کد خبر 1269474
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
تراکتور

یکی از مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا توضیحاتی درباره وضعیت دیدار تراکتور ایران و النصر عربستان ارائه کرد.

به گزارش مشرق،   امروز (چهارشنبه) با مثبت شدن تست کرونای دو بازیکن تراکتور، این باشگاه طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا یا باید دیدار مقابل النصر را به تعویق بیندازد، یا تراکتور از حضور در مسابقه انصراف می‌دهد.

یکی از مدیران AFC در گفت‌وگو با سایت عربی «کوره» در همین باره اظهار داشت: قوانین AFC درخصوص برگزاری بازی‌ها در شرایط شیوع کرونا بسیار شفاف است و همه باشگاه‌ها با آن آشنا هستند. در بند ۴.۳ آیین‌نامه مسابقات به صراحت آمده اگر تیم مورد نظر به هر دلیلی، کمتر از ۱۳ بازیکن برای یک مسابقه داشته باشد (شامل یک دروازه‌بان)، نمی‌تواند در آن بازی به میدان برود و خودش مسئول بازی نکردن در این دیدار است که این موضوع، انصراف از مسابقه تلقی می‌شود.

وی در ادامه گفت: کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی نامه و در نظر گرفتن شرایط ویژه است که در دوره فعلی رقابت‌ها، اعمال این شرایط به‌خاطر برنامه بازی‌ها امری دشوار است. پس احتمال کمی دارد که وضعیت تراکتور، جزو شرایط ویژه محسوب شود و محتمل‌ترین گزینه، در نظر گرفتن انصراف تراکتور و صعود النصر به مرحله یک‌چهارم نهایی خواهد بود.

مطابق برنامه رقابت‌ها، تراکتور روز ۲۳ شهریور باید به مصاف النصر عربستان برود که برگزاری این مسابقه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 0
    النصر به مفت خوری عادت کرده بگور ببری ان شالله، تراکتور به بازی میرسه گرچه مصدوم و محروم داشته باشه تو که غصه نداری نبری هم شکایت بعد بازی هست!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس