کد خبر 1253360
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

قطعا آقایانی که ادکلن به اندازه نان شب برایشان واجب بوده و جزو اساسی‌ترین نیازهایشان به شمار می‌رود، در انتخاب ادکلن مورد نظرشان وسواس بیش‌تری به خرج داده و هر مارکی را خریداری نمی‌کنند. این وسواس به خصوص در فصل تابستان و با گرم شدن هوا بیش‌تر می‌شود؛ زیرا گرمی هوا باعث کلافگی آقایان شده و ادکلن مناسب آن فصل را نیاز دارد.

از طرفی به دلیل فعالیت بیشتر آن‌ها در طول روز و میزان تعریق آن‌ها که به طور معمول، نسبت به خانم‌ها بیش‌تر است، آقایان مجاز به استفاده از هر ادکلنی نبوده و باید از رایحه‌های بسیار قوی استفاده کنند. از این رو ادکلن‌هایی با رایحه‌های بسیار خنک، بهترین انتخاب ها برای روزهای تابستانی بوده که حس تازگی و طراوت را برای آقایان خوش پوش فراهم کرده و برای روزهای پرمشغله کلافه کننده، مانند کولر همراه عمل می‌کند.

بهترین ادکلن مردانه (تابستان1400) چیست؟

البته نکته مهمی که در خرید عطر باید به آن توجه کنید، توجه به اصل بودن و باکیفیت بودن عطر و ادکلن ها است. امروزه به دلیل فعالیت شرکت‌های تقلبی، عطر و ادکلن‌های اصل با ماندگاری طولانی مدت برای آقایان سخت پسند بسیار سخت شده و آن‌ها را دچار سردرگمی در انتخاب صحیح کرده است. از طرفی خرید عطر و ادکلن اصل، بدون مراجعه به فروشگاه‌های معتبر تحقق نیافته و تقریبا امکان‌پذیر نیست. فروشگاه اینترنتی ریحا یکی از کار درست‌ترین مراکز فروش عطر و ادکلن مردانه در ایران است که تمامی عطرهای مناسب تابستان را برای شما آقایان جذاب از برندهای مطرح در جهان با کیفیتی اورجینال عرضه کرده است.

در این مقاله چند مورد از بهترین ادکلن‌های مردانه مناسب و معروف برای استفاده در تابستان از برندهای معروف جهانی به شما معرفی شده و به شما در خریدی مناسب کمک می‌کند. پس اگر می‌خواهید گرمای تابستان شما را کلافه نکند، با ما همراه باشید.

برند Cartier

برند Cartier یکی از بهترین برندهای ادکلن مردانه در فرانسه بوده که علاوه بر تولید عطرهای اورجینال، در تولید جواهرات و ساعت هم فعالیت دارد. این برند در سال 1981 عطر و ادکلن‌های بسیار معروف خود را وارد بازار کرده و تعداد قابل توجهی از ادکلن و عطر Cartier با رایحه‌های بسیار خنک را به شما ارائه می‌کند. Eau de Cartier Vetiver Bleu Eau de Toilette For Women And Men و Roadster Sport Eau de Toilette For Men نمونه‌هایی از عطرهای خنک تابستانی برای آقایان بوده که در وب‌سایت ریحا به فروش می‌رسد.

برند Aigner

برند Aigner یکی از معروف‌ترین عطر و ادکلن‌های مردانه در کشور ایتالیا بوده که از سال 1975 فعالیت خود را در زمینه تولید عطر Aigner و ادکلن شروع کرده است. مشخصه اصلی این عطرها داشتن نوشته‌ای از چرم و یا جیر بر روی شیشه آن‌ها بوده و رایحه‌های مختلفی اعم از رایحه خنک و سرد را برای روزهای تابستان را به شما عرضه می‌کند. این برند 43 عطر متفاوت مانند White Eau de Toilette for Men و Aigner First Class Eau de Toilette For Men را در وب‌سایت ریحا به شما معرفی کرده و رایحه بی‌نظیری را به شما هدیه می‌دهد.

برند Marc Joseph

این برند انواع و اقسام عطر و ادکلن‌های زنانه و به خصوص مردانه را تولید و عرضه می‌کند. Marc Joseph تاکنون بیش از 48 عطر و ادکلن با رایحه‌های دلپذیر را به خانم‌ها و آقایان معرفی کرده و دست آن‌ها را در انتخاب ادکلن مورد نظرشان باز گذاشته است. ادکلن‌هایی مانند Mine Pour Homme Eau de Parfum For Men و Blue Black Eau de Parfum for Men نمونه‌هایی از ادکلن‌های خنک برای آقایان از این برند بوده که در فروشگاه اینترنتی ریحا به فروش می‌رسد.

بهترین ادکلن مردانه (تابستان1400) چیست؟

برند Dior

این برند در ابتدا در صنعت تولید لباس‌های بسیار جدید عرصه مد و زیبایی را دچار تحول کرده و در اواسط قرن بیستم تولیدات عطر و ادکلن را در کشور فرانسه آغاز کرد. عطرهای این برند کیفیت‌ بی‌نظیری داشته و در بین خانم‌ها و آقایان طرفداران زیادی را کسب کرده است. ادکلن‌هایی مانند Sauvage parfum Perfume For Men Dior و Dior Homme Sport Eau de Toilette for Men نمونه‌هایی از ادکلن‌های خنک تابستانی از این برند در وب‌سایت ریحا است.

برند Chanel

یکی از شناخته‌شده‌ترین عطر و ادکلن‌ها در سراسر جهان از برند Chanel بوده که در کشور فرانسه فعالیت کرده و انواع عطرها را با رایحه‌های بی‌نظیر به خانم‌ها و خصوصا آقایان هدیه داده است. این برند انواع رایحه های گرم و تند و یا سرد و خنک را به شما عرضه کرده و تمامی خانم ها و آقایان را راضی میکند. Allure Homme Sport Eau de Toilette For Men و Platinum Egoiste Eau de Toilette For Men بهترین ادکلن‌های مردانه خنک برای روزهای تابستان برای آقایان بوده که ئر فروشگاه اینترنتی ریحا به فروش می‌رسد.

بهترین ادکلن مردانه (تابستان1400) چیست؟

برند Dsquared

این برند یکی از مشهورترین برندهای تولیدکننده لباس‌های مردانه و عطر و ادکلن‌های بی‍‌نظیر برای آن‌ها در جهان است. اولین عطر Dsquared جهانی در سال 2007 به بازار عرضه شده و مورد استقبال بیش‌تر خانم‌ها و آقایان قرار گرفته است. عطرهایی مانند He Wood Eau de Toilette For Men و wild Eau de Toilette For Menنمونه‌هایی از عطرهای این برند در روزهای تابستانی است که در وب‌سایت ریحا به شما عزیزان عرضه می‌شود.

برند  Hugo Boss

این برند آلمانی جزو برندهای خاص و مشهور در حوزه تولید عطر، لباس واکسسوری‌ها بوده که فعالیت خود را در زمینه تولید عطر و ادکلن در دهه 1980 آغاز کرد. عطرهای این برند اغلب برای آقایان تولید شده و به عنوان برندی محبوب برای جوانان است. برند Hugo Boss تاکنون بیش از 102 عطر و ادکلن مردانه و زنانه را راهی بازار کرده است. وبسایت ریحا افتخار فروش عطرهای خنک تابستانی مردانه از جمله Just Different Eau de Toilette For Men و Hugo Eau de Toilette For Men را داشته و به شما در خریدی مطمئن کمک می‌کند.

برند Creed

برند Creed بیش از 250 سال در تولید عطر و ادکلن فعالیت کرده و یکی از پر آوازه‌ترین برندها در بین آقایان است. عطرهای این برند از باکیفیت ترین اسانس‌ها و مواد طبیعی موجود در صنعت عطر فرانسه استفاده شده و با رایحه‌های مختلفی به شما آقایان جذاب عرضه می‌شود. عطر و ادکلن‌هایی از جمله Silver Mountain Water Eau de Parfum For Men و Aventus Eau de Parfum for Men یکی از بهترین انتخاب‌ها برای روزهای گرم بوده که در وب‌سایت ریحا به شما ارائه می‌شود.

بهترین ادکلن مردانه (تابستان1400) چیست؟

جان کلام

داشتن بوی دلنشین برای آقایان یکی از رازهای موفقیت آن‌ها در بالابردن وجهه اجتماعی خود و نشان دهنده حس اقتدار آن‌ها است. از طرفی اگر آقایان از تاثیر مثبت بوی خوش در جذب خانم‌ها به خودشان آگاهی داشتند، حتما برای به دست آوردن دل همسرشان، از ادکلن‌های بسیار خوش‌بو و اوجینال استفاده کرده و افراد را مدهوش خود می‌کردند. خصوصا در فصل تابستان که میزان تعریقشان بیشتر بوده و ممکن است بدنشان بوی ناخوشایندی داشته باشد، قطعا برای موفق شدن در یک قرار عاشقانه و یا کاری، نیازمند داشتن بدنی خوش بو و جذاب هستند. از طرفی استفاده از بوهای خنک در فصل تابستان باعث شده که در مواجهه با افراد، گرمای طرف مقابلتان را خنثی کرده و با ایجا حس آرامش و خنکی، مکانی امن و شاد را ایجاد کرده و حس خوبی را برایشان فراهم کنید.

در این مقاله انواع عطر و ادکلن‌ها مردانه با رایحه‌های خنک برای تابستان به شما معرفی شده که حتما باید از فروشگاه‌های معتبر خریداری شود؛ در غیر این صورت شما فقط هزینه زیادی را از دست داده و محصولی بی‌کیفیت را خریداری کرده‌اید.

ریحا یکی از همان فروشگاه‌های اینترنتی تولیدکننده عطر و ادکلن اصیل و باکیفیت در ایران است که انواع عطرها را از برندهای مطرح جهانی و به دور از هرگونه تقلب، به شما خانم‌های سخت‌پسند معرفی کرده و باعث شده که خریدی مطمئن و بااطمینان داشته باشید. این فروشگاه خدمات پس از فروش منحصر به فردی از جمله ضمانت بازگشت کالا پس از 7 روز بدون باز کردن عطر و ادکلن را داشته و به شما در خریدی مطمئن و درست کمک می‌کند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس