بهزاد نبوی

جمهوری اسلامی ایران مکانیسمی دقیق برای ادامه مذاکره با غرب به طرف اروپایی اعلام کرده است، کارگردان آمریکایی از مهره های خود می خواهد نمایش انگلیسی را دوباره بازسازی کنند!

سرویس سیاست مشرق- در میان ویرانه‌های شهر اریحا خانواده‌ای رو به دوربین، سفره افطار خود را بازکرده و مشغول غذا خوردن می‌شوند. کارگردان چند بار با کات دادن از بازیگران می‌خواهد دوباره صحنه را بازی کرده تا نمایش تأثیرگذارتری برای مخاطب ایجاد شود؛ فردای آن روز تیتر اول «سی ان ان» آمریکا با نمایی باز از ویرانه‌ها و حملات موشکی و شیمیایی خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که قربانی بشار اسد شده اند!

این سکانس تأثیرگذار برای مخاطب غربی فقط با یک اشتباه به تمسخری بزرگ در میان مردم سوریه تبدیل می‌شود؛ کارگردان انگلیسی به‌خوبی نمی‌داند ساعت افطار مسلمانان چه زمانی است! برای همین درست در هنگامی‌که خورشید در وسط آسمان است، این مراسم افطار نوستالژیک برپاشده است. البته بیننده غربی معنای افطار کردن را متوجه نمی‌شود؛ برای کارگردان مهم آن است که یک جنایت جنگی در سوریه به تصویر کشیده شود. این نمایش زیبا با تهیه‌کنندگی جیمز لامژرار اسکار گرفته و جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

گروه دفاع مدنی سوریه یا همان «کلاه‌سفیدها» تشکیلاتی تحت کنترل سرویس‌های امنیتی آمریکایی و صهیونیستی است که با عنوان گروه امدادی در مناطق تحت کنترل تروریست‌ها متولد شد. آن‌ها با صحنه‌سازی، تصاویری هالیوودی و آخر الزمانی تولید کرده و جهان را از میزان کشتار در سوریه حیران می کنند.

سال ۲۰۱۵ آژانس توسعه آمریکا USAID  اعلام کرد که کلاه‌سفیدها به جهت تحقق اهداف سازمان‌های امنیتی غربی در سوریه در یک مرحله بیش از ۱۸ میلیون دلار کمک دریافت کرده اند. لندن تلگراف در گزارشی مورد کلاه‌سفیدها افشا کرد که یکی از تأمین‌کنندگان اصلی این سازمان وزارت خارجه امارات متحده عربی است که ۵/۳ میلیون یورو به این موسسه اعطا کرده بود.

کلاه‌سفیدها باهدف تحقق صلح جهانی اعلام موجودیت کرده اما در پس پرده در هماهنگی کامل با تروریست‌ها و سرویس‌های امنیتی آمریکایی و منطقه‌ای قرار داشت. گروه دفاع مدنی سوریه باهدف حقوق بشر و حمایت از مردم فعالیت‌هایی انجام می‌داد که نتیجه آن به کام دولت‌های متجاوز غربی بود. سال ۲۰۱۹ جسد بنیان‌گذار انگلیسی این سازمان در استانبول پیدا شد و پرونده بازوی تبلیغاتی تروریست‌ها در سوریه برای همیشه بسته شد!

نمایش گروه کلاه‌سفیدهای ایرانی برای آژانس انرژی اتمی/ در جلسه میان گروسی با طرف ایرانی چه گذشت؟

گروهک کلاه‌سفیدهای ایرانی مشغول کارند

شبکه سفیدسازی دولت‌های متخاصم فقط در سوریه، افغانستان و لیبی فعال نیست؛ کلاه‌سفیدها در همه‌جا حاضر بوده اما اهداف و مأموریت آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. بعد از سفر گروسی مدیرکل آژانس انرژی اتمی به تهران، رسانه‌های اصلاح‌طلب به‌صورت هم‌زمان به تحریف این سفر پرداختند؛ اتاق فکر چپ‌ها در یک دستورالعمل از بازوهای رسانه‌ای خود می‌خواهد برای سفر مهره سیاسی آژانس دستاورد سازی کند.

روزنامه اعتماد پس از سفر مدیر آژانس به تهران در یک روایت غیرواقعی می‌نویسد: دولت سیزدهم به مذاکرات اتمی چراغ سبز نشان داد! این روزنامه در خبری عجیب به نقل از منبع آگاهش در وزارت خارجه ادعا می کند: سفر گروسی به تهران پس از نهایی شدن متن تفاهم میان ایران و آژانس و وعده قطعی آژانس برای عدم صدور قطعنامه علیه ایران در نشست پیش روی شورای حکام حاصل‌شده است.

این خبر عجیب در حالی از سوی اصلاح‌طلبان مطرح می‌شود که سخنگوی وزارت امور خارجه درباره سفر دیپلمات ارشد آرژانتینی به تهران این‌گونه توضیح می‌دهد: گفت‌وگوهای مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران صرفاً درباره سرویس برخی تجهیزات نظارتی آژانس خواهد بود و موضوع دیگری در دستور کار مذاکرات قرار ندارد.  در سفر گروسی به تهران هیچ‌گونه تغییری درروند دسترسی آژانس به اطلاعات مراکز هسته‌ای ایجاد نمی‌شود و آژانس کماکان به تصاویر دوربین‌های نظارتی دسترسی نخواهد داشت.

درحالی‌که رابرت مالی شهر به شهر و کشور به کشور به دنبال راه‌حلی برای قانع کردن ایران در ادامه یافتن مذاکرات وین می‌گردد، اصلاح‌طلبان با صحنه‌پردازی به شیوه کلاه سفیدها برای غربی ها اعتبار دیپلماتیک ساخته و دولت را متهم به دادن امتیاز به آژانس می کنند!

در سناریو طراحی‌شده توسط کلاه‌سفیدهای ایرانی فرانسه نقش ویژه‌ای دارد: روزنامه اعتماد ادعا می‌کند که پاریس نقش پیشرو در تنظیم یک قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام را داشته و ایران را تهدید کرده است که اگر با مدیرکل آن همکاری نکند، آن را در جلسه آتی تصویب خواهد کرد.

 واقعیت سفر گروسی به تهران آن بود که در جلسه مدیر آژانس با مسئولان سازمان انرژی اتمی؛ ایران نه‌تنها وظایف فرا پادمانی را تعهد نکرده است، بلکه همچنان حاضر نشده تصاویر ضبط‌شده در مراکز هسته‌ای را در اختیار بازرسان قرار دهد. در گفتگوی ۵۵ دقیقه‌ای رئیس‌جمهور کشورمان با مکرون؛ ایران از موضعی بالا و مقتدرانه به درخواست طرف اروپایی پاسخ داده و سید ابراهیم رئیسی اعلام کرده است که تا وقتی فشار بر ایران ادامه یابد مذاکره بی‌معناست.

گروسی پس از نشست جلسه شورای حکام رو به خبرنگاران گفت: غنی‌سازی ۶۰ درصدی حق ایران است؛ دولت جدید به دنبال تمدید تفاهم دولت قبلی نبوده و نیست! او سپس ادامه می‌دهد: هیچ‌کس نمی‌تواند از من انتظار داشته باشد که در یک سفر ۱۰ ساعته این موضوعات را حل کنم. در این سفر، یک موضوع فوری داشتیم که حل‌وفصل شد. برای سایر موضوعات، باید چارچوبی تنظیم شود و این‌یک کار دیپلماتیک است و ممکن است زمان‌بر باشد. اکنون با انجام این سفر، کشورهای عضو شورای حکام اطلاعات جدیدی در دسترس دارند. به نظرم، ما مدیریت کردیم تا مهم‌ترین موضوع که در مورد از دست دادن اطلاعات بود را اصلاح کنیم.

 سخنان مدیرکل آژانس انرژی اتمی نشان می‌دهد که برخلاف ادعای اصلاح‌طلبان و استقبال آن‌ها از سفر نماینده دولت‌های غربی به تهران نه تفاهمی با آژانس صورت گرفته و نه دولت چراغ سبزی به آمریکایی‌ها نشان داده است.

نمایش گروه کلاه‌سفیدهای ایرانی برای آژانس انرژی اتمی/ در جلسه میان گروسی با طرف ایرانی چه گذشت؟

درحالی‌که نماینده آژانس دست از پا درازتر نتوانسته به ادعای خودش حتی یک امتیاز کوچک از ایران بگیرد، باقی‌مانده‌های حزب منحله مشارکت برای او دستاورد سازی می کنند. روز گذشته علی شکوری راد دبیر کل حزب اتحاد در جلسه کمیته سیاسی این حزب از رویکرد تعاملی دولت با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی استقبال و حمایت این حزب اصلاح طلب را اعلام کرده است!

اما معنای رویکرد تعاملی از زبان اصلاح طلبان چیست؟   بهزاد نبوی صریح ترین تعریف را نسبت به معنای این واژه انجام داده و معتقد است؛ برای داشتن رویکرد تعاملی با دنیا و به دست آوردن مواهب آن باید قدرت نظامی و دفاعی خود را در یک سینی گذاشته و تحویل غربی ها داد.

چریک پیر به روزنامه شرق می گوید:روحانی با امضای برجام، یک پیروزی تاریخی بسیار مهم برای کشور، انقلاب و نظام به ارمغان آورد. از همان اول طیف تندرو شروع به مخالفت با این دستاورد بزرگ کرد و تلاش کرد مانع نتیجه‌بخشی برجام شود. روزی که برجام به تصویب مجلس می‌رسید، هم‌زمان آزمایش موشک‌های دوربرد ما انجام شد که معنی و پیام داشت... متأسفانه با این قبیل اقدامات که یکی را مثال زدم، به دنیا این پیام داده شد که هیچ چیزی در ایران تغییر نکرده و با امضای برجام، امکان ایجاد و گسترش روابط اقتصادی وجود ندارد و هیئت‌های بزرگ خارجی بعد از این حوادث، ناامید و مأیوس بازگشتند!

نمایش گروه کلاه‌سفیدهای ایرانی برای آژانس انرژی اتمی/ در جلسه میان گروسی با طرف ایرانی چه گذشت؟

در صحنه میدانی هیاهوی اصلاح‌طلبان برای افزایش پارامترهای تعامل با غرب، تنها سرپوشی بر شکست‌های سریالی دیپلماتیک غربی‌ها در ماه‌های اخیر است. معاون نماینده آمریکا در سازمان‌های  بین‌المللی در وین در تشریح ناکامی غربی می‌گوید: به‌وضوح گفته‌ایم در صورت ازسرگیری پایبندی ایران به‌تمامی تعهداتش در توافق، آمادهٔ لغو تحریم‌های ناسازگار با برجام هستیم. تمامی طرف‌ها باید واقع‌بین باشند. فرصت بازگشت با پایبندی کامل دوجانبه به برجام تا همیشه وجود نخواهد داشت. ما از ایران می‌خواهیم بدون تأخیر به مذاکرات بازگردد و از هرگونه تنش بیشتر که تنها موجب سخت‌تر کردن کارمان خواهد شد، خودداری کند.

نمایش گروه کلاه‌سفیدهای ایرانی برای آژانس انرژی اتمی/ در جلسه میان گروسی با طرف ایرانی چه گذشت؟

کنگره حزب اتحاد (باقی مانده حزب منحله مشارکت)

 تاریخ انقضاء عملیات سفیدسازی بایدن

اصلاح‌طلبان شش سال پس از ماندن ایران در برجام همچنان به دنبال دستاویز، برای حفظ کشور در این توافق یک‌طرفه هستند؛ می‌توان از این گروه افراطی چپ پرسید که توافقی که منافع اقتصادی کشورمان را تأمین نمی‌کند؛ در خود چه پارامترهایی دارد که تا این حد برای حفظ آن دست‌وپا می‌زنند؟ به عبارت دقیق‌تر برجام کدام منافع امنیتی آمریکایی‌ها را پوشش داده که لازم است که حفظ آن برای این حزب از نان شب نیز واجب‌تر است؟

نمایش گروه کلاه‌سفیدهای ایرانی برای آژانس انرژی اتمی/ در جلسه میان گروسی با طرف ایرانی چه گذشت؟

نگرانی رادیو فرانسه از تغییرات صورت گرفته در تیم مذاکره کننده ایران

امیر عبداللهیان در اولین گام پس از استقرار در وزارت خارجه  دست به جابه‌جایی مهره‌های تیم قبلی در ادامه مذاکرات زده است؛ وب‌سایت امواج مدیا نزدیک به منابع اصلاح‌طلب در وزارت امور خارجه با تحلیلی از این جابه‌جایی نوشته است: مهره برجامی دود شد و به هوا رفت و یک ضد برجام معاون وزیر شده است!

جمهوری اسلامی ایران مکانیسمی دقیق برای ادامه مذاکره با غرب به طرف اروپایی اعلام کرده است، کارگردان آمریکایی برای بهم زدن معادلات محکم طراحی شده از جانب ایران؛ همچنان از مهره های خود می خواهد نمایش انگلیسی را دوباره بازسازی کنند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 112
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 31
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    98 14
    اصلاحات بايد از بين برود چون هميشه نگران منافع امريكاست
    • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      15 2
      صراط مستقیم
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      13 4
      من نفهمیدم کلاه سفید چرا واژه ی مناسبه وطن فروشهاست؟ یکی توضیح بده
    • US ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      20 4
      وصیت نامه شهید حمید رشیدی ...آیا مردم چنین پنداشته اند که به صرف اینکه گفته اند ایمان آورده ایم رهاشان کنند و بر این دعوی امتحانشان نکنند؟
    • US ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      16 0
      «ختم اللَّه على قلوبهم»
    • US ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      17 3
      تفکرشون البته باید از بین بره
    • US ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      11 1
      عاقبت بخیری
    • US ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      5 1
      با رعایت❗️ پروتکل های بهداشتی
    • US ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      2 1
      دقیقا
    • US ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      8 2
      واقعا نمی فهمم چرا این همه طرفدار آمریکا هستن... خودتحقیر بدبختن
    • US ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      3 0
      تفکرشون
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      14 2
      می دانید چر اصلاح طلبان نسبت به برجام شان این اندازه تعصب دارند؟! چون از روی نادانی و لجاجت همه حیثیت سیاسی خود را به آن گره زدند و امروز حتی به جنازه آن هم قانع هستند و اعتقاد دارند چنانچه برجام محو شود یعنی مرگ نحله شان از هرلحاظ!
    • امیرو IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      13 1
      احسنت و در ضمن باید محکمه شوند
    • پویا نوری IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      4 0
      من نادانها را از اصلاح طلبها وطن پرست تر میبینم
  • ایرانی اصیل IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    34 4
    کلاه سفیدهای ایران که همواره حامی غرب پست فطرت بودند دیگر بهتر است برونددنبال کارشان تا بتواند یک مقدار هوای تازه جهت حمایت از شیطان بزرگ تئوری سازی و خط فکر در روزنامه های شیطانی خودشان صادر کنند.!
    • PL ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      10 3
      باید تمام افساد اصلاح طلبان از چپ وراست آنها را به انگلیس وامریکا فرستاد تا هم آنها زندگی بهتری داشته باشند وهم این مُلک وملت از شر آنها رهائی یابند
    • IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      1 0
      کلاه سفیدان منافقینی هستند که نوکر غرب هستند و علیه منافع کشورشان اقدام می کنند. در سوریه این افراد کلاه سفید بعنوان حامیان صلح سرگذاشتند و با جاسوسی برای دشمن باعث مرگ هزاران سوری شدند.
  • US ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    6 22
    سلام سانسورچی
    • دیدگا IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      7 3
      سیاسیون و دیپلمات های غرب گرا بجای استفاده از بازوی قدرت ایران از فعالیت های نظامی و موشکی ایران بعنوان یک عامل بازدارنده در توافقات و مذاکرات یاد میکنند و این یعنی اینکه همه شخصیتشون در وادادگی و تسلیم در برابر غرب وحشی و استعمارگر خلاصه میشه!
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      10 3
      سلام تیرانایی!!
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      9 3
      سلام تیرانایی!!
  • US ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    6 15
    می ترسی کامنت های منو چاپ کنی؟
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      11 4
      کامنت هات به درد خودت می خوره 7:50
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      11 4
      مشرق جان ازینکه اراجیف و فحش و هزیون چاپ نمیکنی ممنونیم!!!
  • US ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    4 4
    خوب کاری هست؟
  • US ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    4 2
    ان شالله که خیره
  • US ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    4 4
    خوبه
  • US ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    28 8
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
    • DE ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      7 5
      مرگ بر آمریکا و نوکرانش
  • US ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    3 4
    ؟؟؟؟؟
  • US ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    3 2
    خوب
  • US ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    3 3
    عالی
  • US ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    14 3
    مرگ بر انگلیس
  • US ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    3 2
    عجب
  • US ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    7 5
    در تمام مذاکرات حقوق ملت لحاظ شود.
  • US ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    9 3
    انگلیس مکار
  • US ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    6 2
    انگلیس خبیث
  • US ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    3 2
    اوکی
  • US ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    11 2
    انگلیس روباه پیر است
  • US ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    11 2
    خدا لعنت کنه انگلیس و آمریکا رو
  • US ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    6 2
    آمریکا و انگلیس باید به کشورهای خود بازگشته و دست از ماجراجویی در خاورمیانه بردارند.
  • US ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    7 2
    هزاران بار مرگ بر انگلیس
  • US ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    3 2
    ترسو
  • US ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    8 2
    لعنت ابدی خداوند بر جنایتکاران آمریکایی انگلیسی صهیونیستی
  • US ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    8 2
    مرگ بر اسراییل
  • US ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    7 3
    قدرت آمریکا خیلی وقته رو به افوله
  • US ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    8 3
    اسراییل به زودی نابود خواهد شد
  • US ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    11 3
    ان شالله نابودی اسراییل به زودی
  • CA ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    8 11
    تمام حافظه دوربین ها رو دادین رفته، بعد اومدی چی میگی
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      6 2
      حرف مفت! خوب از رئیستون بخواین سندش رو رو کنه! و ادعای دولت رییسی رو ببره هوا اگه راست می گین ! که نمی گین!!
  • احمد.توکلی بینا IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    16 9
    تحلیل بسیار زیبا و دقیقی بود .طرف های غربی به اقتدار جمهوری اسلامی ایران پی برده اند و اینکه توان هسته ای جمهوری اسلامی به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.ما پیروز این منازعه هستیم.غربی ها به توان نظامی ما هم پی برده اند و هیچ غلطی نمی توانند انجام دهند.
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    22 4
    امیدوارم به زودی خبر نابودی اسراییل رو منتشر کنی مشرق
  • قاسم IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    12 0
    باسلام در این وضعیت جمهوری اسلامی ایران در برابر زیاده خواهی های غربی ها کمترین انعطافی نباید نشان دهد.هرچه محکم تر ،متحدتر، وهماهنگ تر مسئولان ایرانی مقابل بدعهدی ها و زیاده طلبی غرب بایستند ،نتیجه ملموس تری خواهند گرفت. به حاشیه سازیها و وراجی های عوامل و پیاده نظام غرب و غرب گراها هم خیلی نباید وقت صرف کرد ،این حواشی نباید وقت متولیان را بگیرد ،به متن توجه شود وکارآمدی ها به مردم نشان داده شود تا ملت احساس کنند غرب گراها طی این سه چها دهه با این مردم و مملکت چه کرده اند!؟
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    19 3
    اصلاحاتی ها ادمهای نانجیبی هستند اگر رای بیاورند به کشور خیانت می کنند رای کری را تضمین می دانند همه کم کارهای خودشان را گردن تصویب نشدن افی ای تی اف می گزارند در اموال بیت المال خیانت می کنند حقوق های نجومی برای خودشان درست می کنند زنهایشان را با اسلحه می کشند واگر رای نیاورند به خبابانها می ریزندو.......... ایا باز هم می شود فکر کرد اصلاحاتی ها نانجیب نیستند .
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    7 9
    همينكه فهميدن براي جلوگيري از ارجاع پرونده به شوراي حكام بايد نرمش قهرمانانه انجام بدن خودش پيشرفته
  • سیامک IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    10 0
    علت انتخاب اقای اسلامی برای سازمان انرژِ ی اتمی چه بود؟؟؟؟ غرب بداند چیزی عوض نشده ؟؟؟؟؟
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    11 0
    دفاع از موضعی که تقریبا در هیچ موردی قابل دفاع نیست یا درپی منافع جویی شخصی ویا از بی اطلاعی است. گمان نمی کنم حتی در گلستان و ترکمن چالی هم بتوان بندی شبیه ب مکانیسم ماشه پیدا کرد. اوباما چنان تاکید واهمیتی برای این بند قائل شده بود و چنان ماهیت ان را برای امریکایی های پر بار و برای ایرانی ها پنهان نگاه میداشت که در عرش سیر میکرد و فخر میفروخت که از ایرانی ها هزاران کیلومتر جلوتر در حرکت است. راستی گروه مذاکره کننده از ماهیت این بند قافل بود یا انها هم انرا پنهان میکردند. کار خدا است قرادادی که با فشار تحمیل میشود فرو ریخته شود.
  • سهیل IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    10 2
    با سلام و احترام؛ غربی ها چند بار باید کلاه سر اصلاحات بزارند تا درس عبرتون باشه. حال آدم داره به هم میخوره.
    • افشین IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      9 1
      بهتر نیست بگیم اصلاح طلبها چند بار باید کلاهی سر ملت بزارند تا بشه درس عبرت؟؟
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    9 2
    خدایا شر غربگدایان رو از سر ملت کم کن
  • US ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    8 1
    مرگ بر اسراییل
  • US ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    11 3
    این حجم از وادادگی و خودتحقیری غربگداها رو نمی فهمم
  • US ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    1 8
    سلام سانسورچی ترسو چطوری سانسورچی
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    4 4
    این دولت رییسی و دارو دسته که مخالف برجام بودن چرا الان برجامو پاره نمیکنند.
    • افشین IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      3 2
      چرا پاره کنند وقتیکه آمریکا از زیرش در رفته؟؟. فعلا گناهکار و بد عهد آمریکاست و ما هم بر اساس همین بد عهدی و فرجام لنگ در هوا غنی سازی شصت درصد داریم.
  • US ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    2 4
    ای بابا اینا که دگه نه دولت و دارن نه مجلسو ، هنوزم تقصیر ایناست ؟ عجب ...
    • افشین IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      3 2
      زبان دومتری و پیروانی مثل جنابتان که دارند.
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    4 3
    غالب اصلاح طلبان پیاده نظام دشمنان کشور هستند.
  • DE ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    7 3
    آفرین! انصافا مقاله حرفه ای و جالبی در مورد «کلاه سفید» های ایرانی است.
  • US ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    5 1
    دنیا محل امتحان است و در این چند روز زندگی که به لحظه ای می ماند انسان به بوته آزمایش گذاشته می شود
  • امید IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    7 0
    از اول ورود ما به NPT اشتباه و فقط هزینه برای کشور بود. چرا اسرائیل جعلی آدم کش وارد NPT نشد . برخی اصلاح طلبان و نفوذی ها باعث بد بختی و ورود ما به NPT شدند و نتیجه ای فقط خرج اضافی برای کشور و جاسوسی و خرابکاری و ... بهانه تراشی غربیان و عقب ماندگی کشور گردید. حالا که تحریم هستیم باید هر کاری به صلاح و می توانیم انجام بدهیم. غربیها آدم به شدت ترسو و بذل هستند و بفهمند ما محکم پای مواضع خودمان هستیم 100% عقب نشینی می کنند. اصلاحات=نفوذ دشمن
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    6 0
    نمی دونم چرا اصلا حواست به سایت .....نیست؟ از همه داغونتر... خیلی راحت هم داره اهداف ملکه و بهاییت رو در همه زمینه ها از فرهنگی و سبک زندگی بگیر تا سیاست و علیه جبهه مقاومت و اربعین پیش می بره. صدبار هم بهت گفتم ولی کو گوش شنوای تو مشرق.
  • US ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    18 0
    در اثر پافشارى بر كفر، امتيازات اساسى انسان (درك حقايق و واقعيّات) سلب مى شود
  • US ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    16 0
    اگر دو عامل «صبر و استقامت» و «استعانت و كمك گرفتن از خدا» نباشد، راه طى نخواهد شد.
  • US ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    2 2
    سانسورچی ترسو بی عرضه تنبل به قول باب اسفنجی برو دنبال یه شغل راست راستکی!
  • US ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    1 0
    آمریکا شیطان بزرگ است. با تغییر رییس جمهورش چیزی عوض نمیشه
  • US ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    3 0
    ساعت افطارش خیلی با نمک بود
  • US ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 0
    سرمایه های اسراییل کیا بودن؟
  • US ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    1 0
    مرگ بر انگلیس
  • US ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    4 0
    اف بر وطن فروش
  • US ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    4 2
    غربگداها برن کشور دوست داشتنیشون و دست از سر ملت بردارن
  • US ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    1 0
    با پرچم انگلیس میزنم تو سر انگلیس. مرگ بر انگلیس. سفارتشو ببندین. سفارت که نیست جاسوسخانه ست
  • جانم IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    1 0
    حيف تير است كه اينها تيرباران شوند
  • محمدایوب IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    5 2
    در بهبوحه. مذاکرات برجام روحانی باد درغب غب می انداخت وفریاد میزد این بازی برد برد است
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    9 1
    حتی هر.... هم حاضر به وطن فروشی نیست...
  • امیر IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    3 11
    مردم متوجه همه چیز هستند. ...برجام زمان روحانی باید پاره بشه. حالا همان برجام و عقب نشینی های دولت انقلابی میشه عزت ملت. جل الخالق
    • علیرضا IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      3 2
      تو یکی معنی عزت و بلدی ! از طرف ملت حرف میزنی!!!
    • افشین IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      2 1
      دقیقا منظور این مقاله همین هست جناب کلاهی سفید. کدوم عقب نشینی.وقتیکه داریم غنی سازی شصت درصد میکنیم و فیلم دوربینها رو نمیدیم که البته دستاورد مجلس انقلابی هست و دولت قبل بخاطر همینم داشت خودش رو شرحه شرحه میکرد میشه عقب نشيني؟؟
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    2 9
    الان دیگه ریش و قیچی دست خودتونه و هیچ بهانه ای برای ناکارآمدیتون وجود نداره . تا کم میارید هی اصلاح طلبها رو علم نکنید
    • افشین IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      2 1
      بله.ولی الان فقط یکماه گذشته.ما هشت سال نگاه کردیم و شما هم همینکار رو اگه می تونید بکنید.ولی تا وقتیکه افساد طلبان یاد نگیرند که دست از مزدوری باید بردارند و یا ساکت باشند طرف مقابل هم ساکت نميشينه. البته الان که همه چیز دست انقلابيهاست بقول شما چیزی،جز پیرانه تحویل دادن؟؟ ویران کننده نباید حداقل شماتت بشه؟؟
  • CA ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    2 1
    هنوز فیلم های آزادسازی افغانستان و کشتن تروریست و غیره و غیره هنوز تموم نشده اینها از رو نرفتند و دایم فیلم میسازند اون هم همه توی یک ژانره , ارتش تروریستی آمریکا که با پوشک بزور از مقرهاشون میان بیرون و کار روزمرشون نقل و انتقال تروریست جهت ساخت بهانه هست می‌خوان جایی رو آزاد کنند! یعنی منابع اون منطقه رو از دست مردمش بگیرند و در عوض بمب روی کارخانه داروسازی و زن و کودک بندازند! نامردا لااقل یه چیزی بسازید که تاریخ انقضا مثل افغانستان نداشته باشه!
  • سید فروزان CH ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    6 2
    این مردک ملقب به چریک دیر ،(ایشان هیچ کار چریکی در زمان پهلوی نداشته) را باید به جرم جوسازی و تهدید برای امنیت ملی به زندان ابد انداخت ، این مردک شده غده سرطانی ، ضمن اینکه باید اموال و ثروت او هم بررسی شود
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    6 2
    خدا ازت نگذره بهزاد
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    5 2
    محاکمه رو.... حق مسلم ملت است دولتی که در آن بیشترین جاسوسان ، مدیران دو تابعیتی ، وعده های دروغ ، ایجاد فتنه در کشور که باعث کشته و زخمی و خسارات مالی در دیماه و آبان ماه شددر دو سال پیاپی و مسائل دیگر که محاکمه ای فرد را ضروری میکند
  • FR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    3 1
    مثل اروپا احزاب سیاسی حق نظر دادن و یا ندادن را نباید داشته باشن ، وقتی حرف از منافع ملی در میان است !
    • افشین IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      4 1
      اولا کجای اینا شکل احزاب دارند؟ هر دوطرف.برای انتخاب ریاست جمهوری از یک بقول شما حزب چهل نفر کاندید میشن. دوم اینکه شما کجا افساد طلبی رو دیدی که بفکر منافع ملی باشه؟؟ افساد طلبان اول منافع شخصی و بعد منافع جناحی که اونم بر مبنای تامین منافع شخصی هست رو در نظر میگیرن. کدوم منفعت ملی میگه به دشمنت نامه بنویسی که ما رو تحریم کنید تا فشار به دولت سر کار بیاد و مردم بما رای بدن؟؟ بعد همون تحریمها بشه بلای جون خودشون؟ منافع ملی رو چجوری معنی میکنید؟ مدیریت منافع ملی که در سیا و ام ای سيکس طراحی بشه و دیکته کنند منافعذملي نیست.اروقهاي روشنفکريتون رو بزارید برای همپالگيهاي خودتون. ضمنا اینا حزب نیستند و جناح هستند.
  • FR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    4 2
    همشون خائن و وطن فروش ! نگران گرین کارت اقا زاده های فامیلشان در انجا هستن !
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    4 2
    من خودم وقتی جوان بودم، از تفکرات اصلاح طلب ها حمایت میکردم، بعدا که دشمنانمون رو بیشتر شناختم فهمیدم که حمایتم از اصلاح طلب ها فقط از روی جهل و نادانی بوده، واقعا دیگه کی این اصلاح طلب هایی که دشمن ایران نیستن و صرفا از روی جهل ان هارا ساپورت میکنند قراره از خواب بیدار بشن؟ یه بخشی از اصلاحات که دشمن ایرانه و مزدور غرب ولی به بخش عظیمی هم هستن که با دشمن نیستن ولی حتی نمیفهمن که امریکا اگر دستش بره ایران رو از سوریه و یمن و افغانستان هم بدتر میکنه، واقعا کی میخوایید از خواب بیدار شید؟ لفظ کلاه سفید خیلی لفظ خوبی است برای این اصلاح طلب ها، سردارمان رو ترور کردند، این همه شهید هسته ای دادیم، اینهمه جوونامون تو سوریه و عراق با داعش ساخته دست امریکا جنگیدند و شهید شدند، این همه خودتون بخاطر تحریم ها (در گذشته نه الان، چون در حال حاضر تحریم ها اثر ۲۰ درصدی دارن در اقتصاد ما، اون ۸۰ درصد دیگه رو روحانی نابود کرد) اذیت شدید، با جون مردم بازی کردند تا fatf و هزارتا کوفت دیگه رو به ثمر بشونن، کی میخوایید بیدار شید؟ شما هایید نمیذارید دست آمریکا از کشور قطع شه!!! بیدارشید
  • علـی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    4 2
    اصلاحات = وطن‌فروش+ بی‌غیرت+فاسد+غیرقابل اطمینان+خودتحقیر+ اختلاسگر + رانت‌باز + منفعت‌طلب + غرب‌گدا + عاشق سینه‌چاک نوکری برای آمریکا و اروپا و...!
  • صبا IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    2 3
    سلام کلاه سفیدها ادامه دهنده همان افکار طاغوتی کلاه پهلوی رضا شاه هستند.
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    5 2
    می گفتید حزب اتحاد با عکسهای واقعی شأن مانند رفقایشان که الان در بی بی سی کار می کنند عکس می گرفتند.
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    1 1
    جماعت دلواپس، حالا که خودش به قدرت رسیده، هم با برجام رفیق شده و هم با آژانس بین‌المللی هسته‌ای کنار آمده
  • وجدان بیدار IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    2 1
    بیشترین ضربه از ناحیه ی همین افراد و مسوولین به اصطلاح اصلاح طلب و دو تابعیتی به کشور زده شده. بعضی مواقع چنان سازمان یافته اهداف دشمنا تو کشور پیاده میکنند که تصور میشه مزدور یا جاسوس دشمن هستند.
  • DE ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    2 1
    خاک عالم بر سر خائن و کشور فروش غرب گدا که فقط در فکر سقوط و تخریب و ضعیف کردن کشورایران هستند و مثل حزب توده قدیم عمل می کنند
  • احد IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    1 1
    با خانه تکانی توسط دولت سیزدهم در وزارت خارجه نقشه شوم اصلاح طلبان بر ملا میشود .
  • حسین کریم زاده IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 1
    نویسنده مطلب خیلی باهوشه ؛
  • IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 1
    هر شخص، حزب یا گروه و سازمانی که علیه منافع ملی اقدامی انجام بدهد. بایستی محاکمه و مجازات شود.
  • IR ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    "باربارا وودوارد" نماینده دائم انگلیس در سازمان ملل به دفاع از "کلاه سفیدها" پرداخته و گفت: «هر نوع پیشنهاد برای مرتبط دانستن کلاه سفیدها با گروه‌های تروریستی در سوریه، بی اساس و غیرقابل قبول است.. ((انگلیس حامی تروریست.))
  • شهین عالی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 1
    نظرات بر مطبوعات و خبرهایی که با منافع ملی ما تضاد دارد و از دهان اصلاح طلبان و یاوه کویها و شبهه پراکنی ها اول تذکر و افشاگری شود و نان انها را اجر کرد . ای مگس عرصه عقاب نه جولانگاه توست. بهزاد نبوی کجا پیر انقلاب است ما در کمک رسانی به مردم ندیدیم و همسو با انقلاب که نیست .انشالله بزودی به یاران نفوذی خود می پیودند
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    میبینم برای رسیدن به برجام روحانی و ظریف دارین التماس میکنید جماعت به ظاهر انقلابی
  • DE ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    2 0
    .....درحالی‌که نماینده آژانس دست از پا درازتر نتوانسته به ادعای خودش حتی یک امتیاز کوچک از ایران بگیرد، باقی‌مانده‌های حزب منحله مشارکت برای او دستاورد سازی می کنند. روز گذشته علی شکوری راد دبیر کل حزب اتحاد در جلسه کمیته سیاسی این حزب از رویکرد تعاملی دولت با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی استقبال و حمایت این حزب اصلاح طلب را اعلام کرده است! // طفلی ها مانند سربازان امریکایی عین الاسد که با موشک ضربه مغزی شدند هنوز دارن تلو تلو میرن اصلاح تبه کارها هم با شُک انتخابات و رویگردی 95 درصدی مردم از آنها ضربه مغزی خفیف شدند دارن جلو جلو میرن پابوس امریکا منظور دارن تلو تلو میرن نمیدونند دارن چکار میکنند گیج و منگ شدند
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    حتی امدن وابستگان شیطان هم هزینه دارد توهم اشتیاق ما به مذاکره را تداعی می کند بگذارید انها مدام اصرارکنند شما سر مواضع اعلام شده ایستاده کم محلی کنید تسلیم میشوند ودست از زیاده خواهی برمیدارند روی گرایش ما به شرق هم حساسیت وخفت خود میپندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس