کد خبر 1246612
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

4 پوشیدنی مهم برای آقایان

اگر کمد شما را انبوهی از لوازم و اکسسوری‌های بی مصرف پر کرده به طوریکه دیگر جایی برای لباس‌ها، کتاب‌ها یا سایر لوازم ضروری خود ندارید، پس باید فکری به حال این وضعیت بکنید.

مصرف‌گرایی بلایی است که این روزها گرفتار جان بسیاری از ما شده است. گذشتن از پوشیدن لباس‌های متنوع یا اکسسوری‌های جذاب کار دشواری است. اما آیا شما به عنوان یک مرد خوش پوش نیاز به این همه وسیله دارید؟

 اگر می‌خواهید ترمز خریدهای بیهوده را بکشید و هم زمان خوش تیپ بمانید، لوازم اضافی خود را دور بریزد یا ببخشید و فقط چیزهایی را بخرید که در این مطلب آن را به شما توصیه میکنیم. این 4 وسیله باید را نگه دارید یا اگر ندارید تهیه کنید تا کمدتان از سایر وسایل بدون استفاده خالی بماند.

1- یک ساعت مرغوب

شاید شما به عنوان یک مرد جوان و خوش پوش علاقه زیادی به استفاده از ساعت‌های متنوع داشته باشید. اما بهتر است اگر می‌خواهید کمدتان پر از لوازمی نشود که یک روز آن ‌ها را در اثر هیجان زده شدن خریده‌اید و حالا دیگر به آن‌ها نیاز ندارید، یک بار یک ساعت مرغوب و اصل بخرید و همیشه از آن استفاده کنید.

ساعت مرغوب پس از مدتی تبدیل به امضای تیپ شخصیتی شما خواهد شد. ضمن آن که ساعت غیر اصل و نا مرغوب خیلی زود خودش را معرفی می‌کند. پس به جای چندین ساعت متنوع که فقط کشوهای شما را اشغال می‌کند، یک ساعت اصل و با کیفیت بخرید.

2- یک جفت کفش چرم اصل

به جای خریدن صدها جفت کفش رنگ به رنگ و مدل به مدل، یک جفت کفش چرم اصل که فرم و مدل آن دقیقا مطابق با سلیقه و نیاز شماست خریداری کنید. خوبی کفش‌های چرم این است که با همه تیپ‌های رسمی شما ست می‌شوند.

البته این در شرایطی است که شما اسپورت پوش نباشید. چون در این صورت به یک جفت کتونی مناسب هم نیاز دارید. اما واقعا چیزی بیش از این نمی‌خواهید. به ویژه اگر جنس آن‌ها را مرغوب انتخاب کنید، حتما تا مدت‌های طولانی لزومی به خرید مجدد نیست.

3- یک کیف مردانه چرم

کیف مردانه چرم اکسسوری مهم و پر مصرفی است که تحت هر شرایطی به آن نیاز خواهید داشت. چون چرم آنقدر جان دار و مرغوب است که بتوانید سالها بدون نگرانی از خراب شدن و آسیب دیدن از آن استفاده کنید. ضمن آن که فقط کیف مردانه چرم است که در اثر استفاده زیاد نه تنها آسیب نمی‌بیند که زیباتر هم میشود.

در خصوص کیف‌هایی که از آن‌ها برای رفتن به سرکار یا دانشگاه استفاده می‌کنید نیز همین قانون وجود دارد. یک بار یک کیف اداری چرم یا کیف دوشی چرم بخرید که ابعاد، سازمان‌دهی داخلی آن و فرم و شکلش مطابق با نیاز و سلیقه‌اتان است.

پس اگر میخواهید کمتر هزینه کنید و کمد خود را از کالاهای بی مصرف خالی نگه دارید، به جای چند مدل کیف، یک کیف مردانه چرم و یک کیف اداری چرم بخرید و تا مدت‌های طولانی از آن استفاده کنید.

کمریند و کیف چرم اداری طبیعی

4- یک کمربند چرم اصل

اگر یک بار یک کمربند چرم اصل بخرید، حداقل تا یکسال به هیچ کمربند دیگری نیاز نخواهید داشت. به شرط آن که یک بار تن به خرید کمربند چرم اصل بدهید، با هر شلواری اعم از شلوارهای رسمی و اسپورت، سر کار و مهمانی می‌توانید از آن استفاده کنید.

نگران نباشید. چون اگر جنس کمربند شما چرم اصل باشد نه تنها هرگز پاره نمیشود، که فرم و شکل آن نیز تغییر نخواهد کرد و حتی در اثر استفاده مکرر نرم تر می‌شود.

محصولات چرم خود را از کجا بخریم؟

اگر می‌خواهید اکسسوری‌های مردانه مورد نیاز خود، مانند کیف مردانه چرم، کیف اداری چرم یا کمربند چرم اصل خود را از یک فروشگاه مطمئن بخرید که محصولات چرم اصل با کیفیت و تضمین به مشتریان خود عرضه می‌کند، حتما سری به فروشگاه رادین چرم بزنید.

رادین چرم (radincharm.com) یکی از پر و پیمان‌ترین قفسه‌های فروش محصولات چرمی مخصوص آقایان را دارد که می‌توانید در آن هر محصولات مختلف با ویژگی‌های متنوعی از نظر رنگ و ابعاد و قیمت را مشاهده و انتخاب کنید.

پس اگر تصمیم به خرید کمربند چرم اصل دارید یا می‌خواهید کیف مردانه چرم، کیف اداری چرم یا کیف پول چرم بخرید سری به این سایت بزنید و از لذت یک خرید در لحظه و مطمئن بهره‌مند شوید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس