حماس

حماس تاکید کرد جانبداری از رژیم اشغالگر با درج نکردن نام آن در لیست ننگ ناقضان حقوق کودکان نه تنها این رژیم را از مجازات جنایاتش معاف می‌کند، بلکه به آن برای ادامه جرایم چراغ سبز می‌دهد.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) درج نشدن نام رژیم اشغالگر صهیونیستی در فهرست ننگ سازمان ملل در خصوص کشورها و گروه‌های ناقض حقوق کودکان در مناطق درگیری را محکوم کرد.

در بیانیه حماس آمده است: ما اصرار آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل در درج نکردن نام رژیم صهیونیستی در فهرست سالیانه سازمان ملل درباره ناقضان حقوق کودکان را محکوم می‌کنیم، با وجود اینکه همین دبیر کل سازمان ملل، رژیم صهیونیستی را مسئول جرایم بسیاری علیه کودکان فلسطینی خواند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد: جرایم رژیم اشغالگر در قتل، حبس، آدم ربایی و محرومیت از بسیاری از حقوق اساسی و نبود تحقیقات شفاف در خصوص این جرایم و تازه‌ترین آن کشتار ۶۶ کودک بی گناه در تجاوز نظامی اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه و همچنین صحنه روزمره کشتار کودکان و زیرگرفتن آنها در پیاده روهای خیابان های کرانه باختری برای الحاق رژیم صهیونیستی به فهرست سیاه کافی بود.

حماس گفت: جانبداری از رژیم اشغالگر علیه عدالت و حقوق قربانیان نه تنها این رژیم را از مجازات جنایاتی که مرتکب شده است معاف می‌کند، بلکه به آن برای ادامه جرایم و نقض همه قوانین بین المللی چراغ سبز می‌دهد.

در پایان این بیانیه آمده است: ما از دبیر کل سازمان ملل می‌خواهیم این اشتباه فاحش را اصلاح کند و نام رژیم اشغالگر صهیونیستی را به فهرست ننگ بیفزاید و همه ابزارهای بین المللی را برای مجازات این رژیم و حمایت از کودکان فلسطینی به کار گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس