیه می دهد در کمتر از سه ماه صاحب یک ویلا چوبی بی نظیر مطابق استانداردهای جهانی شوید.

4.کیفیت ثابت به علت پیش ساخته بودن: به علت پیش ساخته بودن خانه چوبی و کنترل کیفیت سختگیرانه در شرکت آوید چوب ، تک تک اجزای یک ویلا چوبی با دقت و با دستگاه های به روز ساخته و آماده می شود.

5.تصفیه طبیعی خانه چوبی : یک خانه چوبی به علت ویژگی های ذاتی چوب همیشه در تمام فصول برای شما یک محیط مطبوع را به ارمغان می آورد. چوب در زمانی که رطوبت محیط بالا می باشد با جذب رطوبت و عدم انتقال آن به داخل خانه چوبی محیطی به مراتب با رطوبت کمتر را برای شما فراهم می کند و در زمانی که میزان رطوبت کم می باشد با انتقال رطوبت به محیط داخلی ویلا چوبی یک هوای مطبوع برای شما به ارمغان می آورد . مطالعات بسیاری در این زمینه در کشورهای مختلف انجام شده  است.

منبع: https://avidchoob.com


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس