کد خبر 1253601
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
سردار آزمون

با عدم توافق دو باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه و بایرن لورکوزن آلمان، انتقال سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران به لورکوزن منتفی شد.

به گزارش مشرق، باشگاه بایرن لورکوزن آلمان در هفته‌های گذشته مشتری جدی سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت روسیه بود. آزمون یک سال دیگر با زنیت قرارداد دارد و انتظار می‌رفت با مبلغی در حدود ۲۰ میلیون یورو به آلمان ترانسفر شود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

سایت rp-online آلمان در گزارشی اعلام کرد باشگاه لورکوزن قرارداد «لوکاس آلاریو» مهاجم خود را برای دو سال دیگر تمدید کرده است و بنابراین انتقال آزمون به آلمان منتفی شده.

این سایت در بخشی از گزارش خود آورده است: «سردار آزمون ایرانی گزینه جایگزینی برای بایرن لورکوزن بود که با تیم زنیت و تیم ملی ایران آمار قابل توجهی در گلزنی داشته است اما به گفته رودی وولر مدیر ورزشی ظاهراً هیچیک از طرف‌ها نتوانسته‌اند مبلغ رضایت بخشی را برای انتقال او ارائه بدهند.»

آزمون در یکی دو سال اخیر بارها به تیم‌های مختلفی از اروپا نسبت داده شده است اما زنیت تاکنون اجازه جدایی به این مهاجم ایرانی خود که سال گذشته عنوان بهترین بازیکن لیگ روسیه را از آن خود کرد، نداده است.

از تیم آ. اس رم ایتالیا با هدایت «مورینیو» هم به عنوان دیگر مشتری جدی آزمون نام برده شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    5 0
    آزمون کنگر خورده لنگر انداخته :|
  • پوریا IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    1 0
    خلایق هرچه لایق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس