کد خبر 1235475
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
جزئیات لحظات پر التهاب مدافع استقلال برای فرار از بازداشت/ از چک شخصی مجیدی تا تماس با مدیران باشگاه

مدافع تیم فوتبال استقلال لحظات پر التهابی را در اردوی این تیم پیش از بازی با پدیده پشت سر گذاشت.

به گزارش مشرق، ساعتی پیش بود که وکیل و طلبکار محمد حسین مرادمند با حکم جلب و یک مامور نیروی انتظامی به هتل استقلال  مراجعه کرد تا محمد حسین مرادمند را بازداشت کنند.

بعد از این اتفاق فرهاد مجیدی خواستار پیگیری موضوع شد و در این بین نصرالله عبداللهی با مسئولان باشگاه تماس گرفت و خواستار پیگیری موضوع شد. سرپرست تیم استقلال در این تماس خواستار حل مشکل از سوی باشگاه شد اما ظاهرا مدیریت این باشگاه به عبداللهی اعلام کردند فرد طلبکار  باید به باشگاه مراجعه کند تا در اولین فرصت از مطالبات مدافع این تیم طلب فرد طلبکار را پرداخت کند.

از آنجا که این موضوع مورد پذیرش وکیل طلبکارِ حسین مرادمند قرار نگرفت او همچنان خواستار بازداشت  مدافع استقلال شد اما در نهایت سرمربی آبی پوشان به این فرد اعلام کرد فردا چک شخصی خود را به وی خواهد داد.

سرمربی استقلال طی مذاکرات خود به وکیل طلبکار استقلال اعلام کرد تا فردا چک شخصی خود را به وی ارائه می‌کند و همین موضوع باعث شد تا موضوع بازداشت مدافع آبی پوشان منتفی شود. قرار است سرمربی تیم استقلال فردا در نشست با این فرد بدهی مرادمند نشستی را برگزار کند.

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۹:۱۵ به مصاف پدیده می رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدامین IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 1
    فرهاد مجیدی و برادرش اینقدر از جیب خودشون برای تیم خرج کردن که دیگه کم مونده خونه و زندگیشون رو بفروشن ولی کماکان وزیر استقلالیه!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس