کد خبر 1272791
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۱
آموزش حضوری از مهر‌ ماه در کدام مدارس آغاز می‌شود؟

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش شرایط مدارس برای آغاز آموزش حضوری را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محمدحسین کفراشی با اشاره به این که آموزش از اول مهر ماه در فضای شاد، آغاز خواهد شد، اظهار کرد: در مناطق روستایی و عشایری که جمعیت کمتر است، تدریس به صورت حضوری خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

سرپرست وزارت آموزش و پرورش: آماده بازگشایی مدارس هستیم

وی گفت:  با افزایش واکسیناسیون در آبان ماه و ایجاد امنیت بیشتر، با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت تدریجی امکان آموزش در مدارس زیر ۱۵۰ نفر به شیوه حضوری وجود خواهد داشت.

مدیرکل ارزیابی  عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، تصریح کرد: در مدارسی که جمعیت زیاد است  با نظر شورای مدرسه و تصمیم مدیر نسبت به آموزش حضوری یا مجازی، تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با اشاره به این که  ۹۲ درصد فرهنگیان  دوز اول  و بیش از ۷۰ درصد هم دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: اولویت تزریق واکسن با همکاران فرهنگی است و درصورت انجام واکسیناسیون برای دانش‌آموزان این کار از مقاطع بالا آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت روبرو شدن با موج ششم شیوع کرونا، آموزش از طریق فضای مجازی ادامه خواهد یافت.

مدیرکل ارزیابی  عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این که آموزش و پرورش در تلاش است تا تجهیزات لازم نظیر گوشی و تبلت را برای بهره مندی از فضای آموزشی شاد در اختیار دانش‌آموزان فاقد تجهیزات آموزش الکترونیکی قرار دهد، افزود: وزارت آموزش و پرورش از اعضای شورای معاونان یک نفر را به عنوان معین انتخاب کرده است تا با حضور در استان‌ها پیگیر حل و رفع مشکلات باشد.

کفراشی در ادامه بر حفظ سلامت دانش‌آموزان تأکید و تصریح کرد: اولویت اول آموزش و پرورش حفظ سلامت دانش آموزان است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    7 1
    به پیک هفتم سلام کن!
  • IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 0
    آیا معلمان ملزم به استفاده از وسایل و تجهیزات شخصی نظیر، گوشی، تبلت، اینتزنت و در تدريس مجازی هستند؟ یا باید دولت این امکانات را دراختیارشان قرار دهد؟ لطفا این موضوع بعنوان یک تیتر خبری، مطرح شود؟
    • مادر IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      6 1
      شما دارین حقوق میگیرین وظیفتونه اگه قراره به کسی بدن بچه ها در اولویتن عزیزم
    • مهنا دانه چین IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      2 0
      لازم به تبلت و غیره نیست همه معلما یه دونه گوشی که دارن
  • امیر IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 1
    ابتدا به معلمان تبلت و گوشی تهیه کنید. حقوق ما کافی نیست و واقعا نمی تونیم گوشی یا تبلت بخریم. هیچ ارگانی کارمندانش از گوشی شخصی برای کار استفاده نمیکنن. تازه حقوق هم چند برابر ما میگیرن.
    • ناشناس IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      0 0
      کاملا درسته لب تاپ بالای ۲۰ میلیون یک معلم با این حقوق کم چطوری تهیه کنه
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    2 0
    کرونا برای هر کسی بد شد برای معلم‌ها خیلی سود داشت داخل خونه بودند حقوق میگرفتتد
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 0
    مادر بزرگوار، شما بعنوان یک ولی دانش آموز، آیا حاضری هزینه مدرسه، آب، برق و تلفن، اینترنت، ماژیک وایت برد، برگه های امتحانی، و دیگر مایحتاجهایی که مدرسه بخاطر فرزندتان نیاز داره پرداخت کنید؟ شما وظایفتون هست برای آموزش فرزندتان بجای دولت هزینه بدید؟ کدام کارمند هست برای ماموریت هایی که بهش محول میشه از ماشین شخصی استفاده کنه. کدام رئیس اداره از جیب خودش برای مراجعین و ارباب رجوع خرج میکنه.
  • مینا IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 0
    بچه هارو نمیفرستیم.فوقش عقب می افتن
    • ... IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      2 1
      حرف شما کاملا درسته ولی بعضی بچه ها و اولیاها میخوام بچه ها برن مدرسه ...ولی خواهشا از مسئولین میخوام رسیدگی کنن میخواهیم مدارس اختیاری بشه تا هر کسی دوس داره بفرسته مدرسه بچه هاشونو ..من مثل شما نمیفرستم
    • ‌‌.... IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      1 0
      چقدر گفتن این حرف برای شما که هیچی از مجازی نمیفهمید راحته میدونی این حرفت برای کنکوریا چقدر ضرر داره ؟ همین امسال شماهستن که همه جا میرن فقط مدرسه کروناداره؟ همین شماهایین ک هزارجا جای غیر واجب میرید بعد ک به مدرسه میرسه ک واقعااااااااااااااا واجبه میگید کروناس میترسیم😑 اره کرونا همه جاهست اما فقط داره به دانش اموزای بدبخت اسیب میزنه
  • ... IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    2 0
    با سلام بله لطفا مدارس و اختیاری کنید تا هر کسی خواست بره مدرسه..دختر من از آنلاین بودن هیچ مشکلی نداره از اول سال کلاس تا به امروز شاگرد دوم بوده...چون وضعیت مدرسه دخترم افتضاحه
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    به نظر من ترکیبی خیلی ها نمیتونن گوشی و تبلت و....تهیه کنن و اصلا هیچی یاد نگرفتیم لطفا حداقلش یه روز بریم یه روز نریم
  • شهروند IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    مدارس و رو باید کاملا اختیاری کنید نباید هیچ اجباری برای فرستادن بچه هامون باشه چرا باید همه چیز زوری باشه بد نیست مسئولین به این قضیه فکر کنن من اگر حضوری حتی اگر ترکیبی هم باشه نمیفرستم لطفا به دغدغه های مردم اهمیت بدین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس