کد خبر 1240754
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
یورو

بال تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن احتمالاً مصاف سخت تیم ملی کشورش برابر ایتالیا در مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ را از دست خواهد داد.

به گزارش مشرق،   پابلو سارابیا بال ۲۹ ساله تیم ملی فوتبال اسپانیا که یکی از بهترین بازیکنان این تیم در یورو ۲۰۲۰ هم بوده است، احتمالاً بازی بعدی ماتادورها را از دست خواهد داد.

بازیکن پاری‌سن‌ژرمن تنها ۵ دقیقه پس از شروع بازی شب گذشته (شنبه) تیم ملی اسپانیا برابر سوئیس آسیب دید اما به هر شکلی که بود تا پایان نیمه اول در زمین مسابقه دوام آورد و بین دو نیمه جای خود را به دنی اولمو داد.

ظاهراً او از ناحیه عضله نزدیک‌کننده پای راست آسیب دیده هرچند معاینات و تصویربرداری‌های بیشتری لازم است تا میزان دقیقه آسیب دیدگی  او مشخص شود.

سارابیا در جام شانزدهم برای تیم ملی اسپانیا برابر تیم‌های ملی اسلواکی و کرواسی گلزنی کرد و به جز آنها دو پاس گل هم داده است.

غیبت احتمالی او مقابل ایتالیا در حالی است که آتزوری هم برای این بازی یک غایب تأثیرگذار مانند لئوناردو اسپیناتزولا خواهد داشت، کسی که در بازی شب گذشته مقابل بلژیک از ناحیه تاندون آشیل دچار مصدومیت شد و گفته می‌شود چندین ماه خانه‌نشین خواهد بود.

تیم‌های ملی ایتالیا و اسپانیا سه‌شنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس