کد خبر 1236303
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

به گزارش مشرق علی صدری نیا در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: سید ابراهیم رئیسی کمتر از ۴۵ روز فرصت دارد تا رسما مسئولیت دولت را به عهده بگیرد. اما به نظر من این روزها برای دولت او از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است؛ آنقدر مهم که می‌تواند کل ۴ سال دولت او را تحت تاثیر قرار دهد.

اگر او بتواند در این ۴۵ روز طی فرایندهایی دقیق و فراگیر، شایسته‌ترین افراد موجود در کشور را برای کابینه شناسایی کند، ۴ سال آینده را با ثبات بیشتر و چالش کمتری سپری خواهد کرد. اما اگر او در انتخابهای خود دچار خطای نزدیک‌بینی شود و انتخابهایش را به دایره افراد نزدیک که شناخت بیشتری از آنها دارد محدود کند، یا اگر نتواند ساز و کاری جدی برای یافتن چهره‌های کارآمد اما گمنام‌تر بیابد، یا اگر تصمیم بگیرد دست به انتخابهایی صرفا سیاسی بزند، و یا بخواهد با انتخابهای خود همه طیفها و گروهها را راضی نگه دارد، قطعا مسیر سخت و پر چالشی را پیش رو خواهد داشت.

رییسی این روزها باید تمام توان و انرژی خود را صرف این موضوع کند تا افرادی را انتخاب کند که بیش از اینکه چهره‌هایی تابع و هماهنگ به حساب بیایند، افرادی شاخص، به معنای واقعی کلمه مدیر و دارای فکر و ایده‌های قوی در حوزه تخصصی خود محسوب شوند. او باید چهره‌هایی را انتخاب کند که نه آنقدر پیر و خسته و تکراری باشند که مثل دولت روحانی شرایط کشور را به خواب زمستانی بکشانند، و نه آنقدر با شتابزدگی و حساب نشده دست به جوانگرایی بزند که بی‌تجربگی و خامی در دولت غالب شود. 

در این روزهای طلایی هر چقدر او انرژی و دقت بیشتری را صرف این موضوع کند، پایه‌های شکل گیری دولت او استوارتر و چهار سال دولت او سالهای پر ثبات‌تری برای کشور خواهد بود.
 

این ۴۵ روز طلایی!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مورخ ایرانی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    19 0
    نظام و آقای رئیسی فرصت آزمون و خطا کردن ندارند؛ بدون شک نهادهای انقلابی و امنیتی به آقای رئیسی کمک خواهند کرد تا بهترین، متخصص ترین و وفادارترین افراد به نظام و ایران را بعنوان اعضای کابینه معرفی کند.
  • عبدالله مومن IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    41 0
    این چهل و پنج روز دود و آتش و خون و خیانت دولت قبل که به هر نحو در حال انهدام دولت بعد است. هههههههههههه
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      0 0
      متاسفانه این اتفاق داره میفته نمیدونم چرافاصله بین اعلام آراتاتحویل ریاست جمهوری اینقدرفاصلس.هرکاندیدازقبل فکرهمه چی روکرده حتی وزاری احتمالیش هم درنظرگرفته.نبایداینقدرفاصله باشه
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    4 0
    پنج روز را کاری نداریم چهل دزد بغداد را بگیرید ! نگذارید با هواپیما مثل بنی صدر و رجوی فرار کنند. لعن علی عدوک یا علی ، خوئینی و هاشمی و خاتمی و روحانی.
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    4 0
    خدایا کمکش کن
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    ۴۵ روز که به سختی میگذره باید گفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس