فاضل میبدی

روحانی اصلاح طلب در ادعایی عجیب گفته است که راه‌حل مشکل آب خوزستان را هم در مذاکره با غرب حل می شود.

به گزارش مشرق، محمد تقی فاضل میبدی، روحانی اصلاح‌طلب و عضو تشکل حوزوی اصلاح‌طلب مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم طی یادداشتی در روزنامه اصلاح طلب آرمان نوشته: «حل مشکل استان خوزستان حل مشکل کشور است؛ چراکه مشکل خوزستان را باید مشکل همه کشور در نظر گرفت. اولین‌کاری که مسئولان باید انجام دهند این است که تحولی در سیاست‌های کلان کشور ایجاد کنند. از برخورد و نوع تعامل با دنیا گرفته تا مسئله تحریم‌ها و... باید این مسائل حل‌وفصل شود. اگر تحریم‌ها و مشکلات معیشتی باقی بماند، نه‌تن‌ها مشکل خوزستان حل نمی‌شود بلکه به آن افزوده هم می‌شود. در نتیجه به نظر می‌رسد دولت جدید ابتدا باید مسئله مذاکرات را حل کند و سپس با هر روشی که هست، تحریم‌ها را از سر ملت بردارد».

این‌طور به نظر می‌رسد که اصلاح‌طلبان رابطه با غرب را غول چراغ جادو می‌دانند و انتظار دارند با چنین رابطه‌ای، هر چه می‌خواهند، بدون کار و تلاش، در لحظه فراهم شود. جالب آنکه همزمان با دعوت به مذاکره برای حل هر مشکلی، عباس عبدی هم در روزنامه اعتماد، پرکاری مدیران را مذمت می‌کند: «اگر منظور از انقلابی بودن پرکاری است که باید گفت این مسئله چه بسا می‌تواند زیانبار باشد... پرکاری نقطه قوت نیست، متعادل بودن در کار بهتر است...»

در حالی که اولاً اغلب امور هر کشوری با توانمندی داخلی اداره می‌شود؛ ثانیاً غرب غلام حلقه به گوش اصلاح‌طلبان نیست؛ ثالثاً مسیر مذاکره را این جماعت آزمودند و از همین مسیر به جایی که اکنون هستیم، رسیدیم و حالا دولت رئیسی را هم به طی کردن همین مسیر دعوت می‌کنند؛ رابعاً چرا فکر می‌کنند درست شدن رابطه با غرب دست ماست، در حالی که طرف غربی باید قدم‌های مثبت بردارد؟

بدترین قسمت آن است که در اوج اعتراض مردم خوزستان به بی آبی، دنبال ماهیگیری سیاسی باشیم و بی آبی را ابزار به کرسی نشاندن نظرات سیاسی خود کنیم.

لازم به ذکر است که پیش از این فاضل میبدی در گفتگویی ادعا کرده بود که دوران مرگ بر آمریکا گفتن به پایان رسیده است،با وجود افتضاحات پیش آمده در دوران روحانی در ارتباط با کدخدا ؛همچنان برخی اصلاح طلبان معتقدند که باید رابطه با غرب را درست می‌کردیم تا همه چیز درست شود. آن‌قدر این وابستگی به غرب در وجود آن‌ها نهادینه شده که حالا راه‌حل مشکل آب خوزستان را هم در مذاکره با غرب یافته‌اند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    6 0
    رابطه اسلاحات با غرب مثل رابطه سگ و استخوان است
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      4 0
      روح الله خمینی: " آنقدر صدمه‌ای که اسلام از یک آخوند فاسد می‌خورد از محمدرضا (پهلوی) نمی خورد! در روایات هست که آخوند فاسد و ملّای فاسد در جهنم از بوی تعفنش اهل جهنم در عذاب هستند. در این دنیا هم از بوی تعفن بعض از آخوندهای فاسد دنیا در عذاب است. ما طرفداری از عمامه نمی‌کنیم. ما طرفداری از اسلام می‌کنیم. این اسلام پیش شما باشد معظم هستید. پیش هرکس باشد معظم است. عمل نکردن به اسلام و خیانت کردن به اسلام [از] معمم باشد بدتر است از آن کسی که غیرمعمم باشد؛ برای اینکه ضررش به اسلام بیشتر از دیگران است."
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 0
    اگه این آقا حرف هاش حساب بود بچه ی خوب تربیت میکرد(از طرف همسایه قدیمی)
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 0
    چه میتونم بگم فقط خخخخخخخخ
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      2 0
      یادآور آن حکیمی که فرمودند برجام بیاید تا مشکل آب آشامیدنی مردم هم حل شود! چه نوابغی در بین اصلاح طلبان ت....ع آور داشتیم و غافل بودیم! از این غفلت به درگاه الهی توبه می کنیم!
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    4 0
    آقای مشرق. این نه فاضله و نه این که چندین ساله پاشو تو میبد نگذاشته. آقا ما اهل میبد به خدا آبرو داریم. بگید فاضل «مفید» بهتره. هم جایگاهش مشخص میشه و هم پارادوکسش کامل.
  • اسماعیل IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 0
    از کجا آوردی تو
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    3 0
    آیا از دولت اصلاحات چیزی بهتر از این بیرون می آید؟؟
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    4 0
    سکوت کن بابا مگه ازرومیرن
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    3 0
    خو اگه قرار بود با مذاکره چیزی حل بشه دیگه چرا انقلاب کردید شما چپی ها؟
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    1 0
    پس تو این 8 سال چه کار کردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس