کد خبر 1272592
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
ادعای جنجالی مدیرعامل استقلال در خصوص بازیکنی که کنار گذاشته شد!

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص شماره ۸ جنجالی و مغضوب این باشگاه ادعایی جنجالی داشت.

به گزارش مشرق، احمد مددی که با حضور در برنامه تلویزیونی ورزشگاه صحبت‌های جریان سازی در خصوص آینده کاری فرهاد مجیدی، نحوه ترانسفر مهدی قایدی و برخی دیگر امور مربوط به این باشگاه بیان داشت، در بخشی از این گفتگوی خود نیز به موارد انضباطی فرشید اسماعیلی اشاره کرد.

مددی در خصوص موارد انضباطی اسماعیلی صحبت کرد و ضمن اینکه بیان داشت شکایتش از این بازیکن را بار دیگر به جریان خواهد انداخت، مدعی شد اسماعیلی بازیکنان استقلال را ترغیب به بالا بردن مبلغ پیشنهادی شأن می‌کرد.

در ماه‌های اخیر بین مدیرعامل استقلال و این بازیکن جدال‌های لفظی متعددی پیش آمد که ماحصل آن تصمیم باشگاه در عدم تمدید با اسماعیلی بود. مددی در همین رابطه تاکید داشت در باشگاه استقلال بازیکن بی انضباط و بازیکن سالاری جایی ندارد و اضافه کرد: فرشید اسماعیلی بی اخلاقی را در حق مدیران باشگاه تمام کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 0
    دریغ از یه کامنت!
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    3 1
    این طور که پیش میره باید مددی و فریاد شیران خودشون مقابل حریفان برن تو زمین. هدف اینه که استقلال یک تیم معمولی بشه که توسط وزارت ورزش در این چند سال دارن به هدف شون میرسن. تو پرسپولیس هر مدیری آمد یا هر مربی آمد موفق بود ولی در استقلال فقط تنش ودعوا. برای هر دوتیم هم وزارت تصمیم گیری میکنه. نمیشه گفت که این اتفاقات در چند سال طبیعی بوده قطعاً پشت این اتفاقات اتاق فکر وجود دارد
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      0 0
      مدیران پرسپولیس تحویل شما! ببینیم چکار میکنید، خوبه خودت میگی هر مدیری به پرسپولیس آمده موفق بوده، یعنی همین مددی هم که بیآد موفق میشه! نه جناب، علت نتیجه نگرفتن استقلال بزرگ در محتوی متن شما پیداست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس