احوازیه گروهک تروریستی

پس از فروکش کردن اعتراضات در خوزستان، دشمن فاز دوم عملیات روانی را کلید زد. اعتراض ها به ناگهان به تبریز کشیده شده و تعدادی از پان ترکیست های شناخته‌شده به بهانه مسئله آب علم جدایی‌طلبی را بلند کردند.

سرویس سیاست مشرق- هم‌زمان با بحران تنش آبی در برخی از شهرهای استان خوزستان، گروهک‌های تجزیه‌طلب در همکاری رسانه‌های ضد ایرانی با پخش پوستر، شب‌نامه و نیز استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی به صحنه آمدند. تجزیه‌طلبان با ورود مسلحانه به چند تجمع سعی کردند که با خون‌ریزی و وحشت آفرینی مردم را نسبت به نیروی انتظامی بدبین کنند.

پروژه کشته سازی و انتشار آمارهای دروغین؛ آتش زدن اموال مردم و نیز سوءاستفاده از هیجانات برخی از جوانان دستورالعمل این گروه‌های نفوذی به‌منظور ایجاد تشنج در چند شهر خوزستان بود. البته در همان روزهای اول واقعه خانواده برخی از آسیب دیدگان با شناخت از ماهیت اغتشاش گران در گفتگو با رسانه‌ها پرده از خوی وحشی تروریست ها و هدف دشمن برداشته و از نهادهای امنیتی و انتظامی درخواست کردند که خون‌خواه فرزندان آن‌ها باشد.

در چند روز اخیر استان خوزستان با درایت و ابتکار عمل نهادهای نظارتی بالادستی، ازجمله حضور میدانی فرمانده کل سپاه و اقدامات جهادی در آب‌رسانی به نقاط محروم و آسیب‌دیده و نیز دستورات دستگاه قضایی در آزادی افراد فریب‌خورده؛ خوزستان رنگ آرامش به خود گرفت.

اما پس از فروکش کردن اعتراضات در خوزستان، دشمن فاز دوم عملیات روانی را کلید زد. اعتراض ها به ناگهان به تبریز کشیده شده و تعدادی از پان ترکیست های شناخته‌شده به بهانه مسئله آب علم جدایی‌طلبی را بلند کردند، این افراد گروهکی تلاش کردند از احساسات مردم تبریز سوءاستفاده کرده و ماجراهای دردناک خوزستان را به سود خود مصادره کنند.

این جماعت با سردادن شعارهایی موهوم چون «خلیج عربی» و «الاحواز» به حمایت از یک گروه تروریستی مسلح پرداختند. در یکی دیگر از فیلم های منتشر شده برخی از تجزیه طلبان علاوه بر سر دادن شعارهایی علیه تمامیت ارضی کشورمان با  با حرمت شکنی به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین(ع) خاطره تلخ اهانت به عاشورای حسینی در سال ۸۸ توسط فتنه گران را تداعی کردند.

هرچند که این معدود افراد حاضر با هوشیاری مردم نتوانستند نیت شوم خود را اجرا کنند؛ اما هم‌دستی تجزیه‌طلبان گروهک شرورو بدنام احوازیه با دسته‌ای از ماجرا جوی قومی نشان از عمق فتنه دشمن برای ایجاد ناامنی در برخی شهرهای کشورمان را می‌دهد. گروهک‌های تجزیه‌طلب در شمال غرب کشور در حالی اشک تمساح برای مردم خوزستان ریختند که هیچ‌گاه اعتراضی به پروژه‌های سدسازی بروی دجله و فرات توسط ترکیه نداشته‌اند.

تیراندازی تروریست ها در محله شلنگ آباد

توهین تجزیه طلبان به ساحت مقدس ابا عبدالله الحسین(ع)

زنجیره‌ اغتشاش‌های هدفمند قومی اخیر نشان داد که برنامه  دشمن آن است که با سرپل کردن تروریست‌ها؛ حلقه اعتراضات را از حاشیه به مرکز کشانده و با سازمان‌دهی سرویس‌های خارجی و نیروهای میدانی نزدیک به گروهک نفاق تجربه‌ای شبیه به دی‌ماه ۹۶ یا آبان ۹۸ را در آستانه تغییر و تحولات سیاسی در دولت به نظام تحمیل کند.

در این برنامه گروه‌هایی چون احوازیه؛ گامو؛ جاماح (جنبش آزادی‌بخش آذربایجان جنوبی)؛ پژاک و نیز اشرار مسلح جیش العدل به‌منظور فتنه‌آفرینی و خرابکاری هماهنگ شده و امکانات موردنظر در اختیارشان قرار گرفته است. البته تحرکات تروریست‌ها زیر رصد نهادهای امنیتی و نظارتی قرار دارد، بازداشت حبیب کعبی معروف به حبیب اسیود سرکرده گروهک تروریستی حرکت الانفصال (جدایی‌طلبان اهواز) در ماه‌های اخیر نشان داد چتر برخورد با تروریست‌ها گسترده بود و تحرکات آن تحت نظر است. همچنین ضربه محکم سپاه پاسداران به مواضع حزب تروریستی دموکرات کردستان و موشک‌باران این گروهک در کوی‌سنجق کردستان عراق و دستگیری سرکرده جند الله نشان داد؛ هرگاه جمهوری اسلامی ایران اراده کند؛ می‌تواند طراحی دشمن را بهم بزند.

نکته قابل‌تأمل آن‌که استراتژی دشمن در ماه‌های اخیر به‌ویژه پس از ناکامی آمریکایی‌ها در تحمیل مذاکرات وین به ایران و نیز شکست‌های سریالی در عراق و افغانستان تغییر کرده است؛ اگر تا چند ماه قبل هدف آن بود که از بیرون به تهران فشار وارد شود؛ حالا منافذ حداقلی داخلی نیز موردتوجه غربی‌ها قرارگرفته است.

اخیراً یکی از فعالان اپوزیسیون در مصاحبه‌ای از پشت‌صحنه ناامن کردن ایران پرده برداشته و گفته است که غربی‌ها با همکاری سرویس‌های جاسوسی خود به گروه‌های معاند اسلحه رسانده‌اند و این حجم از مسلح شدن در سال‌های اخیر بی‌سابقه است. جستجویی در اخبار منتشرشده از کشف ضبط سلاح توسط نیروهای انتظامی و امنیتی خود گواهی بر همین ادعاست.

پیش‌ازاین الهه شریف پور (هیکس) پژوهشگر امور ایران  نیز از نقش رژیم صهیونیستی و منافقین در اعتراضات خوزستان پرده برداشته و گفته بود: متأسفانه بسیاری از اعضای مسلح سازمان مجاهدین خلق (گروهک نفاق) در میان تظاهرکنندگان در خوزستان هستند. این گروه توسط اسرائیل پشتیبانی شده، حمایت مالی و آموزش داده می‌شود.

 ردپای چند کشور غربی در توزیع اسلحه در مناطق مرزی / پشت پرده اعتراضات خوزستان و آذربایجان چه می‌گذرد؟ + فیلم

 ردپای چند کشور غربی در توزیع اسلحه در مناطق مرزی / پشت پرده اعتراضات خوزستان و آذربایجان چه می‌گذرد؟ + فیلم

شواهد موجود از چند روز اغتشاش سازی توسط عوامل گروهکی نشان می‌دهد که:

۱- هرقدر که دولت‌های متخاصم غربی از پروژه نرمال‌سازی ایران و خط تضعیف مقاومت مردمی منطقه ناامید شوند؛ فشار خارجی را به داخل سرشکن کرده و با استفاده از دلارهای برخی کشورهای متحجر و عقب‌افتاده منطقه برای ضربه به ثبات جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.

۲- مسلح ساختن گروه‌های مزدور در اطراف مرزهای ایران نشان می‌دهد، رشد و پرورش گروه‌های تروریستی در دستور سرویس‌های امنیتی دشمن قرار داشته و آن‌ها همچنان به «داعش سازی» علاقه دارند.

۳- کشورهای اروپایی که در چند ماه اخیر با ادعای حقوق بشری چند تحریم جدید علیه تهران را اجرایی کردند؛ در تناقضی آشکار به پایگاه‌های امن برای گروه‌های تروریستی خطرناکی چون شبکه نفاق؛ احوازیه و پژاک تبدیل‌شده و به آن‌ها خدمات ویژه می‌دهند، گروه های تجزیه طلب در شهرهای وین و پاریس زیر سایه حمایت پلیس اروپایی  میتینگ برگزار کرده و افرادی چون شیرین عبادی به نیابت از آن ها در پارلمان اروپا سخنرانی می کنند. این دولت‌ها به‌اندازه سرویس‌دهی به تروریسم منطقه‌ای باید هزینه آن را هم پرداخت کند.

 ردپای چند کشور غربی در توزیع اسلحه در مناطق مرزی / پشت پرده اعتراضات خوزستان و آذربایجان چه می‌گذرد؟ + فیلم

نشست تجزیه طلبان با شرکت شیرین عبادی در پارلمان سوئیس

۴- اخیراً سعودی با شکست‌ها مفتضحانه در یمن چند کشور را واسطه ارتباط با ایران کرده است؛ این دولت خبیث اگرچه در ظاهر اعلام کرده است که خود را اصلاح نموده؛ اما رد پایی در اغتشاش آفرینی داشته و یک تلویزیون ۲۴ ساعته را به تریبون گروه‌های معاند و ضد ایرانی تبدیل کرده است.

از چند ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، برخی از سفارتخانه‌های غربی-عربی در تهران به نیابت از آمریکا و اسرائیل، بی‌ثبات سازی ایرانِ پسا انتخابات را تدارک دیده بودند. آنان با ۲۰۰ شبکه رسانه‌ای و همسو کردن برخی جریان‌های روسیاه داخلی و ضدانقلاب خارجه نشین، کاهش مشارکت مردم در انتخابات را با خط روانی تحریم، هدف گذاری کرده بودند تا از رهاورد کاهش مشارکت، اعتراض، اغتشاش و آشوب در ایران را اجرایی سازند. ایران ضعیف، غایت طرح سفارتخانه‌های غربی-عربی برای تحمیل خواسته‌هایشان به جمهوری اسلامی بود.

۵- علاوه بر دخالت بیگانگان در ناامن سازی؛ برخی جناح‌های سیاسی داخلی نیز سعی کردند از آب گل‌آلود اعتراض بر حق شهروندان خوزستانی سوءاستفاده کرده و با دادن بیانیه و حضور میدانی انتقال قدرت در دولت را سخت‌تر کنند. یکی از اعضای افراطی این جریان سیاسی پیش از این تهدید کرده بود که اگر در انتخابات پیروز نشوند؛ مرز نشین ها مسلح خواهند شد!

 ردپای چند کشور غربی در توزیع اسلحه در مناطق مرزی / پشت پرده اعتراضات خوزستان و آذربایجان چه می‌گذرد؟ + فیلم

 ردپای چند کشور غربی در توزیع اسلحه در مناطق مرزی / پشت پرده اعتراضات خوزستان و آذربایجان چه می‌گذرد؟ + فیلم

پس از وقوع اعتراضات خوزستان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنانی؛ لزوم رسیدگی فوری به وضعیت مردم این استان را مطالبه فرمودند، این اقدام شایسته نشان داد وکیل مدافع اول مردم رنج‌دیده؛ نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ رهبر انقلاب همواره رسیدگی به استان‌های محروم را به دولت‌های مختلف گوشزد کرده و حتی در سال ۹۸ با درخواست دولت برای برداشت ۴ هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی برای حل مشکل فاضلاب اهواز و حومه موافقت کرده بودند.

رسیدگی به مسئله استان‌های محروم مرزنشین نیازمند اقدامات جدی وفوری‌تر است؛ تشکیل قرارگاه سازندگی در خوزستان؛ سیستان بلوچستان و سایر مناطق محروم و بازگرداندن کرامت انسانی پس از هشت سال ویرانی دولت مستقر حداقل اقدامی است که مردم از دولت انقلابی در کوتاه‌ترین زمان انتظار خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 125
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 79
  • خوزستانی IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    غلط کرده کسی بخواد تکه ای از خاک ایران را جدا کند، همه تجزیه طلبان رو باید در ملاعام تیرباران کرد
    • بختیاری IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      91 18
      تجزیه طلبان، مثل همیشه ارزوی ویرانی ایران باشما به گور خواهد رفت
    • IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      59 9
      آدم غرب گرا کار نمیکنه دشمن هم بازی روانی راه میندازه هم اسلحه میفرسته، از سوریه درس نگرفتید انگار!!
    • یاشاسین اردبیل IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      88 17
      تجزیه طلبی را در هر جای ایران عزیزمان بایستی در نطفه خفه کرد. مسامحه معنایی نداره. تعارف نیست که. تجزیه طلب دشمن ماست همین.
    • ایرانی تُرک IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      41 53
      مردم آذربایجان عمدتاً میهن دوست و ایران خواه هستند به گونه ای که حتی مردم کشور آذربایجان و نخجوان هم اگر حکومت مزدورشان، تحت سلطه آمریکا و صهیون ها و ترکیه نبود و آزادی اختیار و انتخاب داشتند همچون مردم کریمه که باردیگر خود را به سرزمین مادری یعنی روسیه وصل کردند، سرزمین خود را به کشور ایران متصل می کردند و دلیل آن هم بازداشت های گسترده علمای شیعه آذربایجان از سوی حکومت مستبد آن است! این چند عنصر خود فروخته که گاهگاهی به دستور اربابان یهود خود آشوب و اغتشاش به پا می کنند میراث خور همان حرکت های ایذائی هستند که از ابتدای انقلاب تحت عناوینی چون خلق مسلمان و خلق آذربایجان و مرتدینی چون غلامحسین ساعدی و صمدبهرنگی، بوده و هستند و همواره هم مردم همان سرزمین پوزه شان را به خاک مالیده اند! اکنون بر اساس برآوردها یک سوم جمعیت ایران ترک زبان هستند که از جنوب تا شمال و از شرق تا غرب و در چهارگوشه کشور پراگندگی دارند و همه ایران موطن شان است! درود بر ایرانیان غیور ترک زبان!
    • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      27 9
      آقا این حجاریان رو ساکت کنه
    • سید IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      27 6
      چند روز پیش یکی از مسئولین نیرو در شبکه خبر گفت روز گرمی بود ما چند نیروگاه را از دست دادیم 4 نیروگاه در خوزستان و 1 نیروگاه در آذربایجان نمیدونم چیکار دارن میکنن که فقط نیروگاه ها جاهایی از دست رفته که مشکل در اون مناطق به این شکل که شما فرمودید در اومده البته نمیتوانند غلطی کنند ولی جهت اطلاع بیان کردم با سپاس از سایت مطبوعتان
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      42 19
      دشمنان ما احمق ترین ادمهای کره زمین هستن چون انقدر نفهمیدن که مردم اذربایجان و خوزستان اصلی ترین حامیان جمهوری اسلامی هستند
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      15 6
      آقای رییسی عزیز، دل ما خون هستش از این 8 سال . خواهان برخورد قاطع شما و آقای اژه ای هم در فضای مجازی و هم در فضای واقعی با این گونه افراد هستیم . اینها به هیچ کس رحم نخواهند کرد اگر بیش از این قدرت بگیرند . پاینده ایران و ایرانی
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      15 6
      دستگیرشون کنید
    • ... IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      6 1
      تجزیه می‌خوان؟؟؟ کشور خودشونو تجزیه میکنیم
  • محمد IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    85 17
    آذربایجان بازوی ایرانه، بازو وقتی قدرت داره که به بدن متصل باشه، اگه جدا شد دیگه بازو نیست ، طعمه گرگه!
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    44 31
    تنها راه حل حمله به اسرائیل و عربستانه
    • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      13 19
      تنها نظر عقلانی همینه
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    33 5
    سعید حجاریان عجب ....
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      28 6
      باید با تجزیه طلبان برخورد شود
  • جاویدایران NL ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    92 31
    ببینید، من بعنوان یک تبریزی از شما سوال دارم که چه زمانی برخورد دندان شکن با این تجزیه طلبان رو شاهدخواهیم بود؟ جالب اینجاست که عده ای از مخالفان ایران که خودشونو مخالف حکومت ایران وملی گرا (!!!!) معرفی میکنن از تجمع این چند نفر در تبریز خوشحال بودن!! اطلاع نداشتن اینها واقعاً چه آدمایی هستن! این سطح از ناآگاهی خطرناک نیست؟؟!! دوم اینکه هیچ وقت ملایمت نباید باشه، حکومت باید سیاستش مشت آهنین باشه در برابر اینها، به هیچ وجه رحم نکنید، فقط مشت آهنین. سوم اینکه قبلاً گفتم الان هم میگم این نمیشه که اجازه بدید با اینستاگرام و ماهواره و شبکه هایی مثل بی بی سی و اینترنشنال عربستان ۲۴ ساعته افکار مردم رو تحت تأثیر قرار بدن بعدش ناآرامی ها و وقایع ضدامنیت رو در کف خیابون جمع کنید، این زحمتش بیشتره و برای کشور هزینه داره، من نمیگم ماهواره هارو جمع کنید یا همه چیز رو ببندید، اما حرفم اینه که حتماً توی این دنیای امروزی هر چیزی راهی داره، این راه رو باید پیداکنید، اجازه ندیدافکار مردم ساده مارو در دست بگیرن و مثل بچه ها به هرطرف که میخوان بازی بدن. ودر نهایت اینکه باید دشمنان داخلی و خارجی رو از درون ناامید کرد، ماباید سلاح اتمی داشته باشیم، این تمام روحیه و انرژی دشمنان سرزمین اهورایی ایران رو خواهدگرفت و ناامیدی ابدی رو براشون به همراه خواهد داشت، چون هدف نهایی اونها فقط حکومت ایران نیست بلکه هدف اصلی اونها تغییر مرزهای کنونی ایران و تضعیف درونی ایرانه، البته اگر اجازه بدن ایران باقی بمونه و نخوان مثل یوگسلاوی کلاً محوش کنن!
    • SE ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      19 22
      واعتصموا بحبل الله جميعا ولا تفرقوا
    • پاپک آذری iran IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      40 11
      درود بر شما هم میهن گرامی، بله متاسفانه دشمنان تاریخی میهن، دشمنان وجودی ایران عزیز همچون ( انگلیس، کشورهای غربی، تازی و شیوخ عرب ) سالهاست هر کدام تلویزیون و سایت های خبری دروغین اخبار منفی و مایوس کننده و مخرب به زبان فارسی راه اندازی کردند و متاسفانه بخش زیادی از هم میهنان ساده لوح مخاطب این شبکه ها و سایت ها شده و به راحتی افکار عمومی بخش زیادی از ایران رو تحت کنترل خود گرفتند و این موضوع خطرناک ! نتیجه این معضل خطرناک را امروز در خیابان های خوزستان و آذربایجان دیدیم می بینیم، شبکه های ایرانستیز با هر وسیله ای با هر روشی باید از کار بیافتند باید مانع نشر و پخش اخبار دروغین و تحریک کننده و ضد ایرانی توسط این شبکه های ایرانستیز بشویم .. پاینده ایران، یاشاسین گوزل ایرانیمیز، ایرانیمیز وار اولسون صفح دوشمن لری کور اولسون انشاالله
    • اهبرخان IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      34 19
      اينها كه تو تبريز جمع شده بودند چند صد نفر هم نبودند چند ده نفر اوباش تجزيه طلب بودند كه به زودي هم در رفتند. اينها پس از يك هفته فراخوان جمع شده شان همين بوده است. تبريز و آذربايجان جايي براي تجزيه طلبان ندارند.
    • Masoud GB ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      16 2
      کاملا با نظر شما موافقم تا وقتی‌ قدرت اتمی نشیم اینها دست از سر ما بر نمیدارن، باید مثل روسیه و چین قوی و اتمی‌ شد، مساله دوم اینترنت هست، باید اینترنت ملی‌ داشته باشیم و کنترل بیشتری روی شبکه‌های مجازی داشته باشیم
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      12 1
      فتنه ها رو خاموش کنید. ما همه برادریم. اتحاد رو حفظ کنید
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    50 52
    شماها هم زود همه چیزو امنیتی نکن آذربایجان سر ایران هست و خواهد بود و بحث جدایی در کار نیست
    • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      37 8
      نه دوست عزیز. سهل گیری تو این مسائل عاقبت خوبی ندارد. باید قاطعانه برخورد کرد.
    • پاپک آذری iran IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      46 10
      شما هم مغلطه نکن عزیزم من خودم آذری هستم از خطه آذربایجان ایران عزیز و به خوبی میدانم در آذربایجان چه گروه هایی در حال شلوغ کاری و خرابکاری هستند و اهداف این گروهک پانترکیستی چیست !
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      28 7
      خبر نداری الکی اظهار نظر نکن
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      6 7
      مرز آذربایجان جزو امن ترین مرزهاست 4 تا دانشجو و یا هوادار فوتبال اونم نه از ته قلب بلکه بخاطر هیجانات کاذب کارهایی کردند چرا جوگیری میکنید؟ مردم آذربایجان جزو وطن پرست ترین مردم هستند بطوریه من دیدم خیلی مشتاق هستند نخجوان و خاک اصلی آذربایجان به آذربایجان ایران و ایران ملحق بشه
  • IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    43 7
    علاوه بر تمام مسایل فوق نقش سازمان های جاسوسی کشورهای منطقه ای و غیر منطقه ای در حمایت از تروریست ها باید بررسی بشه . جز با اقدام متقابل نمیشه جلوی اینها رو گرفت . نباید به سادگی از این آدمها گذشت که اگر چنین کنیم تو آینده به مشکلات میخوریم. آتش در مقابل آتش
  • DE ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    46 13
    مردم غیور اذربایجان لازمه جلو این بی حرمتی ها به امام حسین(ع) رو بگیرند تا روز حساب وکتاب شرمنده خدا نباشند. بایدتو دهن پان استکبار بزنن که پاشون رو ازگلیم شون فراتر گذاشتند. این پان اسرائیلی ها و پان ال اره ها! لازمه ضربات مهیب مردم ایران رویکبار دیگه بجشن.همه ملت ایران باید تو دهنشون بزنن.دود این فتنه گری ها از گور منافقین داعشی اوباشی بیرون میاد.شیاطین باهم جمع شدند تا خدعه و خیانت و توطئه کنن ولی مردم ایران بخاک سیاه خواهند نشوند.تمامی شهرهای مرزی لازمه بوسیله نیروهای انقلابی و حفاظتی رصدو با کمک مردم عناصر داعشی منافقین دستگیر و در ملع عام محاکمه شوند. حفظ این خاک وهوا ثمره زحمت و خون چند صد هزار شهید و چندصد هزار جانبازه. از حق شهدا مردم ایران نمی گذرند. ایران خاری شده رفته تو حدقه چشم این محاربان با خدا و مفسدین روی زمین.
  • IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    55 21
    اکثریت قاطع مردم ایران مخالف تجزیه طلبان هستند اگر احساس خطر بشه مثل تشییع با شکوه حاج قاسم همونطور مردم به صحنه خواهند آمد و بر دهان تجزیه طلبان ناپاک خواهند زد
  • مجتبی از زنجان IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    14 62
    زیاد جدی نگیر همه کشورهای دنیا تنوع نژادی دارند الان هند باید هر روز تو بنگال غربی تامیل نادو جامو و کشمیر درگیری باشه دیگه
    • CO ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      52 20
      با پانترک هایی همون شما باید جدی برخورد شود
    • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      20 7
      دوست و هم میهن گرامی این منطقه و این نقطه جغرافیایی که ما هستیم در طول تاریخ مهم با اهمیت بوده و هست، ایران رو نمی‌توانید با هندوستان مقایسه کنید !!! تاریخ مطالعه کنید هم میهن گرامی ! چرا رژیم غاصب و شرور اسرائیل رو در هندوستان نکاشتند ؟ چرا آمریکا و غرب این همه پایگاه نظامی در اطراف ایران دارند ؟ توصیه میکنم تاریخ مطالعه کنید پایدار باشید گرامی
    • DE ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      22 9
      روز قیامت میتونی جواب خسارت و خون هایی که این پان اسرائیلی ها علیه مردم ایران ببار میارن رو بری بدی؟
    • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      15 9
      عزیزم بحث تنوع نژادی نیست ! ایران کشور مهم در منطقه ای مهم و حساس، پر توطئه واقع شده ، دشمنان ایران هر گاه فرصتی یافتند در طول تاریخ درصدد ضربه زدن و تضعیف و تجزیه ایران بزرگ بوده و همچنان هستند، خصوصا که امروز دشمنان ایران به واسطه یهود بین المللی ( صهیونیسم جهانی) همه با هم متحد شدن برای این هدف و دشمنی با ایران و ایرانیان .. پس نمی‌توانیم بی تفاوت رفتار کنیم باید چاره ای اندیشید باید اقدامی کرد .. زنده ایران بزرگ..
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      8 7
      بازم تو حرف زدی
    • GB ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      36 6
      (در پاسخ به مجتبی) ایران نه چند نژادیه، نه چند ملیتی، و نه چند هویتی. ایرانیا از دوره ی باستان هویت، نژاد و ملیت ایرانی داشته اند و خواهند داشت. پیش کشیدن مسائل ساختگی و دروغینی مثل هویت های قومی، چند نژادی در ایران، و چند ملیتی در ایران، هدفی جز زمینه چینی برای تجزیه ملت و کشور رو نداره. و درضمن، لطفا از معادل سازی های غیر علمی با کشورهای دیگه خودداری کنید، هر کشوری تاریخ مخصوص به خودشو داره، و از جای پای خودش در تاریخ عبور کرده تا به امروز رسیده، چیزی که در یک کشور درسته، دلیل نداره در یک کشور دیگه هم درست باشه و حتی می تونه کاملا غلط باشه. مسائل اجتماعی، سیاسی، تاریخی، فرهنگی، انسانی، ژئوپلتیکی ... به هیچ وجه قابل تعمیم نیستن، و هرچیزی باید در جای خود، و شرایط خود و ... بررسی شود. هیچ فرمولی عمومی در بسیاری از موارد مربوط به رشته های ذکر شده وجود نداره.
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      14 3
      به 13:28 - درست و دقیق
  • NL ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    69 17
    در روز روشن تو خیابان های تبریز شعارهای تجزیه طلبی دادند چرا برخورد نمی شود؟ در فضای مجازی کاملا به صورت گروهی و هدایت شده کار می کند و انگار خیالشان هم از اینکه برخورد نمی شود جمع است
    • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      23 5
      متاسفانه همینطوره !!!
  • KIAN71 IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    45 14
    چو ایران مباشد تن من مباد؛ لعنت بهرچی تجزیه طلبه که اینان بااین طرزفکر جز نابودی و شکستِ ایران هیچی برای ما مردم به ارمغان نخواهند آورد. ای کاش سیاست وزارت اطلاعات هرچه زودتر عوض بشه و خط سازش و مماشات بااین ویروس‌های دوپا رو کنار بزاره و انقلابی درراستای منافع ملی قدم برداره.. آقای رئیسی خواهش میکنم هرچه زودتر کابینه دولت رو جمع کن و کاررو بدست بگیر
    • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      39 12
      درود ، با گروهک های ایرانستیز و تجزیه طلب باید بدون تعارف و ترحم بدون هیچ ملاحضه ای برخورد قاطع و فوری کرد ..
  • یک آذری IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    48 13
    باید این افراد که شعار های تفرقه انگیز و جدایی سر می دهند شناسایی و با آنها برخورد شود و افرادی که زمانی صاحب قدرت بودند و الان دایه مهربان تر از مادر شدند هم مواخذه شوند
  • ملت AU ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    27 5
    ...واقعا چقدر ضعیف عمل کردیم که همه پا را از گلیم خود دراز کردن اقتدار ما زیرسوال رفته دشمن خیال برداشته
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    20 7
    باید تمام تجزیه طلب هارا اعدام کرد هرکس که میخواد باشه و به هیچ کدوم اینا رحم نکرد
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    18 10
    این پانهای توهم زده فقط زبون واحدهای زرهی حالشون میشه
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    5 5
    امریکا شیطان بزرگ با ابر قدرتی پوشالی زنگ زده اش وتروریست های منافق ددمنش خارج نشین ورو به زوال هیچ غلطی نمی توانند بکنند وهر نقشه ای کثیف منافقانه اشوب واغتشاش را ملت شجاع ایران باکمک بسیج مردمی ونیروهای مسلح جمهوری اسلامی فرزندان این اب وخاک وطن در نطفه خفه خواهند کرد...... ومردم در چهل وسه سال این موضوع را با خون خود اثیات کرده اند و این رفتار غلط ونفاق افکنی و ایجاد نا امنی عوامل استکبار جهانی امریکا تکراری وتوهمی است .....ورخنه در دژ ایمان وتقوی مردم غیر ممکن میباشد زهی خیال باطل دشمن
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    7 3
    با عوامل ناآرامیها برخورد کنید.
  • محسن IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    6 3
    حالا هی بگید این حجاریان چه حرف رایگانی زده، دیگه واضحتر ازاین. چرا راحت داره برا خودش راه میره؟
  • همه جای ایران وطن من است و همه ما ایرانی و متحد IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    10 5
    این خائنین و دشمنان قسم خورده که از برخی کشورهای مرتجع و غربی خط می گیرند، با نامردی تمام به ملت ایران ضربه میزنند، رفتار جوانمردانه در برابر این افراد راه به جایی نمی برد، دیگر نباید منتظر ماند تا دشمن ضربه بزند و ما پاسخ دهیم. اینها به جای پاسخ کوبنده، مشت کوبنده لازم دارند.
  • خودی IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    3 0
    این ... که هفته بعد باید از پاستور خداحافظی کنه ، باید پاسخگوی مشکلات باشه متاسفانه داره آدرس غلط به مردم میده . مقصر عدم پایان تحریم و ... دولتشه
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    9 2
    مردم امنیت میخوان . اینا رو جمع کنید
  • غلامرضا IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    7 1
    از سعید حجاریان پرسیده شود ما کیست مگر چند تا ما وجود،دارد، یا خود حجاریان چند تا ما و شما میشناسد، یک ما بیشتر وجود ندارد، ایرانیان وطن پرست و هیچ نامی هم بجز ایران وجود ندارد، در هر شکلش و حکومت ما هم جمهوری اسلامی ایران است و.....
  • غلامرضا IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    8 3
    امثال آقای حجاریان، احمق نیستند، آگاهانه با روح و روان و اعصاب ایران و ایرانیان بازی و به تحلیل و ضعف می برند، و نقش بسیار مخربی را بازی میکنند، این بالاترین جرم است و بایستی دولت با آن برخورد کند، این رویه یک دشمنی و عناد با ایران و ایرانیان است، مانده ام کجایی است.
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      19 3
      دقیقا" . او یک پدرخوانده است ولی با فریبکاری او را تحلیلگر جا زده اند .
  • غلامرضا امانی IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    13 4
    باسلام به همه هموطنان . با علم به اینکه دشمن رذل تلاش دارد با احساسات مردم و اعترضات بحق مردم جنگ داخلی ایجاد کند چرا با کسانیکه روز به روز با ایجاد گرانی های بدتر صبر مردم را لبریز می کنند اقدام جدی نمی کنندچرا؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    16 13
    آذربایجان دیگه چرا؟ مشکل آب که ندارن!
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      13 26
      خشک شدن دریاچه ارومیه
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      6 6
      عملیاتی کردنِ نقشه ای از پیش طراحی شده
    • SE ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      20 5
      خودشان دارند آب های منتهی به دریاچه را برداشت می کنند و بیشترین چاههای غیر مجاز را حفر کرده اند. تازه طلبکار هم هستند؟ جمهوری اسلامی باید باران نازل کند؟
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      6 1
      16:35 دفاع بد کردن مصداق حمله کردن هست مردم آذربایجان برای کشت محصولات کشاورزی چاه حفر کردند نه برای پر کردن استخر و سونا انگور و گردو و سیب و چغندر و... رو که استفاده و صادر میکنی از کجا میاد؟اگه کشت نمیکردند که باید مثل موز کلی ارز برای واردات این اقلام صرف میشد تازه صادراتی هم در کار نبود کشمش و مغز گردو و زرشک و انگور و سیب هلو و قندو سیب زمینی و... باید وارد میکردی
  • DE ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    7 4
    اقای وزیر ارتباطات میدان رو رها فرمودی و پان اسرائیلی ها و پان ال اره ها! دارند جولان میدن کجایی؟ چه میکنی؟ برای روز حساب و کتابتون یک تکونی بخودتون بدید تا شرمنده وروسیاه خدا نباشی.
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    5 3
    آشوبگران مانع رسیدن صدای اعتراض مردم عادی به گوش مسئولین میشن
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    38 11
    من خودم ایرانی و از آذربایجان عزیز هستم، چندین سال در فضای مجازی و در هر جایی که توانستم فریاد زدم هم میهنان گرامی نسبت به فعالیت و جنب و جوش و تحرکات گروه های ضد ایرانی در آذربایجان بی تفاوت نباشید اقدام کنید ... ولی متاسفانه ............ !!!!!!!! علت رو نمی‌دانم ؟
    • جواد IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      13 2
      سلام علیکم ...دشمن به راحتی با قوانین و ساختارهای مورد قبول خودش در درون حکومت مشغول سم پاشی و لجن پراکنی و تخریب روح و ذهن مردم پاک ایران است. و مسئولین بعضا جاهل و خائن نیز هیچ کاری نمی کنند. بله عزیز دل تا وقتی که قدرت حاکم در رسانه های کشور شبکه های اجتماعی و پیام رسانی خارجی باشند هر روز باید به نوعی با این جریانات مواجه باشیم. کدام عقل سلیمی به این مفتی روح و جان و فکر مردم کشورش را از کودک تا بزرگسال در خدمت رسانه های دشمن قرار می دهد؟ تا هم حرف میزنی می گویند واویلا فیلتر.... بابا وا... با.... خود خارجی ها هم نسبت به رسانه های دشمن خودشان اصلا اینطوری که ما عملی میکنیم نیستند.... بروید یک تحقیق ساده ... البته اگر از سپر دفاعی سنگین رسانه ای دشمن بتوانید عبور کنید به این اخبار دسترسی پیدا کنید.. می توان فهمید نوع مواجه دشمنان را با رسانه های مقابل خودشان...
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    16 6
    لطفا مسئولین اطلاعاتی هوشیارانه تر جدی تر قاطعانه تر با این تجزیه طلبان ضد ایرانی برخورد کنند نظم و امنیت جامعه و کشور نباید بخاطر چند نفر مزدور خود فروخته به اجنبی به مخاطره بیافتد ! ما آذری و فرزندان ستارخان و باقرخان هستیم، خاک میخوریم خاک به دشمن نمی‌دهیم .. یاشاسین گوزل ایرانیمیز . ایران عشق . همچون بزرگان این سرزمین جان فدای این خاک و میهن عزیز خواهیم کرد پاینده ایران .
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      16 1
      پاینده ایران ، پاینده آذربایجانِ ایران
  • محمد IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    12 9
    مردم ایران در دفاع از کشور شهید دادند ، پس تجزیه طلبان وطن فروش این را بفهمند
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    7 0
    هر ثانیه شاهد گرونی بیشتر اجناس ضروری و اساسی هستیم.ارگانهای بی خاصیت نظارتی هم هیچ کار نمیکنن.هر شرکتی هر قیمتی دوست داره رو اجناسش میذاره.یعنی حق هیچ اعتراضی نباید باشه.اگه بی قانونی در کشور حاکم نباشه هیچ اعتراضی در کشور رخ نمیده و یه عده فرصت طلب هم آشوب به پا نمیکنن
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      1 0
      اتفاقا حق اعتراض هست
  • ماه IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    20 7
    مرگ بر تجزیه طلب
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    8 3
    باید با موارد مخل امنیت برخورد سخت و بدون اغماض داشت
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    14 2
    نگذارید کشور را مثل سوریه بکنند .
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    7 0
    مشکلات این طرف پرده حل بشه پشت پرده ای نمی‌مونه
  • ایرانی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    25 9
    به نظرم بهترین شیوه ی برخوردباپانترکهای تجزیه طلب همون شیوه ی ترکیه ی اردوغانه...!!!! یه کودتای چندساعته وناکام درترکیه انجام شد تاالان که چندسال ازاون تاریخ گذشته هم هنوزمشغول بگیروببندن...!!! هزاران نفر---ازکارمند ووکیل ومعلم گرفته تا استاددانشگاه وافسرارتش--- دستگیروازکاربرکنارکردن هنوزم دست بردارنیستن..!! البته تجزیه طلب هرکی باشه فرق نمی کنه پانترک...پان کرد ...پان عرب.....بایدبرخوردازنوع سخت وبدون ملاحظه باشه.
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    22 7
    يك مرد مثل ... بايد پيدا بشه وتجزيه طلبها را جمع كنه ....
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      17 5
      دقیقا" با شما موافقم
  • Iran IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    8 3
    برید آمریکا اونجا رو تجزیه کنید
  • محمدایوب IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    8 4
    برای جلوگیری از بیماری باید پیشگیری کرد عوامل بوجود آورنده بیماری را نابود کرد چقدر مسامحه. اکنون عوامل به وجود آورنده. این شبه شورش‌ها. دولت تزویره..... گرانیهای کمر شکن. خنده های آتش زن هنگام گرانی. علنا تهدید به شورش توسط ..... ورو.... سعید حجاریان وتاج زاده. تا کی چند نفر .....امنیت جامعه رابه بازی بگیرند.
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    9 10
    مردم خودشون جواب تجزیه طلب ها رو دادن و میدن قطعا
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    17 6
    با تجزیه طلبان برخورد شود.
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    19 6
    لعنت برتجزیه طلبی
  • DE ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    28 9
    خودت ميگي پانترك هاي شناخته شده! چرا آزاد هستن و به راحتي دست به هركاري ميزنن؟
  • FR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    12 6
    در فرانسه به وفور انسانهایی را میبینی که پلیس ماکرون یک چشم انها را با گلوله پلاستیکی توپ پینگ پنگی فلش بال کور کرده و حتی جمجمه انها را شکسته اند. انها شهروند معمولی ژیاه زرد بودن که برای یک قرص نان به خیابان ه امده و تضاعرات مسالمت امیز میکردند. و تو ایران تروریستها براحتی اختشاش و توهین به ائمه میکنند ! ننگ بر رو....
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    10 8
    ما آذریها علارقم اعتراض به اوضاع بد معیشتی که بانی اصلی آن هم لیبرالها و دولت مورد حمایتشان یعنی تدبیر و امید میباشد. هرگونه توهین به ساحت مقدس امام حسین ع را محکوم میکنیم تجزیه طلبان نوکر غربیها هستند. بیشتر اینهایی که الان در خیابانها شعار میدند همونهایی هستند که در 96 با سوت و کف شعار تا 1400 با روحانی سر دادند
  • داود IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    13 8
    آذری ها همه صف اول پشتیبانی از جمهوری اسلامی ایرانند. دشمن داره از اعتراضات سوء استفاده می کنه
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    11 8
    من از طرف پدری ترک آذری، از طرف مادری گیلانی و از بچگی مشهد بودم و مشهدی میدونم خودم رو خخخخخخ.
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      12 3
      تو ، هم میهن عزیز ما هستی
  • ساعد IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    17 8
    منتظر اقدامات سربازان گمنام امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف جهت شناسایی فتنه گران پان ترک هستیم
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    19 8
    خدا ازشون نگذره که به امام حسین توهین کردن. بی دین ها حداقل آزاده باشید... ننگ بر تجزیه طلبی
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      5 3
      پیرمرد و پیرزن های تیرانا نشین ... و عوامل داخلی شون ک خود شون رو ایرانی نمی دونن شروع کردن ب منفی زدن و دیس لایک کردن .امیدوارم بزودی همه ی شما ب سرنوشت پدرتون یعنی صدام یزید کافر گرفتار شوید نوکران سعودی و اسرائیل
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    12 18
    کی به امام حسین توهین کرده؟ مردم آذربایجان که خودشون از همه بیشتر امام حسینی ترند؟!
    • CO ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      0 3
      کل یوم عاشورا کل ارض کربلا
  • رسول IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    7 6
    غلط کردن. ما رهبر داریم ماسردار حاجی زاده داریم ماخداداریم
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    10 3
    به این مزدوران امان ندهید. علاوه بر سرکوب ایادیشون در داخل کشور عملیات برون مرزی برای هلاکت سرکردگانشون رو باید فوراً اجرایی کنیم. وحدت ارضی مملکت شوخی بردار نیست. مسامحه یعنی خیانت. بزنید ریشه این خائنین به وطن رو.
  • مهران IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    7 4
    با تجزیه طلبان با زبان مشت اهنین و ... باید برخورد شود، فریب خوردگان با یک درجه تخفیف مستحق حبس ابد هستند ،هیچ کشوری به خاینین روی خوش نشان نمی دهد غیر از ایران
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    7 3
    دیگه جغد شوم نیست کلام حجاریان شوم است!
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    8 6
    ویران نشوی ای کاش از دشنه ی نامردان/ای خاک گهرخیزم ای خانه ام ای ایران
  • بهنام IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    14 1
    سلام مشرق جان یک وطن پرست هرگز راضی به جدایی حتی یک وجب از خاک کشورش نیست ولی با سیاستهای غلط باعث نارضایتی بخشی از هموطنان میشویم و مثل انبار کردن باروت می مانیم که با جرقه کوچکی باعث انفجار میشویم حال اگر باروت را ما خودمان انبار کردیم و جرقه را کشورهای بیگانه زدند گناهکار ما هستیم یا آنها خوب تکلیف آنها روشن است دشمن هستند و بیگانه ولی چرا ما خودمان زمینه را فراهم می کنیم
  • Masoud GB ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    10 4
    ریشه تمام این مسائل فقط و فقط اینترنت و این همه رسانه‌های ایرانی‌ خارج از ایران هست. تا وقتی‌ اینترنت ملی‌ نداشته باشیم و این همه شبکه فارسی زبان صبح تا شب اخبار دروغ میدن همین هست، باید جلوی اینها گرفته بشه.
  • ن IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    4 1
    بیکاری وگرانی وبی عدالتی مردم را کلافه کرده است که باید هر چه سریعتر در مان شود. در انجام پروژه ها باید دقت شود بلند پروازی وکم آوردن بودجه انجام نشود که مجبور شوند دست در جیب مردم کنند . چون با افزایش قیمت ارز خارجی علاوه بر آسیب دیدن اقتصاد مردم، عده ای از آب گل آلود شروع به ماهیگری می کنند وباعث دست یافتن به ثروتهای باد آورده می شوند واین مسئولین هستند که این شرایط را بوچود می آورند. نا امنی کشور همسایه روی کشور ما هم اثر گداشته وباعث شده دلار های نفتی بعضی کشورها بسوی مخالفات کشور ما سرازیرتر شود. با بتوانند اسلحه ومهمات وارد کنند. وعده ای در داخل کشور همراه خود کنند .
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    4 1
    فقط این چند شرکت صنعتی،عمرانی فولادی معدنی نفتی وگازی را رد یابی کنید ببینید چگونه درداخل سلاطین سبمان انرزی ومسکن و...هستند وچه ارتباط ورفت وامدهای خارجی دارند
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    22 9
    با پانترک ها برخورد شدید شود
  • آریو سوئد IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    15 3
    هرگونه تجزیه طلبی باید با مشت آهنین پاسخ داده بشه. ..... لعنت خدا بر تجزیه طلب.
  • سید فروزان CH ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    11 2
    یکی از دلایل ایجاد مناطق آزاد در مرزها توسط دولت ، سهل کردن ورود و خروج تجزیه طلبان و ... بوده
  • DE ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    7 2
    گروهکهای تروریست ترسو یی های هستند که مانند خفاشان در شب حمله میکنند و از نور گریزانند....اینها فقط به امید حمایت رسانه های شیطانی دشمن به خیابان ریختند تا چند تا عکس و فیلم از خودشون بگیرند بعنوان سند برای پناهندگی چون خارجی ها به تعداد زیادی نیروی مفت برای ماشینهای آشغالی و تمیزکاری کف رستورانها تهیه کنند .عددی نیستند نه بر اندازن نه تجزیه طلب چون یک مشت درپیتی وطنفروش که زورشون و عقلشون به اینکارها نمیرسه.
  • GB ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    20 3
    تجزیه طلب ها در نقش سیاهی لشگرهای سایبری خیلی هماهنگ و به صورت تیمی به صفحات خبری حمله می کنن و ضد کشورمون حرف می زنن و سناریو میسازن ... روش کارشون هم به این صورت که افرادی در گروه های تجزیه طلب هستن و وظیفشون این که با استفاده از گوگل و برچسب ها کلمات کلیدی رو (مثل "ترکیه"، "آذربایجان" ...) سرچ و رصد کنن و به محض پدیدار شدن خبر جدید، لینک خبر رو میون لیدرها پخش می کنن، و اونها هم بین نوچه های سایبری پخش می کنن، تا تو اینترنت علیه کشورمون اراجیف بنویسن، میون ایرانیا نفرت پراکنی کنن و لایک های پست ها و کامنت های ضدملی رو زیاد کنن. ما همه باید دست به دست هم بدیم و باهاشون مقابله کنیم. امیدوارم خبرگزاری ها هم راهکاری بیندیشند. در ضمن، وی پی ان های درون کشوری (سرورهای ایرانی) هم باید توسط وزارت اطلاعات کنترل بشه تا رد خائن ها زده بشه.
  • حامد IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    10 3
    برخورد امنیتی با تجزیه طلبان و گروهک ها و عناصر فرصت طلب برانداز تنها راه مقابله با آنها است.
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    3 3
    عیدتان مبارک ...ظهور نزدیک است وماانتقام امام حسین ع راازهمه ظالمین خواهیم گرفت .
  • GB ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    6 3
    انشاالله که خدا شر این بلاها رو کم کنه.
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      0 0
      اصلش ان شا الله است و حمزه بین یادتان نرود
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    3 6
    به 13:28 - درست و دقیق
  • GB ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    15 5
    تجزیه طلب هارو به هیچ وجه نباید اعدام کرد، بلکه باید در سریع ترین زمان ممکن دستگیر کرد و حبس های سنگین داد (اعدام و حبس ابد باید مخصوص رهبرانشون، سردسته هاشون، و رابط هاشون با سرویس های اطلاعاتی باشه). همه ی این تجزیه طلب ها، آدم هایی هستن که فاقد درک، شعور، و توانایی استدلال هستن، و فوق العاده شست و شوی مغزی یافته اند. این افراد رو باید فوری دستگیر کرد (نباید آزاد باشن) ولی باید دوباره این ها رو سال های طولانی در زندان بازپروری کرد (حداقل 10 سال، ولی مورد تا مورد فرق داره، چون میزان تجزیه طلبی، و شخصیت های این افراد متفاوته و بستگی به رفتارشون مدت مجازات باید فرق کنه (یکی کمتر از 10 سال، یکی بیشتر)). هر چه باشند، این ها همانند دیگر ایرانیان، خون ایرانی تو رگ هاشون هست و ایرانی الاصل هستن
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    13 3
    با مشت آهنین باید جواب دندان شکن داد
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    10 3
    اینهاییکه علم اجنبی رو بلند میکنند از ما نیستند،
  • NL ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    5 10
    آنهایی که به روی هموطنان خود اسلحه کشیده اند با عضویت کومله و دمکرات و پژاک و حتی داعش فرزندان ایران زمین را به خاک و خون کشیده اند و هفته ای نیست که مرزبانان مان را شهید نکنند را ول کرده اید و ... از خداوند متعال برای خودم و همه هموطنانم بصیرت مسالت دارم.
  • س م ح IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 2
    لعنت بر عبدي و لعنت بر حجاريان خدايا كي مي‌شود اين اسامي منحوس از صحنه ايران محو و نابود شود؟
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 2
    یه پرسشی دارم چرا یک نظر سنجی ملی نمی ذارید که بپرسید آیا مردم موافق اعدام جاسوس و خیانت علیه کشور هستند یا خیر،چند ساله داریم تو رسانه های داخلی فریاد می رنیم هزینه خیانت علیه کشور ارزونه چه برای اونیکه داخل فکر جیب خودشه و مسئوله چون اون کسی که با دشمنان این ملت همکاری می کنه، از مردم نظر خواهی کنیم رسمی و متقن بعد اعلام عمومی کنیم درست بهش عمل کنیم ببینید آنوقت چندتا جاسوس و خائن باقی می ماند،
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    3 4
    اکثر این تجزیه طلب ها از اوباشو...و بی شخصیت ومعتاد هستند
  • حجت اله IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    3 2
    هشت سال نه دولت خاتمی وهاشمی واحمدی نژادهم در این عامل دست دارند پس بهتر است اینها راهم محاکمه کنند تمام وزیران وکارمندان خاطی وتمام پروندها بازنگری شود اشتباه از هر که بود چه سناتور بود چه غربی وشرقی تماما جواب پس داده ومحاکمه شوند وجزا وجریمه را پرداخت کند هم خود فرد ومجری وهم زیر دستان از وزیر تا رئیس یک اداره ودهستان راه فرار را بر آنها ببندند
  • ارومیه IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    9 17
    دوستان بزرگوار اعتراض حق مردم است و باید این اعتراض رو به گونه ای آشکار کنند و کاملا روشن هست در هر اعتراضی یک عده فرصت طلب از آب گل آلود ماهی میگیرند این اعتراضها در میان همه استانها بوده حتی خود تهران ، من خودم ترک هستم و به ایرانی بودن خود افتخار میکنم ولی کلمه ای که نویسنده محترم و نویسندگان همطراز ایشان همیشه استفاده میکنند قلب ما را آزرده خاطر میکنه من توصیه ای که دارم هیچوقت از کلمه پان ترک استفاده نکنید چون ایران متعلق به همه ماست هیچکس خواهان جدایی نیست هر وجب به وجب این سرزمین خون باکری ها ریخته شده پس باهم بیشتر مهربان باشیم و به امید روزی که قلم ما دشمن شاد کن نباشد.
    • GB ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      10 7
      جناب/خانم ارومیه، کسی راجع به معترضین و هم میهنان گرامی و باغیرت از منطقه آذربایجان از واژه پان ترک استفاده نمی کنه. واژه پان ترک به کسانی گفته می شه که منکر اصالت، ملیت، نژاد، و هویت ایرانی خود هستن، صحبت کردن به زبان آذری را دال بر ترک نژاد بودن خود می دانند (که اشتباهه). هدفشون تجزیه ی شمال غرب، شمال، شمال شرق، و پایتخت ایران (تهران)، نابودی و یا بالا کشیدن (دزدی) فرهنگ و تاریخ ایرانی به نفع خود و همچنین نابودی زبان ملی است.
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 3
    حرکت پان در هر جایی محکوم است. و البته در همه نوع آن از طرف خارج پنهان یا آشکار حمایت میشن. یا به گونه ای تحریک به اقدام ساتارشکنانه آشکار میشن
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 5
    چه جالب همه نطرها یک دست و هماهنگه
    • سعید IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      0 1
      یعنی منظورت اینه که مشرق کامنت ها رو ......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس