کد خبر 1232061
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

همه ما می‌دانیم که طراحی سایت کار بسیار سخت، زمانبر و پر هزینه‌ای است تا چند سال اخیر شما اگر می‌خواستید که برای خودتان یک سایت طراحی کنید یا باید برنامه نویسی یاد می‌گرفتید یا این که یک طراح سایت را استخدام می‌کردید تا سایت شما را طراحی کند و هیچ آلترناتیوی بجز این دو حالت وجود نداشت اما با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن ودرپرس و سپس سایت‌ سازها این کار ناگهان به یک کار بسیار ساده تبدیل شد.

با وبزی چگونه به سادگی سایت طراحی کنیم

سایت ساز وبزی چیست؟

سایت ساز وبزی ابزاری است که به شما امکان این را می‌دهد تا به راحتی بتوانید برای کسب و کار خود در هر زمینه‌ای که باشد سایت طراحی کنید بزرگترین نکته مثبت این سایت ساز سادگی و تنوع آن است که باعث می‌شود شما با آزادی عمل کامل بتوانید برای خود یک سایت بسیار قوی طراحی کنید شما می‌توانید با استفاده از امکانات این سایت ساز هر سایتی را که مدنظرتان طراحی کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های سایت ساز وبزی داشتن قالب‌های بسیار منتوع است از قالب سایت فروشگاهی گرفته تا قالب سایت بازی و سرگرمی، و با توجه به این تنوع شما می‌توانید در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید از این سایت ساز برای طراحی سایت خود استفاده کنید.

امکانات سایت ساز وبزی

همانطور که در بالا هم به آن اشاره کردیم سایت ساز وبزی دارای امکانات بسیار زیادی است که باعث آسان شدن کارتان می‌شود و به شما کمک می‌کند تا بتوانید از این سایت ساز به بهترین روش استفاده کنید.

پر سرعت بودن: یکی از مهم‌ترین نکات برای داشتن سایت موفق پر سرعت بودن آن است و به همین علت سایت ساز وبزی با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا سرعت بالا را برای کسانی از این سایت ساز استفاده می‌کنند را تضمین می‌کند.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل:  سایت ساز وبزی با استفاده از ابزارهای سئو خود به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی و بدون دردسر سایت خود را بهینه‌سازی کنید و آن در صفحه اول گوگل قرار دهید.

درگ اند دراپ: شما د سایت ساز وبزی مانند فوتوشاپ ‌می توانید به راحتی با استفاده از قابلیت درگ اند دراپ شکل ظاهری سایت خود هر طور که دوست دارید طراحی کنید و امضای منحصر به فرد خود را روی سایتتان قرار دهید.

قابلیت استفاده در موبایل: با توجه به این که استفاده از گوشی‌های موبایل در سال‌های اخیر بسیار زیاد شده است سایت ساز وبزی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به راحتی سایت خودتان را برای موبایل نیز تنظیم کنید.

انیمیشن و پارالکس: ظاهر سایت جزو المان‌های تعیین کنند در یک سایت است به همین علت وبزی به شما امکان استفاده از انیمیشن و پارالکس را می‌دهند تا شما بتوانید سایت خود را از نظر بصری ارتقاء دهید.

هاست ابری: با استفاده از این قابلیت شما هر کجا که باشید می‌توانید به سایتتان دسترسی پیدا کنید.

سایت ساز وبزی مناسب برای همه

یکی از نکات بسیار خوب سایت ساز وبزی داشتن تنوع بالاست که باعث می‌شود شما با هر کسب و کاری که دارید از آن استفاده کنید و سایت مورد نظر خود را به راحتی طراحی کنید. باید به این نکته اشاره کرد که سایت ساز وبزی سیستم ساختاری خود را به علت تفاوت فرمت سایت ساز خود را به دو دسته فروشگاه ساز و وبلاگ ساز تقسیم کرده است.

فروشگاه ساز وبزی به شما این امکان را می‌دهد تا سایت فروشگاهی خود مانند سایت‌های فروشگاهی معتبر مثل دیجی کالا طراحی کنید. یکی از نکات بسیار چشم گیر فروشگاه ساز وبزی قابلیت این است که هر آنچه که شما برای ساخت یک سایت فروشگاهی نیاز دارید را در اختیار شما می‌گذراد و به شما این امکان را می‌دهد تا یک سایت منحصر به فرد خودتان را طراحی کنید.

وبلاگ ساز وبزی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید یک وبلاگ قوی برای خودتان طراحی کنید و مطالب خودتان را در آن قرار دهید شما همچنین از وبلاگ ساز می‌توانید برای بازاریابی محتوا و خیلی موارد دیگر استفاده کنید.

سایت ساز وبزی با قرار دادن این ابزار در دستان شما کارتان برای ساخت یک سایت بسیار عالی ساده کرده است.

تنها محدودیت تخیل شماست

یکی از قابلیت‌های که سایت ساز وبزی در اختیار شما می‌گذارد ویراشگر قالب وبزی است این ویرایشگر به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی بتوانید به نحوی که دوست دارید سایت خود را تغییر دهید تا به آن چیزی که دلخواهتان است برسید و بتوانید دقیقاً سایت مورد نظرتان را طراحی کنید.

به همین علت دست شما باز است و هیچ محدویتی در طراحی سایت‌تان ندارید و برای همین این امکان بتوانید از صد درصد خلاقیت خود استفاده کنید بسیار زیاد است و همین نکته سایت ساز وبزی را نسب به سایت سازهای دیگر بسیار منحصر به فردتر می‌کند.

روش استفاده از سایت ساز وبزی

کار با سایت ساز وبزی بسیار راحت است فقط کافیست شما وارد سایت وبزی شوید و با کلیک روی دکمه رایگان شروع کنید وارد صفحه طراحی سایت شوید و قالب خود را انتخاب کنید شما در عرض سه دقیقه قالب خود را تحویل می‌گیرید و می‌توانید شروع به شخصی سازی سایت خود کنید.

پس از این قالبتان دریافت کردید به راحتی می توانید هر چقدر که می‌خواهد آن را ویرایش کنید تا بتوانید همان چیز را که مورد نظرتان است را طراحی کنید

باید به این نکته اشاره کنیم که وبزی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید که قالب‌های وبزی را به مدت چهارده روز تست کنید شما از زمان دریافت قالبتان چهارده روز وقت دارید تا سایت خود را طراحی کنید و بررسی کنید که آیا سایت ساز وبزی خواسته‌های شما را بر آورده می‌کند یا نه. پس از این دوره اگر شما از سایت ساز وبزی رضایت داشتید می‌توانید با کلیک روی دکمه ارتقاع سایت در قسمت پنل مدیریت این قالب را خریداری کنید و به طور دائمی از سایتتان استفاده کنید.

پس اگر می‌خواهید که یک سایت  عالی و منحصر به فرد داشته باشید وبزی بهترین و ساده‌ترین راه شما برای دست یافتن به این خواسته است پس همین الان کار با وبزی را شروع کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس