جزئیات تشییع پیکر مطهر مامور شهید ناجا در خمین اعلام شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی جزئیات تشییع پیکر مطهر مامور شهید ناجا در خمین را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمود خلجی، با اشاره به شهادت مامور نیروی انتظامی در خمین اظهار داشت: عصر چهارشنبه هفدهم شهریور ماه به دنبال درخواست کمک یکی از اهالی روستایی در خمین درباره مزاحمت از سوی یکی از اعضای خانواده که به شدت به موادمخدر اعتیاد دارد عوامل انتظامی به دهنو خمین اعزام شد.

وی افزود: با حضور نیروهای انتظامی در محل این شخص که مخفی شده بود،   به سمت ماموران انتظامی شلیک کرد که متاسفانه ستوان سوم "مهدی معماری" از کارکنان انتظامی شهرستان خمین،  به شدت مصدوم و دقایقی پس از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید ناجا گفت: با پیگیری صورت گرفته برنامه‌ریزی برای مراسم تشییع و تدفین پیکر این شهید ناجا در خمین با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با حضور مردم به ویژه کارکنان انتظامی انجام شده است.

خلجی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر ستوان‌یکم شهید "مهدی معماری" صبح روز شنبه ۲۰ شهریورماه در شهرستان خمین برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مراسم از ساعت ۹.۳۰ صبح از مقابل کلانتری۱۱ شهرستان خمین به سمت گلزار شهدای این شهرستان با حضور کارکنان انتظامی و نیز اقشار مختلف مردم قدرشناس شهرستان خمین برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس