کد خبر 1232058
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

اینکه یک وبسایت برای کسب و کارمان داشته باشیم بسیار عالی به نظر می رسد اما مسائل فنی اینکار مانع از آن می شود که بتوانیم به سادگی به خواسته خودمان برسیم. در حقیقت همینطور است و راه اندازی سایت می بایست توسط افراد متخصص انجام شود که مشکلی در پایه و اساس وبسایت ایجاد نشود. اگر شما نیز این دغدغه را دارید خبری بسیار خوب برای شما داریم که از طریق می توانید به ساده ترین شکل ممکن صاحب یک وبسایت راه اندازی شده و آماده به کار شوید!

راه اندازی سایت به ساده ترین شکل ممکن در میزبان فا

برای اینکار کافیست یک سفارش ساده در سایت میزبان فا ثبت کنید و راه اندازی سایت را به تیم متخصص و متعهد میزبان فا بسپارید! پس از انجام مراحل کار، اطلاعات ورود به سایت و مدیریت آن به شما ارسال خواهد شد. با این وجود بهتر است آشنایی مختصری با وبسایت و ملزومات راه اندازی آن داشته باشید تا بتوانید به شکلی صحیح، وبسایت خودتان را مدیریت نمایید.

ملزومات راه اندازی سایت

برای راه اندازی سایت به سه عامل مهم و اساسی نیاز داریم که بدون هر یک از آنها نمی توان اقدام به راه اندازی سایت کرد. این سه عامل مهم عبارتند از:

- دامنه (آدرس اینترنتی سایت)

- هاست (فضای مورد نیاز سایت)

- سایت ساز (نرم افزار مدیریت محتوای سایت)

که در ادامه به تشریح آنها خواهیم پرداخت.

دامنه چیست و چه کاربردی دارد؟

زمانی که قصد داریم به یک وبسایت مشخص مراجعه نماییم به آدرس آن نیاز داریم. دامنه همان آدرس اینترنتی سایت است که باید توسط مالک وبسایت، ثبت شده و مورد استفاده قرار گیرد. دامنه ها معمولا به دو نوع کلی ملی و بین المللی تقسیم می شوند که از دامنه های ملی می توان به پسوندهای ir , us , de , fr و ... اشاره کرد. همچنین برای دامنه های بین المللی می توان به پسوندهای com , net , org  و ... اشاره نمود. برای ثبت دامنه می بایست توجه داشت که دامنه مورد نظر می بایست برای ثبت آزاد باشد به این معنی که قبلا توسط اشخاص دیگر ثبت نشده و مالکی نداشته باشد.

هاست چیست و چه کاربردی دارد؟

هاست فضایی مشخص از یک سرور میزبان در اینترنت است که اطلاعات و محتویات سایت در آن قرار می گیرد. این فضا به همراه ابزار مدیریتی که کنترل پنل نام دارد ارائه می شود و کاربران می توانند به سادگی به آن وارد شده و اقدامات مورد نظر خود را در انجام دهند. مواردی مانند آپلود فایل، ساخت ایمیل، مدیریت دیتابیس و بسیاری از موارد مرتبط با سایت را می توان در هاست انجام داد. در زیر محیطی از یک کنترل پنل هاست به نام سی پنل را مشاهده می کنید.

راه اندازی سایت به ساده ترین شکل ممکن در میزبان فا

سایت ساز چیست و چه کاربردی دارد؟

سایت ساز یا سیستم مدیریت محتوا، نرم افزاری است تحت وب که به کمک آن می توان یک سایت را راه اندازی کرد. در واقع با دریافت سایت ساز و نصب آن بر روی هاست، محیطی در اختیار ما گذاشته می شود که می توانیم از طریق آن، اقدام به ساخت صفحات سایت و طراحی آنها نماییم. سایت سازهایی مانند وردپرس، جوملا و دروپال جزو محبوب ترین ها هستند.

آموزش ثبت سفارش در میزبان فا

راه اندازی سایت به ساده ترین شکل ممکن در میزبان فا

برای ثبت سفارش در میزبان فا (به همراه راه اندازی رایگان سایت توسط میزبان فا) تنها کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده و روند ساده سفارش را طی کنید. در مراحل سفارش از شما پرسیده می شود که آیا تمایل به راه اندازی رایگان سایت دارید یا خیر که در صورت تمایل می بایست این گزینه را انتخاب نمایید. در هر مرحله از سفارش، چنانچه به راهنمایی نیاز داشتید همکاران فنی و فروش ما در میزبان فا بصورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده خدمت رسانی به شما هستند.

هاست سی پنل میزبان فا با راه اندازی رایگان سایت


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس