آمادگی نهاجا برای استقرار اتوبوس‌های آمبولانسی و چادر‌های رزمی در تهران/ کمک پایگاه چهارم شکاری به دانشگاه علوم پزشکی خوزستان

معاون درمان نیروی هوایی ارتش با اشاره به آمادگی این نیرو در استقرار اتوبوس‌های آمبولانسی و چادرهای رزمی در تهران، از خدمات نیروی هوایی ارتش به شکل پشتیبانی رزمی و درمانی در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش مشرق، امیر پور اسدی، معاون درمان نیروی هوایی ارتش، با اشاره به خدمات نیروی هوایی ارتش در پیک پنجم کرونا، از بسیج یگان‌های پروازی این نیرو در سراسر کشور خبر داد و گفت: تمامی تجهیزات کادر درمانی نیروهای هوایی از مدت‌ها قبل، برای خدمت به مردم تهران و همه استان‌ها و نواحی مختلف که یگان‌های پروازی نیروهای هوایی در این مناطق مستقراند، بسیج شده است.

حالت رزمی و فعال پایگاه شهید یاسینی در بوشهر

وی با اشاره به خدمات رسانی بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) پایگاه شهید یاسینی در بوشهر، تصریح کرد: این بیمارستان به دلیل شرایط خاص حاکم بر بوشهر و بنا به درخواست امام جمعه این شهر و پس از دستور اکید سلسله مراتب فرماندهی در آجا و فرمانده نیروی هوایی ارتش و بعد از اینکه امیر هادیان معاون هماهنگ کننده این نیرو عازم بوشهر شدند و اوضاع از نزدیک بررسی کردند، فعال شد و در حال ارائه خدمات به مردم عزیز این منطقه است.

بیشتر بخوانید:

تجهیز بیمارستان‌های ارتش برای بیماران کرونایی

پور اسدی تاکید کرد: پایگاه شهید یاسینی بنا بر درخواست مقامات استانی و شهری بوشهر از حالت آماده باش کامل به حالت رزمی و فعال درآمد تا بتواند در بحران کنار مدیریت این استان و شهر بوشهر قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: ظرف ۴۸ ساعت پس از دستور و ارسال همه تجهیزات ضروری، خریداری رمدیسیویر و بسیج کردن کادر درمان و فراهم کردن فضای مورد نیاز برای بستری بیماری کرونایی، آمار بستری‌ها در این بیمارستان به ۳۰ بیمار رسید و تمام وقت در کنار مردم خدمات ارائه می‌دهند.

معاون درمان نیروی هوایی ارتش ادامه داد: تزریق رمدیسیویر نیز در این بیمارستان به شکل سرپایی شروع شده است و آمادگی داریم، ان‌شاءالله با حمایتی از سوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مجموعه درمان نیروهای مسلح و ارتش در راستای افزایش ظرفیت کادر درمانی خواهیم داشت، تعداد موارد بستری را در این بیمارستان افزایش دهیم.

کمک تجهیزاتی و نیروی کادر درمان پایگاه چهارم شکاری در دزفول

پور اسدی با تأکید بر اینکه پایگاه چهارم شکاری دزفول کمک تجهیزاتی و نیروی کادر درمان به دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان ارائه داده است، افزود: این خدمات بر اساس درخواست مدیریت استان خوزستان به دانشگاه علوم پزشکی این استان ارائه شده است.

معاون درمان نیروی هوایی ارتش از خدمات این نیرو در سیستان و بلوچستان در قالب پشتیبانی تجهیزاتی رزمی و درمانی خبر داد و تصریح کرد: بنا به اعلام نیاز مسئولان استان و دانشگاه علوم پزشکی در کنار تجهیزات، کادر درمانی مجربی را به این استان اعزام کردیم.

نیروی هوایی در کنار مردم سیستان و بلوچستان

پور اسدی با اشاره به اینکه نیروی هوایی ارتش کنار مردم خوب سیستان و بلوچستان و شهر ایران‌شهر، چابهار و کنارک همچنان حضور دارد، اضافه کرد: تا جایی که دستمان می‌رسد مردم را یاری می‌کنیم.

افزایش ظرفیت بیمارستان بعثت در ارائه خدمات به بیماران کرونایی

وی از افزایش ظرفیت بستری و ارائه خدمات به بیماران کرونایی در بیمارستان بعث نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و تصریح کرد: بعد از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا وتأکید ایشان بر حضور نیروهای مسلح در مقابله با کرونا، یکی از بزرگترین مجموعه‌های بستری بیماران کرونایی است و ان‌شاءالله بنا به دستور این ظرفیت در آینده دو برابر شود.

پوراسدی با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش آماده استقرار اتوبوس‌های آمبولانسی، چادرهای رزمی در نواحی مختلف شهر تهران است، اضافه کرد: بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای تزریق هرچه بیشتر رمدیسیویر، یک فضای خیلی بزرگ طی روزهای آینده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد، که مردم شرق تهران بتوانند رمدیسیویر تزریق کنند.

معاون درمان نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: تمام قد در کنار دانشگاه‌های علوم پزشکی ایستاده‌ایم و ان‌شاءالله به زودی زود از این بحران کرونایی خارج شویم.

وی در پایان  تاکید کرد: روز خبرنگار را خدمت اصحاب رسانه به ویژه خبرگزاری میزان که در کنار کادر درمان در خط مقدم مقابله با کرونا، زحمات کادر درمان ارتش را منعکس می‌کند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس