حدادعادل: کمک به مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس اولویت کاری شورای ائتلاف است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت:اولویت کاری شورای ائتلاف کمک به مسئولان دولتی در سطوح و عرصه‌های مختلف در کنار کمک به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهرها است.

به گزارش مشرق، جلسه وبیناری مسئولان شورای مرکزی، روسا و دبیران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، عصر روز گذشته (یکشنبه ۲۰ تیرماه) با حضور غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف برگزار شد.

غلامعلی حدادعادل در این نشست با ارائه تحلیلی از وضعیت فعلی کشور و تبیین ضرورت همدلی و همراهی همه مسئولان و نیروهای انقلابی برای غلبه و برون رفت از مشکلات موجود، پیروزی جریان انقلابی در انتخابات ۲۸ خرداد را در سایه لطف و عنایت خدای متعال به ملت ایران و همدلی، هماهنگی و تلاش شبانه روزی همه نیروهای انقلابی در سراسر کشور برشمرد.

بیشتر بخوانید:

حداد عادل: انتظار مردم انتخاب شهرداران پایبند به عدالت است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تشریح چگونگی شکل گیری شورای ائتلاف و بهره مندی این تشکیلات از تجربیات گذشته،  نقش بی بدیل این شورا در کسب موفقیت در انتخابات دوم اسفند ۱۳۹۸و تشکیل مجلس انقلابی، پیروزی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را ادامه همان راه و نتیجه اعتماد عموم مردم به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب عنوان کرد.

بیان اولویت‌های کاری و برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، بخش دیگری از  سخنان رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بود.

طبق اعلام حدادعادل، تکمیل و ترمیم سازمان و تشکیلات و ادامه ماموریتهای سازمانی که به دلیل محدودیت‌های پیش آمده به دلیل همه گیری ویروس کرونا در برخی سطوح ناتمام مانده است، اولویت اصلی شورای ائتلاف عنوان کرد و افزود: این مهم باید در اسرع وقت و براساس آئین نامه هایی که دبیر خانه شورا ابلاغ می کند، به انجام برسد.

وی با بیان اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی یک تشکیلات کاملا مردمی و انقلابی است که به هیچ حزب و گروه سیاسی وابستگی ندارد، کمک به مسئولان دولتی در سطوح و عرصه های مختلف در کنار کمک به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهرها را اولویت کاری دیگر شورای ائتلاف برشمرد و تاکید کرد که باید با دقت و جدیت کامل به سرانجام برسد.

نظارت برکار مسئولان و مطالبه گری خدمت به مردم  توسط مسئولان در کلیه سازمانها و نهادهای مربوطه، سومین اولویت کاری شورای ائتلاف در سطوح مختلف تشکیلاتی بود که از سوی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در چارجوب آئین نامه های ابلاغی و با رعایت همه جوانب کاری، مورد تاکید قرار گرفت.

پایان بخش سخنان حدادعادل در این نشست، توصیه به مسئولان استانی و شهرستانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به وحدت با همه جریانات و نیروهای انقلابی و پرهیز از هرگونه رفتار تضعیف کننده همدلی و هماهنگی نیروهای انقلابی بود.

* وظایف شورهای اسلامی شهر در دوره جدید بسیار سنگین است

در ادامه این نشست پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی نیز با تشریح برخی اقدامات انجام شده جهت تکمیل و تقویت سازمان و تشکیلات شورای ائتلاف و نقش آن در انتخابات ۲۸ خرداد، برلزوم ایجاد و استمرار رابطه با مسئولان استانی و منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کردند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه به دلیل کوتاهی‌های صورت گرفته درگذشته، مردم با مشکلات فراوانی روبرو هستند، وظایف شورهای اسلامی شهر روستا در دوره جدید را بسیار سنگین و دشوار برشمرد و به مسئولان شورای ائتلاف در استانها و شهرستانها توصیه کرد تمام توان خود را برای کمک به شورا ها به کار گیرند تا با کمک هم بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم و اعتماد سلب شده را دوباره به جامعه برگردانیم.

ایجاد ارتباط منسجم با منتخبین شورای شهرها در کلیه سطوح، به ویژه در شهرهایی که کاندیداهای مورد حمایت و موردتایید شورای ائتلاف توفیق خدمت گزاری به مردم را به دست آورده اند، توصیه و درخواست دیگر سروری از مسئولان شوراهای ائتلاف استانها و شهرستانها بود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و منتخب مردم تهران شورای اسلامی شهر تهران در بخش پایانی سخنان خود، ارائه گزارش کلی از اقدامات منتخبین تهران در شورای شهربه ویژه بیان روشهای پیش بینی شده برای انتخاب شهردار تهران بود که به مسئولان شورای ائتلاف استانها نیز توصیه کرد در بحث انتخابات شهرداران کارآمد، پاکدست و خدمتگرار در کلیه شهرها به ویژه شهرهای مراکز استان، به هر نحوی که می توانند به منتخبین شورا کمک کنند.

*تاکید بر برگزاری منظم شورای ائتلاف در استانها و شهرستانها

گزارش اجمالی معاون امور استانهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از اقدامات این شورا در تشکیل و تکمیل سازمان و تشکیلات شورا و نقش آفرینی در انتخابات ۲۸ خرداد، بخش دیگری از مطالب مطرح شده در جلسه بود.

نورالدین قدیمی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری مجامع عمومی و منتخب، تشکیل شوراهای ائتلاف  شهرستانها و مراکز استان، ادامه برنامه های ابلاغ شده  بر اساس آئین نامه هایی که در آینده نزدیک اعلام خواهد شد را مورد تاکید قرار داد و با اعلام اینکه بیش از دوسال تا انتخابات و نقش آفرینی سیاسی شورای ائتلاف زمان باقی مانده است و این فاصله احتمال دارد نیروها و اعضای شورا را دچار روزمرگی و بی انگیزگی کند، به مسئولان استانی شورای ائتلاف توصیه کرد ایجاد ارتباط با کلیه اعضا و شوراهای ائتلاف شهرستانها را جدی گرفته و جلسات هماهنگی استانی و شهرستانی را به صورت منظم پیش بینی و برگزار نمایند.

گزارش اقدامات انجام شده توسط شورای ائتلاف در انتخابات ۲۸خرداد ، بخش دگری از سخنان معاون هماهنگی امور استانهای شورای ائتلاف بود که در سه بخش ، تشکیل ستادهای انتخاباتی مردمی حامیان آیت الله رئیسی درمر کزو کلیه مراکز استانها وشهرستانها و بیش از دو هزار نقطه شهری و روستائی؛ کمک و نقش آفرینی درراه اندازی و فعالیت ستادهای هماهنگی استانی و شهرستانی آیت الله رئیسی و اقدامات انجام شده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ارائه شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    0 0
    تورو خدا
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    0 0
    اولویت کاری ایجاد اشتغال
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    0 0
    ((دوران کارورزی شهردار در شهر تهران در شرایط کنونی حساس کشور تمام شده و کشور در شرایط حساس و مهمی به لحاظ پایش عملکردی مدیران ارشد و عالی کشور قرارگرفته پس یک چهره ملی که سابقه مدیریتی در شهرداری تهران ندارد نمی تواند با شروع کار در شهرداری تهران در سال ۱۴۰۰ آنچه مردم انتظار دارند را جامع عمل بپوشاند و منشا تحول باشد)). شهرداری تهران محل کار سیاسی نیست و محل کار بلدی ، تخصص و جهاد با روحیه انقلابی است. یک فرد سیاسی یا نظامی که سابقه کاری و مدیریتی در شهرداری تهران ندارد و با نحوه کار با بدنه شهرداری و ساختاری آن آشنایی نداشته و به مجموعه حقوق و قوانین مرتبط با شهرداری ها با تجربه و در عمل مسلط نیست بدیل آنکه پرسنل عریض و طویل شهرادری تهران از چنین فرد نابلدی حساب نمی برند، آنهم در شرایطی که تهران با توجه به عملکرد چندساله گذشته شهرادری نیازمند اقدامات عاجل توسط فردی کارآشنا و مسلط در شهر تهران است ، بدرد شهرداری تهران نمی خورد و بکلام ساده تر پرسنل مدیریتی سطوح رده میانی و پایینی شهرداری تهران قلاب سنگش می کنند و بازی اش می دهند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس