برمک: باید خیلی بی‌فکر باشیم که کادر فنی تیم ملی را تغییر بدهیم/ بهترین خط حمله ۲ دهه اخیر را داریم

کارشناس فوتبال کشورمان، احتمال تغییر دراگان اسکوچیچ را اقدامی کاملاً نادرست خواند و گفت که رخ دادن این اتفاق منطقی نخواهد بود.

به گزارش مشرق، کوروش برمک درباره پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل عراق گفت: به اعضای تیم ملی و مردم ایران تبریک می‌گویم. پس از مدت‌ها بحرین را در منامه شکست دادیم و پس از 10 سال مقابل عراق پیروز شدیم. اسکوچیچ سیستم 2-4-4 را در ذهن داشت. کنعانی‌زادگان به دفاع بازگشت و خلیل‌زاده به خوبی بازی را مدیریت کرد. او آغازکننده حمله منجر به گل بود و توپ را به حاج‌صفی رساند که او هم زمینه‌ساز گلزنی آزمون شد. محرمی هم روز بسیار خوبی داشت.

وی با بیان اینکه ایران در نیمه اول می‌توانست بیش از یک بار دروازه عراق را باز کند، تصریح کرد: بیرانوند شب خوبی داشت و در برخی صحنه‌ها شجاعانه عمل کرد. عراق بیشتر به دنبال استفاده از ضربات ایستگاهی بود که بازیکنان هم این ضربات را مدیریت کردند. ما ایران بودیم و عراق همان تیم همیشگی نبود. بازیکنان ما همه کانال‌ها را بستند و در بیشتر زمان بازی برتری عددی داشتیم. جهانبخش، قلی‌زاده و نوراللهی هم خیلی خوب بودند.

بیشتر بخوانید:

واکنش فدراسیون عراق به خبر برکناری کاتانچ

کارشناس فوتبال ایران با تمجید از زوج سردار آزمون و مهدی طارمی اظهار داشت: ایران بهترین خط حمله دو دهه اخیر را دارد. هنگامی که طارمی در نیمه دوم به آزمون پاس داد و او با دروازه‌بان عراق تک به تک شد، حرکت سردار را ترسیم کرده بود. عراق بلند بازی می‌کرد و پیش‌بینی می‌شد که عزت‌اللهی در زمین بماند، اما اسکوچیچ با ورود سرلک که سرعت و جنگندگی بیشتری داشت، تصمیم بسیار خوبی گرفت و تیم ایران شاداب‌تر شد. ورود قایدی و قدوس هم به سرعت تیم ملی اضافه کرد.

تیم ملی فوتبال ایران , دراگان اسکوچیچ ,

«ایران در تمام دقایق بازی منظم بود و بازیکنان اصلاً احساساتی نشدند.»، برمک ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: آنها تصمیمات منطقی در بازی گرفتند و زحمات زیادی کشیدند. با اینکه آزمون تنها گل ما را زد، طارمی عالی کار کرد و خیلی تأثیرگذار بود. آرزو می‌کنم در مرحله بعدی نیز چنین نتایجی بگیریم. فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید اردوها و دیدارهای تدارکاتی مناسب در نظر بگیرند و این مسائل باید دو برابر زمان کی‌روش باشد. تیم ملی ایران لیاقت بیشتر از اینها را دارد.

وی با اشاره به لزوم در نظر گرفتن تدارک مناسب برای شاگردان دراگان اسکوچیچ بیان کرد: ما با  اقتدار به دور دوم انتخابی جام جهانی صعود کردیم و باید منطقی تصمیم بگیریم. ایرانیان نشان داده‌اند جان خود را در مواقع حیثیتی وسط می‌گذارند، اما نباید همه چیز را به گردن غیرت بازیکنان بیندازیم. تیم‌هایی چون کره جنوبی، استرالیا و عربستان تا دندان مسلح به مرحله دوم می‌آیند و نباید مقابل آنها کم بیاوریم. وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال نباید کم بگذارند و باید دیدارهای دوستانه‌ای با تیم‌های قدرتمند و متناسب با سبک بازی رقبا داشته باشیم.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره پایان قرارداد فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ و اینکه آیا بهتر است او در تیم ملی بماند یا خیر، گفت: چرا باید در کادر فنی تغییر ایجاد شود؟ این اتفاق تنها در صورتی باید رخ دهد که کسی به کادر فنی تیم ملی اضافه شود یا آنالیزورهای بیشتری جذب شوند. باشگاه پرسپولیس با جدایی کریم باقری موافقت نمی‌کند و باید بتوانیم گزینه خوبی به جای او به تیم ملی بیاوریم. وقتی همه چیز درست است، باید خیلی بی‌فکر باشیم که به این کادر فنی دست بزنیم. می‌توانیم کادر فنی را با افزودن آنالیزور یا تقویت سیستم آنالیز قوی‌تر کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    2 1
    بله از شایستگی های کارلوس کی‌روش بزرگ دارن استفاده میکنن بازیکنا وگر ما که جیزی از این ندیدیم
    • سعید IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      2 1
      کیروش اخراجی از کلمبیا و بی تیم فعلی. واقعا حماقت انتها نداره.
  • پری مجرد 44 ساله IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    2 3
    اگر می خواهید جام جهانی روید قرادادمون رو با اسکوچیچ تمدید کنید
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    2 2
    بهترین گزینه در حال حاضر همین اسکوچیچه. چون زمانی نیس برای اومدن مربی دیگری. امتحانشم پس داد به بهترین شکل
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    آره وقت نیس داشتیم می مردیم بازی با کامبوج نفس ها تو سینه هبس بود
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    آقای طارمی هم اذعان کردند که این ثمره تغییر نسل در تیم ملی از آقای کی روش هست دارید می بینید
  • ایرانی IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    1 0
    ان شاالله خون به مغز فدراسیونها میرسد و با این مربی تمدید میکنند اگر مافیا نباشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس