.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: چهار گروه از معلمان ۲۰ درصد فوق العاده ویژه دریافت کنند و به دو گروه ۲۲ و ۲۴ درصد فوق العاده ویژه پرداخت می‌شود.

به گزارش مشرق، ناصر سلیمان‌زاده رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره اعمال فوق‌العاده ویژه فرهنگیان، اظهار کرد: در گذشته فوق العاده ویژه را تحت عنوان رتبه بندی از ۹ درصد تا ۲۱ درصد به معلمان پرداخت کردیم.

وی افزود: معلمان در دوره ابتدایی نسبت به دبیران یک درصد بیشتر فوق العاده ویژه دریافت می‌کردند، دبیران می‌توانستند حداکثر ۲۰ درصد فوق العاده ویژه تحت عنوان رتبه بندی و آموزگاران  ۲۱ درصد دریافت کنند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: براساس اعتراضی که همکاران مدارس داشتند سازمان برنامه و بودجه پذیرفت میزان فوق العاده ویژه‌ای که به تمام کارکنان دولت پرداخت می‌کند و میانگین آن ۲۱ درصد است را به کادر آموزشی هم پرداخت کند.

سلیمان زاده اضافه کرد: در جلسه‌ای که برگزار شد، سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد به تمام فرهنگیان ۲۱ درصدفوق‌العاده ویژه به شکل مساوی پرداخت کنیم یعنی همه معلمان با صفر سال سابقه تا افرادی که در آستانه بازنشستگی هستند همه ۲۱ درصد فوق العاده ویژه دریافت کنند و این موضوع باعث رضایت معلمان جدیدالاستخدام شد اما معلمان باسابقه معترض شدند.

وی بیان کرد: در این جلسه اعلام کردیم که ۱۸۶ هزار نفر با بیش از ۲۴ سال سابقه کار داریم بنابراین پیشنهاد شد چهار گروه ۲۰ درصد فوق العاده ویژه دریافت کنند و به دو گروه (دارای سابقه کار بالاتر) ۲۲ و ۲۴ درصد فوق العاده ویژه پرداخت شود که میانگین عددی آن از ۲۱ درصد عبور نکند و در عین حال همه راضی باشند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: صحبت ها انجام شد و قرار شد آقای طاهری سازمان برنامه و بودجه نامه‌ای را بزند و به محض اینکه ارسال شود احکام صادر و به معلمان داده می‌شود که به طور میانگین از ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان به حقوق فرهنگیان اضافه خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    1 0
    برای کارمندان دولت 50 درصد برای معلمان بعد از این همه اعتراض به بی عدالتی 21 درصد ، دستمریزاد،علت فقر زیاد کارگران و معلمان چیست؟ این است وعده های عدالت
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    1 1
    والله چه خبره معلم ها با اینکه دوساله تو خونه هستن هرساله چندبار افزایش حقوق دارن. پس بقیه آدم نیستن؟
    • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
      1 0
      جناب، بزرگوار، ارجمند ببینید چقدر وضعیت حقوقی معلم‌ها خراب است که به قل شما هر ساله چند بار حقوق آنها اضافه میشه ولی حقوق معلم با مدرک دکترا هنوز نصف اکثر بقیه کارمندهای دولت نمیشه. در ضمن وقتی خبر ندارید که اکثر معلم‌ها آرزو دارند مدارس حضوری بشه به خاطر سخت‌تر بودن آموزش مجازی بیخود خودتان را مشغول ذمه نکنید.
    • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
      0 0
      چرت نگو
  • ایران IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 0
    شکر شکر،سجده شکر به جا بیاریم
  • ایران IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 0
    300تا 700هزارتومان،الحمدالله الحمدالله الحمدالله،مبلغ بالاییست،از مالیاتش هم کم کنید برای ما کافیست،الحمدالله
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 0
    ه خبرتون ، بابا ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومن رو حالا چه جوری خرج کنند؟ این همه خوشبختی محاله. این همه بوق و کرنا برای ۳۰۰ تومن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس