کد خبر 1247909
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

داشتن یک سایت در کنار فروشگاه فیزیکی موجب دسترسی به جامعه چند میلیونی مشتریان و افزایش چشمگیر فروش می شود. برای شروع یک کسب و کار نیاز به سرمایه اولیه بالا و پرداخت هزینه های اضافی مانند چند فروشنده و اجازه مغازه نیست. با داشتن یک وب سایت می توانید محصولات خودتان یا دیگران را بفروشید.

راه اندازی سایت حرفه ای با قالب آماده وردپرس

مراحل راه اندازی سایت با وردپرس

برای طراحی یک سایت ابتدا نیاز به یک هاست و دامین دارید پس از آن با خرید  قالب آماده سایت و افزونه های مورد نیاز می توانید سایتتان را راه اندازی کنید.

وردپرس رایگان است و امکانات فراونی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر نیاز به طراحی حرفه ای یک وب سایت دارید، به راحتی با دانلود قالب وردپرس راست چین می توانید یک استایل زیبا به سایت خود اعمال کنید. سپس توسط بی نهایت افزودنی سایتتان را مجهز به امکانات متنوعی مانند عضویت با شماره موبایل، فروش اقساطی محصولات، مقایسه محصولات، تخفیف هوشمند، چندزبانگی و ... کنید.

راه اندازی سایت حرفه ای با قالب آماده وردپرسشکل ۱مراحل طراحی سایت با وردپرس

مزایای استفاده از وردپرس

طبق آمار در حال حاضر بالای ۸۲، ۰۰۰، ۰۰۰ وب سایت فعال با وردپرس وجود دارد. جای اغراق نیست که بگوییم وردپرس فقط یک سیستم مدیریت محتوا نیست بلکه یک سایت ساز یا فروشگاه ساز حرفه ای است. از جمله دلایل محبوبیت بالای وردپرس موارد زیر است:

  • تنوع قالب های آماده

در اصل قالب وردپرس همان ظاهر سایت است که کاربران آن را مشاهده می کنند. در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰۰ قالب وردپرس در دسترس کاربران است. تنوع قالب های آماده برای انواع وب سایت شرکتی تا فروشگاهی کاربران را قادر کرده در کوتاهترین زمان ممکن بتوانند وب سایت خود را راه اندازی کنند.

از ۲۷ می ۲۰۰۳ که برای اولین بار وردپرس منتشر شده تا به امروز، قالب های وردپرس بهترین و سریعترین راهکارهای طراحی وب سایت آماده هستند. تنوع قالب ها به گونه ای است که می توانید هر نوع سایتی را که در نظر دارید طراحی کنید.

  • تنوع افزونه ها

با افزونه های وردپرس امکاناتی که مد نظرتان هست را می توانید به سایتتان اضافه کنید، در حال حاضر ۵۵۰۰۰ افزونه وردپرس در دنیا وجود دارد که احتمالا نیاز شما را برای داشتن هر امکاناتی برطرف می کنند.

به عنوان مثال،  افزونه دکان یک افزونه وردپرس فروشگاهی و چند فروشندگی پر طرفداری است که به سادگی می توان با استفاده از آن مارکت پلیس های مشابه دیجی کالا و سایر پلتفرم های چند فروشندگی را ایجاد کرد. سایت های چند فروشندگی به شما امکان فروش محصولات متنوعی از فروشنده های مختلفی را می دهد. بنابراین بدون درگیر شدن با مسائل مدیریت انبار و موجودی محصول می توانید فروشگاهی پر از کالا داشته باشید.

https://www.rtl-theme.com/dokan-pro/

  • رابط کاربری ساده و یادگیری آسان

نصب وردپرس بسیار راحت است و با منابع آمورشی فراوانی که وجود دارد به راحتی می توانید کار کردن با وردپرس را یاد بگیرید.

  • سئو و بهینه سازی بالای وردپرس

وردپرس از نظر زیر ساختی امکانی مانند تگ گذاری h۱، h۲، H۳ و ... را به صورت استاندارد دارد و بسیاری از مواردی که باید در سئو رعایت شود توسط طراحان قالب و افزونه رعایت شده است. با استفاده از افزونه های سئو وردپرس مانند رنک مث، یواست سئو و All in one seo  می توانید سایتتان را از نظر سئو بررسی کنید.

  • امنیت

توسعه دهندگان و متخصصان  با آپدیت های دائمی بر روی حفره های امنیتی و آسیب پذیری وردپرس کار می کنند تا از اطلاعات شما در برابر هکرها محافظت کنند.

  • پشتیبانی مناسب

وردپرس به دلیل رایگان و کامل بودن محبوبیت زیادی بین کاربران دارد. آموزش های رایگان و فروم های زیادی وجود دارد که سوالات وردپرسی شما را پاسخ می دهند. علاوه بر این مارکت های مجاز ارائه کننده محصولات وردپرسی ملزم به پشتیبانی از محصولات خود هستند. بنابراین نگرانی کاربران برای پشتیبانی محصولات وردپرس بی مورد است.

  • سازگار به زبان های مختلف

وردپرس به ۱۲۰ زبان مختلف از جمله فارسی ترجمه شده است و کاربران فارسی زبان به راحتی می توانند از نسخه فارسی وردپرس استفاده کنند.

بهترین سایت خرید قالب وردپرس

متنوع ترین محصولات آماده طراحی سایت را می توانید در مارکت راست چین (www.rtl-theme.com)  پیدا کنید به طوری که در آبان ۹۹ تعداد محصولات از  مرز ۵۰۰۰ گذشت و این تعداد همچنان در حال افزایش است.

در کنار تنوع محصولات که پاسخگوی طیف زیادی از نیازهای کاربر است، کیفیت فارسی سازی، بررسی اورجینال بودن محصول، لایسنس اختصاصی، ضمانت بازگشت وجه، آپدیت همیشگی و پشتیبانی رایگان ۶ ماهه از ویژگی های  بارز این مارکت وردپرسی است.

کیفیت خدمات و محصولات تا به حال دو رکورد جذاب را برای راست چین رقم زده است. در ۷ آذر ۱۳۹۹ در مدت یک روز ۴,۱۷۸  فروش موفق از افزونه Rank Math Pro ثبت شد و رکورد فروش روزانه محصولات وردپرس در ایران شکسته شد. در تیر ۱۴۰۰ نیز رضایت از خرید محصولات یک میلیونی شد و رکورد جذاب دیگری را برای راست چین رقم زد.

اگر دانش برنامه نویسی ندارید و به تازگی می خواهید یک سایت داشته باشید نگران نباشید؛ شما می توانید تمامی سوالات خود را از طریق تیکت برای طرح محصول ارسال کنید. طراح موظف است سوالات خریداران را در کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ دهد. علاوه بر این بسیاری از طراحان آموزش ویدئویی کار ا افزونه و قالب را در پنل خریداران قرار می دهند.

بهترین قالب های حرفه ای وردپرس در راست چین

در زیر ۳ قالب پرفروش چند منظوره برای طراحی انواع وب سایت را معرفی می کنیم.

راه اندازی سایت حرفه ای با قالب آماده وردپرس

قالب Avada

 یکی از محصولات پرطرفدارین قالب سایت ساز حرفه ای قالب avada راست چین است. آوادا این قالب حرفه ای؛ با چند کلیک به شما کمک میکند تا طرح دلخواه خودتان را بسیار سریع خلق کنید. این طراحی حرفه ای در یک چهارچوب کاملا واکنشگرا طراحی شده که شما با گزینه هایی که در اختیار دارید، میتوانید به راحتی خالق طرح های نو و تازه باشید.   قالب چند منظوره آوادا برای راه اندازی انواع سایت کاربرد دارد و تاکنون در راست چین توانسته ۳۲۶۰ فروش موفق داشته باشد.

قالب اکسترا

یکی از پرفروش ترین قالب های وردپرس است. قالب Extra هم نیاز طراحان و حرفه ای ها را برطرف می کند و هم نیاز افراد مبتدی. در این قالب تقریبا همه بخش ها قابل شخصی سازی و بازطراحی بدون نیاز به کد نویسی است. ۹۰ دمو مختلف قالب اکسترا به شما کمک می کند تا آنچه در ذهن دارید را پیاده سازی کنید.  ۱۲۲۹۱ فروش نشان دهنده محبوبیت بالای قالب اکستراست.

قالب هاب

قالب HUB حاصل دو سال برنامه نویسی حرفه ای و استاندارد است. ۶۰ دموی متنوع، سرعت بالا و سئوی مناسب از ویژگی های جالب توجه این قالب است. صفحه ساز اختصاصی به همراه ویرایشگر زنده با سرعت بالا این قالب را به یکی از قالب های جذاب و کاربر پسند تبدیل کرده است.

سه مورد ذکر شده در بالا قالب های چند منظوره ای هستند که می توانید با استفاده از آنها انواع سایت های شرکتی، فروشگاهی و خدماتی خود را راه اندازی کنید. در کنار اینها بیش از ۵۴۰۰ محصول سایت ساز و طراحی وب دیگر در راست چین وجود دارد که شما می توانید هر یک از آنها را انتخاب و خریداری کنید.

اگر سوالی درمورد انتخاب محصول دارید می توانید از طریق زیر با پشتیبان های راست چین در ارتباط باشید.

تلفن پشتیبانی محصولات راست چین: ۰۳۸۳۱۱۲۴

کانال تلگرام:  https://t.me/rtltheme

کانال اینستاگرام: https://www.instagram.com/rtltheme/

لینکدین: https://ir.linkedin.com/company/rtltheme   


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس