کد خبر 1245783
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

شرکت تابلو ساز اچ دی از مجموعه های فعال در زمینه طراحی و تولید انواع تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال، چلنیوم، پلکسی و غیره است، که در این مقاله به چگونگی و توضیح سوال تابلو روان چیست به صورت مفصل پرداخته است. تابلو روان از سری تابلوهای دیجیتال در صنعت تبلیغات است که در دهه اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و در مراکز مختلف تجاری، آموزشی و خدماتی می تون نمونه هایی از آن ها را مشاهده کرد. این مجموعه معتبر تبلیغاتی سالهاست که با استفاده از بهترین تجهیزات نظیر منبع تغذیه، فریم، برد کنترل و  ماژول های با کیفیت در زمینه طراحی انواع تابلو روان و ثابت دیجیتالی فعالیت می کند و کیفیت تولیدات آن مورد تایید تمامی مشتریان بوده است. تابلو ال ای دی روان تک رنگ، ال ای دی روان سه رنگ و تابلو روان رنگی از انواع این تابلوهای تبلیغاتی متحرک هستند که نوشته ها و انیمیشن های تبلیغاتی را در رنگ های متنوع و جذاب به نمایش می گذارند، با استفاده از این ماژول ها دستور رنگ، افکت، متن و تصویر به تابلو روان داده می شود. انواع تابلوهای فول کار یا رنگی، هفت رنگ، سبز، سفید، آبی و قرمز از انواع طیف رنگی مورد استفاده برای طراحی این تابلوها هستند و معمولا مشتریانی که امکان خرید تابلو روان رنگی را ندارند می توانند از تابلوهایی با تعداد رنگ محدود استفاده کنند، بنابراین متقاضیان خرید انواع تابلو روان تبلیغاتی با توجه به بوجه خود می توانند در میان این تابلوها مناسب ترینشان را انتخاب نمایند.

تابلو روان چیست : تابلوساز اچ دی

عوامل موثر در قیمت تابلو روان

تابلو روان به دو صورت آفلاین و آنلاین قابل طراحی و پیاده سازی است، در نصب تابلو ال ای دی به صورت آنلاین از وسیله ای بنام ویدئو پروسسور استفاده می شود، این دستگاه انواع تصاویر و ویدئو های ناهمگون را  نمایش می دهدت، انیمیشن در انواع تابلو روان آنلاین بدون ذخیره در حافظه و تنها به صورت گیرنده های تلویزیونی به نمایش می گذارد و نمونه های آن ها را در تابلوهای نشان دهنده دما، رطوبت و ترافیک می توان مشاهده کرد، قیمت تابلو روان در این مدل در مقایسه با انواع تابلوهای آفلاین بالاتر است، که از مهمترین دلایل آن می توان به نوع تجهیزات به کار رفته  در آن ها اشاره کرد. از دیگر عوامل موثر در قیمت تابلو روان می توان به تعداد رنگ های تابلو، تعداد ماژول ها و نوع آن ها، قاب تابلو، نوع لامپ ها و تعداد آن ها، برد مورد استفاده، ابعاد و اندازه تابلو و گارانتی اشاره کرد که عواملی کلیدی در تعیین قیمت تابلو روان هستند. در طراحی انواع تابلو های ال ای دی روان از پوشش های پلکسی و ام دی اف برای سطح کار و قاب این تابلو ها استفاده می شود، که مقاومت در برابر نور آفتاب و همچنین بارش از مهمترین مزایای انواع پوشش های پلکسی که سبب شده قیمت انواع تابلو روان با قاب پلکسی قدری گران تر از دیگر پوشش های ام دی اف باشد. مجموعه تابلو ساز اچ دی لایت با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی و اجرای انواع تابلو ال ای دی روان و ثابت باکیفیت بسیار بالا سالهاست که با ارائه خدمات نصب و اجرای انواع تابلوهای تبلیغاتی با ارزان ترین قیمت و تضمین کیفیت کار توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید و در شمار فعالان حرفه ای در این صنعت قرار بگیرد.

مزایای استفاده از تابلو روان

تابلو روان را شاید در قالب تلویزیون های شهری در گوشه و کنار خیابان ها، اتوبان ها و جاده ها دیده باشد این تابلو ها مصارف بسیاری دارند و علاوه بر جذب مشتری و تبلیغات معمولا برای ارائه اطلاعات ترافیکی یا آلودگی های شهری به شهروندان نیز کاربرد دارد، در این بین استفاده از آن ها در صرافی ها، سالن های بورس، شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی برای ارائه پیام های لازم و متغییر به پرسنل نیز استفاده می شود. مزایای استفاده از تابلو روان به ویژگی های تولیدی این محصولات باز می گردد، اما در مجموعه این تابلو ها دارای خصوصیاتی از قبیل مصرف بهینه انرژی، دوام بالا در صورت استفاده صحیح و کاربردی، قابلیت استفاده در فضاهای باز، شدت نور مناسب و قابل تنظیم در شبانه روز، امکان استفاده از انواع رنگ ها، قابلیت پخش تصاویر سه بعدی در برخی از تابلو ها و بسیاری موارد دیگر هستند، که انتخاب آن ها را به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در جهت جذب مشتری به خوبی توجیه می کند. در کنار تمامی موارد ذکر شده سهولت تنطیم متون و افکت ها در تابلو روان و امکان تغییر آن ها در زمان های مشخص و دلخواه از دیگر مواردی است که صاحبان مشاغل مختلف را نسبت به خرید تابلو روان در انواع مدل های تک رنگ و رنگی ترغیب می کند. گروه طراحی و نصب تابلو ساز اچ دی لایت با سالها فعالیت مستمر و درخشان در عرصه طراحی و تولید انواع تابلو روان در ابعاد و اندازه های مختلف به همراه دیگر تابلوهای تبلیغاتی نظیر انواع تابلو چلنیوم، تابلو کامپوزیت، تابلو ال ای دی ثابت و تابلو ال ای دی متحرک در طراحی های خلاقانه و کیفیت بسیار بالا از معتبرترین ترین مراکزی است که با اعتماد کامل می توان کار طراحی تابلو روان مغازه یا مجموعه فروشگاهی خود را به آن سپرد و از بابت کیفیت کار در خروجی و دوام این تابلو ها در برابر عوامل محیطی مختلف مانند بارش باران و برف و نور آفتاب آسوده خاطر بود.

تابلو روان چیست : تابلوساز اچ دی

نکات مهم در خرید تابلو روان باکیفیت

انتخاب شرکتی که این تابلو ها را با کیفیت بالا تولید نماید و خدمات مشاوره و پس از فروش به متقاضیان ارائه دهد از جمله نکات مهم در خرید تابلو روان با کیفیت است، تا از بابت نگهداری این نوع از تابلو ها و یا برناه ریزی آن ها آسوده خاطر بود. از مهمترین مشخصات یک انواع تابلو روان با کیفیت می توان به نزدیک بودن لامپ های ال ای دی به یکدیگر و تراکم بالای آن ها، نوردهی مناسب و تنظیم آن، گارانتی معتبر و قیمت مناسب اشاره کرد. تاثیری که انواع تابلو روان در جذب مخاطب و تاثیر پذیری در ذهن آن ها دارد را نمی توان انکار کرد، این تابلو ها تمامی متن های تبلیغاتی و طراحی های گرافیکی را در رنگ های متنوع و با استفاده از افکت های گوناگون به نمایش می گذارد و باعث می شود عابرین و مشتریان از چند متری متوجه کاهش قیمت ها، حراجی ها و عرضه محصولات جدید و متنوع  فروشگاه ها و مراکز تجاری شوند. نوع و کیفیت متریالی که در تولید این نوع از تابلو ها به کار می رود از قبیل کیفیت ماژوول ها، برد، لامپ های ال ای دی، وسعت کار  و سطح طراحی و اجرا از مهمترین المان های تاثیر گذار در قیمت خرید تابلو روان دیجیتال و با کیفیت است. شرکت تابلو ساز اچ دی از مجموعه های خوشنام و مطرح در زمینه طراحی و اجرای انواع تابلو روان در رنگ ها و کیفیت های مختلف می باشد، و به دلیل استفاده لز متریال با کیفیت و چیدمان زیبای انواع لامپ های ال ای دی و اس ام دی در بین فعالان این محموعه از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است.

https://tablosazhd.com/


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس