کد خبر 1237143
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

یکی دیگر از خدمات بی نظیر دانش گستر در زمینه ترجمه، ترجمه کتاب است. موضوع کتاب ها فرقی نمی کند تخصصی باشد یا علمی. با ما همراه باشید تا با بهترین سایت ترجمه کتاب دانش گستر بیشتر آشنا شوید.

بهترین سایت ترجمه کتاب با تیم تخصصی دانش گستر

ترجمه کتاب با دانش گستر

کتاب ها در انتقال و گسترش علم و دانش در سراسر دنیا نقش پل را ایفا می کنند. محققان و دانشمندان کتاب ها را براساس نظریات و کشفیات خود نوشته اند و مردم در نقاط مختلف جهان باید نسخه ترجمه شده آن ها را مطالعه کنند. مترجم وظیفه ترجمه آن ها به عهده دارد.

کتاب های  تخصصی باید توسط افراد متخصص در این زمینه ترجمه شود تا محتوای کتاب تغییر نکند و اصطلاحات و مفاهیم کتاب به درستی به سایر زبان ها منتقل شود. وفاداری به متن کتاب، اصلی اساسی در ترجمه کتاب است که باید مترجم آن را رعایت کند و در متن کتاب تغییری ایجاد نکند.

سایت ترجمه کتاب کتاب دانش گستر، به عنوان یکی از فعالان در حوزه کتاب و ترجمه کتاب انواع سفارش ترجمه کتاب در موضوعات تخصصی و غیر تخصصی را پذیرفته و بهترین کیفیت و خدمت را به مشتریان خود ارائه می دهد.

چگونه کتاب را ترجمه و چاپ کنیم؟

برای ترجمه کتاب انگلیسی به فارسی این نکته حائز اهمیت است که ترجمه روان و مفهمومی کتاب بسیار با اهمیت است. اینکه ترجمه کتاب روان و خوانا و قابل درک باشد، نمی توانید تصور کنید که چه تاثیری در ذهن خواننده ایجاد خواهد کرد.

سعی کنید طوری کتاب را ترجمه کنید که خواننده مانند یک داستان در آن غرق شود، حتما کتاب آلیس در سرزمین عجایب را خوانده اید؛ چیزی شبیه به آن. البته در کتب تخصصی کمی این داستان فرق می کند اما به هرحال در هر سبکی از ترجمه باید متن را هرچه جذاب تر کرد تا مخاطب جذب آن شود.

اگر قصد ترجمه کتاب مخصوصا ترجمه کتاب تخصصی را دارید، بهترین کار سپردن آن به دست بک مترجم خبره و کاربلد است. کسی که در ترجمه کتاب، ترجمه مقالات، ترجمه مقالات تخصصی رزومه قابل قبولی را ارائه داده باشد. باید توجه داشته باشید که پیدا کردن چنین مترجمی اصلا کار راحتی نخواهد بود.

بهترین سایت ترجمه کتاب با تیم تخصصی دانش گستر

بهترین سایت ترجمه کتاب  کودک و نوجوان

ترجمه کتاب های کودکان  نوجوانان به دلیل سبک نگارش خاصی که دارند با ترجمه کتب بزرگسالان کمی متفاوت است. به همین دلیل سایت ترجمه دانش گستر همکاری خود را مترجمان حرفه ای و با سابقه در حوزه کودک و نوجوان شروع کرده است تا بهترین ترجمه را در قالب این گروه سنی ارائه دهد.

ترجمه کتاب داستان

کتاب های داستان یکی از عمومی ترین کتاب هایی است که اکثر مردم آن ها را مطالعه می کنند. این گروه از کتاب ها همیشه نیاز جامعه بشری بوده و مترجمان باید همیشه آمادگی داشته باشند زیرا با ورود رمان هیا جدید باید آن ها را ترجمه و به سمع و گوش مردم برسانند.

ترجمه کتاب های تخصصی و علمی

ترجمه این کتاب ها از جمله خدماتی است که برای متخصصان، دانشجوبان و اساتید استفاده می شود. ترجمه این کتاب ها کار آسانی نبوده و باید هر متخصص در حوزه تخصصی خد فعالیت کند. بدون داشتن دانش اولیه و تخصصی ترجمه صحیح این دسته از کتاب ها ممکن نخواهد بود.

برای سفارس ترجمه کتاب های تخصصی می توانید به سایت ترجمه دانش گستر مراجعه کنید. شما با تعامل و برقراری ارتباط با مترجمان ، کوتاه ترین زمان را برای ترجمه کتاب تخصصی خود طی خواهید کرد. این ترجمه از کیفیت بالا و قیمتی توافقی برخوردار است.

مراحل سفارش ترجمه کتاب

برای سفارش ترجمه در سایت ترجمه دانش گستر شما باید 8 مرحله را پشت سر بذارید. پس از این مراحل دریافت ترجمه کتاب و تضمین کیفیت ترجمه حتمی است.

برآورد هزینه ترجمه کتاب

پس از اینکه سفارش شما ثبت گردید، سفارش شما توسط بهترین ابزارهای تشخیص و جملات تکراری و همچنین وزن کتاب محاسبه می شود. البته تخفیف هایی هم بسته به حجم و نوع متن کتاب اعمال خواهد شد.

پرداخت سفارش و شروع کار

در صورت درخواست شما ما نمونه ای از ترجمه در سطوح طلایی و نقره ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد. تا بر اساس نیازتان یکی از سطوح را انتخاب کنید. برای پرداخت هزینه می توانید هم به صورت نقدی و در ترجمه های با حجم بالا و زمان طولانی به صورت اقساط پرداخت داشته باشید.

انتخاب مترجم برای کتاب

با توجه به اینکه شبکه مترجمین سایت دانش گستر از تعداد بالایی از مترجمین استفاده می کند، این وظیفه بر عهده سیستم هوشمند تخصیص سفارش به مترجم است. با کمک تیم کنترل کیفی و پشتیبانی مجموعه مترجمی خبره و حرفه ای برای ترجمه کتاب انگلیسی به فارسی انتخاب خواهد شد.

معادل یابی روی واژگان تخصصی

هر کتاب مجموعه از لفات و اصطلاحات تخصصی را در بر می گیرد که به صورت پراکنده در کتاب پخش شده اند. در این مرحله مترجم با استفاده از ابزارهای ویژه واژگاه تخصصی را از متن کتاب بیرون خواهد کشید. در ابتدای کار باید استخراج ایم کالمات صورت پذیرد و کاربر نیز می تواند روی این کلمات نظر خود را با مترجم در میان بگذارد.

تحویل بخشی از ابتدای کتاب

کار ترجمه که شروع شد مترجم در اولین فرصت بخشی از ابتدای کتاب را در اختیار مشتری قرار خواهد داد. همچنین برای نظرخواهی بخش کنترل کیفی آن را در اختیار سایر اعضای گروه قرار می دهد. در این حالت همگی نظرات خود را جهات ادامه کار مترجم بیان می کنند تا ترجمه در صورت لزوم بهبود بخشد.

تحویل ترجمه کتاب در یک هفته

مراحل ترجمه کتاب انگلیسی به فارسی به صورت منظم صورت خواهد گرفت و کاربر می تواند از طریق ارسال تیکت ها با بخش فنی در ارتباط باشد. همچنین همکاران ما در بخش پشتیبانی وظیفه خدمت رسانی و پاسخ گویی به درخواست ها و سوالات مشتری را دارند.

بازخوانی ترجمه در صورت درخواست

در سایت دانش گستر بازخوانی و بازبینی کتاب کاملا رایگان انجام می شود. با اینکه تیم مترجمین ما به کار خود مطمعن هستند اما باز هم در صورت درخواست شما عزیزان با صبر و حوصله تمام و با دقتی مضاعف به بازبینی و ویرایش محتوای کتاب می پردازند.

تحویل سفارش ترجمه

با تحویل ترجمه به مشتری ضمانت ترجمه آغاز می شود. کاربران پس از تحویل 72 ساعت فرصت دارند تا ترجمه را بررسی کنند و در صورت وجود اشکالات احتمالی ، که به ندرت یافت می شوند، آن را با تیم پشتیبانی در میان بگذارند.

چرا دانش گستر بهترین سایت ترجمه تخصصی کتاب است؟

مجموعه دانش گستر به عنوان اولین سایت ترجمه تخصصی کتاب با هدف ارائه خدمت نوین شروع به کار کرد. با همکاری گسترده مجموعه تخصصی دانش گستر با مترجمان حرفه ای و توانمند انتخاب مترجمی مناسب برای کتاب شما بسیار کار راحتی است.

روند ترجمه کتاب همواره توسط تیم کنترل کیفی صورت می پذیرد و در پایان کل ترجمه توسط تیم بارخوانی می شود تا هر اشکال احتمالی جلوگیری شود. همچنین اصطلاحات فنی کتاب توسط مترجمین استخراج می شود و در صورت تایید کاربر آن را ترجمه می کنند. البته مترجم و کاربر در ترجمه اصطلاحات باید هم  عقیده باشند.

در نهایت شما برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبانی مجموعه تخصصی دانش گستر تماس بگیرید. تیم ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود.   


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس