علی صوفی

عضو نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان گفت: مشکلات اقتصادی، ریشه کاهش مشارکت و قهر با صندوق بود.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: روزنامه آرمان از علی صوفی وزیر دولت اصلاحات پرسید «جنس اعتراض مردمی که پای صندوق‌های رأی نرفتند با جنس اعتراض اصلاح‌طلبانی که رأی ندادند چه تفاوتی دارد؟»

صوفی در پاسخ گفت: به باور من علت قهر مردم با صندوق‌های رأی ریشه‌اش به مشکلات و فشارهای اقتصادی باز می‌گردد...

هم به دلیل مشکلات اقتصادی و هم به علت ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی همچنین علت دیگر آن مربوط می‌شود به نزدیکان و تخلفات، البته نباید از عملکردهای مثبت اصلاح‌طلبان غافل شد چرا که در زمینه خارجی، تفاهم‌نامه‌ها، برجام و در اینکه اعتقاد دارند که کشور نباید منزوی باشد، طرز تفکراتشان خوب است ولی در میان اصلاح‌طلبان رانت‌بازی و اینکه کدام وزارتخانه را بگیرند، ایران خودرو و سایپا را چه کسی بگیرد متأسفانه بسیار زیاد است.

«چرا با وجود اینکه جبهه اصلاحات اعلام کرد که کاندیدایی در این انتخابات ندارد و از کاندیدایی حمایت نکرد اما برخی از احزاب از عبدالناصر همتی حمایت کردند با وجود اینکه نظرسنجی‌ها نشان می‌داد که اصلاح‌طلبان پیروز این میدان نیستند؟» صوفی در پاسخ این سؤال می‌گوید: به باور من حتی اگر همه اصلاحات هم حمایتش را از آقای همتی اعلام می‌کرد، باز هم ایشان رأی نمی‌آورد. علت آن هم همان مشکلات اقتصادی است که عنوان کردم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    ایشون واقعاوزیربودن؟نمیدونن اقتصادروسیاست جلومیبره؟وقتی سیاست غلط بوداقتصادبیمارمیشه.سیاست دولت نگاه به بیرون داشت اگراین نگاه موفق بوداقتصادهم رونق میگرفت چون این سیاست شکست خورداقتصادبه سمت ورشکستگی رفت.
  • IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    صوفی! این حد از فهم،تحلیل و آسیب شناسی به درد تعویض روغنی میخورد،چه اصراری دارید خود را تئوریسین و نظریه پرداز معرفی کنید؟
  • DE ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 0
    اصلاحاتچی ها خودشون رواز مردم دور کردن وعلاقه ایی نداشتند به مردم کمک رسانی کنند. درچند دهه اخیر هیچ برنامه اقتصادی مردمی دلسوزانه ای تدوین نکردند. ولی همیشه میخوان انتخاب بشن و سمت ها رواشغال کنن . این رفتارها خوشایند مردم نیست. مردم دوست دارند مسئولین خدمتگذار و دلسوز مردم باشند، ایده های خلاق و راهکار داشته وگره از کار مردم بازکنن.
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 0
    نه اشتباهه!! یک دلیلش مشکلات اقتصادی بود!! دلایل متعددی داشت مثل:بی عدالتی اجتماعی، فساد سیستماتیک، قوانین ظالمانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس