کد خبر 1232060
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

چمن مصنوعی به طور کلی هرکجا که به فضای سبز خانه مربوط است، بسیار کاربردی بوده و در سال ‌های اخیر در ورزشگاه‌ها، زمین‌های ‌ورزشی، دکوراسیون داخلی و خارجی، اماکن اداری، تجاری، مسکونی و محوطه‌ سازی بسیار رواج پیدا کرده است. همچنین در مکان هایی که امکان پرورش چمن و گیاهان طبیعی وجود ندارد، چمن مصنوعی شکلی از فضای سبز زیبا را برای شما به وجود می آورد. این چمن جایگزین چمن های طبیعی می شود اما دردسرهای چمن طبیعی مثل چمن زنی، آبیاری، کاشت و نگهداری را ندارد. همچنین زیبایی گیاهان طبیعی را دارد و با فضای سبزی که ایجاد می کند. آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.

ساخت زمین های سبز دائمی با چمن مصنوعی سونار استار

کاربردهای رایج چمن مصنوعی

یکی از پرکاربردترین نوع چمن در بین موارد مصرف مختلف، چمن تزیینی است. خانه ها، تالارها و سایر مکان ‌هایی که از چمن برای تزیین و محوطه‌ سازی استفاده می ‌کنند بیشتر به ‌جای چمن طبیعی روی چمن مصنوعی کار می کنند. این انتخاب عمدتاً به دلیل برخی مزایای مهمی است که باعث می شود چمن های مصنوعی گزینه‌ای انعطاف‌پذیر و مقرون ‌به‌ صرفه‌تری برای داشتن یک چمن مناسب باشند. مواردی مانند هزینه، دوام، شادابی همیشگی، قابلیت اجرا در هر مکان با هر شکل و رنگی، قابل‌ نصب در فضای بسته و عدم نیاز به آبیاری و سهولت نگهداری از آن بسیار استقبال می شود.

اگر می‌خواهید فضای پشت‌بام خود را سرسبز کنید، تزیین پشت بام با چمن مصنوعی بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. بهتر است از چمن مصنوعی روف گاردن استفاده کنید. اصلی‌ترین دلیل آن، مقاوم بودن چمن مصنوعی پشت بام در برابر تابش نور خورشید است. همچنین چمن مصنوعی به راحتی قابل شستشو است. اگر در فصل زمستان بخواهید بساط باربیکیو و آتش راه بیندازید، در اثر راه رفتن یا پا خوردگی و سرما، شکستگی در الیاف چمن اتفاق نمی‌افتد. از طرفی، زمانی که قصد دارید از محیط پشت‌بام استفاده کرده و یک فضای باز ایجاد کنید، ساخت باغچه یا پوشش گیاهی خاص آن هم در بالا پشت بوم، چندان عملی نیست. در عوض می‌توان با یک چمن مصنوعی مقرون به صرفه، پشت‌بام را با چمن فرش کرد. با استفاده از چمن مصنوعی پشت بام بدون اینکه نیاز به نگهداری خاصی داشته باشد، در چهار فصل سال، فضای سبز خانگی‌تان مهیاست تا لحظات دلنشینی در زمان استراحت شما برایتان رقم بزند.

چمن مصنوعی روف گاردن یا پشت بام نیز از دیگر کاربردهای این محصول است که مزایای بسیاری دارد و بر این اساس نیز مصارف گسترده‌ای خواهد داشت. چمن های طبیعی هرچند وقت یک‌بار باید آبیاری و نگهداری شوند و پس از مدتی زرد می شوند و یا قسمت هایی از آن از بین می رود؛ اما استفاده از چمن مصنوعی برای پشت بام این دردسرها را ندارد. چمن صمنوعی روف گاردن یک محصول بادوام و یکنواخت است. استفاده از چمن طبیعی در پشت‌بام ها باعث سنگینی و اضافه وزن بر روی پشت‌بام می شود، اما چمن مصنوعی روف گاردن این مشکلات را ندارد و بسیار سبک می باشد. همچنین در صورتی که بخواهید چمن مصنوعی را از پشت‌بام خود جمع‌آوری کنید، این کار بسیار راحت است و این محصول به دلیل سبکی خیلی راحت جمع‌آوری می شود.

ساخت زمین های سبز دائمی با چمن مصنوعی سونار استار

شاید بتوان گفت که چمن مصنوعی برای حیاط خانه در کنار هزینه اولیه که برایتان دارد، اما به صرفه و اقتصادی است. از مهمترین مزایای خرید چمن مصنوعی حیاط این است که شما دغدغه هزینه نگهداری و نظافت چمن مصنوعی را ندارید. زیرا چمن مصنوعی نیاز به هیچکدام از این موارد ندارد و برای زیباتر شدن محیط، تقریباً به جز نصب اولیه، دردسر دیگری برای نگهداری آن نخواهید داشت. همچنین با توجه به شرایط آب و هوایی ما و بحران کمبودی آبی که با آن مواجه‌ایم، با استفاده از چمن مصنوعی دیگر خبری از مراقبت‌های آبیاری نیست. این چمن‌ها مقاومت بیشتری در برابر برف و باران یا نور خورشید دارند و در برابر آسیب و فرسایش، پایدارترند. در نهایت، چمن مصنوعی حیاط با کیفیتی که تشخیص آن را از چمن طبیعی سخت می‌کند، گزینه مقرون به صرفه‌تر و مناسب‌تری برای تزئین خانه‌ یا محیط کاری شما عزیزان است.

چمن مصنوعی در حیاط و دیگر بخش های خانه و یا روف گاردن بسیار کاربرد دارد. درواقع چمن به خصوص در سال های اخیر یکی از متداول‌ترین محصولاتی است که برای ایجاد تغییرات در دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان از تزیین حیاط با چمن مصنوعی استفاده می شود. اگر می خواهید از چمن مصنوعی برای حیاط خانه ی خود استفاده کنید، باید دقیقا بدانید که چه چمن مصنوعی برای کف حیاط مدنظرتان است، به ویژه در مورد طراحی فضای سبز، زیرا زیبایی ظاهری نمی تواند تنها دلیل برای خرید چمن مصنوعی باشد و باید کل فضای خانه و حیاط را در نظر داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید

https://sonarstar.com/8-using-artificial-grass-ideas/

دلایل استفاده از چمن مصنوعی به جای چمن طبیعی

چمن مصنوعی قابلیت استفاده دائمی و همیشگی را دارد، در صورتی که چمن طبیعی این قابلیت را ندارد که این مزیت و خصوصیت چشم‌گیری محسوب می شود. چمن مصنوعی فضایی زیبا و دل‌نشین ایجاد می کند. با وجود اینکه چمن مصنوعی کیفیت چمن طبیعی را ندارد؛ اما از مزایای زیادی برخوردار است. چمن مصنوعی هزینه نگهداری و مراقبت پایین‌تری نسبت به چمن معمولی دارد که این قابلیت باعث می ‌شود میزان آب مصرفی سالن‌های ورزشی یا ورزشگاه‌ها به شدت کاهش یابد.

 همچنین بهره‌برداری بالاتری نسبت به چمن طبیعی دارد. از طرفی چمن مصنوعی برخلاف چمن طبیعی مشکل آلوده شدن پس از بارش باران را ندارد و دارای سطحی صاف است که باعث می‌شود، ورزشکاران هنگام فعالیت پاهایشان به چمن گیر نکرده و زمین نخورند. بسیاری از افرادی چمن مصنوعی را خریداری می کنند تا برای زیباسازی فضای پشت‌بام و یا تراس خانه‌هایشان به کار گیرند. استفاده از چمن مصنوعی در تراس جلوه ویژه‌ای به آن می ‌دهد و در پشت‌بام مکانی برای تفرج فراهم می‌ کند.

ساخت زمین های سبز دائمی با چمن مصنوعی سونار استار

بهترین چمن مصنوعی را از کجا بخریم؟

چمن مصنوعی را می توانید در رنج و بازه قیمت متنوعی تهیه نمایید و قیمت چمن مصنوعی متری سونار استار (https://sonarstar.com) حساب می شود و قیمت فروش چمن مصنوعی بسته به نوع کار و زمین بسیار متنوع است. در حال حاضر نیز شرکت های مختلف در عرصه فروش چمن مصنوعی از نظر کیفیت و قیمت محصولات با یکدیگر در حال رقابت هستند و به نوعی تنوع قیمت چمن مصنوعی بسیار بالاست. برخی از این شرکت ها تخفیفات ویژه‌ای با توجه به زمان های مقتضی در دستور کار قرار می دهند و محصولات مد نظر خود را با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسانند تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند و آن ها را راضی نگه دارند.

اصولاً مشتریان به نوعی از چمن های مصنوعی نیاز دارند که در برابر نور خورشید یا سرمای زمستان مقاوم باشند. بدین ترتیب رنگ پریدگی و پوسیدگی در مرغوب‌ترین چمن مصنوعی به حداقل رسیده است.

 حتی بعضی با وجود شیار هایی در الیاف چمن، شرایطی در تسریع دفع آب به وجود می آورند که مانع از یخ‌زدگی و پوسیدگی در چمن می شود. برای انتخاب چمن مصنوعی متناسب با تراس یا محیط مدنظرتان با کارشناسان فروش سونار استار تماس حاصل نمایید تا بهترین و مناسب‌ترین چمن برای محل موردنظر را خریداری کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس