کد خبر 1273145
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
زادمهر: شخصیت تیمی پرسپولیس برای آسیایی ها ترسناک است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت شخصیت تیمی پرسپولیس است که باعث موفقیت تیم در سال‌های اخیر شده و همه حریفان و تیمهای آسیایی از این شخصیت تیمی پرسپولیس می‌ترسند.

به گزارش مشرق، محمد زادمهر، با اشاره به هم گروهی تیم فوتبال پرسپولیس با الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الهلال یک تیم شناخته شده در آسیا است که قدرت این تیم بر خیلی ها ثابت شده است است. آنها تیم خوبی هستند و خوب شد که پرسپولیس در این مرحله باید به مصاف آنها برود.

وی افزود: الهلال خود را برای لیگ قهرمانان تا حد زیادی مسلح و نسبت به مرحله گروهی فرق کرده است. نباید فریب عملکرد این تیم در مرحله گروهی را خورد. آنها هر سال برای قهرمانی برنامه ریزی می‌کنند اما فکر نمی‌کنم زورشان به پرسپولیس برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: خوبی پرسپولیس این است که تمام تیم‌های آسیایی از ما ترس دارند. ما پنج سال است که در لیگ قهرمان هستیم و از جهتی دو بار فینالیست آسیا شدیم. این به پرسپولیس شخصیتی داده که همه از آن ترس دارند.

بیشتر بخوانید:

خان محمدی: پرسپولیس در آسیا آبروداری می‌کند

وی گفت: هنوز یک ماه تا آن دیدار زمان باقی مانده و این می‌تواند فرصت خوبی باشد که پرسپولیس به خوبی برای این دیدار آماده شوند و نفرات جدید هم با هماهنگی بیشتری به میدان بروند.

زادمهر با اشاره به جدال تیم با استقلال تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی اضافه کرد:  آنها تیم خوبی بودند که واقعا شگفتی ساز آسیا شدند اما پرسپولیس هوشمندانه و با تدبیر این تیم را شکست داد. به هر حال پرسپولیس تغییرات زیادی در پست‌های کلیدی داشت و زمان لازم بود تا بازیکنان برای این دیدار اماده شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید روز ۲۴ مهرماه در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف الهلال عربستان برود. برنده این مسابقه در دیدار نیمه‌نهایی رو در روی پیروز بازی تیم‌های النصر عربستان و الوحده امارات قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    3 2
    با یک گل شانسی استقلال تاجیکستان رو بردید ... شخصیت تیمی !!!
    • بازرگان IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      0 1
      نقد منصفانه۷۸۷۵ ، عمل جوانمردانه است ، اما توهین و به خصوص حسادت ، ناجوانمردانه است . انتخاب با شماست که جوانمرد باشید یا ناجوانمرد ....
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      0 1
      دو سال پیاپی رفته فینال اسیا رو ندیدین شما؟
    • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      0 1
      فوتبال نمیفهی تقصیر خودت نیست!
    • حمید IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      0 0
      بالاخره فوتباله .. شما هم با چند تا پنالتی شانسی داوری به فینال جام حذفی کشور رسیدید و به فولاد باختید
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 0
    مواظب شست پات باش! شخصیت تیمی!!!!!!!!!!!!
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      0 1
      فوتبال نمیفهی تقصیر خودت نیست!
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    1 0
    کدوم دو سال پی در پی دو سال پیش لنگ از گروهش نیومد بالا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس