قربانی:استقلال بد بسته شده و حذف از آسیا قابل پیش بینی بود/با این روند نمی شود به قهرمانی امیدوار بود

پیشکسوت استقلال گفت: به نظرم آقای مددی در مدیریت استقلال ضعیف عمل کرده چرا که اگر بر خیلی مسائل اشراف ندارد باید معاونین و مشاورانی قوی انتخاب می کرد که کمک حال وی در مدیریت باشند.

سرویس ورزش مشرق – تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست ۲ بر صفر مقابل الهلال عربستان از دور مسابقات حذف شد.

صادق ورمزیار مدافع اسبق استقلال و پیشکسوت این تیم در گفتگو با مشرق درباره این دیدار گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت، نیمه اول استقلال در مجموع خوب کار کرد و روی یک اشتباه فردی گل خورد ولی بازی قابل قبولی ارائه داد. اما در نیمه دوم علاوه بر اشتباه فردی اشتباه فنی هم داشت و باعث مشکلات بیشتر و باخت استقلال شد.

وی درباره اینکه آیا استقلال از پیش باخته وارد زمین شده بود تصریح کرد: من قبل از بازی گفته بودم الهلال در سه بازی گذشته هماهنگی لازم را نداشت و شاید اضافه شدن چند بازیکن خارجی باعث این ناهماهنگی بود ولی استخوان بندی تیم حفظ شده بود، برخلاف استقلال که تغییرات جابجایی های زیادی در تیم داشت و روی هماهنگی تیم تاثیر داشت. این مشکل به علاوه ترس غالب شده بر چند بازیکن موجب عقب نشستن تیم در دقایق ابتدایی بازی شده بود و باعث تسلط بازیکنان الهلال هم شد اما در ادامه این ترس ریخت و تیم رو به جلو بازی کرد ولی روی اشتباه فردی دروازه تیم باز شد.

بیشتر بخوانید:

غول خودساخته الهلال کار دست آبی‌پوشان داد/ آیا به این استقلال امیدی هست؟!

الهلال ناهماهنگ بود اما برخلاف استقلال ثبات داشت/ تا مددی برخی مشاوران و معاونان را تغییر ندهد مشکلات پابرجاست!

ورمزیار درباره ثبات نداشتن استقلال و در کل تیم های ایرانی گفت: به نظر من مدیریت فوتبال در ایران غلط است و شما هیچ جای دنیا نمی بینید یک مربی بیاید و یکباره بگوید این ۱۰ بازیکن را نمی خواهم یا این ۱۰ بازیکن را بگیرید، مربی نباید با نظر خودش قبل از ورود به تیم بازیکن جذب کند بلکه بعد از ورود و بررسی نقاط ضعف و قوت تیم و بر اساس نیازها باید در دو یا سه پست و آن هم با پیشنهاد به کمیته فنی باشگاه و موافقت مدیریت تیم بازیکن بگیرد. اما متاسفانه در ایران مربی می آید و چند بازیکن را بر اساس سلایق شخصی خودش و نه نیاز تیم جذب می کند و بعد از چند هفته نتیجه نگرفتن برکنار می شود و دست مربی بعدی را برای اجرای تاکتیک موردنظرش با بازیکنان موردنیاز می بندد و این دور باطل ادامه پیدا می کند. اینجاست که ثبات داشتن یک تیم کارایی خودش را نشان می دهد. نباید تیم بر اساس سلایق شخصی یک مربی قبل از ورود به تیم بسته شود چرا که تضمینی برای ماندن مربی تا پایان فصل نیست.

مدیراسبق آکادمی استقلال درخصوص اختلافات مشهودِ موجود در استقلال هم اظهار داشت: من فکر می کنم عدم ثبات فنی که درمورد تیم و بازیکنان صحبت کردم در مدیریت استقلال هم در سالهای اخیر به وفور دیده شده و چندین مدیر عوض شده اند و مشخص است که نمی شود تصمیمات کلان برای باشگاه گرفت. به نظرم آقای مددی در مدیریت استقلال ضعیف عمل کرده چرا که اگر بر خیلی مسائل اشراف ندارد باید معاونین و مشاورانی قوی انتخاب می کرد که کمک حال وی در مدیریت باشند. البته این انتخاب ها و تغییرات و ایجاد ثبات باید تا الان صورت می گرفت که انجام نپذیرفته و نخواهد پذیرفت و این مشکلات ادامه خواهد داشت!

کاپیتان اسبق استقلال در پایان درباره آینده استقلال در فصل جدید و نفرات جدید جذب شده گفت: در نفرات جدیدی که آمده اند ان شاالله بتوانند بازیکنان مثمرثمری باشند چون زمان نیاز دارند، اما تجربه نشان داده که در دو سه ماه اول اگر در تیم جا بیفتند می توانند به تیم کمک کنند وگرنه به مشکل خواهند خورد. من امیر حسین حسین زاده را از قبل هم وقتی در آکادمی بودم زیر نظر داشتم خوب می شناسم و در بازی دیشب مقابل الهلال بازیکن خوب و آینده داری نشان داد به شرطی که به دنبال حواشی نرود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    3 0
    مشکلات مدیریتی که مشخصه بایذ امثال فتح الله و آذری تو استقلال باشن و از لحاظ فنی استقلال قطعا به بازی ساز نیاز داره به علاوه اینکه تیم به شدت مشکل بدن سازی داره
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      1 2
      طرفدار استقلال نیستم اما امیدوارم بودم به عنوان یک تیم ایرانی مسابقه را ببره و خوشحالمون کنه.. ولی واقعا این مجیدی چند تا جام را باید از دست بده که اثبات بشه ایشون مربی نیست؟
  • خطاب به مددی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    1 1
    پَر و پا رو نیگاه کن گیلاسو برو بالا سر و سینه دارم من سینه دارم بفرما خخخخخ معلوم نیست کی مددی رو از راه بدر کرده که بجای فکر به استقلال به فکر تیمایی مثل الهلال و لنگه . مادیات و شهوات انسانو از راه به در میکنه
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    4 0
    علت باختشون نون حرومه . قراردادهاشون رو رسوندن به بالای فصلی 10 میلیارد تومن اونم از بیت المال ما مردمی که سر سوزن راضی نیستیم و حروم باشه انشاالله
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      1 3
      حالا فقط نون استقلالیا حرومه؟ نون لنگیا حروم نیست؟ الانه خیلی وقته که بیشتر مردم نون حروم خور شده اند از جمله فوتبالیستها
  • جاسم IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    0 0
    متاسفانه اغلب تیم های ایرانی در مسابقات خارجی بسیار ضعیف و بی برنامه بوده و معمولا گل های زده وبردها بیشتر از خصوصات فردی فرد گل زننده بوده تا حرکات تیمی متاسفانه ۳ پاس درست و دقیق حتی در حدتیم ملی نداریم این بازیکنان استقلال دایم به زمین میخوردند و بجای پاس کاری و بازی توپ را مستقیم تحویل بازیکن حریف میدادند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس