کد خبر 1247960
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳

تشک خوشخواب

افراد در طول عمر خود کمردرد را تجربه خواهند کرد و این امر به سن و سال افراد ارتباط مستقیم ندارد.البته ناگفته نماند که در گروه سنی مسن دیسک کمر بسیار شایع است.افزایش سن و تحلیل استخوان ها به همراه پوکی استخوان از عوامل تشدید کننده کمردرد می باشد. بعضی ازافراد به واسطه شغل خود مدت طولانی را پشت میز به سر می برند، عادت های غلط در نشستن و عدم تحرک کافی در طول ساعت کاری کمردرد را به دنبال خواهد داشت و گاهی کارهای سخت و جابجایی مداوم کالاهای سنگین باعث دیسک کمر خواهد شد. در این شرایط ضمن درمان های پزشکی پیشرفته و استفاده از داروهای مختلف برای کاهش درد ،  ازآنجا که افراد مدت طولانی در شبانه روز را برای خواب و استراحت صرف می کنند. دقت در کالای خواب خاصیت پیشگیری و حتی درمانی خواهد داشت. استفاده از   تشک خوشخواب نقشی مهم و موثر در کاهش کمردرد و درد های مزمن عضلانی دارد.

http://file.tesmino.ir/reportage/35488669/image_104aeb253b98fa4a655244b066646a17e5f22f05.png

مواردی که شما را از خرید تشک خوشخواب مطمئن می کند.

  • از برند معتبر و با کیفیتتشک خوشخواب خرید کنید زیرا مواد اولیه نو و مقاوم با مرغوبیت بالا طول عمر تشک را افزایش خواهد داد.
  • هرچه گارانتی و خدمات پس از فروشتشک خوشخواب بیشتر باشد با اطمینان خاطر بیشتر اقدام به خرید خواهید کرد.
  • به دنبال راه آسان برای خرید از فروشگاه معتبر با نماد اعتماد باشید.
  • فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که هزینه های نهایی و تمام شده محصول را به حداقل می رسانند.
  • اطلاعات بروز و تکمیلی محصولات اجازه انتخاب مناسب و شایسته را به شما مشتری گرامی می دهد و سردرگمی تنوع محصولات را از بین می برد.

تشک طبی

اگر کمر درد دارید و تصمیم به خرید تشک طبی گرفته اید ما به شما خرید تشک های فنر منفصل یا تشک های مموری فوم را پیشنهاد می کنیم این تشک ها به صورتی طراحی و تولید شده اند که از گردن و ستون فقرات شخص حمایت کرده و کمترین فشار را به آن وارد کنند. تشک های آبی نیز از این جهت که شما می توانید حرارت آب داخلی تشک را تنظیم کنید می توانند گزینه مناسبی برای افراد دارای کمر درد باشند.

یک تشک خوشخواب مناسب دارای مشخصات زیر میباشد:

راحتی: یک تشک خوشخواب خوب باید تکیه‌گاه مناسبی برای بدن باشد، یعنی حالت ستون فقرات را در وضعیت ایستاده نگه دارد. با توجه به اینکه در هنگام خواب بیشترین وزن بدن روی شانه، کمر و باسن قرار دارد، تشک خوشخواب باید به گونه‌ای باشد که فرد به راحتی روی آن قرار گیرد.


دوام: از آنجایی که بدن با خواب خستگی‌های چندین ساعت کار و فعالیت‌های روزانه را رفع می‌کند، استفاده از تشک خوشخواب با کیفیت که دوام بیشتری نیز دارد، توصیه می‌شود.

http://file.tesmino.ir/reportage/35488669/image_2e6149ef140ca3352b585daa0e4b4800ac7c4ef5.png

فضا: اندازه تشک خوشخواب باید متناسب با جثه افراد باشد، هر فرد سالم در خواب 40 تا 60 مرتبه غلت می‌خورد، بنابراین استفاده از تشک کوچک، آرامش و آزادی زمان خواب را می‌گیرد. تشک های سفری یکنفره که حجم کمتری اشغال می‌کند، تنها برای چند شب مناسب هستند.

فنر: نوع فنربندی  تشک و ضخامت آن در کیفیت تشک خوشخواب نقش دارند. فنرها باید به گونه‌ای باشد که اگر دو نفر باهم روی تشک باشند، با تکان خوردن یکی، دیگری متوجه نشود؛ همچنین در طولانی مدت به دلیل اصطکاک سر و صدا ایجاد نکند.

اسفنج: وزن و تراکم اسفنج در تشخیص نوع آن مورد توجه قرار می‌گیرد. هر چه بخش اسفنجی متراکم تر باشد به سفت تر شدن و طبی تر شدن آن کمک می‌کند.

محافظ تشک: برخی تشک ها دارای کاورهای محافظ برای جلوگیری از کثیف شدن رویه تشک هستند و در نتیجه عمر رویه تشک را طولانی می‌کنند.

کاربرد اسفنج در تشک خوشخواب

http://file.tesmino.ir/reportage/35488669/image_e53d807d6df2370b93e87f7439e6dc379abe2d0d.png

یکی از مهم ترین موادی که بیشترین تأثیر را در کیفیت، استحکام، دوام و طول عمر تشک خوشخواب دارد، اسفنج است. اسفنج یا به اصطلاح عموم ابر، نوعی پلی اتیلن می باشد.  با توجه به نوع تشک خوشخواب و ضخامت آن، از بالاترین قسمت تشک تا پایین ترین بخش آن از اسفنج استفاده شده است.

دانسیته و چگالی اسفنج تشک خوشخواب دو عامل مهمی هستند که تعیین کننده ی طول عمر و مقاومت اسفنج می باشند. دانسیته همان وزن اسفنج است. هرچه دانسیته اسفنج بیشتر باشد کیفت بالاتری خواهد داشت. چگالی ارتباط مستقیم با سفتی اسفنج دارد؛ هرچه چگالی بالاتر باشد اسفنج سفت تر است و استحکام و مقاومت بیشتری خواهد داشت.

خرید سرویس خواب

سرویس خواب قلب تپنده اتاق خواب می باشد. ایجاد محیطی گرم و آرامش بخش در اتاق خواب مستلزم داشتن تخت خواب زیبا و شیک می باشد .

انواع سرویس خواب : جدید، مدرن یا اسپرت

این روز ها با به قدرت رسیدن فضای مجازی، بازار مد های جدید و بروز بودن بسیار داغتر از همیشه شده به طوری که تقریبا هر روز شاهد یک طرح و ایده خلاقانه جدید هستیم، از این رو با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات و پیدایش سبک ها و سلایق جدیدی که شکل گرفته، سرویس خواب نیز از این موضوع مستثنی نبوده و برای سلایق و سنین مختلف سبک ها و طرح های جدید و خاصی پیشنهاد می شود، از جمله بروز ترین و جدیدترین سبک های سرویس خواب می توان سرویس خواب مدرن و سرویس خواب اسپرت را نام برد.

سرویس خواب دو نفره یا سرویس خواب یک نفره؟

ابعاد استاندارد برای تولید سرویس خواب معمولا با توجه به ابعاد تشک های موجود در بازار تعیین میشود، با توجه به این موضوع سرویس خواب یک نفره به صورت پیش فرض در عرض های 90 سانتیمتر و 120 سانتیمتر مناسب برای یک نفر و سرویس خواب دو نفره در عرض های 140 سانتیمتر، 160 سانتیمتر و 180 سانتیمتر و مناسب برای دو نفر قابل سفارش هستند اما با این حال تولید در سایر سایز ها از طرف تولیدی آریامون بلامانع است و سرویس شما در هر سایز قابل تولید می باشد.

جنس و متریال در تولید سرویس خواب

اگر از آن دسته اشخاصی هستید که ظرافت، کیفیت و طول عمر محصول برایشان حائز اهمیت است و این ویژگی ها را فدای قیمت های غیر منطقی موجود در بازار نمیکنید توجه داشته باشید بهترین و مقاوم ترین مواد مورد استفاده برای تولید محصولات ام دی اف است، اما همان طور که میدانید هر جنسی کیفیت بد و خوب دارد،  ما این اطمینان رو به شما میدهیم که در ساخت و تولید سرویس خواب های خود فقط از مواد و متریال های درجه یک استفاده شده و تولید، اتصالات و مونتاژ با مدرن ترین و بروز ترین روش ها انجام میشود.

در صورت سفارش خریدار محترم، تمامی محصولات ما حتی در تخفیف های بالای جشنواره ها از جنس سرویس خواب MDF ترکیه  با ام دی اف درجه یک ترک (خارجی و بهترین در بازار ایران) و همچنین یراق آلات درجه یک استفاده می شود، پس جای هیچ نگرانی درباره جنس، کیفیت و طول عمر محصولات ما نیست.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس