کد خبر 1235865
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

به گزارش مشرق کانال تلگرامی خیابان انقلاب نوشت:

محمدصادق کوشکی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران:

 مقامات رژیم صهیونیستی به دنبال فرصتی برای مذاکرات و بازگشت آمریکا به برجام برای رسیدن به اهداف خود هستند.

 صهیونیست‌ ها به دنبال این هستند که دولت آقای رئیسی زیر فشار برجامی قرار بگیرد.

 ورود مجلس و آقای رئیسی در سیاست‌های تیم مذاکره‌کننده برای خنثی کردن ترفندهای دشمن امری ضروری است.

دانلود 

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    1 3
    بالاخرهدبرجام بده یا خوبه؟؟؟!!!! اینم دولت انقلابی. قبلا هم قوه قضائیه و مجلس هم انقلابی بودن. حالا مرد باشید و به حرفی که زدید عمل کنید. برجام رو آتیش بزنید و بازرسها رو بیرون کنید. اگر نه دیگه شعار ندید.
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      3 1
      تندروی و شتاب زده عمل کردن باعث خسارت بیشتر می شود باید یواش یواش و با یک بهانه خوب (مانند مصوبه مجلس که غنی سازی را از سه درصد به شصت در رساند ) عمل کرد آقای رئیسی با انجام مصوبه دیگر مجلس(اخراج بازرسان) که توسط روحانی مغفول مانده تیر خلاص را خواهد زد و ابتکار و عمل را در دست ایران قرار خواهد داد
    • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      2 1
      برادر عزیز، دیوانه ای سنگ برجام را در چاه اقتصاد این مملکت انداخته و آن را کور کرده است؛ اما نگران نباش ان شاء الله مردم بصیر با همراهی دولت و مجلس انقلابی با هدایت رهبری از طریق خنثی سازی تحریم ها این سنگ را در آورده و بر سر آمریکا و اسرائیل و انگلیس و فرانسه و آلمان و تمام غربزده ها و لیبرال های این مملکت خواهند زد که آرزوی دیگر برجام ها را به گور ببرند.
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    3 1
    به نام خدا موضوع: درخواست مقابله به مثل با غربی ها در برجام سلام علیکم در حالی که جمهوری اسلامی ایران به همه ی تعهدات خود در برجام عمل نمود، غربی ها روز به روز طی 6 سال گذشته نه فقط تحریم ها را برنداشتند، بلکه بر تحریم های خود افزودند و به تعهدات خود عمل نکردند و ما را معطل نگه داشتند. اکنون نیز با پررویی تمام دنبال برجام های دیگر هستند تا به طور صوری به برجام قبلی برگردند. لذا باید مقابله به مثل لازم با آن ها به شرح و ترتیب زیر صورت گیرد: 1- لغو دائمی تمام تحریم ها و اعلام زمان برداشتن آخرین تحریم توسط غربی ها 2- راستی آزمایی آن توسط ایران به مدت 6 سال پس از برداشتن آخرین تحریم 3- توسعه ی صنعت هسته ای با سرعت تمام در هر سطح و میزان مورد نیاز ممکن طی 6 سال راستی آزمایی 4- گذاشتن پیش شرط های فرا تحریمی در تقابل با سیاست های استکباری ظالمانه ی غرب پس از گذشت 6 سال تنها در صورت انجام 4 بند فوق است که می توان گفت مقابله به مثل صورت گرفته است و این حق ما و انتظار ما از مجلس و دولت انقلابی است.
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      1 1
      احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس