غیب شهرام هروی در اردوی تیم ملی/ بازگشت حاشیه به کاراته ایران!

۴۰ روز مانده به افتتاح المپیک، سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته با امضای حکم سرپرست نائب رئیسی برای محسن آشوری، جرقه حاشیه را زد.

به گزارش مشرق، شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته، در اعتراض به انتصاب محسن آشوری برای سرپرستی نایب رئیسی فدراسیون، امروز به اردوی تیم ملی نیامد.

سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، دیروز حکم محسن آشوری را برای سرپرستی نایب رئیسی امضا کرد. انتصابی که وقتی زمزمه اش، شنیده شد، خیلی ها پیش بینی ورود کاراته به حاشیه، آن هم ۴۰ روز مانده به المپیک توکیو، را کرده بودند. پیش بینی که خیلی زود، رنگ واقعیت گرفت و امروز سید شهرام هروی سرمربی که تیم ملی کاراته با او افتخارات زیادی کسب کرده و به آقای هت تریک در جامعه کاراته معروف است در تمرینات حاضر نشد تا اعتراضش را به انتصاب جدید رئیس فدراسیون کاراته نشان دهد.

کاراته ایران با رفتن دبیر پیشین از فدراسیون، روزهای آرام و بی حاشیه ای را سپری کرد و در این بین به موفقیت های بزرگی هم رسید، از آن جمله می توان به چهار سهمیه المپیک اشاره توکیو کرد.

حالا سوال جامعه کاراته این است که چرا طباطبایی با وجود اطلاع از شرایط و اختلاف نظر بین آشوری و بعضی همکارانش در فدراسیون از جمله سرمربی تیم ملی دست به چنین اقدامی آن هم در آستانه المپیک زده؟

امیدواریم مسولان ورزش که روی کاراته در المپیک توکیو حساب ویژه ای باز کرده اند هرچه زودتر دوباره آرامش را به کاراته برگردانند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس