کد خبر 1247627
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰

به گزارش مشرق رئیس اداره اخبار مجلس در توئیتی نوشت: به تجربه ثابت شده که استیضاح وزیر در ۶ ماه آخر دولت‌ها، راهکار مقابله با ناکارآمدی نیست؛ بالعکس: باعث تشدید ناکارآمدی وزارتخانه با استقرار سرپرست جدید می‌شود.

تذکر، سوال، احضار به کمیسیون برای پاسخگویی و در نهایت ارجاع پرونده وزیر ناکارآمد به قوه قضاییه، تنها راهکار قانون فعلی است.

دیگه استیضاح، راهکار نیست

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    3 1
    وقتی رئیس کمیسیون با وزیر ناکارآمد بسته دیگر این راهکار و ارجاع به قوه قضائیه کشک است برای مطالبات مردم
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    11 0
    وای به حالت مجلس اگر بانیان وضع موجود محاکمه نشن. وای به حالت.
  • محسن IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    3 4
    جانِ برادر! همین که می فرمایید دیگر استیضاح راهکار نیست، نشان می دهد که در ذهن و ضمیرِ خود، هنوز و همجنان به استیضاح می اندیشید، آنهم فقط دو هفته (حالا چند روزی بیشتر یا کمتر) بــه پایانِ عـمــرِ دولت ! و البته جای شکرش باقی است که به این کشفِ محیّر العقول نائل گشته اید که در این اندک فاصله دیگر استیضاح راهکار و راهِ کار نیست ! والحمد للّه اوّلاً و آخـــراً .
    • DE ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      1 0
      روز آخر دولت هم که باشه باید یازخواست بشه، حداقل اش اینه دیگه از لحاظ سیاسی و قانون برگشت ریخت این ها رو نمیبینیم دیگه، همون طور که بنی صدر رو ندیدیم دیگه
  • IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    4 5
    مجلس ودیگر سازمانها وارگانهای نظارتی بعمد واگا هانه درانجام وظائف خود کوتاهی کردند
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      1 0
      مسئولانی که این وضع رو بوجود اوردن بازخواست بشن
  • DE ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    0 0
    بجای اتلاف وقت برای استیضاح ( چند روز بیشتر به اتمام دولت فعلی نمانده) بهتره مجلس روی مهمترین اولویت مدیریت بحران اب و فعال کردن شرکت های دانش بنیان برای ساخت دستگاه های جذب اب شیرین از مه و هوای شرجی برای دامداران جنوب کار کنه تادام هاشون که همه سرمایه شون هست بدلیل خشکسالی اتلاف نشه.. این دستگاه در مناطق ساحلی دریای خزر و خلیج فارس و دریای عمان کاربرد خوبی داره باشند که سرمایه شون بدلیل خشکسالی تلف نشه. راهکار دوم اینه وزارت صمت دولت انقلابی جدید یتونه باصاحبان صنایع چین قرارداد ببنده و یک کارخانه تولید دستگاه اب شیرین از مه و شبنم و هوای شرحی رو برای استانهای خشک جنوبی تولید و بین عشایر و دامداران تقسیم کنه و پولش رو بشکل قسط بندی درطول چند سال ازشون دریافت کنه تا اونها بتونن این خشکسالی رو بسلامتی پشت سر بذارن. مشرق جان! با همانگی قبلی با بسیج سازندگی اینجا یک مقاله ای لطفا چاپ بفرمائید تا مخاطبان علاقمند شما بعنوان نیروی جهاد گر اینجا ثبت نام و در اب رسانی روستا های استانهای خشک بخصوص خوزستان و سیستان و بلوچستان با مراکز بسیج سازندگی بشکل یک اردوی دو هفته ای به این روستاها مسافرت و به کشاورزان و دامداران کمک کنند. تا دام های این روستائیان اب کافی داشته ودام هاشون اتلاف نشن. با گروههای بسیج سازندگی یک هماهنگی بشه و مساجدی رو در تهران و مراکز استانها با دادن ادرس و تلفن و ساعت دریافت نهاده دامی خانگی تنظیم فرمائید. یک مقاله برای ثبت نام بسیج همه بانوان خانه دار خیر برای اینکه پس مانده های تره و بار خود مثل پوست سیب زمینی ، خیار ، بادمجان ، هویج ، پوست همه میوه ها همه رو درپشت بام و بالکن خشک و در کیسه های پلاستیکی مجزا به مراکز جهادی در مساجدی که تعیین میشه تحویل بدهند تا برای تهیه نهاده های دامی مراکز بسیج سازندگی پودر و ضد عفونی و بسته بندی شده و به دامداران نیازمند خیرات بشه. در مورد نان خشک هاشون هم میتونن بعنوان کار خیر همین اقدام رو کرده و همراه مواد خشک ارگانیک به ستادهای بسیج سازندگی در مساجد تحویل داده بشه. بانوان جهادی بسیح سازندگی میتونن سریع پسمانده های سیفی جات ، سبزیجات ، و میوه های غیر قابل فروش رو از مراکز تره و بار جمع کرده ، بعد از تمیز کردن و شستشو، خورد کرده و رو پشت بام ها خشک کرده و پودر کرده و بعنوان نهاده دامی به دامداران داده بشه.
  • وطن پرست IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    1 0
    اشتباه نکن. صحبت از اصلاح نیست. درحال حاظر استیضاح پله ابتدایی محاکمه هست.
  • کارگر IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    2 0
    مجلس باید برای حفظ آبروی خود هم که شده یه حرکتی باید بکنه دلمون به این مجلس خوش بود ... انگار خواب هستن آقایان...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس