تاکید سرلشکر باقری بر تقویت همکاری‌های نیروهای مسلح و شهرداری تهران

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جلسه هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر ضرورت تقویت همکاری‌های نیروهای مسلح با شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستادکل نیروهای مسلح در هشتمین نشست هیأت امنای موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که امروز (دوشنبه) در محل این موزه برگزار شد، ضمن تبریک به علیرضا زاکانی به جهت تصدی در حوزه شهرداری تهران، اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری تهران می‌توانند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود کمک شایانی را در حوزه ارائه خدمات به مردم عزیز داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت فرصت خدمت در سایه امنیت و آرامش ذیل نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: حقیقتا مردم ما مستحق اقدامات جهادی و کارآمد برای ایجاد شرایط بهتر در زندگی به لحاظ مادی، فرهنگی و معنوی هستند؛ که امیدواریم آقای زاکانی بتوانند در دوره مسئولیتشان به نحو احسن در این عرصه گام‌های موثر و سازنده بردارند.

سرلشکر باقری با اشاره به اقدام ارزنده شهرداری تهران در حوزه احداث موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، عنوان کرد: در دوره مسئولیت آقای قالیباف مجموعه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ساخته شد و در یک تجربه موفق همکاری مشترک میان نیروهای مسلح و شهرداری تهران این مجموعه اداره می‌شود؛ همچنین ما از تلاش‌های شهرداری تهران در دوره مسئولیت گذشته آقایان حناچی و محسن هاشمی و همه همکارانی که در این زمینه کمک کردند قدردانی می‌کنیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امیدواریم در دوره آتی نیز این همکاری و تعامل میان شهرداری تهران و نیروهای مسلح به نحو بهتری ادامه و تقویت پیدا کند، افزود: ستادکل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع، صداوسیما همه کمک خواهیم کرد تا با هم‌افزایی لازم به اهداف مشترک و مورد نظر در حوزه کسب رضایت مردم که رضایت پروردگار را نیز به دنبال دارد، دست یابیم.

وی با تاکید بر اهمیت ترویج و تبیین فرهنگ دفاع مقدس با بهره گیری از ابزارهای هنری، فیلم، سریال و مستندهای انیمیشنی، گفت: باید نسبت به نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس با بهره‌گیری از روش‌های نوین هنری توجه داشته باشیم.

سرلشکر باقری در پایان بر ضرورت توجه به موزه‌های دفاع مقدس سراسر کشور به ویژه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد و در این رابطه گفت: باید تلاش کنیم تا موزه‌های دفاع مقدس ما یادآور فرهنگ دفاع مقدس، روحیه جهادی و حال و هوای ایثارگری دوران دفاع مقدس و جبهه‌های حق علیه باطل باشند.

هشتمین نشست هیأت امنای موزه ملی انقلاب اسلامی با حضور سردار سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار فرحی جانشین وزیر دفاع، سردار  فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، امیر پورشاسب، زاکانی شهردار تهران، علی‌عسگری رئیس سازمان صدا و سیما، سروری نائب رئیس شورای شهر تهران و سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    0 0
    اصلا هدف نیروهای مسلح از آوردن زاکانی همین بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس