پرسپولیس و فولاد

تیم فوتبال پرسپولیس که امیدوار بود با استفاده از تساوی سپاهان فاصله خود با تعقیب کننده اصلی‌اش را بیشتر کند، در دیداری که چنگی به دل نزد برابر فولاد خوزستان به تساوی رسید.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۲۱:۱۰ دقیقه امروز سه شنبه تیم فوتبال فولاد در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سرخپوشان تهرانی که صدرنشین جدول رده بندی هستند برای کسب سه امتیاز این دیدار گام در زمین گذاشتند و فولاد هم برای این که بتواند سهمیه آسیایی را از آن خود کند در همان ابتدا با پرس بالا تلاش کرد به دروازه تیم مهمان نزدیک شود.

با این حال در نیمه اول دو تیم نتوانستند دروازه ها را تهدید کنند و بیشتر توپ در میانه میدان در جریان بود و تعداد خطاهایی که دو تیم انجام می دادند بازی را تحت تاثیر قرار داده بود.

پرسپولیس از هدیه سپاهان استفاده نکرد/ تساوی سرخپوشان برابر فولاد

در دقیقه ۴۳ شهریار معانلو قصد حمل توپ به سمت دروازه فولاد را داشت که با خطا متوقف شد و به دلیل درگیری که با بازیکن فولاد پیدا کرد هر دو بازیکن از داور کارت زرد دریافت کردند.

نیمه دوم با شرایط متفاوتی شروع شد چرا که پرسپولیس از نتیجه دیدار سپاهان و پیکان اطلاع داشت و می دانست که رقیب اصلی اش برای قهرمانی دو امتیاز از دست داده است. به همین خاطر از همان دقایق ابتدایی نیمه دوم فوتبال هجومی را در دستور کار قرار داد.

با این حال بازهم تا وقت استراحت در دقیقه ۷۵ دو تیم نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند و دروازه ها به طور جدی تهدید نشد. یحیی گل محمدی که این بازی را به دلیل محرومیت از روی سکوها پیگیری می کرد برای رسیدن به پیروزی وحید امیری و سیامک نعمتی را پس از بهبود مصدومیت شان به زمین فرستاد تا روند هجومی این تیم بهتر شود.

پرسپولیس از هدیه سپاهان استفاده نکرد/ تساوی سرخپوشان برابر فولاد

در دقیقه ۸۰ سرخپوشان موقعیت خوبی برای رسیدن به گل برای خودشان ایجاد کردند اما قبل از این که احمد نورالهی به سمت دروازه شوت کند ساسان انصاری روی پای او تکل رفت و یک موقعیت خوب را از شاگردان گل محمدی گرفت.

دقایق پایانی با میل هجومی بیشتر تیم فولاد همراه بود و شاگردان جواد نکونام تلاش کردند به گل برتری دست پیدا کنند اما در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس با این تساوی ۵۵ امتیازی شد و همچنان با دو امتیاز بیشتر نسبت به سپاهان در صدر جدول باقی ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    5 4
    ما از همت خودمون استفاده می کنیم بماچه سپاهان
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    2 1
    حالا اگر اون گل آفساید رو سپاهان خورده بود....جشنواره تهمت زنی به پرسپولیس راه میفتاد......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس